0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ακούγεται η άποψη ότι η λήψη απολυτηρίου με ενδοσχολικές θα δημιουργήσει φοβερά μαγειρέματα στις βαθμολογήσεις (ειδικά των ιδιωτικών σχολείων) προς τα πάνω, κάτι που θα έχει ως συνέπεια την ανισότητα στις προσλήψεις ΔΕ μέσω ΑΣΕΠ, οι οποίες βασίζονται στο απολυτήριο Λυκείου
από την άλλη, πόσο μεγάλο θα ειναι το ποσοστό των αποφοίτων ιδιωτικών σχολείων που θα διεκδικήσει θέσεις ΔΕ μέσω ΑΣΕΠ; Αν ο γονιός έχει να δώσει 5, 6 και 7 χιλιάρικα το χρόνο για δίδακτρα, σίγουρα έχει για να στείλει το παιδι του έξω να "σπουδάσει".... σίγουρα θα υπάρξουν και κάποια φαινομενα οπως αυτά που περιγράφετε αλλά προσωπικά θεωρώ ότι η αποκτηση απολυτηρίου μέσω ενδοσχολικών είναι μεγάλη βελτίωση και θα βοηθήσει σημαντικά τους λεγόμενους 'μέτριους" μαθητές.
Παράθεση από: bitch στις Απρίλιος 12, 2011, 04:44:21 μμαπό την άλλη, πόσο μεγάλο θα ειναι το ποσοστό των αποφοίτων ιδιωτικών σχολείων που θα διεκδικήσει θέσεις ΔΕ μέσω ΑΣΕΠ; Αν ο γονιός έχει να δώσει 5, 6 και 7 χιλιάρικα το χρόνο για δίδακτρα, σίγουρα έχει για να στείλει το παιδι του έξω να "σπουδάσει".... σίγουρα θα υπάρξουν και κάποια φαινομενα οπως αυτά που περιγράφετε αλλά προσωπικά θεωρώ ότι η αποκτηση απολυτηρίου μέσω ενδοσχολικών είναι μεγάλη βελτίωση και θα βοηθήσει σημαντικά τους λεγόμενους 'μέτριους" μαθητές.Δε το βρίσκω και τόσο μεγάλη βελτίωση του συστήματος να βοηθήσει μια ομάδα μαθητών μόνο. Αξιοκρατία σημαίνει να εξετάζονται όλοι με τον ίδιο τρόπο. Οι μέτριοι μαθητές να αρκεστούν στους μέτριους βαθμούς τους. Και για να μη παρεξηγούμαι, και εγώ μέτριο θα χαρακτήριζα τον εαυτό μου, αλλά έφτυσα αίμα για να πάρω το απολυτήριο με 19 (πριν πολλά.... χρόνια). Παράδειγμα έφερα. Βοήθεια (αυτή που ορίζει ο νόμος) να περέχεται μόνο στους φυσικώς αδυνάτους μαθητές γιατί αυτοί πραγματικά το έχουν ανάγκη.
Περιφερειακα κολεγια θελει ο Παναρετος , ως μεσαζοντα της δευτεροβαθμιας με την τριτοβαθμια εκπαιδευσηhttp://www.alfavita.gr/artro.php?id=29381
Παράθεση από: belw στις Απρίλιος 13, 2011, 09:57:03 μμΠεριφερειακα κολεγια θελει ο Παναρετος , ως μεσαζοντα της δευτεροβαθμιας με την τριτοβαθμια εκπαιδευσηhttp://www.alfavita.gr/artro.php?id=29381Αυτό είναι κείμενο του ΜΑΣ (γνωστό και ως ΠΚΣ, γνωστό και ως ΚΝΕ). Δεν λέει κάτι για τις επίσημες θέσεις και αποφάσεις του Πανάρετου. Ένα ακόμα κομματικό σεντόνι..
Παράθεση από: ametista στις Απρίλιος 13, 2011, 12:32:35 πμΠαράθεση από: bitch στις Απρίλιος 12, 2011, 04:44:21 μμαπό την άλλη, πόσο μεγάλο θα ειναι το ποσοστό των αποφοίτων ιδιωτικών σχολείων που θα διεκδικήσει θέσεις ΔΕ μέσω ΑΣΕΠ; Αν ο γονιός έχει να δώσει 5, 6 και 7 χιλιάρικα το χρόνο για δίδακτρα, σίγουρα έχει για να στείλει το παιδι του έξω να "σπουδάσει".... σίγουρα θα υπάρξουν και κάποια φαινομενα οπως αυτά που περιγράφετε αλλά προσωπικά θεωρώ ότι η αποκτηση απολυτηρίου μέσω ενδοσχολικών είναι μεγάλη βελτίωση και θα βοηθήσει σημαντικά τους λεγόμενους 'μέτριους" μαθητές.Δε το βρίσκω και τόσο μεγάλη βελτίωση του συστήματος να βοηθήσει μια ομάδα μαθητών μόνο. Αξιοκρατία σημαίνει να εξετάζονται όλοι με τον ίδιο τρόπο. Οι μέτριοι μαθητές να αρκεστούν στους μέτριους βαθμούς τους. Και για να μη παρεξηγούμαι, και εγώ μέτριο θα χαρακτήριζα τον εαυτό μου, αλλά έφτυσα αίμα για να πάρω το απολυτήριο με 19 (πριν πολλά.... χρόνια). Παράδειγμα έφερα. Βοήθεια (αυτή που ορίζει ο νόμος) να περέχεται μόνο στους φυσικώς αδυνάτους μαθητές γιατί αυτοί πραγματικά το έχουν ανάγκη.θα διαφωνήσω μαζί σου: κατ' αρχάς γιατί άλλο η απόκτηση του απολυτηρίου και άλλο η εισαγωγή στην τριτοβάθμια. Και φυσικά δε θα πρέπει το "κατώτερο" απολυτήριο να εξαρτάται απο τις "ανώτερες" πανελλαδικές. Αν πάλι μιλάμε για αξιοκρατία, δε βρίσκω τίποτα το αξιοκρατικό στο να "χαντακώνεται " ένας μέτριος μαθητής με τους βαθμούς των πανελλαδικών και την προσαρμογή του γραπτού στον προφορικό΄. Ούτε νομίζω πως πέντε ή έξι πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα πρέπει να κρίνουν το βαθμό του απολυτηρίου (που υποτίθεται ότι ) είναι μέσος όρος των διδασκομένων στη Γ τάξη μαθημάτων. Με το απολυτήριο μέσω ενδοσχολικών , οι μέτριοι αρκουνται ακριβώς σε αυτό - τους μέτριους βαθμούς τους. Άλλο οι μέτριοι βαθμοί των τετραμήνων να παραμείνουν μέτριοι μέσω των ενδοσχολικωνν και άλλο το "μέτριο" 15 ας πούμε να γινεται 7 με τις πανελλαδικές.Τέλος, το ποιοί έχουν πραγματικά ανάγκη δε μπορούμε να το κρινουμε εμείς απο εδώ. ( άσε που ...σε πολλές περιπτώσεις οι "φυσικώς αδύνατοι" κάθε άλλο παρά τέτοιοι είναι...πλείστα τα παραδείγματα, μη μου πεις δεν έχεις ακουσει ποτέ τίποτα...). Αλλά πραγματικά αδυνατώ να καταλάβω γιατί, ένα παιδί που δεν "τραβάει" ή δεν ενδιαφέρεται για το παραπάνω, να πρέπει να υποβάλλει την οικογένειά του α. στην οικονομική αιμορραγία που οι πανελλαδικές συνεπάγονται και β. στη μείωση του βαθμού του εξαιτίας ακριβώς των πανελλαδικών. Τώρα, αν πρέπει οι ενδοσχολικές να ειναι τουλάχιστον αξιοπρεπείς ως εξετάσεις και όχι της πλάκας, δε νομίζω ότι είναι θέμα της όποιας απόφασης του Υπουργείου αλλά αποτέλεσμα του πόσο σοβαρός είναι ο κάθε καθηγητής και πόσο σέβεται πρώτα από όλα τον ίδιο του τον εαυτό.