*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 721303 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2310 στις: Ιούνιος 26, 2019, 11:05:00 μμ »
  @  JURE
Εξαιρετικο σχολιο.
Ελπιιζω καποια στιγμη να ανταλλαξουμε αποψεις.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:14:58 »

Αποσυνδεδεμένος marcha7

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2311 στις: Ιούνιος 26, 2019, 11:11:03 μμ »
Παντως και η κατασταση για δασκαλους στην Αμερικα δεν ειναι πολυ καλη... 8)






Στις ΗΠΑ οι τάξεις έχουν 40 παιδιά μέσα και εξοπλίζονται από τον μισθό των εκπαιδευτικών.




Αποσυνδεδεμένος mmmm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1715
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2312 στις: Ιούνιος 26, 2019, 11:29:56 μμ »
Κάποια στιγμή θα πρέπει να μάθουμε να συγκρίνουμε ότι μπορεί να συγκριθεί. Αναφέρεστε σε μία χώρα με 300 εκατομμύρια κατοίκους και τη συγκρίνετε με την Ελλάδα που έχει 10. Δεν μπορεί να γίνει σύγκριση με καμία χώρα. Μαθαίνουμε για παραδειγμα ότι ο εκπαιδευτικός στη Φινλανδία παίρνει 5000 ευρώ. Ζηλεύουμε γιατί εμείς εδώ παίρνουμε 1000. Έχει ψάξει κανείς πώς γίνεσαι εκπαιδευτικός εκεί και πώς εδώ;

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2313 στις: Ιούνιος 27, 2019, 12:48:27 πμ »
   Στόχος (της ύπαρξης) του σχολείου στην εποχή του Διαφωτισμού (της εκκοσμίκευσης απ’τη θρησκεία , που δε το’χουμε στο Ellada και της ευαγγελιζόμενης ελευθερίας δράσης) είναι κυρίως η νομιμοποίηση του αστικού πλ€γματος εξουσιών (ήδη εγκατεστημένου μετά την επικράτηση επί της αριστοκρατίας εδώ και 2 αιώνες) με την βαυκαλιζόμενη «παροχή εφοδίων» στη δούλ€ψη ποιών τελικά;
Ουσιαστικά (για τη συντριπτική πλειοψηφία των παιδιών/εφήβων στις εποχές μας εδώ και 2 αιώνες) είναι η «διαμόρφωση/διάπλαση προσωπικότητας» (ποια είπατε; Για δείτε εμάς τους ενήλικες και θα καταλάβετε, αν και δε νομίζω),  η «πολιτισμική διαμόρφωση» (της αποχαύνωσης στην TV με δώρα Μενεγάκης, πως περνά τη μέρα της η Τάτυ , πως φαίνεται θαμπή η Γερμανού τα ΣΚ , του Τατουάζ και όλων των άλλων πχ «Οργή» που ξεκινά αυτή την Κυριακή τα βράδυ στον ΑΝΤ1 ! ! !) και εν τέλει η «κοινωνική κυριαρχία» (ποιών επί ποιών; : «Ας γίνω και γω δ/ντης!!!!»). Καμιά σχέση με «ανταπόκριση σε ατομικές ανάγκες», πραγματική «ανάπτυξη/καλλιέργεια προσωπικότητας» και πραγματική «ενδυνάμωση ατόμου», όπου απλά ο δάσκαλος και ο καθηγητής στα επόμενα χρόνια του σχολείου πρέπει να «αναθρέψει/διαμορφώσει τον πιστό πολίτη κράτους».

1)   Τα κάνουμε αυτά ως δάσκαλοι/καθηγητές; Αρκεί. Με ό,ποιο τρόπο κι αν υϊοθετούμε: Είτε του «θηριοδαμαστή», είτε του «διασκεδαστή», είτε του «ρομαντικού»;
2)   ΑΝ δε τα κάνει κάποιος;
3)   Πρέπει να τα κάνουμε αυτά;
4)   Και πού είναι το νόημα; Στην «επίδοση»/ «απόδοση»/ «έλεγχο ικανοτήτων»; Ποιών για ποιους; Μα ίδιοι κι όμοιοι οι γονείς.
ΔΕ περιμένω να γίνουν κατανοητά όλα τα παραπάνω.
ΑΠΛΑ για όποιον/-α ούτε αυτά ΔΕ μπορεί να διάβασε ως τώρα και έφτασε ήδη στο τέλος του κειμένου μου (και είναι πάρα πολλοί %, πιστέψτε με και από εμάς ως «δάσκαλοι»):
Όσο εκπληρώνουμε την «αγωγή» για την «έκθρεψη ανθρώπων (είναι σίγουρα άνθρωποι;)» κανείς δε πρόκειται να «βάλει χέρι» στο «σχολείο»/ «εκπαιδευτικοό σύστημα», ιδίως όσους αναπαράγουν  ό,τι πρ€΄πει.
Έτσι πρέπει; ΟΚ: Συνεχίζουμε και έρχεται.


Όλα τα παραπάνω τα κάνουν ήδη άλλα μέσα και όχι το σχολείο.
Μπορεί , όσο θα ζήσουμε εμείς για άλλα 30-40 χρόνια, και στο Ellada, να μην αλλάξει τίποτα.
Όμως έεεεερχεται: Μη λέτε μετά.

ΟΚ: Κατάλαβ€€€€ααααα!!!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:14:58 »

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2314 στις: Ιούνιος 27, 2019, 07:55:29 πμ »
Έχεις υπόψη σου τις συνθήκες εργασίας στις χώρες που αναφέρεις; Εκεί τα κριτήρια είναι οικονομικά και μόνο. Οι αξιολογήσεις που τόσο έχεις θεοποιήσει είναι του τύπου: "εγώ πληρώνω τόσα για το σχολείο, θέλω ο δασκαλάκος να είναι λευκός, με γαλάζια μάτια, να χαμογελά καθημερινά και να βάζει καλούς βαθμούς" και φυσικά αν έχεις γνωστό τον μάνατζερ-διευθυντή βρίσκεσαι στο απυρόβλητο (αυτά για την αγία Αγγλία...μη μου πείτε ότι δεν φαίνονται πια τα αποτελέσματα της έλλειψης ουσιαστικής παιδείας! Οι θεσμοί τους είναι άρτιοι και μπορεί ο πολίτης να εκμεταλλευτεί κάθε καλό που παράγεται...στα άλλα;

Στις ΗΠΑ οι τάξεις έχουν 40 παιδιά μέσα και εξοπλίζονται από τον μισθό των εκπαιδευτικών.
Για την Αυστραλία δεν ξέρω τίποτα και δεν θα μιλήσω.
Έχει πολύ ενδιαφέρον να αναζητήσετε έστω και στο facebook διεθνείς ομάδες εκπαιδευτικών και να επικοινωνήσετε τους προβληματισμούς σας.

Από κει και πέρα. Η αξιολόγηση είναι απαραίτητη. Θεμιτή! Ούτε τιμωρητικό χαρακτήρα πρέπει να έχει όμως ούτε να χει στόχο να μετακινηθούν σε καλύτερες θέσεις οι οικείοι ή να πληρωθούν καλύτερα. Δυστυχώς από την εφαρμογή της αξιολόγησης σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες ξέρουμε οι περισσότεροι ότι δεν λειτούργησε με γνώμονα το παραγόμενο έργο, την προσφορά του εργαζομένου κλπ, αλλά μόνο με βάση τις γνωριμίες. Και ναι μια τέτοια αξιολόγηση φοβόμαστε. Μια τέτοια αξιολόγηση είναι επικίνδυνη. Ναι, έχουμε χίλιους λόγους να θεωρούμε ότι έτσι θα καταντήσει να γίνεται και στα σχολεία. Δεν μπορούμε να έχουμε εμπιστοσύνη! Εννοείται πως άνθρωποι που είναι πλημμελείς στα καθήκοντά τους, δυσλειτουργικοί, εκπαιδευτικοί που αυθαιρετούν θα έπρεπε να υποστούν κυρώσεις κι αν δεν συμμορφώνονται να απολύονται. Αλλά ποιος πιστεύει ότι θα έχει στόχο αυτούς; Πολύ φοβόμαστε πώς θα γίνει αρένα το σχολείο...σαν να θυμάμαι τη μυρωδιά αίματος με την υπόνοια και μόνο ότι θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση από τους διευθυντές. Τη μυρωδιά του αίματος (διευθυντές που για πολιτικούς λόγους ή προσωπικές αντιπαλότητες ήθελαν να τιμωρήσουν συναδέλφους...εξαιρετικούς σε όλα) αλλά και του σάλιου (εκπαιδευτικοί εθελόδουλοι που έτρεχαν να εξυπηρετήσουν στο κάθε τι τον διευθυντή τους...μέχρι και τις δουλειές του σπιτιού!).

Εδώ είναι Ελλάδα! Δεν λειτουργούν μοντέλα Αγγλίας, Αμερικής, Φινλανδίας και και...το έχουμε βιώσει από ιδρύσεως του ελληνικού κράτους. Θεσμικά θωρακισμένο και με τον ανθρώπινο παράγοντα πολύ περιορισμένο σύστημα αξιολόγησης, ίσως να είχε τύχη σε αυτή τη χώρα.

Όταν κάποιος εργαστεί σε πολλά σχολεία πάντως καταλαβαίνει ότι το εκπαιδευτικό μας σύστημα είναι από τα πολύ καλά! Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στο δημόσιο σχολείο από μικρό παιδάκι.
Γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί πρέπει να στηρίξουμε το δημόσιο σχολείο. ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ όπως είναι. Προτάσεις για βελτίωση...όχι απαξίωση. Αν πχ οι γονείς αντί να έδιναν λεφτά για μαθήματα προτού μάθουν ποιος θα διδάξει τα παιδιά τους, περνούσαν και συζητούσαν με τους καθηγητές του παιδιού τους για το πώς θα έπρεπε να δουλέψουν, θα είχαν όλοι οι εκπαιδευτικοί την έγνοια για καλύτερο μάθημα. Από φιλότιμο που περισσεύει, αν θέλετε.

Καθηγητές στην ώρα τους στα σχολεία. Σχολεία ανοιχτά χωρίς καταλήψεις. Εκπαιδευτικοί που θα διαθέσουν ένα 10λεπτο να λύσουν απορίες. Καταγγελίες για φαινόμενα ιδιαίτερων σε μαθητές από μονίμους, ώστε να εκλείψουν (η ομερτά των συνδικαλιστών οδηγεί σε περαιτέρω απαξίωση το δημόσιο σχολείο). Γονείς κοντά στο σχολείο. Αναφέρω κάποια λίγα που σίγουρα βοηθούν τους μαθητές που έχουν στόχο τις σπουδές. Ας αξιολογηθούμε όλοι ως προς αυτά και άλλα ποιοτικά.
Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα απέχει"έτη φωτός" από το σύστημα της Φινλανδίας. Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων, όπως αναφέρεται στο παραπάνω κείμενο, δεν είναι δυνατόν να εφαρμοστεί. Η εύρυθμη λειτουργία των σχολείων όλων των βαθμίδων επαφίεται στον "πατριωτισμό" των εκπαιδευτικών. Τα συστήματα που εφαρμόζονται στην Ευρώπη (ειδικά στη Φινλανδία), προϋποθέτουν την ύπαρξη οργανωμένου κράτους και δεν είναι δυνατόν να εφαρμοστούν "εν μια νυκτί". Αν δεν υπερβεί η Ελλάδα τις παθογένειες σε όλους τους τομείς, που συνιστούν ένα ευνομούμενο και οργανωμένο κράτος, η αξιολόγηση (αν εφαρμοζόταν) θα ακολουθούσε τη λογική του ελληνικού και γνωστού "μέσου". Όπως έγραψε και ο Κ. Παλαμάς: "Χτιστε τα σχολεία". Τα υπόλοιπα αποτελούν ιδεοληψίες του εκάστοτε υπουργού παιδείας που επιθυμεί να αφήσει "ανεξίτηλο" το στίγμα του.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 27, 2019, 08:03:07 πμ από ΡΕΑ.Τ »

Αποσυνδεδεμένος skathari

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 930
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2315 στις: Ιούνιος 27, 2019, 08:54:29 πμ »

Και για να εξηγήσω πώς αυτά σχετίζονται με το θέμα, επειδή έχω δει σχολείο στο οποίο εφαρμόζεται η αξιολόγηση, ο στόχος είναι να βελτιώνονται οι καθηγητές και όχι να απολύονται. Ακριβώς λοιπόν στη λογική που λέει η Δάφνη, ότι οι μαθητές δεν πρέπει να αλλάζουν δάσκαλο κάθε χρόνο, η αξιολόγηση στο εξωτερικό έχει στόχο να κάνει τον εκπαιδευτικό καλύτερο στη δουλειά του μέσω της ανατροφοδότησης που λαμβάνει. Ούτως ή άλλως, τέλειος δεν είναι κανένας, πάντα υπάρχει κάτι να βελτιώσουμε στη διδασκαλία μας. Οπότε πολλές επιμορφώσεις, πολλά σεμινάρια, πολλή ανατροφοδότηση γενικώς, αλλά όχι απόλυση. Κοινώς η αξιολόγηση στο εξωτερικό έχει στόχο να επενδύσει στον εκπαιδευτικό έτσι ώστε να τον κρατήσει για χρόνια. Ακριβώς το ανάποδο από αυτό που θέλουν να εφαρμόσουν εδώ και από αυτό που φαντάζεται η Δάφνη ότι είναι αξιολόγηση.

Έτσι

Αποσυνδεδεμένος vasia1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 225
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2316 στις: Ιούνιος 27, 2019, 09:39:58 πμ »
Είναι φανερό πως η κυρία δεν έχει ιδέα από αξιολόγηση. Πετάει ακροδεξιά - νεοφιλελέ συνθήματα απ' αυτά που πετάνε οι πολιτικοί για να πείσουν τις μάζες. Ας καθίσει να διαβάσει έρευνες, όχι από εδώ, αλλά από τις χώρες που αναφέρει για το πως πρέπει να γίνεται η αξιολόγηση και μετά ας μιλήσει.

Αποσυνδεδεμένος Δάφνη87

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 473
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2317 στις: Ιούνιος 27, 2019, 09:47:16 πμ »
Λοιπόν,
το Ελληνικό σύστημα είναι το καλύτερο-απλά το λέει μόνο του, οι άλλοι βλάχοι από Αμερικές/ΕΕ συνήθως το βγάζουν στον πάτο.

Αυτο βολεύει-αυτό λέμε, ποιός άλλωστε δεν θα ήθελε να δουλευει 18-23 ώρες την εβδομάδα 7 μήνες το χρόνο, χωρις να αξιολογηθεί ΠΟΤΕ, να έχει οργανική στη Χίο και να είναι στη Θεσσαλονική "αποσπασμένος" 20 χρόνια, και το μόνο που σκεύτεται να είναι η σύνταξη!? μηδέν άγχος  ;D

Μα και στη Γερμανία κ στην Αμερική να υπήρχε αυτό, σε δέκα χρόνια θα είχαν γίνει τα ίδια. Θα δούλευε μόνο όποιος ήθελε?!?! :o

Πάμε παρακάτω.

Ούτε ο Κούλης θα κάνει τίποτα, θα διορίσει λέει Ειδική με τον νόμο Γαβρόγλου=7μηνο μεταπτυχιακό του 5χιλιαρου σε γλώσσα Σουαχίλι που δεν ήξεραν οι "φοιτητές"+ προυπηρεσία που έχει αποκτηθεί χωρίας οποιαδήποτε μορφή αξιολογησης.

Συνεπώς, οι νέοι πτυχιούχοι, οι εργαζμενοι του ιδιωτικού τομέα , όσοι βλάκες έγραφαν ΑΣΕΠ 2-3 , αλλά δεν έχουν προυπ, πάλι έξω θα μείνουν χωρίς ευκαιρία.

Ελλάντα φορ έβερ.

Ο Κούλης  γλφει το δημόσιο κ τους αναπληρωτές  μπας κ πάρει κάνα ψφαλακι κι αυτός -κατάντια.

Ότι κ να ψηφισουμε τα ίδια είναι.

Αποσυνδεδεμένος vasia1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 225
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2318 στις: Ιούνιος 27, 2019, 09:51:41 πμ »
Αναμένω τα στοιχεία που δείχνουν το ότι οι γερμανοί μαθητές της αθμιας και βθμιας είναι καλύτεροι από τους δικούς μας. Επίσης το περισσότερο διδακτικό ωράριο που έχουν. Επιπλέον τις ποινές που έχουν επιβληθεί, το σύνδεσμο που δείχνει την αξιολόγηση από τους γονείς αλλά και τη σύγκριση των μισθών με τον ιδιωτικό ΤΟΥΣ τομέα, τον υπόλοιπο δημόσιό ΤΟΥΣ τομέα, και μετά τις ίδιες συγκρίσεις για εδώ.

Αποσυνδεδεμένος Giplak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2319 στις: Ιούνιος 27, 2019, 10:35:47 πμ »
Στην ψηφοφορία από πάνω το 44% έχει ψηφίσει ΟΧΙ στην αξιολόγηση και υποθέτω, λογικά, ότι το ποσοστό αυτό πρέπει να είναι τουλάχιστον το διπλάσιο στους συναδέλφους που είναι ήδη μέσα στα σχολεία. Τουλάχιστον.
ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ εγώ γι αυτούς..
Τελικά, πραγματικά, δεν πρέπει να κάνει απολύσεις ο Μητσοτάκης... να γκρεμίσει τα σχολεία και να τα ξαναχτίσει πρέπει.

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2320 στις: Ιούνιος 27, 2019, 11:14:32 πμ »
Στην ψηφοφορία από πάνω το 44% έχει ψηφίσει ΟΧΙ στην αξιολόγηση και υποθέτω, λογικά, ότι το ποσοστό αυτό πρέπει να είναι τουλάχιστον το διπλάσιο στους συναδέλφους που είναι ήδη μέσα στα σχολεία. Τουλάχιστον.
ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ εγώ γι αυτούς..
Τελικά, πραγματικά, δεν πρέπει να κάνει απολύσεις ο Μητσοτάκης... να γκρεμίσει τα σχολεία και να τα ξαναχτίσει πρέπει.



Ίσως αυτό συμβαίνει, γιατί στην Ελλάδα η αξιολόγηση διαχρονικά προβάλλεται με λάθος τρόπο.
Όσοι μιλούν για αξιολόγηση, δεν δείχνουν ότι το κάνουν από αγάπη για το δημόσιο σχολείο και επειδή θέλουν να επιβραβεύσουν ό,τι καλό συμβαίνει εκεί. Αντιθέτως, δείχνουν μια τιμωρητική διάθεση για οτιδήποτε κακό συμβαίνει, θεωρώντας μάλιστα εκ προοιμίου και εντελώς στερεοτυπικά (και αντεπιστημονικά) ότι εκεί μόνο κακά συμβαίνουν: όλοι οι εκπαιδευτικοί είναι τεμπέληδες και κοπανατζήδες, όλοι οι εκπαιδευτικοί διορίζονται χωρίς να το αξίζουν, όλοι οι εκπαιδευτικοί έχουν μούφα πτυχία και μεταπτυχιακά, όλοι οι εκπαιδευτικοί δεν μαθαίνουν τίποτα στα παιδιά, επειδή δεν αξιολογούνται επισήμως και επειδή αυτά πάνε φροντιστήριο....
Όταν υποτιμάς τόσο βαθιά και προκατειλημμένα αυτό που θέλεις να αξιολογήσεις, δεν δημιουργείς θετικό κλίμα αποδοχής, αλλά μια ενστικτώδη απώθηση.

Μου κάνει δε τρομερή εντύπωση ότι τέτοια υποτιμητική στάση έχουν και άτομα που θέλουν να εισέλθουν στον χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης. Με ποιους θα συνεργαστούν και ποιους θα διδάξουν, αν τους βλέπουν όλους αφ' υψηλού;
Σε μια πιθανή αξιολόγηση νομίζουν πως μετράνε μόνο τα ακαδημαϊκά τους προσόντα και οι πιθανές επιτυχίες των μαθητών;
Ή μήπως αυτά που κατακρίνουν θεωρώντας τα δεδομένα, είναι κατά βάθος αυτά που τους έλκουν και ελπίζουν να τους περιμένουν στο δημόσιο εάν διοριστούν ποτέ, λόγω των δεινών που περνούν στον ιδιωτικό τομέα;

Θα έπρεπε να σκέπτονται πού και πού κάποιοι ότι παρά τις παλινωδίες, τις αδικίες και τις ανοησίες των εκάστοτε κυβερνήσεων, παρά την αντιεπαγγελματική ή αντιπαιδαγωγική συμπεριφορά κάποιων εκπαιδευτικών, τα πανεπιστήμια εδώ και χρόνια γεμίζουν από αποφοίτους όχι μόνο των ιδιωτικών σχολείων, αλλά κυρίως των δημοσίων. Και όλοι εμείς που κάποτε μπήκαμε στο πανεπιστήμιο ή προχωρήσαμε και σε ανώτερες σπουδές δεν το οφείλουμε αποκλειστικά και μόνο στα φροντιστήρια των τελευταίων τάξεων του Λυκείου. Αν μη τι άλλο, κάποιοι μας έδωσαν κάποιες βάσεις, για να φτάσουμε ως εκεί. Άρα, κάποιοι επί χρόνια έκαναν πολύ σωστά τη δουλειά τους, ακόμα και σε αντίξοες συνθήκες, και τους το χρωστάμε. :)

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 27, 2019, 11:30:43 πμ από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2321 στις: Ιούνιος 27, 2019, 11:32:49 πμ »
ΠΟΙΟΣ περιμένει ότι μάθει Αγγλικά στο σχολείο? Ποιός περιμένει ότι θα περάσει Ιατρική /Νομική από

Θα μάθαινε το παιδάκι Αγγλικούλια στο ΣΧΟΛΕΙΟ. Θα μάθαιναν μαθηματικούλια ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ και ο φτωχός μαθητής θα είχε ΙΣΕΣ ευκαιρίες και θα έπαιρνε και υποτροφίες από πάνω αν ήταν πολύ καλός.

ΑΠΛΑ ΠΡΑΜΑΤΑ είναι , σας αρέσει δεν σας αρέσει και οι άλλοι τα έχουν λύσει 50 χρόνια τώρα και φροντιστήρια ΔΕΝ έχουνε.
[/quote]Η ελληνική πραγματικότητα είναι συγκεκριμένη και σαφώς την αγνοείς από όσα γράφεις. Λίγο να ανοίξουμε την οπτική κάποιων: μόνο η Ελλάδα έχει πλέον ΑΕΙ μόνο και καθόλου τεχνολογική εκπαίδευση. Έχουμε πολύ περισσότερους πτυχιούχους απόφοιτους πανεπιστημίων (αν μπεις κάπως θα βγεις κιόλας..καμιά αντιγραφούλα, κάποιο φακελάκι, κάποια κομματική παράταξη...) από κάθε άλλη ευρωπαική χώρα αναλογικά με τον πληθυσμό μας. Χωρίς να υπάρχει ανάγκη καμία για τόσους νομικούς ή φιλολόγους ή οικονομολόγους ή πληροφορικούς κλπ κλπ αλλά υπάρχει ανάγκη για τεχνικές ειδικότητες ή για τα επαγγέλματα τουρισμού για τα οποία δεν προετοιμάζονται σωστά. Στις άλλες χώρες για αυτό δεν κάνουν φροντιστήρια. Ειδικά ξένων γλωσσών πτυχία δεν έχει κανείς. Τί να τα κάνουν!
Αν κάποιος θεωρεί ότι το παιδί που γράφει 3-10 στις πανελλήνιες, για να μπει σε μια σχολή, δεν θα το έγραφε αν δεν πήγαινε στο φροντιστήριο, είναι ανόητος. Αν κάποιος πιστεύει ότι ο μαθητής που αριστεύει, το οφείλει αυτό στο φροντιστήριο, είνα πιο πολύ ανόητος. Το οφείλει στην προσωπική του προσπάθεια! Στον αγώνα του διαχρονικά!
Θα σε απογοητεύσω: προέρχομαι από ένα πολύ φτωχό αγροτικό περιβάλλον με πολλή αγάπη και λαική σοφία όμως και σεβασμό για τη γνώση και δεν χρειάστηκε ποτέ να έχω φροντιστή. Και τις δυο ξένες γλώσσες που έμαθα τις έμαθα μόνος (η προγιαγιά η Σμυρνιά ήξερε πέντε...μόνη της). Και έχω υπόψιν και μαθητή που πέρασε στην Ιατρική με τη βοήθεια των συναδέλφων μου στο σχολείο και μόνο εκεί.
Κάθε οδηγία όμως ακολουθήθηκε πιστά και φυσικά ήταν μαθητής που δεν ξύπνησε στη Γ Λυκείου. Διάβαζε γιατί το γούσταρε πάντα! Κι έχω κι άλλα παραδείγματα, αλλά η περιπτωσιολογία δεν βοηθά. Το ξέρω.
Αν κανείς δεν παρακολουθούσε μαθήματα εκτός σχολείου, θα περνούσαν πάλι τα ίδια παιδιά και με την ίδια σειρά. Για τους επίδοξους αρχιτέκτονες μόνο και τα συναφή επαγγέλματα υπάρχει όντως έλλειμμα. Το σχέδιο σπάνια διδάσκεται στο σχολείο.
Η συνολική απαξίωση του ελληνικού σχολείου και η μιζέρια και η νοοτροπία μας μας κρατά πίσω. Το δημόσιο σχολείο δίνει ίσες ευκαιρίες. Είναι για όλους. Είναι σημαντικό κυρίως για τα χαμηλά κοινωνικά στρώματα. Μην πέφτουμε στην παγίδα! Για εμένα ήταν σωτήριο πάντως... Οφείλουμε ΟΛΟΙ να το στηρίξουμε!

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2322 στις: Ιούνιος 27, 2019, 11:52:53 πμ »
Στην ψηφοφορία από πάνω το 44% έχει ψηφίσει ΟΧΙ στην αξιολόγηση και υποθέτω, λογικά, ότι το ποσοστό αυτό πρέπει να είναι τουλάχιστον το διπλάσιο στους συναδέλφους που είναι ήδη μέσα στα σχολεία. Τουλάχιστον.
ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ εγώ γι αυτούς..
Τελικά, πραγματικά, δεν πρέπει να κάνει απολύσεις ο Μητσοτάκης... να γκρεμίσει τα σχολεία και να τα ξαναχτίσει πρέπει.

Νομίζω ότι πολλά μέλη εξήγησαν τους λόγους για τους οποίους δεν είναι εφικτό να εφαρμοστεί η αξιολόγηση στην Ελλάδα. Δυστυχώς ο οθωμανικός (και μετέπειτα τούρκικος όρος "ρουσφέτι"), είναι η βασικότερη αιτία που δεν επιτρέπει την ορθή εφαρμογή της αξιολόγησης. Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών πραγματοποιείται για "ανατροφοδότηση" της διδασκαλίας και παράλληλη βελτίωση  του προγράμματος σπουδών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. .Με τα σημερινά δεδομένα θα κατέληγε σε "παρωδία".   

Συνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10812
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2323 στις: Ιούνιος 27, 2019, 01:25:15 μμ »
Η ελληνική πραγματικότητα είναι συγκεκριμένη και σαφώς την αγνοείς από όσα γράφεις. Λίγο να ανοίξουμε την οπτική κάποιων: μόνο η Ελλάδα έχει πλέον ΑΕΙ μόνο και καθόλου τεχνολογική εκπαίδευση. Έχουμε πολύ περισσότερους πτυχιούχους απόφοιτους πανεπιστημίων (αν μπεις κάπως θα βγεις κιόλας..καμιά αντιγραφούλα, κάποιο φακελάκι, κάποια κομματική παράταξη...) από κάθε άλλη ευρωπαική χώρα αναλογικά με τον πληθυσμό μας. Χωρίς να υπάρχει ανάγκη καμία για τόσους νομικούς ή φιλολόγους ή οικονομολόγους ή πληροφορικούς κλπ κλπ αλλά υπάρχει ανάγκη για τεχνικές ειδικότητες ή για τα επαγγέλματα τουρισμού για τα οποία δεν προετοιμάζονται σωστά. Στις άλλες χώρες για αυτό δεν κάνουν φροντιστήρια. Ειδικά ξένων γλωσσών πτυχία δεν έχει κανείς. Τί να τα κάνουν!
Αν κάποιος θεωρεί ότι το παιδί που γράφει 3-10 στις πανελλήνιες, για να μπει σε μια σχολή, δεν θα το έγραφε αν δεν πήγαινε στο φροντιστήριο, είναι ανόητος. Αν κάποιος πιστεύει ότι ο μαθητής που αριστεύει, το οφείλει αυτό στο φροντιστήριο, είνα πιο πολύ ανόητος. Το οφείλει στην προσωπική του προσπάθεια! Στον αγώνα του διαχρονικά!
Θα σε απογοητεύσω: προέρχομαι από ένα πολύ φτωχό αγροτικό περιβάλλον με πολλή αγάπη και λαική σοφία όμως και σεβασμό για τη γνώση και δεν χρειάστηκε ποτέ να έχω φροντιστή. Και τις δυο ξένες γλώσσες που έμαθα τις έμαθα μόνος (η προγιαγιά η Σμυρνιά ήξερε πέντε...μόνη της). Και έχω υπόψιν και μαθητή που πέρασε στην Ιατρική με τη βοήθεια των συναδέλφων μου στο σχολείο και μόνο εκεί.
Κάθε οδηγία όμως ακολουθήθηκε πιστά και φυσικά ήταν μαθητής που δεν ξύπνησε στη Γ Λυκείου. Διάβαζε γιατί το γούσταρε πάντα! Κι έχω κι άλλα παραδείγματα, αλλά η περιπτωσιολογία δεν βοηθά. Το ξέρω.
Αν κανείς δεν παρακολουθούσε μαθήματα εκτός σχολείου, θα περνούσαν πάλι τα ίδια παιδιά και με την ίδια σειρά. Για τους επίδοξους αρχιτέκτονες μόνο και τα συναφή επαγγέλματα υπάρχει όντως έλλειμμα. Το σχέδιο σπάνια διδάσκεται στο σχολείο.
Η συνολική απαξίωση του ελληνικού σχολείου και η μιζέρια και η νοοτροπία μας μας κρατά πίσω. Το δημόσιο σχολείο δίνει ίσες ευκαιρίες. Είναι για όλους. Είναι σημαντικό κυρίως για τα χαμηλά κοινωνικά στρώματα. Μην πέφτουμε στην παγίδα! Για εμένα ήταν σωτήριο πάντως... Οφείλουμε ΟΛΟΙ να το στηρίξουμε!
Συγχαρητήρια JURE. Οι σκέψεις σου με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160097
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 567
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 492
Σύνολο: 512

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.