0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ δεν αμφιβάλλω ότι γίνονται πολλές (οι περισσότερες ) αποσπάσεις με μέσο. Είναι παράλογη όμως αυτή η γενίκευση. Ίσα, ίσα επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι όσοι προϊστάμενοι έχουν "κάκαλα" (δυστυχώς δεν είναι η πλειοψηφία) πατάνε πόδι και απαιτούν, αφού θα στείλουν που θα στείλουν 2-3 να στείλουν συγκεκριμένα άτομα που είναι απαραίτητα και όχι αυτούς που δίνουν τα βουλευτικά γραφεία. ../..
Αν κάποιος που πήρε απόσπαση σε φορέα (Διεύθυνση Β/θμιας) κάνει ανάκληση θα γίνει δεκτή;
Ναι και παλι ναι στις μεταταξεις αλλά με διαφανή κριτήρια όχι το αισχος του περυσινου καλοκαιριου. Και στη συνέχεια οι αποσπάσεις εξορθολογίζονται με βάση τις εκάστοτε λειτουργικές ανάγκες καθε διευθυνσης.Η εκπαίδευση έχει πολλους κλάδους όπου μπορείς να προσφέρεις, αν δεν αντέχεις λοιπον τους μαθητές πήγαινε στο γραφείο μονιμα με ολες τις συνεπειες, άλλωστε εκεί μπορεί να εισαι πιο αποδοτικός βρε αδερφέ!Βεβαιως και ειμαστε εκπαιδευτικοί αλλα κατα τη γνωμη μου η διοίκηση γίνεται καλύτερα από κάποιο που έχει ήδη υπηρετήσει στην τάξη και διαθέτει κάποια μεταπτυχιακά στο αντικειμενο παρά από κάποιον που απλώς έχει μαθει τα πραγματα θεωρητικά και προσλαμβανεται επί τουτου. Το ίδιο ισχύει και για την έρευνα.Η παιδαγωγική έρευνα, η ολοκλήρωση σύγχρονων συγγραμμάτων, η οργάνωση επιμορφωτικών σεμιναρίων, η κατάρτιση και αποστολή βοηθητικού υλικού θα γίνουν καλύτερα από έναν συνάδελφο/διδακτορα διδακτικής/παιδαγωγικών ο οποίος έχει δει τα πραγματα στην πράξη, παρά από κάποιον που δεν έχει διδάξει ούτε μια ωρα σε τάξη.Οσο για τα πανεπιστημια, γνωρίζω πολλους συναδελφους/διδακτορες που θα μπορούσαν να σταθούν επαξια στην ακαδημαική διδασκαλία και έρευνα και οι οποίοι έχουν αξιολογηθεί κιολας αντικειμενικά μεσω ενος διαγωνισμού ΑΣΕΠ και όχι μεσω της προσωπικής τους γνωριμίας με τον Πρυτανη...Γενικό συμπερασμα: οπως ειπε και ο προηγουμενος συναδελφος, η διοικητική μεταρρυθμιση της εκπαιδευσης θέλει θάρρος και οραμα και θεωρώ ότι θα μπορεί να έχει τους πάντες ικανοποιημένους έστω και με λιγους πόρους, αλλά ποιος τα έχασε για να τα βρουν οι σημερινοί κυβερνώντες.
Όλοι παρακαλούν να δουν το ονοματεπώνυμό τους σε κάποιον από τους πίνακες των αποσπάσεων για να βρεθούν κοντά στην οικογένειά τους. Γιατί τόση κακία;
Ναι και παλι ναι στις μεταταξεις αλλά με διαφανή κριτήρια όχι το αισχος του περυσινου καλοκαιριου. Και στη συνέχεια οι αποσπάσεις εξορθολογίζονται με βάση τις εκάστοτε λειτουργικές ανάγκες καθε διευθυνσης.Η εκπαίδευση έχει πολλους κλάδους όπου μπορείς να προσφέρεις, αν δεν αντέχεις λοιπον τους μαθητές πήγαινε στο γραφείο μονιμα με ολες τις συνεπειες, άλλωστε εκεί μπορεί να εισαι πιο αποδοτικός βρε αδερφέ!Βεβαιως και ειμαστε εκπαιδευτικοί αλλά κατα τη γνώμη μου η διοίκηση γίνεται καλύτερα από κάποιο που έχει ήδη υπηρετήσει στην τάξη και διαθέτει κάποια μεταπτυχιακά στο αντικείμενο παρά από κάποιον που απλώς έχει μαθει τα πραγματα θεωρητικά και προσλαμβανεται επί τουτου. Το ίδιο ισχύει και για την έρευνα.Η παιδαγωγική έρευνα, η ολοκλήρωση σύγχρονων συγγραμμάτων, η οργάνωση επιμορφωτικών σεμιναρίων, η κατάρτιση και αποστολή βοηθητικού υλικού θα γίνουν καλύτερα από έναν συνάδελφο/διδακτορα διδακτικής/παιδαγωγικών ο οποίος έχει δει τα πραγματα στην πράξη, παρά από κάποιον που δεν έχει διδάξει ούτε μια ωρα σε τάξη.Οσο για τα πανεπιστημια, γνωρίζω πολλους συναδελφους/διδακτορες που θα μπορούσαν να σταθούν επαξια στην ακαδημαική διδασκαλία και έρευνα και οι οποίοι έχουν αξιολογηθεί κιολας αντικειμενικά μεσω ενος διαγωνισμού ΑΣΕΠ και όχι μεσω της προσωπικής τους γνωριμίας με τον Πρυτανη...Γενικό συμπερασμα: οπως ειπε και ο προηγουμενος συναδελφος, η διοικητική μεταρρυθμιση της εκπαιδευσης θέλει θάρρος και οραμα και θεωρώ ότι θα μπορεί να έχει τους πάντες ικανοποιημένους έστω και με λιγους πόρους, αλλά ποιος τα έχασε για να τα βρουν οι σημερινοί κυβερνώντες.
Προτείνω να υπάρξει μια αλλάγή Αντί για Α και Β Φάση να γίνει 1 και 2 Φάση για να χωράει και τις χθεσινές 1,5 Φάσεις Διαφωνώ με μετατάξεις... βλέπεις υπάρχουν ανακλήσεις.Διορισμοί Κύρίες και Κύριοι μέσω ΑΣΕΠ (όπου θα ζητάει τα πρόσθεντα προσόντα... π.χ. εμπειρία στο αντικείμενο και εππλέον τίτλους). Ετσι ώστε όποιος πάει εκεί να έχει παραιτηθεί πρώτα από Εκπαιδευτικός ΏΣΤΕ να μην μπορεί να ξαναγυρίσει με ανάκληση και έτσι να ησυχάσει και ο χώρος της Εκπαίδευσης από Ανώριμους που δεν ξέρουν τι θέλουν (μιλάω για τους πλανεμένους).ΥΓ. Θέλω να βρω έναν πλανεμένο να έχει βάλει δικηγόρο ή βύσμα για να πάρει μετάταξη και μετά να ξανάβαλε για να πάρει ανάκληση.... ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΟΥ τι παθατε στα Γραφεία σας έπεσε βαριά η καλογερική? Εμ... έτσι έιναι η ζωή...
Οι μετατάξεις προβλέπονται σε όλο το δημόσιο και όχι μόνο στην εκπαίδευση. Είναι κάτι που διευκολύνει πρώτα και κύρια το δημόσιο. Παρόμοιες διαδικασίες ακολουθούν και πολυεθνικοί κολοσσοί, οι οποίοι πολλές φορές προτιμούν τις μεταφορές σε διαφορετικά τμήματα ή ακόμα και κλάδους (υπάρχουν πολυεθνικές που έχουν στην ιδιοκτησία τους από φάρμες με μαρούλια μέχρι αυτοκινητοβιομηχανίες) του προσωπικού τους και συνετό αριθμό διορισμών, παρά μαζικούς διορισμούς εκεί που προέκυψαν οι νέες ανάγκες. Το θέμα είναι ότι πρέπει να προβλέπονται, διαδικασίες, αντικειμενική μοριοδότηση και υποχρεώσεις τόσο του εργοδότη (δημόσιου) όσο και του υπαλλήλου. πχ η πενταετία θα μπορούσε να είναι αμοιβαία. Ο υπάλληλος να μην μπορεί να μετακινηθεί για 5 χρόνια από τη θέση που πήρε μετάταξη, αλλά και το υπουργείο να μην μπορεί να τον μετακινήσει για 5 χρόνια από εκεί που πήρε μετάταξη.
Συνεντεύξεις έγιναν, οι αιτήσεις ήταν πολύ λίγες. Βλέπεις ο υποδιευθυντής δεν εχει επιδομα, μονο ευθύνες.