Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ppil

Σελίδες: 123 ... 25
1
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 20, 2024, 08:20:34 μμ »
Αρχικά, πολύ σωστά σε συμβούλεψαν να την σβήσεις, κάπου το διάβασα μάλιστα (στα δικά μας χαρτιά, νομικά εξυπακούεται πως είναι ιδιωτικό έγγραφο) πως είναι ιδιαίτερα προσωπική (;) κάτι τέτοιο... (πράγμα που το κάνει πιο σοβαρό). Σπάω το κεφάλι μου αλλά δεν θυμάμαι που. Η ίδια δεν πρόλαβα να την διαβάσω.
Παρόλο που ισχύει όντως αυτό που λέει ο leon, εγώ προσωπικά αν είχα μπει σε τέτοια διαδικασία, δεν θα μπορούσα να το δεχτώ τόσο εύκολα. Δεν θα πήγαινα αμέσως στην ένσταση όμως, αν δεν μιλούσα με τον ίδιο τον διευθυντή πρώτα. Δεν είναι θέμα αξιοπρέπειας το να μην ρωτήσεις τίποτα σε κάτι που σε αφορά.

2
Συμφωνώ και με τους δυο σας σε ό,τι γράφετε και ευχαριστώ για τον κόπο σας. Οι ερωτήσεις κρίσεως είναι απολύτως αποδεκτές και η διδασκαλία εννοείται πως θα χρησιμοποιεί εικόνες. Στην προκειμένη περίπτωση, εικόνες και παραθέματα οι γονείς τα έχουν σαν ένα, εννοούν τα ροζ σημεία στο βιβλίο που σε κάποιες περιπτώσεις έχουν επιπλέον πράγματα. Δεν θέλω να φωτογραφίσω το περιστατικό ακριβώς και γι αυτό δεν αναφέρομαι σε διάφορα ιδιαίτερα σημεία που η εικόνα έχει το κάτι παραπάνω.
Όταν το σχολείο έχει μεγάλη ανταγωνιστικότητα μεταξύ των μαθητών (και των γονέων τους) και βαθμοθηρία, ο βαθμός 19 με το βαθμό 20 έχουν μεταξύ τους χάος και ελέγχονται τα πάντα. Σε τέτοιο σχολείο συμβαίνουν τα παραπάνω, αν και όπως με πληροφορούν, έχουν συμβεί και σε διάφορα σχολεία που κάποιος μαθητής δεν έγραψε καλά

3
Είναι λίγο διαφορετικό από τα δικά μας. Σε μας είναι για βοήθεια, το βιβλίο είναι ξεκάθαρο (όχι ότι είναι και καλογραμμένο) και λειτουργούμε υπέρ του μαθητή. Στην περίπτωση που εξετάζουμε είναι ένα διαφορετικό βιβλίο εντός του ίδιου βιβλίου (πιο δύσκολο και αναλυτικό), διπλασιάζει την ύλη ας πούμε.

ΥΓ. Μπήκα στον κόπο και διάβασα την εισαγωγή του βιβλίου:
"Σίγουρα, το βιβλίο αυτό δεν περιέχει όλη τη βιολογική γνώση. Μπορεί όμως να σας ανοίξει δρόμους για να την ανακαλύψετε μόνοι σας. Αξιοποιήστε κάθε σελίδα του: το κυρίως κείμενο, τις εικόνες, τα παραθέματα, τις ερωτήσεις και τις δραστηριότητες που σας προτείνει. Τα παραθέματα που συνοδεύουν το κείμενο δεν αποτελούν εξεταστέα ύλη. Ο στόχος τους είναι να σας βοηθήσουν να συνδυάσετε τη θεωρητική γνώση που παρέχουν διάφορες επιστήμες και να την αξιοποιήσετε για να ερμηνεύσετε γεγονότα και εμπειρίες από την καθημερινή ζωή. Τα «Ας σκεφτούμε» θα σας προβληματίσουν και θα σας δώσουν ευκαιρίες για συζήτηση στην τάξη. Οι ερωτήσεις σάς δίνουν την ευκαιρία να ελέγξετε τις γνώσεις που αποκτήσατε."

Είναι εκτός ύλης λοιπόν.

4
Συμφωνώ σε όλα μαζί σου και σε αυτή και στην προηγούμενη τοποθέτησή σου. Αλλά, όπως έχω ξαναπεί, καλό είναι να μην αυθαιρετούμε όχι μόνο για το δικό μας καλό, αλλά για ολόκληρη τη σχολική μονάδα. Όταν έχεις δεχτεί παράπονα, καλό είναι να εξετάζεις τι επιτρέπεται και τι όχι. Δεν ξέρω για το μάθημα που έκανε η καθηγήτρια, μπορεί να είναι η καλύτερη βιολόγος που πέρασε από σχολείο. Έτυχε όμως να είμαι ο αποδέκτης της φασαρίας και στο διαγώνισμα και στην ανακοίνωση της ύλης και να καταλαβαίνω πως θα έχουμε πρόβλημα. Στο σχολείο της κόρης μου είναι εκτός ύλης. Στον νομό πάλι τα ίδια. Δεν ασχολούμαι περισσότερο, απλά απορώ και για το βιβλίο και για τον καθηγητή. Για τους γονείς όχι, είπαμε πως στο σχολείο μου έχουμε ιδιαίτερα θέματα που δεν αγγίζουν τα άλλα σχολεία.

5
Ένας έμπειρος βιολόγος δεν νομίζω πως έχει αμφιβολίες για το αν θα εξετάσει αυτά που η εγκύκλιος ζητά να κατανοήσει ο μαθητής. Σε μας δεν υπήρξαν ποτέ τέτοιες διαμαρτυρίες στο παρελθόν. Αν όμως ο σκοπός είναι να μπουν θέματα που θα ζορίσουν ακόμη και τον "άριστο" -κατά τις βαθμολογίες πάντα- μαθητή, που θα αυξήσουν την αίγλη του μαθήματος ή θα λύσουν τα χέρια στον βιολόγο για να βάλει μεν θέματα αποστήθισης, αλλά που δεν θα τα γράψουν όλοι όσοι θα διαβάσουν, τότε καταφεύγει και στις εικόνες. Επειδή έχω γνώση των βιβλίων αυτών με παιδί στο Γυμνάσιο, καταλαβαίνω πως δεν είναι θέμα μικρής ύλης ή ύπαρξης θεμάτων, αλλά απειρίας. Είναι μεν μονόωρο μάθημα αλλά δεν είναι ασήμαντο καθόλου και οι οδηγίες είναι σαφείς.
Εμείς οι φιλόλογοι θα είχαμε λύσει το θέμα της ύλης των παραθεμάτων-εικόνων με άπειρα τηλ στον σύμβουλο, ακόμη και με ερωτήσεις στο υπουργείο. Δεν μπορώ να καταλάβω πως ξέφυγε τέτοιο θέμα, που μπορεί να τινάξει στο αέρα την εξέταση του μαθήματος από γονείς που θα το ψάξουν.

6
Τα δυο βιβλία της Βιολογίας του Γυμνασίου περιέχουν εικόνες με λεζάντες που είναι ολόκληρο μάθημα, πολύ πιο δύσκολο και με πάρα πολλές λεπτομέρειες και που σε καμία περίπτωση δεν υπάρχουν στο κυρίως κείμενο. Είναι ολοφάνερο πως υπάρχουν για μια σφαιρική, καλύτερη κατανόηση του κειμένου και για το κάτι παραπάνω σε όσους ενδιαφέρονται. Είναι φυσικό να αναφέρονται στο μάθημα και να δίνονται εξηγήσεις στις πληροφορίες. Οι αναλυτικές οδηγίες ζητούν οι μαθητές να έχουν κατανοήσει τα βασικά σε κάθε μάθημα και αυτά είναι πολύ περισσότερα από αυτά.
Σε μας έγινε τεράστιο ζήτημα φέτος σε διαγώνισμα, που στηρίχθηκε στις πληροφορίες των εικόνων και ήταν σε πολλές ενότητες. Το κρατήσαμε σε ήπιους τόνους με τα χίλια ζόρια. Ο καθηγητής όμως θέλει να βάλει πάλι όλες αυτές τις πληροφορίες στην εξεταστική (αναγνωρίζει πως δεν είναι στο σώμα του κειμένου και είναι πολλές)...Καταλαβαίνεις τι θα γίνει...

7
Αυτό θα έμοιαζε λογικό (αν και η ύλη και οι οδηγίες της δεν μπορεί να είναι θέμα του κάθε καθηγητή αφού υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες από το υπουργείο για το τι διδάσκεται σε κάθε ενότητα. Δεν βρήκα κάποια αναφορά όμως σε αυτές του Γυμνασίου).
Σε κάθε περίπτωση, τίθεται το εξής εύλογο ερώτημα: Πώς μπορεί οι εικόνες και οι λεζάντες στη Βιολογία του Γυμνασίου να λέμε πως είναι εντός ύλης, όταν για τη Βιολογία του Λυκείου (που είναι και πανελληνίως εξεταζόμενο μάθημα!) υπάρχει η εξής οδηγία:
" Επισημάνσεις
Στην εξεταστέα ύλη δεν περιλαμβάνονται:
α) Τα ένθετα - παραθέματα, οι πίνακες, τα μικρά ένθετα κείμενα σε πλαίσιο και οι προτάσεις για συνθετικές δημιουργικές εργασίες των μαθητών/μαθητριών.
β) Οι χημικοί τύποι, οι οποίοι συνοδεύουν το κείμενο και συμβάλλουν στην κατανόησή του, σε καμία όμως περίπτωση δεν απαιτείται η απομνημόνευσή τους.
γ) Οι εικόνες και οι λεζάντες που τις συνοδεύουν ως αναπόσπαστο μέρος τους. Δύνανται, ωστόσο, να χρησιμοποιηθούν στην επεξήγηση δομών, λειτουργιών και διαδικασιών που ήδη αναφέρονται στο κείμενο των σχολικών βιβλίων.
δ) Οι Εργαστηριακοί Οδηγοί που συνοδεύουν τα σχολικά βιβλία."


βλέπε εδώ, τελευταία σελίδα:

https://ekfe.dra.sch.gr/wp-content/uploads/2023/09/%CE%95%CE%9E%CE%95-113280-2023-%CE%9F%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%92%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%97%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%AE%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%95%CF%83%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%8D-%CE%93%CE%95%CE%9B.pdf

8
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Μάιος 18, 2024, 01:51:21 πμ »
@ppil Αν προσέξεις το λινκ, λέει ότι για διδακτικές, εκπαιδευτικές εκδρομές ή κάτι τέτοιο, μπορούν να γίνουν αθροιστικά μέχρι 9 ανά σχολικό έτος, πέραν των ημερησίων περιπάτων.
Ο συντάκτης με το "αθροιστικά" εννοεί πως θα είναι κατανεμημένες μέσα στο σχολικό έτος με περίσκεψη, όχι στις τελευταίες μέρες μαζεμένες όλες μαζί. Επίσης δεν εννοεί πως θα πρέπει να είναι υποχρεωτικά τόσες. Έχει να κάνει με την ύλη που έχει διδαχθεί, με τον σκοπό, με την τάξη, ακόμη και το μέρος (πόσες πια θα διοργανώσει ένα νησάκι πχ και πού;)Πρόσεξε:"Οι διδακτικές επισκέψεις...εντάσσονται στις εννέα (9) κατ’ ανώτατο όριο σχολικές δράσεις ανά διδακτικό έτος και δεν επιτρέπεται να πραγματοποιούνται περισσότερες από μία (1) μέσα στον ίδιο μήνα".
Όπως και να έχει, ο σύλλογος που αποτελείται από παιδαγωγούς είναι υποχρεωμένος να συνδράμει στα έξοδα των οικογενειών με οικονομικές ανάγκες στην ημερήσια εκδρομή που κανονικά είναι μια μόνο, απευθυνόμενος στο σύλλογο γονέων και κηδεμόνων, τηρώντας την ανωνυμία των παιδιών αυτών φυσικά. Ο σύλλογος έχει απόθεμα από τις εγγραφές και τις εκδηλώσεις (άλλο αυτό το θέμα...) και καλύπτει τα έξοδα του αριθμού των παιδιών που δυσκολεύονται οικονομικά (δεν λέω πως ανήκεις σε αυτή την κατηγορία, εσύ ουσιαστικά μιλάς για κάτι παράλογο γενικότερα).
Τα παιδιά που οι γονείς τους δεν μπορούν να τα κρατήσουν σπίτι και δεν θέλουν να τα στείλουν, οφείλουν από το σχολείο να τα δεχθούν σε άλλη τάξη για μια μέρα, δεν έγινε και τίποτα. Αυτό είναι το ηθικό και το σωστό.
Η αγκύλωση διευθυντών σε παράλογες διατάξεις όπως αυτή με την απουσία με αφήνει άναυδη παιδαγωγικά. Εκτιμώ πως δεν έχει γίνει πρόβλεψη γιατί θεωρείται πως η κάθε επίσκεψη κανονικά είναι δωρεάν και γίνεται με τα πόδια. Αντιγράφω το κομμάτι: "σε κοντινή απόσταση από το σχολείο, περιορισμένης χρονικής διάρκειας και όχι μεγαλύτερης των δύο διδακτικών ωρών, που υλοποιούνται στο πλαίσιο εκπαιδευτικών προγραμμάτων και δραστηριοτήτων, της βιωματικής μάθησης και του ευρύτερου ανοίγματος του σχολείου στην κοινωνία". Αυτές είναι οι περισσότερες αριθμητικά, δηλ μέχρι 6 (οι εκπαιδευτικές επισκέψεις) και οι διδακτικές επισκέψεις και όλες μαζί 9 (με εξωτερικό μέσα, βουλή κλπ). Προφανώς, όταν δεν τηρείς ούτε την απόσταση, ούτε τον χρόνο (γι΄αυτό λέει πως οι γονείς μπορούν να έρθουν να τα πάρουν από το σχολείο, είναι για 2 ώρες μόνο) και κάνεις παραπάνω από μια ημερήσιες, καλό είναι να κρατήσεις το παιδάκι σε μια άλλη αίθουσα με άλλο δάσκαλο και να μην κάνεις τον μάγκα.

9
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Μάιος 17, 2024, 11:08:23 μμ »
Προφανώς και έχεις δίκιο, δεν νομίζω πως διαφωνεί κανείς μαζί σου.

Με ποια δικαιολογία θα γίνουν 5 εκδρομές στις επόμενες ελάχιστες μέρες του έτους; Εμάς 3 είναι όλες οι εκδρομές μαζί τον χρόνο...


10
Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος με βεβαιότητα αν στην ύλη της Βιολογίας του Γυμνασίου υπάγονται και οι εικόνες του βιβλίου με τις πληροφορίες τους;

11
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Μάιος 17, 2024, 08:52:55 μμ »
Στο δημοτικό των παιδιών μου όντως οι μαθητές που δεν πηγαίνουν εκδρομή δεν πηγαίνουν και σχολείο. Δεν ξέρω αν μπαίνει όντως απουσία (αν και πρακτικά αδιάφορο είναι εκνευριστικό).

12
@ppil εμένα  μου φαίνεται άδικο να ζητάμε από ανθρώπους να θυσιάσουν τα παιδιά τους για να κατοικούνται τα μικρά νησάκια. Το γεγονός ότι οι άνθρωποι πήγαν στις πόλεις για να εξελιχθούν, είναι γεγονός. Δεν μπορώ να σκεφτώ γιατί να θεωρούμε φυσιολογικό να μένει κάποιος εκτός κοινωνίας και εκτός πολιτισμού μόνο και μόνο για να μην ερημώσουν τα σύνορα, αυτό είναι κοινωνική αδικία και ρατσισμός και λέγεται εύκολα εκ του ασφαλούς όταν τα δικά μας παιδιά μεγαλώνουν με όλες τις ευκαιρίες μπροστά τους, ενώ κάποια άλλα τα καταδικάζουμε.

Εγώ καταλαβαίνω και σε αυτό και στα υπόλοιπα μηνύματα της Έσπερος -και να με διορθώσει αν κάνω λάθος- πως δεν αναφέρεται στο δικαίωμα των παιδιών αυτών σε δάσκαλο από το κράτος, δεν θα μπορούσε κανείς να πει κάτι τέτοιο και να είναι άνθρωπος. Αναφέρεται στο ότι η ίδια δεν κατανοεί τους λόγους που ένας γονέας δεν βάζει πάνω από όλα τη μόρφωση του παιδιού του και την κοινωνικοποίησή τους, επειδή για την ίδια είναι απόλυτη προτεραιότητα και η ίδια θα θυσίαζε τη βολή της για χάρη του αγαθού αυτού, όπως έχουν τα πράγματα στην ελληνική κοινωνία. Προσπάθησα να απαντήσω για το κομμάτι της κοινωνικότητας και να πω πως είναι παραγνωρισμένο, γιατί αυτό πιστεύω. Τα παραπέρα είναι ολόκληρη συζήτηση και δεν είναι και το θέμα μας. Η μόρφωση όμως ναι, είναι ζητούμενο όλων και σίγουρα τα παιδιά αυτά ξεκινούν από θέση πιο πίσω από τα άλλα. Η κούρσα όμως είναι μεγάλη, δεν σταματά στο τέλος του Δημοτικού. Βασικό επιχείρημα είναι πως τα παιδιά αυτά έχουν καλύτερες επιδόσεις σε πανελλήνιες από τα παιδιά αστικών περιοχών σε αναλογία. Ούτε όλοι οι σπουδαίοι Έλληνες είναι Αθηναίοι, όπως θα περίμενε κανείς. Απεναντίας αν κάποιος είναι από μέρος στερημένο, χωρίς τα πολλά που ποτέ δεν δοκιμάζει, συνήθως είναι πιο ελεύθερος, πιο ανθρώπινος, πιο λιτός, πιο δημιουργικός κλπ. Ούτε και είναι όνειρο όλων να σπουδάσουν, είδαμε κι εμείς τα χαΐρια μας. Δικαίωμα στην παιδεία όμως έχουμε όλοι, υποχρέωση έχει το κράτος και οι ακρίτες έπρεπε να έχουν όχι νοσοκομεία και σχολεία μόνο, αλλά δωρεάν μεταφορικά, δωρεάν σπίτι για την δευτεροβάθμια σε μεγαλύτερα νησιά και χίλια άλλα, που ξαναλέω τα σκέφτηκαν και τα πρότειναν αξιότεροι, αλλά δεν ιδρώνει το αυτί κανενός.
Τις επεκτάσεις της αστυφιλίας δεν θα τις γράψουμε εδώ, γράφαμε δοκίμια την εποχή μας και όλοι τις ξέρουμε. Απαντώ μόνο στο θέμα της ελλιπούς παιδείας που τέθηκε σαν ερώτηση από τη συνάδελφο.

13
Η Ελλάδα έχει την ιδιομορφία να είναι μια νησιωτική χώρα. Τα νησάκια της κατοικούνται και πρέπει να κατοικούνται, στα δε ακριτικά οι άνθρωποι που μένουν φυλάσσουν Θερμοπύλες και τους αξίζει όχι μόνο δάσκαλος από το κράτος ακόμη για το ένα παιδί τους, αλλά και πολλές άλλες διευκολύνσεις στη δευτεροβάθμια σαν αυτές που αναφέρει ο galli.cou-cou και άλλοι πιο άξιοι από εμάς έχουν προτείνει στο πέρασμα των χρόνων. Το κράτος αδιαφορεί και μετά από τόσα χρόνια αποφασίζει να βάλει ίντερνετ με τρελή ταχύτητα (ενώ δεν πιάνει ούτε κινητό εκεί), να δώσει εξοπλισμό και χίλια δυο άλλα, για να γλιτώσει ένα δάσκαλο όλο και όλο. Τα λόγια περιττεύουν. Και δεν είναι μόνο οι ακρίτες, παντού μέσα στην Ελλάδα έχουμε μονοθέσια, διθέσια σχολεία, τάξεις δηλ μαζεμένες σε μια αίθουσα που κάνουν ανάποδα την ιστορία για να μπορέσει να γίνει μάθημα. Ξεκάθαρα, το κράτος παρανομεί. Πραγματικά, αν είχα το σπίτι μου σε κανένα τέτοιο μέρος και μου έλεγαν κάποιοι με θράσος να μετακομίσω, θα τους έπαιρνε και θα τους σήκωνε.
Καταλαβαίνω όμως κάποιος που μεγάλωσε στις ίδιες συνθήκες με μένα (ανέσεις της αστικής ζωής, ασχολίες και ενδιαφέροντα κάθε είδους, ευκαιρίες μόρφωσης και γενικότερες προοπτικές) να μην νιώθει τον ψαρά με ένα νησί δικό του. Που για τα καλά όλου του κόσμου δεν θα ήθελε να βλέπει τσιμέντο και να χτυπάει κάρτα στο εργοστάσιο, δήθεν για το καλό του παιδιού του. Σύντομα Έσπερε θα δεις πως η κοινωνικοποίηση στην παιδική ηλικία δεν είναι καθόλου τόσο σημαντική, όσο είναι η καθαρή και άδολη ψυχή. Κανένας δε χάθηκε όταν πήγε στην Αθήνα στα 18 πρώτη φορά ή δεν έμαθε αμέσως δρόμους ή δεν έκανε φίλους. Είχα φίλη που μέσα σε μερικά χρόνια έμαθε αγγλικά και γαλλικά, ενώ στο χωριουδάκι της δεν είχε ποτέ την ευκαιρία. Είχε όμως δάσκαλο με λαμπερή ματιά που την έκανε να αγαπήσει τη μάθηση, να δουλεύει διπλά και τρίδιπλα από εμάς τους "διανοητές" φοιτητές και ταυτόχρονα να είναι ελεύθερη, με μια ελευθερία που εμείς μόνο σε κάτι μυθιστορήματα θα διαβάζουμε.
Πέρασα από την μισή Ευρώπη και την Αμερική, σε μέρη που έζησα κιόλας. Χρόνια σπουδών και μιζέρια ανθρώπων. Ζηλεύω με την έννοια του καμαρώνω τους ανθρώπους που γνώρισα τις μερικές μέρες που πήγαινα μόνη διακοπές στη χώρα μου σε μέρη που δεν τα έχει ούτε ο χάρτης. Εκεί άκουσα τις πιο ωραίες κουβέντες και είδα τις πιο καθαρές καρδιές.

14
να καταλάβουν όλοι ότι δεν μπορούν τα 12χρονα να έχουν ελευθερίες ενηλίκων. Να ησυχάσουμε κι εμείς που θελουμε να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας φυσιολογικά και φοβόμαστε να τα στείλουμε σχολείο για να μην έρθουν σε επαφή με άλλα παιδιά.
Με κάλυψες απόλυτα.

Σελίδες: 123 ... 25

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160805
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 502
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 564
Σύνολο: 567

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.