Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - insanimus

Σελίδες: 123456
43
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Απρίλιος 20, 2023, 11:34:14 πμ »
Για να δούμε θα εμφανιστεί ο Πατρέας; Τώρα πλέον ξέρει τους αριθμούς της κατανομής
Οταν η κατανομη παει υπουργο οικονομικων, ειναι θεμα ωρων ή 1-2 ημερων να βγει (αν παει οπως τα τελευταια δυο χρονια). Ο Patreas αν εμφανιστει, θα το κανει εκτος εργασιακου ωραριου για ευνοητους λογους. Οποτε βραδακι ελπιζουμε.

44
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Απρίλιος 19, 2023, 11:06:02 πμ »
Εγώ θα ξαναρωτήσω γιατί δεν μου απάντησε κάποιος. Δόθηκαν κάποια κενά αλλά κάποιες περιοχές δεν αναγράφονται καθόλου πχ Έβρος Δράμα? Αυτό τι σημαίνει?
Ότι σε αυτές τις περιοχές δεν υπάρχουν οργανικά κενά. Είτε γιατί η περιοχή είναι ακριβώς στο μηδέν είτε γιατί η συγκεκριμένη ειδικότητα στις περιοχές αυτές είναι πλεονασματικη

45
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Απρίλιος 13, 2023, 08:10:36 μμ »
Οι αποσπάσεις δεν έχουν σχέση με οργανικά κενά

46
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Απρίλιος 08, 2023, 04:12:18 μμ »
Είμαι από αυτούς που περιμένουν εναγωνίως την κατανομή για να δω αν θα είμαι οριακά μέσα ή οριακά έξω. Σενάρια όλοι διακινούν εδώ μέσα γιατί προφανώς κανεις δεν έχει ενημέρωση, αλλιώς δε θα γίνονταν η συζήτηση σε αυτό το νήμα.
Εγώ παραθέτω το τι έγινε τα δύο τελευταία χρόνια και αν μπορεί να είναι ρεαλιστικός ο στόχος των διορισμών στη γενική πριν τη διάλυση της Βουλής, αν υποθέσουμε ότι θα γίνει γύρω στις 23/4 (με βάση αυτά που είπε ο Μπάτης).
Τα αποτελέσματα των μεταταξεων έχουν νόημα σε περιοχές που έχουν 1 η 2 οργανικά κενά τα οποία μπορεί να χαθούν στους διορισμούς.
Θερμή παράκληση.Μην κάνετε σενάρια και μην παραπλανάτε τον εκπαιδευτικό κόσμο. Σενάριο ήταν ότι θα έβγαινε η κατανομή χθες.Αν δεν ξέρετε, μην λέτε τίποτα και δίνετε ψεύτικες ελπίδες για χρονοδιαγράμματα.

47
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Απρίλιος 08, 2023, 12:57:16 μμ »
Ένα σενάριο για την κατανομή είναι την επόμενη ή τη μεθεπόμενη του τέλους αιτήσεων των μεταταξεων (αν θυμάμαι καλά 11/4), ώστε να γνωρίζουν ακριβώς τα κενά που περισσεύουν, οπως έγινε πέρυσι και προπερσι. Βέβαια τα προηγούμενα δύο χρόνια οι αιτήσεις των μεταταξεων ήταν χρονικά αρκετά νωρίτερα της ανακοίνωσης των κατανομών.

48
Πρέπει να προκηρυχθεί νέος ΑΣΕΠ όπως είπατε. Για τη γενική εκπαίδευση θα προκηρυχθεί ο διαγωνισμός τους επόμενους μήνες, ενώ για την ειδική αγωγή σε δύο 2,5 χρόνια.

49
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Μάιος 02, 2022, 07:32:11 μμ »
Αγαπητέ Patreas ευχαριστούμε για κάθε πληροφόρηση. Θα μας πεις μια κατά προσέγγιση εκτίμηση με τα τωρινά δεδομένα για τον ΠΕ04, ανά κλάδο?

50
Σωστά οπότε ακόμα και αν κάποιος δεν έχει επαρκώς χυμικη ανοσία προστατεύεται από την κυτταρική που κρατάει και περισσότερο. Οπότε αν στο διαγνωστικό έλεγχο φαίνεται αυτό είσαι υποχρεωμένος και πάλι να εμβολιαστεί ς;
Ειδικός δεν είμαι για να σου απαντήσω στο τελευταίο, το ποσό διαρκεί και τα σχετικά.  Είναι πάντως ένα τρόπος άμυνας του οργανισμού. Μπορεί για παράδειγμα κάποιος συνανθρώπος μας να έχει αποκτήσει κυτταρική ανοσία πριν δέκα χρόνια αν νόσησε από άλλον κορωνοιο (λίγο δύσκολο για Ευρωπαίους αλλά όχι απίθανο)

51
Μα δεν υπάρχει λογική.! Είναι σίγουρο αυτό; Που θα μπορούσα να το επιβεβαιώσω;
Πέρα από τα "κλασικά" αντισώματα υπάρχει και η κυτταρική ανοσία που είναι κάτι διαφορετικό. Μπορεί κάποιος που έχει νοσήσει η έχει εμβολιαστεί να έχει κυτταρική ανοσία χωρίς επαρκή αριθμό αντισωμάτων και να δρα ο οργανισμός του εξίσου αποτελεσματικά. Για αυτό το λόγο δεν είναι απαραίτητος ο έλεγχος αντισωμάτων

52
Καθόλου άστοχη. Και τότε τα ίδια λέγανε οι ομοϊδεάτες σου για τη "θεα" επιστήμη. Μέχρι το 1962 τουλάχιστον πήγε η ιστορία και όχι 1950.
Υπάρχει μια φυλη-αιρεση στην Αμερική που τους αρέσει να ζουν σε συνθήκες 1800. Χωρίς ηλεκτρισμο,  χωρίς τη σύγχρονη ιατρική, ότι πει ο Θεός και τα σχετικά. Πλήρης αρνηση της επιστήμης. Σεβαστος απόλυτα ο τρόπος διαβίωσης τους, καθώς δεν έχουν κάποια αλληλεπίδραση με τον υπόλοιπο κόσμο.
Εμείς σήμερα από μια μειοψηφία έχουμε την αποθέωση της επιστήμης καθώς μέσω της τεχνολογίας έχουν ηλεκτρισμό, έχουν κίνητο τηλέφωνο social media ώστε να κράζουν ελεύθερα και να έχουν απόψεις χωρίς να ούτε καν βασικές γνώσεις σε αντικείμενα που άλλοι συνανθρώποι μας έχουν ρίξει χρόνια σπουδών και δουλειάς πάνω σε αυτό ώστε να γίνει ο κόσμος καλύτερος. Αν κάποιος θέλει να απαρνηθεί έναν κλάδο της επιστήμης μπορεί ελεύθερα να απέχει από αυτόν σε όλο το φάσμα του.

53
Πράγματι οι εκπαιδευτικοί έχουν σπουδαιότερο ρόλο από τη διδασκαλία των μαθημάτων. Να μάθουν στα παιδιά να αγαπούν τον Χριστό και την Ελλάδα. Όσο για την εμπιστοσύνη στην επιστήμη οι επιστήμονες ως άνθρωποι κάνουν και λάθη. Βλέπε περίπτωση θαλιδομίδης. (https://www.mixanitouxronou.gr/to-megalo-farmakeftiko-skandalo-tis-germanikis-eterias-grunenthal-chiliades-pedia-gennithikan-me-paramorfosis-eno-i-eteria-kratouse-to-farmako-stin-agora-me-kathe-dinato-tropo-i-diki-parodia/). Σέβομαι τους έντιμους επιστήμονες αλλά τυφλή εμπιστοσύνη πουθενά και σε κανέναν.
Σύγκριση επιστήμης 1950 με 2020 είναι άστοχη και άκυρη. Το 1950 πχ η θνητότητα των παιδιών στη γέννα ήταν πολλαπλάσια σε σχέση με τώρα. Ο χρόνος δε γυρνάει πίσω. Αφήστε την επιστήμη στους επιστήμονες. Αλλιώς απαρνηθείτε την και πηγαίνετε σε κάναν παπά η σαμάνο όταν αρρωσταινετε.

54
Ο αλγόριθμος είναι ακριβώς όπως στα μηχανογραφικά δελτία των υποψηφίων των πανελλαδικών. Πληρώνονται οι θέσεις με σειρά προτίμησης. Δεν ισχύει αυτό που λες

55
Ούτως ή άλλως δεν υπάρχει και ένα περιθώριο μερικών ημερών για τις αιτήσεις θεραπείας πριν την έκδοση του ΦΕΚ;

56
Ειλικρινα δεν καταλαβαινω αυτην τη διαμαχη και την υποβαθμιση των μαθηματων ενθεν κακειθεν. Υποτιθεται οτι ειμαστε μορφωμενοι θετικοι επιστημονες ολοι μας εδω περα και κατανοουμε τη σημασια των φυσικων επιστημων στην εκπαιδευση. Καθε μαθημα εχει το δικο του ρολο στο εκπαιδευτικο συστημα. Οπως η βιολογια ειναι αντικειμενο μακρια απο τους φυσικους ετσι και η φυσικη ειναι αντικειμενο μακρια απο τους βιολογους. Παρολα αυτα ο κλαδος μας ανεκαθεν ηταν ετσι δομημενος και αυτο ειναι απιθανο να αλλαξει. Ως μαθητης μεχρι τη Β λυκειου τη Φυσικη μου την εκανε Γεωλογος και τη χημεια της Γ λυκειου μου την εκανε Βιολογος. Προσωπικα αν μου αναθεσουν βιολογια μπορει να ζοριστω λογω του αντικειμενου, αλλα θα κανω οτι καλυτερο μπορω για να το μεταφερω στα παιδια.
Δυστυχως οι ωρες των μαθηματων μας δεν οδηγουν παντα σε οργανικα κενα ειδικα σε περιφερειακα γυμνασια, οπου τα συνολικα τμηματα για παραδειγμα δεν ξεπερνουν τα 6, οποτε οι ωρες Φυσικης ειναι 10 Βιολογιας 6 κοκ. Οποτε μοιραια χανουμε διορισμους και μενουν μονο ως λειτουργικα κενα.
Αντι ως κλαδος να ειμαστε ενωμενοι και να διεκδικουμε κατι κοινο (οπως λογου χαρη στο παραπανω παραδειγμα που ανεφερα να δινονται κατ΄εξαιρεση οργανικα κενα και με β αναθεσεις και να διοριζονται αναλογικα απο ολους τους υποκλαδους ΠΕ04 κι ετσι να ειμαστε ολοι κερδισμενοι) μας ενδιαφερει πως θα ψοφησει η κατσικα του γειτονα.


Σελίδες: 123456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32304
  • Τελευταία: Aira
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160433
  • Σύνολο θεμάτων: 19218
  • Σε σύνδεση σήμερα: 820
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 522
Σύνολο: 531

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.