Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - durin

Σελίδες: 123 ... 8
1
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Β νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 28, 2024, 08:26:20 μμ »
για αυτό δεν μπορεί να είναι κάποιος σίγουρος. Μπορεί σε κάποιους να φαίνεται οτι δουλευουν στο ιδιο επιπεδο αλλα η πραγματικότητα να μην ειναι αυτη. Γιατί υπάρχουν πολλοι στα σχολεία που κάνουν το πετραδακι και το περιγράφουν σαν ογκόλιθο και υπάρχουν και αυτοί που κάνουν απιστευτη δουλεια και δεν εχουν αναγκη να δειχτούν και να φαίνονται και δεν παιρνει και χαμπάρι κανείς τι δουλειά κανουν. Επίσης, δεν ειναι όλες οι δουλειές στα σχολεία ουτε ίδιας βαρύτητας κτλ κτλ. Το γνωστό που όλοι χτυπιούνται να πάρουν ένα υπευθυνος τμήματος ή μία βιβλιοθήκη και όταν μοιράζονται οι πραγματικές δουλειες κοιτάνε το ταβανι.
Δεν θέλω να θίξω κανέναν, ουτε ψαχνω για παρεξηγήσεις, αλλά αυτά έχω δει σχεδον σε όλα τα σχολεια.

Δεν μιλάω για το Β επίπεδο. Ανέφερα ήδη ότι δεν έκανα ένσταση εκεί και εξήγησα τους λόγους, παραθέτοντας μήνυμα συναδέλφου.
Ποτέ δεν μπορεί να είναι κάποιος σίγουρος όμως μου φαίνεται περίεργο οι έχοντες οργανική να ικανοποιούν τις συνθήκες διδασκαλίας παιδαγωγικού έργου "εξαιρετικά" και οι υπηρετούντες με απόσπαση να μένουν στο "πολύ καλά".

2
Άλλο να εξετάζεται ο μαθητής που αναφέρω από τον εισηγητή μαζί με τον εκπαιδευτικό ειδικής (παράλληλη στην προκειμένη) κι άλλο η επιτροπή από δυο εκπαιδευτικούς γενικής που παραπέμπει στην διαδικασία των μετεξεταστέων!
Εγώ πιστεύω πως έχουν μπερδευτεί οι συνάδελφοι στο συγκεκριμένο σχολείο καθώς προφορικά το ένα, προφορικά και το άλλο με αποτέλεσμα να ταυτίσουν τις δύο εντελώς διαφορετικές περιπτώσεις. 

4
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Β νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 28, 2024, 05:27:13 μμ »
Διαβάστε τι πρέπει να έχεις κάνει για να πάρεις το "πολύ καλά" στο Β. Καλά για το "εξαιρετικά" δεν το συζητώ καν. Θέλει να ασχολείσαι όλη μέρα, κάθε μέρα ΜΟΝΟ με το σχολείο.

Ισχύει. Για αυτό δεν έκανα ένσταση στο Β.

Από την άλλη, δεν μπορεί να βλέπεις τον άλλον να δουλεύει στο ίδιο επίπεδο με εσένα ή και χειρότερα και να παίρνει μεγαλύτερο βαθμό. Τότε γεννιούνται διάφοροι συνειρμοί που δεν έχουν να κάνουν με τους άξονες που περιγράφονται στο ΦΕΚ.
Π.χ. σε μας οι 2 νεοδιόριστοι που υπηρετούμε με απόσπαση πήραμε "πολύ καλά" ενώ οι υπόλοιποι με οργανική στο σχολείο βαθμολογήθηκαν "εξαιρετικά".
Μπορεί να είναι και τυχαίο, μπορεί και όχι.

5
Μαθητής γυμνασίου με αυτισμό, παράλληλη στήριξη και οδηγία για προφορική εξέταση (έκθεση από το ΚΕΔΑΣΥ για απαλλαγή από γραπτές εξετάσεις)
εξετάζεται στις προαγωγικές-απολυτήριες προφορικά από επιτροπή;;;
Είχα την εντύπωση πως η επιτροπή εξεταστών (2) αφορά μετεξεταστέους για τις επαναληπτικές εξετάσεις του Σεπτέμβρη, όπου οι μαθητές εξετάζονται και γραπτά και προφορικά!

6
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Β νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 23, 2024, 06:46:31 μμ »
Για κάποιο λόγο σβήστηκε το μήνυμά μου εδώ...anyway, δε μου ζητήθηκε να σκανάρω τίποτε από αυτά που ανέφερα στην έκθεση αυτοαξιολόγησης και όπως λέει και ο vama δε νομίζω να δίνεται τέτοια δυνατότητα. Την ίδια ακριβως διαδικασία έκανα. Σε Α1, Α2, Β έγραψα τα ίδια.
Μάλλον έπεσες σε κάποιο άσχετο σφουγγοκωλάριο που ονειρεύεται σταδιοδρομία στελέχους!!

7
Άδειες / Απ: Άδεια αιμοδοσίας
« στις: Μάιος 21, 2024, 04:56:18 μμ »
Εγώ στη θέση σου, δεδομένης της άρνησης του να χορηγήσει αιμοδοτική και της αναγκαιότητας της απουσίας μου, θα του δήλωνα ευθαρσώς ότι θα λείπω με αναρρωτική. 

8
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 21, 2024, 04:54:15 μμ »
Δεν θα πήγαινα αμέσως στην ένσταση όμως, αν δεν μιλούσα με τον ίδιο τον διευθυντή πρώτα. Δεν είναι θέμα αξιοπρέπειας το να μην ρωτήσεις τίποτα σε κάτι που σε αφορά.

Δε θέλω να του δώσω την ικανοποίηση ότι με πείραξε η αντιμετώπισή του. Όχι η βαθμολογία αυτή καθ'αυτή αλλά το γεγονός ότι (πιθανότατα) έδειξε μεροληψία. Αυτό άλλωστε συμβαίνει και σε άλλους τομείς της σχολικής ζωής, για αυτό είμαι καχύποπτος.

Εγώ στη θέση του, για να είμαι εντάξει απέναντι στο συνάδελφο, τη στιγμή που τον ενημέρωνα για την αποτίμηση μου ώστε να την υπογράψει, θα του έλεγα και τι βαθμό σκόπευα να του βάλω, δικαιολογώντας την απόφασή μου. Η στάση του, όχι μόνο να να κάνει -ξανά λέω, πιθανότατα- διακρίσεις μεταξύ των μελών του συλλόγου αλλά και να υποκρίνεται ότι δεν έγινε τίποτα, είναι θλιβερή κι απογοητευτική.
 
Εν τω μεταξύ έμαθα και την βαθμολόγηση του συμβούλου για το Α1, "εξαιρετικά".

9
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 20, 2024, 06:49:47 μμ »
Συνάδελφοι ευχαριστώ που μπήκατε στον κόπο να απαντήσετε.

Την αξιολόγηση τη μετέφερα για να μου πείτε τη γνώμη σας, αν βγαίνει δηλαδή διαφορετικό συμπέρασμα από το δικό μου. Ότι έγραψε γενικά πολύ καλά λόγια που μεταφράστηκαν σε "πολύ καλά" χωρίς όμως να προκύπτει γιατί η βαθμολογία δεν ήταν "εξαιρετικά".
Επίσης για να αναδειχθεί το γεγονός ότι δεν υπάρχει κάτι "μετρήσιμο" ή κάποιο αντικειμενικό κριτήριο.
Ψιλά γράμματα θα πει κανείς όμως έχουν αντίκτυπο στο μικροκλίμα του σχολείου.


10
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 20, 2024, 03:09:07 μμ »
Για να τα λέμε μεταξύ μας, αν κάποιοι πάρουν εξαιρετικά και κάποιοι πολύ καλά, είτε υπάρχει κάποια πολύ χτυπητή διαφορα, είτε υπάρχει προσωπική συμπάθεια. Αυτά όμως είναι για να τα λέμε μεταξύ μας. Δυνητικά, αν αυτός δεν τα τεκμηριώσει σωστά, θα μπορούσε να έχει πρόβλημα αν τον ελεγξουν από πάνω (που δεν νομίζω όμως ότι έχουν διάθεση και χρόνο να το κάνουν). Ίσως όμως μια ένσταση τραβούσε την προσοχή πάνω του και τα κοιτούσαν όλα.

Ευχαριστώ. Πιστεύω ότι μάλλον παίζει θέμα συμπάθειας.
Και κάτι τελευταίο. Υπάρχει περίπτωση κάνοντας ένσταση να αλλάξει η βαθμολόγηση προς το χειρότερο;

11
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 20, 2024, 01:47:06 μμ »
Καλησπέρα.

Σύμφωνα με τις παρακάτω διευκρινίσεις, για το Α2 ισχύει ότι:

https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2023/erotiseis-apantiseis-aksiol.pdf

αξιολογείται τεκμηριωμένα από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας η συμβολή́του εκπαιδευτικού́ στη δημιουργία κλίματος μάθησης μέσα στην τάξη, στην προώθηση πνεύματος αμοιβαίας εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού́ μεταξύ́του ιδίου και των μαθητών στην εμπλοκή́τους στη μαθησιακή́διαδικασία, στην πρόληψη προβλημάτων πειθαρχίας, στην επίλυση διαφορών και στη διαχείριση συγκρούσεων και στην αποδοχή́της 2 διαφορετικότητας. Αξιολογείται επίσης, η ικανότητα αναστοχασμού του εκπαιδευτικού́, ως προς τη διαχείριση του παιδαγωγικού́ κλίματος της τάξης, την κριτική επανεξέταση των πρακτικών του, τον εντοπισμό́ των προβληματικών σημείων στη διαχείριση του κλίματος και την υιοθέτηση σύγχρονων παιδαγωγικών προσεγγίσεων για την αντιμετώπισή́ τους.

Ο διεθυντής στο σχολείο όπου υπηρετώ έγραψε:

ΠΕΔΙΟ Α2: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΑΞΗΣ/ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
Πολύ καλός




Με τον διευθυντή έχω τυπικές σχέσεις, δεν ρώτησα τίποτα σχετικά με τον βαθμό "πολύ καλά" που μου έβαλε και γενικά φροντίζω να είμαι τυπικός σε όλες μου τις υποχρεώσεις.
Ωστόσο μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι τους υπόλοιπους νεοδιόριστους τους βαθμολόγησε με "εξαιρετικά".

Πιστεύετε πως αξίζει τον κόπο να κάνω ένσταση; Αν δεν κάνω λάθος μπορώ να επιλέξω το σχετικό πεδίο στο gov.gr. Ποια η γνώμη σας συνάδελφοι; Εγώ καταλαβαίνω πως η βαθμολόγηση είναι τελείως υποκειμενική καθώς πέραν από τις αποτιμήσεις τις δικές μου και του διευθυντή, δεν εξετάζεται κάποιο άλλο κριτήριο.

Για τις ενστάσεις αναφέρεται πως:

Ο εκπαιδευτικός έχει δικαίωμα να ασκήσει ένσταση κατά των εκθέσεων αξιολόγησης ενώπιον τριμελούς Ειδικής Επιτροπής Αξιολόγησης, η οποία συγκροτείται στην έδρα κάθε μίας από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η ένσταση ασκείται μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δώδεκα (12) ημερών από την επομένη της γνωστοποίησης με απόδειξη της αξιολογικής έκθεσης στον αξιολογούμενο. Οι ενστάσεις ασκούνται μέσω της ειδικής ψηφιακής εφαρμογής.


Ευχαριστώ.

12
Πολύ ωραία και χρήσιμα τα παραπάνω. Αποτελούν σαφέστατα διευκρινίσεις για την υποστήριξη που παρέχει η παράλληλη η οποία ωστόσο δεν διαμορφώνει τα θέματα υπό την έννοια του καθορισμού τους.

Μου κάνει εντύπωση πάντως που σε κάθε περιοχή δίνονται διαφορετικές οδηγίες, στο ίδιο πνεύμα, υπέρ της διευκόλυνσης του μαθητή με ΕΕΑ,από διαφορετικούς φορείς.
 

13
Με καλή πίστη εξηγώ πως δεν σε τάγκαρα με την έννοια της ειδοποίησης σε απάντησή μου σε σένα, έκανα απλά παράθεση όσων έγραψες για να επεκτείνω τα λόγια σου. Λες πως πρόκειται για οδηγία ενδοσχολικών εξετάσεων Γυμνασίου-Λυκείου Νομών Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου, Λασιθίου και όντως αυτό έγραψα πως είναι (αν και δεν αφορά μόνο σε αυτούς τους νομούς, έχουν δοθεί παρόμοιες σε όλους. Αυτό που έβαλες εσύ είναι από εγκύκλιο αλλά αφορά σε πανελλήνιες (μπορεί να σου πει κάποιος χρησιμοποιώντας την ίδια λογική που χρησιμοποιείς). Ο σκοπός όμως ήταν να αναφέρουμε ποιο είναι το προσδοκώμενο από έναν καθηγητή παράλληλης , όταν ΔΕΝ υπάρχει αναλυτικό καθηκοντολόγιο (το γιατί δεν υπάρχει ξεφεύγει της παρούσας συζήτησης). Εξηγώ επίσης πως οι οδηγίες που αφορά στις εξετάσεις των παιδιών με μαθησιακές σε περίπτωση παράλληλης ακόμη και αν δεν εκφράζεται ρητά αφορούν στην παράλληλη δυστυχώς. Προφανώς και αυτό θέλουν οι οδηγίες: η ίδια να διαμορφώσει τα θέματα όταν είναι εκεί ή να φροντίσει τον χώρο. Όπως αυτονόητο είναι πως αν θέλει να μην το κάνει έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί, αφού ρητά δεν εκφράζεται.
Δεν σε ξέρω και γενικότερα δεν κοντράρω κανέναν που δεν ξέρω.

Καλό θα ήταν να μας παραθέσεις τις παρόμοιες οδηγίες που έχουν δοθεί και σε άλλους νομούς.
Θα ήταν ευχής έργον να ίσχυε κάτι τέτοιο όμως φοβάμαι πως αποτελεί δική σου αυθαίρετη ερμηνεία για το ρόλο της ΠΣ. Ιδίως το κομμάτι της διαμόρφωσης των θεμάτων.
Εγώ μένω στη ρητή αναφορά της μη παρέμβασης αλλά υποστήριξης με συγκεκριμένους τρόπους, όπως αυτοί περιγράφονται.
Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο. Οι άμεσα ενδιαφερόμενοι μπορούν να διαβάσουν, να κρίνουν και να αποφασίσουν μόνοι τους.

14
@durin
Η ερώτηση έλεγε: "τι κάνουν οι καθηγητές παράλληλης στο κομμάτι των διαγωνισμάτων και των εξετάσεων". Όλα όσα λέει η παράγραφος Δ πχ , είναι κομμάτι όσων μεριμνούν οι εκπαιδευτικοί της παράλληλης αφού συνοδεύουν.

Το Δ αφορά γενικά οδηγίες για μαθητές με ΔΑΦ, δεν απευθύνεται συγκεκριμένα στον εκπαιδευτικό ΠΣ αλλά στους εξεταστές και επιτηρητές.

Επίσης είναι ενδεικτικό πως αυτό που αφορά στις πανελλήνιες και έγραψες και ο ίδιος, έχει δοθεί και σαν οδηγία ενδοσχολικών εξετάσεων Γυμνασίου-Λυκείου και μάλιστα πριν το 2023 (οι οδηγίες είναι του 2021)

Είναι ενδεικτικό ως προς τι;
Έχει δοθεί σαν οδηγία ενδοσχολικών εξετάσεων Γυμνασίου-Λυκείου Νομών Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου, Λασιθίου. Αυτό που πόσταρα εγώ είναι από τμήμα του υπουργείου. Και δε λέει κάτι διαφορετικό, η πηγή διαφέρει.

Σε κάθε περίπτωση, δεν κατάλαβα το ταγκ σε μένα. 


Σελίδες: 123 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32320
  • Τελευταία: Lena11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161420
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 614
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 391
Σύνολο: 397

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.