Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για να μη κουράζουμε τους συναδέλφους, σου ξαναλέω οτι εχεις καποια σύγχυση και το επαναλαμβάνεις, Δεν ανέφερα πουθενά για εξυπηρετήσεις και κατευθύνσεις. Για την υπεράσπιση των συμφερόντων σου έγραψα. Αν δεν είναι αυτό θέμα κατανόησης τότε τι είναι.
Παίξε με τις λέξεις συνάδελφε, αφού δεν έχεις κάτι επί της ουσίας να πεις! Δικαίωμά σου! Δεν πρόκειται να σχοληθώ άλλο! Να προσέχεις μόνο τι γράφεις, γιατί δεν με ξέρεις ούτε σε έθιξα και περιμένω να δείξεις έναν στοιχειώδη σεβασμό!Αν δεν σου αρέσουν όσα γράφω, να επιλέξεις να διαβάζεις όσα σου είναι αρεστά!
Αααα, τώρα έγινε παιχνίδι με τις λέξεις. Δεν παίζουμε κρεμάλα ούτε σταυρόλεξο κυρία μου. Και προσέχω πολύ καλά τι γράφω. Δεν έθιξα και δεν προσέβαλα κανένα. Τονίζω όμως οτι εξακολουθείς να καταλαβαίνεις ότι θέλεις. Ισως είναι απο τις συνεχιζόμενες διακοπές...
Ωραίο χιούμορ! Χα χα χα!
1 μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας. (μέχρι 84 μήνες)-1 μόριο για κάθε βαθμό πάνω από τη βάση σε οποιοδήποτε προηγούμενοδιαγωνισμό του ΑΣΕΠ (επιλέγεται ο διαγωνισμός εκείνος που ο εκπ/κός έχει πετύχει την καλύτερη βαθμολογία)+5 για του 2008.-1 μόριο για κάθε χρόνο από τη λήψη πτυχίου.(μέχρι 10 μόρια)-Κλιμακωτή μοριοδότηση του αριθμού παιδιών (πχ. 1 παιδί 3 μόρια, 2 παιδιά 6 μόρια κ.λπ.)
Η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ δεν προτείνουν σύστημα διορισμού και καλά κάνουν, γιατί όποιο σύστημα και να προτείνουν αρκετές χιλιάδες κόσμος θα μείνει εκτός σχολείου και δεν είναι δική τους δουλειά να πάρουν το κόστος μιας τέτοιας απόφασης. Η Κυβέρνηση ζητώντας από τις ομοσπονδίες να προτείνουν σύστημα διορισμού ήθελε να διώξει το πολιτικό κόστος από πάνω της. Να λέει μετά δεν φταίω εγώ οι εκπρόσωποι σας το πρότειναν αυτό. Το υπουργείο αποφεύγει τους διορισμούς όχι γιατί δεν μπορεί να βρει τρόπο διορισμού, αλλά γιατί δεν θέλει να διορίσει. Το σύστημα του διορισμού ήταν το άλλοθι για τις καθυστερήσεις. Για τους επιτυχόντες του τελευταίου διαγωνισμού και τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν αιτία είναι ότι δεν τηρήθηκε ο νόμος που ήταν σε ισχύ. Δεν ήταν το πρόβλημα ο νόμος, αλλά η μη τήρηση του. Γι' αυτό άλλο η νομοθετική πρωτοβουλία και άλλο οι υπουργικές αποφάσεις και τα προεδρικά διατάγματα. Οι επιπλέον διορισμοί από κλειστούς πίνακες (30μηνο, 24μηνο) δεν έγιναν με νόμους, αλλά με υπουργικές αποφάσεις και μια υπουργική απόφαση δεν μπορεί να έρχεται σε αντίθεση με τον νόμο. ΑΝ η κυβέρνηση νομοθετήσει (γεγονός που όντως χρειάζεται χρόνο, αν η κυβέρνηση απλά κάνει ανακοινώσεις και δεν φέρει νομοσχέδιο τώρα το φθινόπωρο τότε είναι ξεκάθαρο ότι δεν πρόκειται να κάνει διορισμούς με κανένα σύστημα), τότε ο περιορισμός της είναι οι διαδικασίες να γίνουν από το ΑΣΕΠ και να μην αποκλείει κανέναν που έχει τα τυπικά κριτήρια από τις διαδικασίες
επίσης, αν γίνουν διορισμοί δίχως να είναι μεσα οι μηδενικής προυπηρεσίας, θα γινουν προσφυγες, κατι που το ξερει η Διοικηση. Αρα θα αναγκαστεί το υπουργείο να κανει γραπτό ασεπ.
Και αυτός και οι προηγούμενοι υπουργοί έχουν ενημερώσει αναλυτικά τις ομοσπονδίες για την νομολογία του ΣτΕ και τις κάλεσαν να καταθέσουν συμβατό σύστημα διορισμού κάτι που φυσικά αποφεύγουν. Αυτή η στάση και οι θέσεις τους έχουν ΄΄περάσει΄΄ και στους εκπαιδευτικούς γι αυτό λέω και εγώ πως υπάρχει πέραν της νομοθετικής και η δικαστική εξουσία και κακώς την υποτιμούν. Πως θα θέλουμε τη δημοκρατία; Όπως παράδειγμα επιχείρησε η τωρινή κυβέρνηση να περάσει νόμους καταγγέλλοντας το ΣτΕ πως έχει ΄΄σκοτεινά κίνητρα΄΄. Πως δηλαδή θα προσπεράσεις την 527 του ΣτΕ που λέει πως η προϋπηρεσία αποκτήθηκε με πολύ διαφορετικά, αμφιβόλου νομιμότητας κριτήρια χωρίς και την εποπτεία της αρμόδιας αρχής (ΑΣΕΠ) σε ένα νέο νόμο; Μην μπερδεύουμε τις πίνακες αναπληρωτών αν και σ΄ αυτούς λήγει η ισχύς τους φέτος. Νομιμοποιήθηκε η ΄΄ύποπτη΄΄ προϋπηρεσία με τον έλεγχο που έκανε ο ΑΣΕΠ πρόπερσι στους εν λόγω πίνακες; Αυτό λέω να περιμένουμε να δούμε μέσω της πρότασης του υπουργείου.
Το ΣΤΕ έκρινε αντισυνταγματική τη μη συμμετοχή του ΑΣΕΠ στη διαδικασία. Δεν μπορεί να ακυρώσει όμως την ήδη αποκτηθείσα προϋπηρεσία. Η προϋπηρεσία έχει αποκτηθεί και δεν χάνεται. Το ίδιο έχει γίνει σε άλλες περιπτώσεις (πχ επιλογές προϊσταμένων του δημοσίου που ένα σύστημα δικαστικά έφαγε άκυρο, αλλά όσοι είχαν γίνει με αυτό το σύστημα δεν έχασαν ποτέ τα μόρια της θέσης ευθύνης, διότι τη θέση την υπηρέτησαν πραγματικά) Έτσι και οι αναπληρωτές τη θέση την υπηρέτησαν δεν μπορεί κάποιος να τους στερήσει την προϋπηρεσία. Μόνο ατομικά αν υπάρξουν περιπτώσεις δόλου (πχ πλαστά πτυχία κλπ) η προϋπηρεσία ακυρώνεται.
H προϋπηρεσία δεν μπορεί να αποτελεί βασικό κριτήριο διορισμού. Δεν εννοώ πως θα ακυρωθεί. Θα μετράει σε ένα μικρότερο ποσοστό σε σχέση με τα υπόλοιπα κριτήρια.