*

Αποστολέας Θέμα: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων  (Αναγνώστηκε 19242 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #14 στις: Ιούνιος 12, 2014, 11:28:10 πμ »
Στη χημεία το ποσοστό με πάνω από 95 ήταν κοντά στο 16%.. Αναφέρομαι στις δύο πρώτες ημέρες βαθμολόγησης και στο δικό μου βαθμολογικό κέντρο!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:02:44 »

Αποσυνδεδεμένος theopavl

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #15 στις: Ιούνιος 12, 2014, 02:03:25 μμ »
Σε σχεση με περσι αυτο το ποσοστο ειναι ανεβασμενο ή πιο χαμηλο? Επισης θα ηθελα να σε ρωτησω στο πρωτο σ-λ ποια απαντηση τελικα θεωρηθηκε σωστη? :-)

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #16 στις: Ιούνιος 12, 2014, 02:05:57 μμ »
το Σ ,έτσι δεν είναι Κωνσταντίνε;Λόγω ιοντικού δεσμού...

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #17 στις: Ιούνιος 12, 2014, 05:30:56 μμ »
Στο πρώτο θεωρήθηκε το Λ..
Τουλάχιστον έτσι έχει δώσει οδηγία η επιτροπή!
Όσο για τα περσινά ποσοστά δεν έχω στοιχεία!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:02:44 »

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #18 στις: Ιούνιος 12, 2014, 05:54:50 μμ »
Nαι λόγω ιοντικου δεσμού ,άρα λάθος το Σ,αυτό εννοούσα... ::) :)

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #19 στις: Ιούνιος 12, 2014, 05:59:37 μμ »
Βέβαια η διατύπωση θα έπρεπε να ήταν διαφορετική!!

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #20 στις: Ιούνιος 12, 2014, 08:16:32 μμ »

Η έκθεση έτσι κι αλλιώς είναι τζόγος.


Συνάδελφε ελπίζω αυτή την άποψη να μη την λες και στους μαθητές σου. Γιατί από την έκθεση το 60/100 είναι θεωρία που διδάσκεται και είναι στάνταρ τί θα ζητήσουν. Εξάσκηση θέλει. Δεδομένου ότι και το πώς γράφουμε μια έκθεση διδάσκεται: δομή, περιεχόμενο κτλ δε νομίζω ότι είναι και τόσο τζόγος τελικά.

Δεδομένου ότι η έκθεση είναι ένα από τα μαθήματα που διδάσκω για Πανελλήνιες, ξέρω ακριβώς τί θα μου γράψει ο κάθε μαθητής μου (με περιθώριο να πέσω έξω το πολύ μία με δύο μονάδες).

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #21 στις: Ιούνιος 12, 2014, 10:55:32 μμ »
Συνάδελφε ελπίζω αυτή την άποψη να μη την λες και στους μαθητές σου. Γιατί από την έκθεση το 60/100 είναι θεωρία που διδάσκεται και είναι στάνταρ τί θα ζητήσουν. Εξάσκηση θέλει. Δεδομένου ότι και το πώς γράφουμε μια έκθεση διδάσκεται: δομή, περιεχόμενο κτλ δε νομίζω ότι είναι και τόσο τζόγος τελικά.

Δεδομένου ότι η έκθεση είναι ένα από τα μαθήματα που διδάσκω για Πανελλήνιες, ξέρω ακριβώς τί θα μου γράψει ο κάθε μαθητής μου (με περιθώριο να πέσω έξω το πολύ μία με δύο μονάδες).

Εξήγησέ μου τότε γιατί πέρυσι μαθητής που περίμενε 16-17 (μετά από συζήτηση με τη φιλόλογό του που διδάσκει και διορθώνει πανελλήνιες το μάθημα εδώ και χρόνια) πήρε 12, χάνοντας, εξαιτίας αυτού το πολυτεχνείο.

Ασφαλώς υπάρχουν στάνταρντς και μεθοδολογία στο μάθημα, και δεν υποτιμώ ούτε τη δουλειά που γίνεται ούτε την αναγκαιότητα του μαθήματος. Αλλά στη βαθμολόγηση, μπορεί να είσαι τυχερός ή άτυχος ή τίποτα από τα δύο και απλά να πάρεις όσο έπρεπε.
Και επειδή κατά μέσο όρο η τελική βαθμολογία είναι λίγο μικρότερη της αναμενόμενης, το μέσο κέρδος του παιγνίου είναι αρνητικό.
Αυτός είναι ο ΟΡΙΣΜΟΣ του τζόγου, στην Οικονομική επιστήμη.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #22 στις: Ιούνιος 12, 2014, 11:02:13 μμ »
Συνάδελφε ελπίζω αυτή την άποψη να μη την λες και στους μαθητές σου. Γιατί από την έκθεση το 60/100 είναι θεωρία που διδάσκεται και είναι στάνταρ τί θα ζητήσουν. Εξάσκηση θέλει. Δεδομένου ότι και το πώς γράφουμε μια έκθεση διδάσκεται: δομή, περιεχόμενο κτλ δε νομίζω ότι είναι και τόσο τζόγος τελικά.

Δεδομένου ότι η έκθεση είναι ένα από τα μαθήματα που διδάσκω για Πανελλήνιες, ξέρω ακριβώς τί θα μου γράψει ο κάθε μαθητής μου (με περιθώριο να πέσω έξω το πολύ μία με δύο μονάδες).

Συγνώμη, αυτό τώρα το είδα!
Μία με δύο μονάδες στις 100 εννοείς ή στις 20?
Αν εννοείς στις 100, πες μας τι βλέπεις για τελικό στο μουντιάλ να το ποντάρουμε...
Αν εννοείς στις 20, τότε ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι δεν είναι αποδεκτό εύρος.
1-2 μονάδες στις 20 είναι τεράστια διαφορά...Φαντάσου ότι στις 2,4 μονάδες το γραπτό πάει για αναβαθμολόγηση, που σημαίνει ότι ένας (τουλάχιστον) εκ των 2 βαθμολογητών έπαιξε σαντούρι...
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #23 στις: Ιούνιος 13, 2014, 01:14:47 πμ »
Συγνώμη, αυτό τώρα το είδα!
Μία με δύο μονάδες στις 100 εννοείς ή στις 20?
Αν εννοείς στις 100, πες μας τι βλέπεις για τελικό στο μουντιάλ να το ποντάρουμε...
Αν εννοείς στις 20, τότε ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι δεν είναι αποδεκτό εύρος.
1-2 μονάδες στις 20 είναι τεράστια διαφορά...Φαντάσου ότι στις 2,4 μονάδες το γραπτό πάει για αναβαθμολόγηση, που σημαίνει ότι ένας (τουλάχιστον) εκ των 2 βαθμολογητών έπαιξε σαντούρι...

Αν και οι μαθητές πρώτα απαντούσαν και μετά διάβαζαν το ζητούμενο, τότε ναι,  η έκθεση θα ήταν τζόγος!

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #24 στις: Ιούνιος 13, 2014, 06:37:14 πμ »
Αν και οι μαθητές πρώτα απαντούσαν και μετά διάβαζαν το ζητούμενο, τότε ναι,  η έκθεση θα ήταν τζόγος!

Δεν κατάλαβα...εξετάζομαι σε κάτι; Να αγχωθώ άμα είναι έτσι....

Συμφωνείστε εσείς στο πώς διορθώνεται το μάθημα για να μην έχουμε ένα σωρό αναβαθμολογήσεις, και αφήστε τις δασκαλίστικες εξυπνάδες...
Γιατί αν δεχθώ αυτά που λες, η μόνη εξήγηση που μένει για τις αναβαθμολογήσεις είναι ότι ο κλάδος σας έχει πολλούς καθυστερημένους, που δεν μπορούν να κατανοήσουν 5 κανόνες βαθμολόγησης και δεν ξέρουν πρόσθεση. Και δεν πιστεύω κάτι τέτοιο.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #25 στις: Ιούνιος 13, 2014, 09:30:46 πμ »
Δεν κατάλαβα...εξετάζομαι σε κάτι; Να αγχωθώ άμα είναι έτσι....

Συμφωνείστε εσείς στο πώς διορθώνεται το μάθημα για να μην έχουμε ένα σωρό αναβαθμολογήσεις, και αφήστε τις δασκαλίστικες εξυπνάδες...
Γιατί αν δεχθώ αυτά που λες, η μόνη εξήγηση που μένει για τις αναβαθμολογήσεις είναι ότι ο κλάδος σας έχει πολλούς καθυστερημένους, που δεν μπορούν να κατανοήσουν 5 κανόνες βαθμολόγησης και δεν ξέρουν πρόσθεση. Και δεν πιστεύω κάτι τέτοιο.

Προτείνω να το παίξουμε στον κουλοχέρη   ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #26 στις: Ιούνιος 13, 2014, 03:14:46 μμ »
ξέρω ακριβώς τί θα μου γράψει ο κάθε μαθητής μου (με περιθώριο να πέσω έξω το πολύ μία με δύο μονάδες).
Η έκθεση έχει πολύ μεγάλο ρίσκο, κάθε χρόνο είναι το μάθημα με τις περισσότερες αναβαθμολογήσεις! Ακόμη και 10 καθηγητές να διορθώσουν ένα γραπτό θα βάλουν διαφορετικό βαθμό…. 
Για τους αγαπητούς φιλολόγους προτείνω να κάνουν ένα πείραμα να γράψουν έκθεση σε ένα τμήμα και μετά να τις δώσουν σε άλλους μαθητές να τις αντιγράψουν και να διορθώσουν τα γραπτά με το νέο όνομα, όταν βγουν τα αποτελέσματα θα διαπιστώσετε πως δεν υπάρχει αντικειμενική βαθμολόγηση! Το έχω κάνει το πείραμα ως μαθητής. Πάντα έπαιρνα 3 μονάδες λιγότερες από ένα συμμαθητή μου στα διαγωνίσματα αλλά και για  εκθέσεις στο σπίτι , το ίδιο έγινε και όταν ανταλλάξαμε εκθέσεις! Οι φιλόλογοι δεν βαθμολογούν αντικειμενικά. ;) Σε ορισμένους μαθητές βάζουν μια μονάδα παραπάνω και σε κάποιους μια λιγότερο για να ξεχωρίσουν τους μαθητές. Πιστεύω πως έβαζαν το βαθμό πριν διορθώσουν τα γραπτά είχαν το θράσος να αλλάξουν τον βαθμό πάνω στο γραπτό με την δικαιολογία πως δεν μπορούν δυο μαθητές να πάρουν τον ίδιο βαθμό αφού ο Α είναι αντικειμενικά καλύτερος από τον Β (τώρα πείρα και την επιβεβαίωση πως γραμματικά συμβαίνει αυτό). Ξεκινούσαν να διορθώνουν τα γραπτά και αν διαπίστωναν πως ο καλύτερος μαθητής έγραψε π.χ 18 τότε κατέβαζαν σε όλους το βαθμό….
Αν ένας μαθητής έγραφε στην έκθεση για δραστηριότητες που αποσκοπούν στον περιορισμό του ελλείμματος ανθρωπιάς π.χ  δραστηριότητες  βουλευτών συσσίτια μόνο για έλληνες και για μίζες εκατομμυρίων για εξοπλιστικά προγράμματα, πως θα τον βαθμολογούσαν ? ;D ;D


Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλεψη για τη διακύμανση των βάσεων
« Απάντηση #27 στις: Ιούνιος 13, 2014, 04:11:19 μμ »
.................................................................
Αν εννοείς στις 100, πες μας τι βλέπεις για τελικό στο μουντιάλ να το ποντάρουμε...
.................................................................
Βραζιλία - Αργεντινή!! 

 Στο θέμα μας τώρα, σχετικά με το μάθημα της έκθεσης, όπου πολύ σωστά ειπώθηκε οτι μεγάλο μέρος των ζητούμενων είναι θεωρία και σίγουρα διαφέρει από αυτό που γράφαμε εμείς, δηλ. ένα ξερό θέμα και να το αναπτύξουμε.
 Βέβαια δεν έχει το χαρακτηριστικό των μαθηματικών όπου ή την έλυσες σωστά την άσκηση ή όχι. Υπάρχει σε μεγάλο βαθμό πιθανότητα το ίδιο γραπτό να βαθμολογηθεί διαφορετικά από διαφορετικούς διορθωτές, αλλά και πάλι είναι πολύ καλύτερα τώρα από ότι ήταν παλιά.
  

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160618
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 926
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 730
Σύνολο: 748

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.