Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Έσπερος

Σελίδες: 123 ... 298
1
Ένιωσα την ίδια έκπληξη με αυτή τη δήλωση. Μάλλον μας σόκαρε όλους.
Στα υπόλοιπα, ελπίζω να μην παίζουν τα πιτσιρίκια με το κινητό τα απογεύματα κλέφτες και αστυνόμους, αλλά δικό τους θέμα.

Αν έχει τετοια αντανακλαστικά η αστυνομία που αφήνει κονβόι σεσημασμένων χούλιγκαν να διασχίζει ανενόχλητο τη μισή χώρα ή να δολοφονούνται γυναίκες έξω από το ΑΤ απι το οποίο ζήτησαν προστασία, και κατά τ άλλα θα τρέχει να επέμβει σε φάρσες πιτσιρικιων, ενταξει ας συλλάβει και κανέναν γονέα να καταλάβουν όλοι ότι δεν μπορούν τα 12χρονα να έχουν ελευθερίες ενηλίκων. Να ησυχάσουμε κι εμείς που θελουμε να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας φυσιολογικά και φοβόμαστε να τα στείλουμε σχολείο για να μην έρθουν σε επαφή με άλλα παιδιά.

2
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάιος 10, 2024, 10:07:25 πμ »
Μα το υπουργείο δεν αναγνωρίζει ως νόμιμη την ανάρτηση των κειμένων της ΔΟΕ, οπότε όλο το επιχείρημα σου δεν ισχύει. Και θα ξαναπώ, δεν μπορείς να είσαι και με τους μεν και με τους δε.

Το σύστημα φυσικά είναι παράλογο και μη χρησιμο για την εκπαίδευση.
Το ίδιο παράλογες είναι κι οι αντιδράσεις απέναντι στο σύστημα, είτε θετικές είτε αρνητικές. Οπότε μπράβο μας. Δεν έχω κάτι άλλο να πω. Και εις ανώτερα.

3
Σε άλλα νέα, panic button τα απογεύματα με τα απαγορευμένα κινητά του πρωινού.

Τουλάχιστον είπε δημόσια ότι η βία είναι εκτός σχολείου. Πρωτοφανές, δεν περίμενα να κάνει ποτέ κανείς τους αυτήν τη διευκρίνιση. Ας μην έχουμε και την απαίτηση να θεωρεί κανείς αυτονόητο ότι τα ανήλικα θα πρέπει να τα προσέχουν οι γονείς τους καθ όχι η αστυνομία.

4
Δεν έχει κάνει θέμα κάποιος γονέας για ωριαίες αποβολές στη διεύθυνση. Ούτε για μονοήμερες ούτε διήμερες, ούτε καν για παιδιά που κινδυνεύουν από απουσίες. Όμως έχουμε ακούσει αντιδράσεις όπως «η καινούργια καθηγήτρια τον έβγαλε πάλι;» ή «η κυρία τάδε έχει βάλει στο μάτι το
παιδί μου και γι αυτό τα λέει».
Παντελή απώλεια ελέγχου της τάξης χωρίς να γίνεται μάθημα και χωρίς να σκαει ο καθηγητής, έχω δει σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις. Μετρημένες στα δαχτυλα του ενός χεριού και σε όλες, ο εκπαιδευτικός είχε σοβΑρο δικό του πρόβλημα. Ας πούμα πρόβλημα επικοινωνίας με τους ανθρώπους γενικα. Συστηματικά προβλήματα απώλειας ελέγχου έχουν και 2-3 παλιές καθηγήτριες με μη εξεταζόμενα μαθήματα σε ειδικότητες που ας πούμε και στα δικά μας χρόνια, ήταν σχεδον αυτονόητο ότι θα έχει φασαρία. Εκεί θα έλεγα ότι 50% της ευθύνης είναι η στάση του εκπαιδευτικού, αλλά και πάλι τα θέματα εντοπίζονται στα τμήματα ππυ όλοι γνωρίζουμε ότι είναι πιο ζωηρά. Κατά τ άλλα ομως, κάθε χρόνο θα υπάρχει ένα ή δυο τμήματα που ολουσ τους ζορίζει, φυσικά σε διαφορετικό βαθμό, οπότε δεν θα πει κανείς ότι είναι ευθύνη των καθηγητών.Έχω δει επίσης συστηματική και προκλητική ανυπακοή που σταματάει μόνο αν φωνάξει άντρας καθηγητής με πολύ βροντάει φωνή, έχω δει bullying σε καθηγητές και αισχρολογίες και προσωπικές προσβολές και απειλές και μαθητες να έρχονται σαν τάγμα εφόδου με τσαμπουκά σε καθηγητη ή να επιχειρούν έτσι να μπουκάρουν και σε γραφείο ή να πλησιάζουν πολύ τον καθηγητη εκφοβίζοντας με τη σωματική διάπλασή τους. Αυτά ιδίως τα 2-3 τελευταία χρονια, όχι από πάνω από 3-5 μαθητες τον χρόνο, αλλά γενικα έχω αισθανθεί πολλές φορές ότι είμαστε αδύναμοι στο έλεος των παιδιών, ασχετωσ της στάσης και της θέσης μας στο σχολείο. Οι νεοφερμένοι καθηγητές όμως στο σχολείο μου υποφέρουν. Δέχονται συστηματική απαξίωση από παιδιά και γονείς, ειδικά αν είναι σοβαροί στη δουλειά τους. Αν εγω βαλω ένα διαγωνισμα με πολλά θέματα που πιεστούν όλοι, δεν θα πει κανεις κουβέντα. Τα δικά τους διαγωνίσματα περνάνε από κόσκινο άνευ λόγου, ήταν πολλά, ήταν πολλή ύλη, δεν είχε γίνει σωστή επανάληψη, μπήκαν θέματα εκτός ύλης, οι ομάδες δεν ήταν ισοδύναμες, οτιδήποτε. Εύκολες δικαιολογίες των παιδιών και των φροντιστών που πιάνουν τόπο γιατί έτσι  βολεύονται όλοι. Νόμιζα ότι αυτό είναι κανόνας στα μικρά μερη. Γενικα πάντως από την
εικόνα που έχω από το σχολείο μου, ήταν ελάχιστες οι περιπτώσεις που θα εθχα κακή γνώμη για συναδελφο και συνήθως δεν ήταν για το μάθημα αλλά για το λουφαρισμα σε άλλες εργασίες. Λίγο πολύ τα πάντα μαθαίνονται εδώ και πέρα από τις περιπτώσεις που λέω, δεν έχει ακουστεί κάτι άλλο για κανέναν. Τι να πω, τόσο μη αντιπροσωπευτικό δείγμα έχω;

5
Εμείς όταν δίνεται ωριαία, ειδοποιούμε τον γονέα. Αν το παιδί του αρχίσει τα γνωστά ότι δεν έκανε τίποτα και τα έκαναν και άλλοι, ο γονέας θα το αμφισβητήσει και δεν θα δείξει στο παιδί ότι δεν πρέπει να το ξανακάνει, έστω για να μην φέρνει τους γονείς σε δύσκολη θέση. Αν ο γονιός στο σπίτι λέει ότι είναι παράξενη η καινούργια μαθηματικός, τι καταλάβαινε το παιδί; Ότι μπορεί να κάνει ο,τι θέλει.

Στο κομμάτι της συμπεριφοράς των μαθητών εξακολουθώ να διαφωνώ. Αλλά μάλλον μιλάνε για άλλο πράγμα πάλι. Μας έχουν τύχει 2-3 φορές εκπαιδευτικοί που ακόμα κσι τα πιο ησυχα παιδιά, κάτι θα κάνουν. Τέτοιο πράγμα έχω δει όμως 2-3 φορές στα 10 χρόνια. Αυτά είναι να μη σου τύχει, γιατί δεν μπορείς να το χειριστείς χωρίς να εκθέσεις τον συναδελφο και χωρίς να βγάλεις και τα παιδιά τρελά. Συνολικά όμως, υπάρχουν παιδιά που έρχονται στο σχολείο για να ενοχλούν. Το έκαναν από το δημοτικό, πιθανότατα από το νηπιαγωγειο, θα το κάνουν στο γυμνάσιο και θα το κάνουν και στο επαλ, το έκαναν και στις κούνιες όταν ήταν μικρά και το κάνουν γιατί κανένας δεν ενδιαφέρεται να τους πει να μην το κάνουν. Δεν μπορεί να ήταν προβληματικοί όλοι ανεξαιρετωσ οι εκπαιδευτικοί που είχαν τόσα χρόνια. Αυτοί θα κάνουν τα πάντα για να μην μπουν σε σειρά στην προσευχή, θα κάνουν τα πάντα για να αργήσουν να ανέβουν στην τάξη μετά το κουδούνι, θα γνωρίζει το όνομά τους ο κάθε καθηγητής του σχολείου ακόμα κι αν δεν τους κάνει μάθημα, γιατί τους έχει δει στην εφημερία, θα χρειαστεί να τους αλλάζουμε συνεχώς θέση στις γιορτές γιατί ενοχλούν, θα μας κάνουν ρεζίλι σε κάποια εκδήλωση ή ξενάγηση κλπ. Όταν αυτά συμβαίνουν, δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείται πρόβλημα του εκπαιδευτικού όταν κάνουν φασαρία. Προφανώς και είναι πρόβλημα ολου του σχολείου γιατί η συμπεριφορά τους εκδηλώνεται σε όλη τη σχολική ζωή. Φετοσ έκαναν εφημερία στον διαδρομο της Α, που διδασκω σε ένα τμήμα μόνο. Μέχρι τον Δεκέμβρη ήξερα καλά ποιο είναι το πιο ήσυχο και το πιο άτακτο τμήμα και ποια παιδια είναι πιο ζωηρά, χωρις να τους κάνω μάθημα κσι χωρις να έχω πολλά πάρε δώσε μαζί τους. Και οντωσ η κρίση μου επαληθεύτηκε από αυτά που άκουγα στην πορεία.

Το σχολείο πρέπει να δείχνει ότι ο νεοδιόριστος ή ο «ξένος» ή ο καθηγητής με το τικ ή την
περίεργη φωνή δεν είναι παρείσακτος για να μην μας νοιάζει τι του κάνουν. Είναι ένας άνθρωπος που έρχεται με την ίδια διάθεση με όλους να κάνει μάθημα, με την ίδια προετοιμασια, ή και καλύτερη, με την ίδια όρεξη, και συχνά με περισσότερη, αν είναι καινούργιος με φρέσκες ιδέες, δεν είναι δυνατόν τα παιδιά να μην τον υπολογίζουν.

Για τιυς παλιούς, εξακοκουθω να εκπλήσσομαι. Δεν έχω δει ποτέ παλιό καθηγητη στο σχολείο μου να αστοχεί τόσο σε χειρισμούς ώστε μαθητής να παρεκτρέπεται. Αντιθετα έχω δει νέους να τραβάνε το σκοινί. Επίσης έχω πιάσει τον εαυτό μου να σκέφτεται πράγματα που μόνο η πείρα με συγκρατεί να μην τα κάνω, αν ήμουν νέα θα τα έκανα. Οι νέοι βλέπω ότι ανέχονται πολύ λιγότερα, βασικά έρχονται έτοιμοι να μην ανεχτούν τίποτα, δίνουν αποβολές για απόλυτα φυσιολογικές καταστάσεις που οι υπόλοιποι λύνουμε με μια παρατήρηση ή και χωρίς παρατήρηση αν κάτι δεν ενοχλεί, γιατί λίγο πολύ γνωρίζουμε πότε θα σταματήσει.
Κι αυτό όμως είναι μια ένδειξη παραίτησης από μέρους μας. Θεωρούμε αυτονοητο ότι τα παιδιά δεν είναι ησυχα και δικό μας κατόρθωμα το να τους κρατάμε εμείς και όχι οι άλλοι. Θεωρούμε αυτονόητο ότι τα παιδιά κάτι θα κάνουν και κρίνουμε την αντίδραση του εκπαιδευτικού. Έχουμε αποδεχτεί ότι τα παιδιά δρν ακολουθούν κανόνες και δεν σέβονται. Απ αυτήν την άποψη, μήπως έχει δίκιο ο νεοδιόριστος που θεωρεί φασαρία το τρίξιμο μιας καρέκλας; Μήπως εμείς έχουμε συμβιβαστεί και χάσει τα ιδανικά μας; Γιατί απαιτούμε από τον εκπαιδευτικό να είναι θηριοδαμαστής και όχι από τα παιδιά και τους γονείς να είναι όπως πρέπει;

6
Μιλάμε για τελείως διαφορετικά περιστατικά. Δεν νομίζω ότι έχω δει ποτέ κάποιον να ζητά ημερήσια για μεγάλη γλώσσα. Ίσως έχει γίνει σε μεγάλη ένταση και το απέτρεψε ο διευθυντής. Μιλώ για τελείως ανάρμοστες αντιδράσεις. Με χυδαιολογίες, χειρονομίες, απειλές. Που έχουν γίνει καθ σε καθηγητές καθόλα αξιοσεβαστους.

Σ εμάς πάντως οι παλιοί καθηγητές που κρατάνε την τάξη, δεν
δίνουν αποβολές. Ζήτημα αν το κάνουν μια φορά το χρόνο. Γενικα οι αποβολές θεωρούνται αποτυχία όταν είναι συνεχώς από τον ίδιο καθηγητη. Κάποιες φορές νομίζω ότι και η διοίκηση έκανε τα στραβά μάτια ανάλογα με το ποιος καθηγητής και ποιο παιδί. Όμως γενικα όλοι γνωρίζουμε ποιοι δημιουργούν θέματα στην τάξη, γιατί οι ίδιοι θα τα κάνουν και στο διάλειμμα και σε εκδρομές και σε εκδηλώσεις, οπότε δεν λέει κανένας ότι δεν τον αφορά τι γίνεται ατα άλλα μαθήματα. Αυτά τα παιδιά τα εντοπίζεις μετά από 2-3 εβδομάδες ακόμα και από το πώς στέκονται στην πρωινή συγκέντρωση, μη σου πω ότι τους έχουμε ξεχωρίσει και όταν έρχονται με το δημοτικό για το πρόγραμμα μετάβασης, και τα περισσότερα φαίνονται κι από το ντύσιμο.  Οπότε αν μαζευτούν πολλές ωριαίες, πάνε μια μέρα σπίτι τους και αυτό γενικα βοηθάει. Εμείς έχουμε όμως και την ιδιαιτερότητα ότι τα παιδιά είναι επιλεκτικά ως προς το αν ο καθηγητής είναι νέος στο σχολείο. Αν βγάλω έξω εγω κάποιον, δύσκολα θα πιστεψει ο γονέας ότι το έκανα άνευ λόγου. Αν βγάλει έξω ο αναπληρωτής ή αποσπασμένος, το παιδί θα παραμυθιασει τον γονέα που δεν θα δώσει βαρύτητα, ή θα τα βάλει με τον καθηγητη, οπότε εκεί πρέπει το σχολείο να δείξει κοινό μέτωπο: «το παιδί σας δημιουργεί προβλήματα, πρέπει να μάθει να ακολουθεί τους κανόνες». Ακόμη, το μάθημα δεν είναι η παράσταση του καθηγητη, που θα πεις ότι αν δεν αρέσει στο κοινό, θα ακούσει γιούχα. Στην τάξη υπάρχουν παιδιά που θέλουν να μάθουν, αν κάποιοι τους το στερούν είναι καταπάτηση ενός δικαιώματος, αν ο καθηγητής δεν μπορεί να το χειριστεί, πρέπει να επέμβει το σχολείο αν μη τι άλλο για την
προστασία της εκπαιδευσης των άλλων μαθητών.
κατάχρηση εξουσίας μόνο από νέους και άπειρους έχω δει.

7
Πιστεύεις δηλαδή ότι ένα παιδί αυθαδιάζει (αν και δεν μου αρέσει η λέξη) επιλεκτικά; Εγω δεν έχω δει ποτέ τέτοιο πράγμα. Όσοι μαθητες έχουν παρεκτραπεί, είναι οι μαθητες ππυ όλοι γνωρίζουμε από τον πρώτο μήνα λειτουργίας του σχολείου, ότι θα το κάνουν αυτό ανά πάσα στιγμή. Το πότε θα το κάνουν, είναι θέμα συγκυριών
και περιστάσεων, και μπορεί κάποιοι να το αποτρέψουν από το να συμβεί στον εαυτό τους, αλλά δεν είναι κι ότι έχουν άλλη γνώμη για το παιδί. Και δεν μιλάμε για παιδιά που τα ενδιαφέρει η μάθηση, αν τα ενδιέφερε δεν θα έδιναν στο σχολείο αφορμές. Μιλάμε για παιδιά που αδιαφορούν για το σχολείο και τους κανόνες ούτως ή άλλως, που δεν έρχονται για να κάνουν μάθημα (και η αλήθεια είναι ότι αν δεν έχουν πολλές απουσίες, δεν τους χαλαει η αποβολή).

Κάποια πράγματα ο καθένας τα βλέπει διαφορετικά ίσως και γιατί έχει διαφορετικό ορίζοντα προσδοκιών. Στο δικό μου σχολείο υπήρχε πάντα κακή διοίκηση με μεροληψία υπέρ των μαθητών εις βάρος των εκπαιδευτικών. Όταν λοιπόν κάτι έφτανε στον σύλλογο, ήταν δεδομένο ότι η ποινή θα ήταν η μέγιστη και ο διευθυντής θα διαφωνούσε. Ήταν η μόνη άμυνα σε μια κατάσταση που το κλίμα είναι ότι ο μαθητής θα κάνει ο,τι θέλει κι εσυ θα ζητάς συγγνώμη που τον ενοχλείς. Μπορεί οποίος δεν έχει ζήσει τέτοιες απαξιωτικές καταστάσεις, να μην καταλαβαίνει τι σημαίνει κοινό μέτωπο και γιατί οι μαθητες μπαίνουν απέναντι. Εσείς έχετε και πιο μορφωμένους γονείς οπότε υποθέτω ότι τα παιδιά τους κρατάνε τα προσχήματα μιας α ευπρέπειας.
Τέλος πάντων, εγω φέτος πρώτη φορά σε περιπτώσεις που προκλητική συμπεριφορά μαθητών ήρθε σε συνεδρίαση, δεν ψήφισα τις δυο μέρες όπως θα ήθελαν κάποιοι, αλλά μόνο μια, και ο λόγος ήταν από τη μια αναλογικός, διότι εκεί κοντά είχαν τιμωρηθεί και πολύ βαριά παραπτώματα με δυο μέρες οπότε χανόταν η ισορροπία, και δευτερον γιατί θεώρησα ότι οι εκπαιδευτικοί θα μπορούσαν να είχαν αποφύγει την κατάσταση. Όχι επειδή τα παιδιά ήταν οκ, αλλά ακριβώς επειδή τα συγκεκριμένα παιδιά θα αντιδρούσαν έτσι, γιατί όλοι γνωρίζουμε ότι έτσι αντιδρουν στην παρατήρηση. Εγω θα είχα αγνοήσει τις συμπεριφορές και δεν θα έκανα παρατήρηση, για να μην χρειαστεί μετά να τιμωρήσω. Δεν ξέρω όμως αν είναι σωστή στάση αυτή. Δείχνει ότι ο τσαμπουκας κάνει τους άλλους να υποχωρούν. Για την ιστορία, τελικά επικράτησε η άποψη της μιας ημέρας αλλά πολλοί το σχολίασαν ως αντισυναδελφικο και υπερβολικά επιεικές που περναει λάθος μήνυμα, κι αυτά όλα σ έναν σύλλογο που δεν θεωρώ ότι είναι δεμένος και σε καμία περίπτωση δεν επιδεικνύει συναδελφικότητα σε συστηματική βάση.

Υ.Γ. Δεν μιλώ για αυθάδεια. Μιλώ για βρίσιμο, απρεπείς χειρονομίες κλπ. Συμπεριφορές απαράδεκτες δηλαδή απέναντι στον οποιονδήποτε.


8
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάιος 09, 2024, 11:00:18 πμ »
Ναι αλλά δεν βαθμολογείται στο μάξιμουμ μόνο και μόνο η «απλη» εκπλήρωση αυτών των κριτηρίων. Για το εξαιρετικό, πρέπει να εχεις όσα απαιτεί το πολύ καλό συν, ενδεικτικά από τις «ρουμπρικες»:

Συμπεριφορά με
ηγετικά στοιχεία.
� Ανάληψη
πρωτοβουλιών συνεργασίας με συναδέλφους με στόχο την αναβάθμιση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου.
� Ανάληψη πρωτοβουλιών στην υλοποίηση σύνθετων δράσεων/εκδηλώσε ων του σχολείου.
� Συμβολή στη σύνθεση διαφορετικών ή/και αντίθετων απόψεων
στο πλαίσιο του συλλόγου διδασκόντων.
� Καινοτόμες παρεμβάσεις για την εν γένει επιτυχή
   εκπλήρωση υποστηρικτικής αποστολής της μονάδας και ενεργός εμπλοκή στην υλοποίησή τους.
Ανάληψη
πρωτοβουλιών και συνδιαμόρφωση πλαισίου συνεργασίας τόσο με τη Διεύθυνση του σχολείου, όσο και με συναδέλφους σε ζητήματα ενίσχυσης του συλλογικού επαγγελματισμού στο σχολείου.
� Συμβολή στη σύνθεση διαφορετικών απόψεων στο πλαίσιο λειτουργίας
Βέλτιστη διευθέτηση του διαθέσιμου χρόνου για όσο το δυνατόν πιο εποικοδομητική συνεργασία με τους γονείς

κλπ

Αυτά όλα δεν μπορεί ένας διευθυντής να τα τεκμηριώσει εύκολα και δεν καταλαβαίνω πώς ένας εκπαιδευτικός θεωρεί ότι τα έχει και «αδικείται» ή «τιμωρείται» επειδή ο Σ.Δ. δεν εκανε αυτοαξιολόγηση κι έχασε το άριστα μόνο γι αυτο Στο κάτω κάτω, αν είχε ηγετικές χαρακτηριστικά, θα διαχώριζε γραπτώς τη θέση του. Ή θα κατέβαλε προσπάθεια να αποτρέψει την κατάθεση τυποποιημένου κειμένου στην πλατφόρμα (λέμε τώρα, αλλά ο αξιολογητής έτσι πρέπει να σκεφτεί).
Κι αυτά όλα είναι μια τελείως ρηχή ανάλυση, γιατί όλοι γνωρίζουμε ότι σε εκπαιδευτικό με ηγετικά χαρακτηριστικά ππυ αναλαμβάνει συστηματικά πρωτοβουλίες, οι περισσότεροι διευθυντές δεν θα βάλουν εξαιρετικά, γιατί θα φοβούνται για τη θέση τους.

Κι ένα πιο κακεντρεχες σχόλιο. Δεν γίνεται τη μια να συντάσσεσαι με τον κλάδο στην κατάθεση τυποποιημένων κειμένων στην πλατφόρμα αυτοαξιολόγησης και την άλλη να θες να είσαι ο καθηγητής που πήρε άριστα. Καλό είναι να υπάρχει συνεπεια στις πράξεις μας, είτε είμαστε με τη μια, είτε με την άλλη πλευρά.



9
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάιος 09, 2024, 09:46:01 πμ »
Έχω γράψει και παλιότερα, επειδή εγω προσωπικά έχω δει πολύ λίγους να απέχουν από την αξιολόγηση, και όσοι έχω δει είναι οι χειρότεροι του σχολείου μου και δεν το κάνουν από συνδικαλιστική ευσυνειδησία, ότι αντιθετα αυτοί που δέχτηκαν να αξιολογηθούν, σε μεγάλο βαθμό έχουν το χαρακτηριστικό του «καλού παιδιού» και ακριβώς γι αυτό δέχτηκαν. Διορίστηκαν με πολλές σπουδές και πλουσιο
βιογραφικό, έχουν συνηθίσει να είναι καλοί και επιμελείς μαθητες και να παίρνουν καλό βαθμό και να ανταμείβονται, έστω και ηθικά, για ο,τι κάνουν. Τα επακόλουθα τα βλέπουμε σε τέτοιες ερωτήσεις. Αν καταφέρουμε να γελοιοποιηθούμε παντελώς αν η αξιολόγηση γενικευτεί, και μέσα σ ένα σύλλογο κάνουμε σαν μαθητες ππυ αμέσως συγκρίνουν το διαγωνισμα με του διπλανού τους, λυπάμαι που το λέω, αλλά δεν θα φταίει η αξιολόγηση γι αυτό. Η αξιολόγηση απλώς θα αναδείξει την κατάντια.

Για την ιστορία πάντως, στο πεδίο Β αξιολογεί  ο διευθυντής και ο σύμβουλος. Δεν καταλαβαίνω γιατί το ερώτημα αναφέρει τον σύμβουλο. Δηλαδή ο διευθυντής έβαλε «εξαιρετικός»; Πώς το τεκμηρίωσε;

10
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάιος 08, 2024, 10:38:58 μμ »
Βοηθήστε με να καταλάβω. Όλος ο σύλλογος συντάχθηκε με το έτοιμο κείμενο της ΔΟΕ και τιμωρήθηκε γι' αυτό ο νεοδιόριστος εκπαιδευτικός; Ο διευθυντής του σχολείου τι έκανε; Συγγνώμη για την άγνοια, αλλά να ετοιμαζόμαστε κι εμείς από του χρόνου...

Μα τι σημαίνει ότι τιμωρήθηκε; Πώς ο εκπαιδευτικός είναι τόσο σιγουρος ότι αλλιώς το είχε στο τσεπάκι του το εξαιρετικός;

11
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάιος 08, 2024, 10:05:04 μμ »
Τι σημαίνει «τιμωρήθηκε» και «έχασε το εξαιρετικός»; Έχετε διαβάσει τα κριτήρια; Αντικειμενικά, είναι αδύνατον να έχουν πολλοί όλες αυτές τις προϋποθεσεις, αυτά που ζητάει το εξαιρετικός είναι υπεράνθρωπα για τον μέσο φυσιολογικό εκπαιδευτικό. Πολλά είναι και θέμα χαρακτήρα πχ η ύπαρξη ηγετικών χαρακτηριστικών, η δυνατότητα να συνθέτεις αντίθετες απόψεις.

Και τέλος πάντων, μην κάνουμε χειρότερα από τους μαθητες που ρωτάνε γιατί πήραν «μόνο» 18.

12
@ppil δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.
Θεωρείς ότι η συμπεριφορά των μαθητών προς τους εκπαιδευτικούς πρέπει να τιμωρείται ανάλογα με το ποιος είναι και τι κάνει ο εκπαιδευτικός; Δηλαδή αν ένας εκπαιδευτικός ας πούμε αργήσει στην τάξη (δυστυχώς συνηθίζεται) και τα παιδθα εκείνη την ώρα παρεκτραπούν και γίνει ένας χαμός (δυστυχώς σύνηθες επακόλουθο) και όταν μετά τους μαλώσει κάποιος τον βρίσει, εσυ θα πεις να μην πάρει αποβολή επειδή ο καθηγητής είχε αργήσει;  Αντικειμενικά μιλώντας, ναι το συμβάν θα μπορούσε να μην είχε εξελιχθεί έτσι, αυτό όμως δεν αναιρεί το ότι συγκεκριμένα παιδιά ανά πάσα στιγμή μπορεί να βρίσουν ή να απειλήσουν έναν εκπαιδευτικό, και πιθανότατα δεν θα το κάνουν σε εμένα και σε εσένα γιατί θα ξέρουμε πώς να χειριστούμε την κατάσταση, αλλά κατά βάθος κι οι ίδιες γνωρίζουμε ποιο παιδί θα μπορούσε να το κάνει και ποιο όχι, άρα δεν αλλάζει κάτι στο πόθος ήταν ο αποδέκτης. Θα μπορούσε να είναι ο οποιοσδήποτε. Και ίσως κάποια στιγμή, να είμαστε και εμείς.

13
Είναι τυχεροί οι συνάδερφοι που βρίσκονται σε σχολεία όπου υπάρχει κοινό μέτωπο όλων των συναδέρφων, δηλαδή αλληλεγγύη και σύμπλευση. Δυστυχώς με την επιβολή της αξιολόγησης και τις υπερεξουσίες των διευθυντών παρατηρώ ότι αυτή η σύμπλευση έχει πάει περίπατο....τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια εγώ προσωπικά δεν την έχω συναντήσει. 
Χριστός Ανέστη!

Ούτε εγω την έχω συναντήσει απόλυτα. Τη βλέπω επιλεκτικά και κατά το δοκουν
και συμφέρον. Αλλά αυτό το έχω δει από πολύ πριν την αξιολόγηση και κάποιοι από τους μεγαλύτερους υποκριτές στο σχολείο μου είναι οι κατά της αξιολόγησης.

14
Καλημέρα και χρόνια πολλά συνάδελφοι!

@harac δεν ξέρω γιατί εξελαβες ως υποτιμητικό αυτό ππυ είπα ότι κάποιοι είναι σε μειονεκτικότερο θέση. Για καλό το είπα. Η φασαρία σε κάποιους εκπαιδευτικούς συνηθωσ δεν οφείλεται σε δική τους αδυναμία, αλλά σε αντικειμενικούς παράγοντες πέρα από τη θέλησή τους. Αυτό μόνο ήθελα να πω και σε καμία περίπτωση δεν εννοούσα ότι είναι νομοτελειακό κιόλας ότι θα συμβεί. Ομως, συμβαίνει και σίγουρα το έχουμε παρατηρήσει και στον εαυτό μας. Εγω πάντως βλέπω μεγάλη διαφορα αν κάνω 4 ή 2 ώρες σε ένα τμήμα. Στις 4 ώρες τους γνωριζω πολύ καλύτερα και συνεργαζόμαστε (δεν είμαι τύπος που τον φοβούνται ή επιβάλλεται). Σε ζωηρά τμήματα που έχω τελευταίες ώρες, μπορεί να κάνω άθλιο μάθημα γιατ κάθε λίγο διακόπτω για παρατήρηση, ενώ σε ζωηρά τμήματα που έχω κυρίως πρώτες ώρες, νομίζω ότι όλοι είναι αρνάκια. Αν κάνω ένα αντικείμενο που τους κρατάει απασχολημένους με ασκήσεις ή αντιγραφή από τον πίνακα, κυλάει πολύ καλύτερα παρα η ανάλυση κειμένου με ελεύθερη συζήτηση. κοκ.

Σελίδες: 123 ... 298

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32304
  • Τελευταία: Aira
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160428
  • Σύνολο θεμάτων: 19218
  • Σε σύνδεση σήμερα: 843
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 707
Σύνολο: 721

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.