0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ερώτηση, ξέρει κανείς αν εχουμε να περιμενουμε τιποτα..οσοι δηλωσαν συγκεκριμενες περιοχες και δεν δηλωσαν μειωμενου ωραρίου (σαν εμενα!!) που με καλή θέση έμεινα έξω?Δηλαδη ακουγεται τιποτα για άλλη φάση ή να αρχιζω να ψαχνω δουλεια σαν πωλήτρια!!??
Ας ρωτησω κι εγω. Όταν εισαι αμω στην παραλληλη στηριξη, μπορεις να αναβαθμιστεις σε ακω μόνο σε παραλληλη στηριξη ή και σε ειδική αγωγή?
Γιατί απλούστατα δεν χωράμε στο πάρτυ της Α΄θμιας!!! Πάντως κάπως εξηγείται και έχει σχέση με τις ανάγκες σε ώρες σε κάθε παιδί...που δεν μπορώ τώρα να το ερμηνεύσω πλήρως, γιατί και στα τμήματα ένταξης υποτίθεται πως κάνεις όσες ώρες κάνει ο φιλόλογος τα μαθήματά του....εκεί όμως πήραν πλήρους ωραρίου...αν και έχω την υποψία πως φέτος τα περισσότερα Τ.Ε καλύφθηκαν από μόνιμους φιλολόγους που πλεόναζαν οι ώρες τους...
όχι Λώρα, είχε στείλει το Υπουργείο στις Β/θμιες έγγραφο που έλεγε οι μόνιμοι που είχαν αποσπαστεί σε ΤΕ και δεν έχουν οργανική στα ΤΕ να πάνε στις οργανικές τους. Στην περιοχή μου εφαρμόστηκε.
Επειδή προφανώς τους χρειαζόταν πιο πολύ στη γενική...και τα Τ.Ε θα καλύπτονταν εξάλλου από ΕΣΠΑ. Λογικό...Πες μου κάτι...πώς γίνεται και στην παράλληλη δεν βγαίνει πλήρες ωράριο και στα Τ.Ε βγαίνει; Τις ίδιες ώρες δεν κάνουν; Δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό πλήρως...
Καλησπέρα, σε μία δευτεροβάθμια στην οποία παρουσιάστηκε σήμερα συνάδελφος αναπληρωτής ειδικής, 3τεκνος, του είπαν ότι η επιλογή προτίμησης των θέσεων στα σχολεία έγινε με βάση τα μόρια και όχι τα κοινωνικά κριτήρια, ενώ είχαμε όλοι δηλώσει τα σχολεία προτίμησης???Γνωρίζει κανείς κάτι τέτοιο?Μπορεί να διεκδικήσει κάτι?
η δικαιολογία ότι οι Β/θμιες φταίνε όπως είπε κάποιος εδώ ότι είπε το υπουργείο είναι μπούρδα. Δεν μπορεί ΟΛΕΣ οι β/θμιες να φταίνε. Άρα μιλάμε για γραμμή από το υπουργείο. Όπως είπε κάποιος άλλος ο ΑΚΩ παράλληλη στην β/θμια ήταν μπέρδεμα και ήθελε συμπλήρωση σε 3 σχολεία πέρυσι για να πιάσει τις ώρες του. Σκέψου τώρα και με την αύξηση στις 23 ώρες. Οπότε μάλλον τα έσπασαν σε ΑΜΩ για λειτουργικούς λόγους αλλά και για να προσλάβουν περισσότερους και να καλύψουν περισσότερα παιδιά. Σίγουρα πάντως δεν είναι οι Β/θμιες από πίσω, καθαρά πολιτική απόφαση. Φυσικά στην Α/θμια δεν ισχύουν αυτά, άρχοντες εκεί.
Να ρωτησω και εγω κατι! στην τοποθετηση χωρις παιδια και γαμο ποιος προηγειται;;; αυτος που εχει περισσοτερα μορια και οχι εντοπιοτητα ή αυτος με λιγοτερα μορια αλλα εντοπιοτητα;;;;
3. Στην περίπτωση (ε) η πρόταξη εκπαιδευτικών με εντοπιότητα θα εφαρμόζεται μόνο σε περίπτωση εκπαιδευτικών με ίδια συνολικά μορία προϋπηρεσίας ή/και επιτυχίας σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.4. Ως επιμέρους κριτήριο κατάταξης-τοποθέτησης εκπαιδευτικών στις περιπτώσεις (α), ((b), (γ) και (δ) θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη τα συνολικά μόρια προϋπηρεσίας ή/και επιτυχίας σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Σε περίπτωση, δε, σύμπτωσης και των μορίων θα λαμβάνεται υπόψη και η εντοπιότητα.