0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: str στις Αύγουστος 29, 2013, 02:26:22 μμΜέσα στις δεκάδες σκέψεις που ο καθένας μας έχει...Μετατάξεις, έπρεπε να γίνουν, αυτό ήταν ένα κοινό αίτημα. Καθόλου κοινό αίτημα.Μετατάξεις δεν έπρεπε να γίνουν.Είναι ενάντια στην κινητικότητα.Θα έπρεπε να υπάρχει ευελιξία έτσι ώστε οι κλάδοι που παίζουν και σε Βθμια και σε Αθμια, να ενοποιηθούν σε ένα ενιαίο κλάδο.Σκοπός των μετατάξεων ήταν να σπάσει τους κλάδους στα δύο, για να απολύει ευκολότερα.
Μέσα στις δεκάδες σκέψεις που ο καθένας μας έχει...Μετατάξεις, έπρεπε να γίνουν, αυτό ήταν ένα κοινό αίτημα.
Παράθεση από: praitor στις Αύγουστος 29, 2013, 02:36:20 μμΠαράθεση από: str στις Αύγουστος 29, 2013, 02:26:22 μμΜέσα στις δεκάδες σκέψεις που ο καθένας μας έχει...Μετατάξεις, έπρεπε να γίνουν, αυτό ήταν ένα κοινό αίτημα. Καθόλου κοινό αίτημα. Μετατάξεις δεν έπρεπε να γίνουν. Τέτοια διοικητικώς "σκληρά" μέτρα σε ένα έντονα μεταβαλλόμενο τόπο σαν και αυτό της εκπαίδευσης, όπου κάθε χρόνο τα παιδιά δεν είναι ίδια ούτε επιλέγουν τα ίδια μαθήματα, είναι ουσιαστικά ενάντια στην αρχή της κινητικότητας.Θα έπρεπε να υπάρχει ευελιξία έτσι ώστε οι κλάδοι που παίζουν και σε Βθμια και σε Αθμια, να ενοποιηθούν σε ένα ενιαίο κλάδο.Οι αποσπάσεις με κριτήρια διαμαντοπούλου ήταν στην σωστή κατεύθυνση, αλλά δεν βόλευε τα βύσματα. Έτσι επινοήθηκε μόνο για φέτος το αίσχος των μετατάξεων.Σκοπός των μετατάξεων ήταν επίσης να σπάσει τους κλάδους στα δύο, για να απολύει ευκολότερα. Και φυσικά σκοπός ήταν και η εξοικονόμηση ωρών για το υπουργείο, αφού εκεί που είχε εκπαιδευτικούς με 23 ώρες, τώρα έχει με 24.βγάλε λίγο από το μυαλό σου πως είσαι επαγγελματίας εκπαιδευτικός και σκέψου ως πολίτης. Θεωρείς πως ένας εκπαιδευτικός είναι δυνατό να έχει το εύρος των ικανοτήτων ή της κατάρτισης για να διδάξει ανά πάσα χρονιά σε οποιαδήποτε βαθμίδα;
Παράθεση από: str στις Αύγουστος 29, 2013, 02:26:22 μμΜέσα στις δεκάδες σκέψεις που ο καθένας μας έχει...Μετατάξεις, έπρεπε να γίνουν, αυτό ήταν ένα κοινό αίτημα. Καθόλου κοινό αίτημα. Μετατάξεις δεν έπρεπε να γίνουν. Τέτοια διοικητικώς "σκληρά" μέτρα σε ένα έντονα μεταβαλλόμενο τόπο σαν και αυτό της εκπαίδευσης, όπου κάθε χρόνο τα παιδιά δεν είναι ίδια ούτε επιλέγουν τα ίδια μαθήματα, είναι ουσιαστικά ενάντια στην αρχή της κινητικότητας.Θα έπρεπε να υπάρχει ευελιξία έτσι ώστε οι κλάδοι που παίζουν και σε Βθμια και σε Αθμια, να ενοποιηθούν σε ένα ενιαίο κλάδο.Οι αποσπάσεις με κριτήρια διαμαντοπούλου ήταν στην σωστή κατεύθυνση, αλλά δεν βόλευε τα βύσματα. Έτσι επινοήθηκε μόνο για φέτος το αίσχος των μετατάξεων.Σκοπός των μετατάξεων ήταν επίσης να σπάσει τους κλάδους στα δύο, για να απολύει ευκολότερα. Και φυσικά σκοπός ήταν και η εξοικονόμηση ωρών για το υπουργείο, αφού εκεί που είχε εκπαιδευτικούς με 23 ώρες, τώρα έχει με 24.
Ή θεωρείς ας πούμε λογικό να πάρει μετάταξη στην πρωτοβάθμια ο έχων 150 μόρια σε βάρος κάποιου με 20 μόρια και μεταπτυχιακό πχ στην εκπαίδευση στις μικρές ηλικίες....
Παράθεση από: praitor στις Αύγουστος 29, 2013, 02:21:11 μμΠαράθεση από: togaidouritougeitona στις Αύγουστος 29, 2013, 02:13:57 μμpraitor κανεις λάθος, το τροποποιητικό ηταν για τα κενά....τωρα μπορεί η διατύπωση να αφηνει περιθωρια διπλής ερμηνείας, αλλά ηταν τα κενα.Πάμε ξανά.Στο ΦΕΚ υπήρχε ΕΝΑΣ πίνακας για αττική ο οποίος ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ.Σε αυτόν το πίνακα, έγραφε στην επεξήγηση:1. Ο αριθμός των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμιαεκπαίδευση ανά διεύθυνση εκπαίδευσης, κλάδο ή ειδικότητα ανά περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης είναι:Μιλάμε για τους πλεονάζοντες και όχι για τις θέσεις.http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-sxeseon-main/deltia-typoy-main/9967-13-08-13-2013.htmlΣτην πρώτη Υ.Α. (διαπιστωτική πράξη πλεονάζοντος προσωπικού) μιλάει ξεκάθαρα για τον αριθμό πλεονάζοντος προσωπικού. Στη δεύτερη Υ.Α. (με αριθμό 111967...) μιλάει ξεκάθαρα για τον αριθμό θέσεων . Η τροποποιητική τροποποιεί την δεύτερη Υ.Α. Το ΦΕΚ επίσης αφορά την δεύτερη Υ.Α. Δες το με ψυχραιμία και θα το καταλάβεις.
Παράθεση από: togaidouritougeitona στις Αύγουστος 29, 2013, 02:13:57 μμpraitor κανεις λάθος, το τροποποιητικό ηταν για τα κενά....τωρα μπορεί η διατύπωση να αφηνει περιθωρια διπλής ερμηνείας, αλλά ηταν τα κενα.Πάμε ξανά.Στο ΦΕΚ υπήρχε ΕΝΑΣ πίνακας για αττική ο οποίος ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ.Σε αυτόν το πίνακα, έγραφε στην επεξήγηση:1. Ο αριθμός των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμιαεκπαίδευση ανά διεύθυνση εκπαίδευσης, κλάδο ή ειδικότητα ανά περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης είναι:Μιλάμε για τους πλεονάζοντες και όχι για τις θέσεις.
praitor κανεις λάθος, το τροποποιητικό ηταν για τα κενά....τωρα μπορεί η διατύπωση να αφηνει περιθωρια διπλής ερμηνείας, αλλά ηταν τα κενα.
Παρακολουθώ τη συζήτηση χωρίς να εμπλέκομαι από χθες που ανακοινώθηκαν οι μετατάξεις κι έχω να κάνω μερικές επισημάνσεις, έξω από το χορό, αφού δεν έκανα αίτηση μετάταξης.1) Γιατί κάποιοι απορείτε που πήραν μετάταξη συνάδελφοι οι οποίοι ανήκαν σε διευθύνσεις όπου δεν υπήρχαν πλεονάζοντες στην ειδικότητά τους, ούτε και αντίστοιχα κενά στην α'θμια, σύμφωνα με την εγκύκλιο του υπουργείου; Αφού ο πάσα εις, που λεν και οι διανοούμενοι, είχε τη δυνατότητα να κάνει αίτηση μετάταξης. Θα χρησιμοποιήσω για παράδειγμα τον εαυτό μου. Ανήκω σε μια διεύθυνση όπου είμαστε πολλά άτομα στην ειδικότητά μου στη διάθεση, παρ' όλα αυτά, το υπουργείο δεν εμφάνισε κανέναν από μας ως πλεονάζοντα στην εγκύκλιο, γι' αυτό και δεν έκανα αίτηση μετάταξης. Θα μπορούσα όμως κάλλιστα να 'χα κάνει και να 'χα μεταταγεί, σε γειτονική περιοχή σε αυτή που ανήκω. Άρα, δεν υπάρχει κάτι το μεμπτό εδώ.
http://www.esos.gr/uploads/dthmia/metataxeis-tropooiitiki-apofasi.pdf"Αντικαθιστούμε τον πίνακα του αριθμού των εκπαιδευτικών που μετατάσσονταιυποχρεωτικά"
Παράθεση από: christina_g στις Αύγουστος 29, 2013, 02:41:54 μμΠαράθεση από: praitor στις Αύγουστος 29, 2013, 02:21:11 μμΠαράθεση από: togaidouritougeitona στις Αύγουστος 29, 2013, 02:13:57 μμpraitor κανεις λάθος, το τροποποιητικό ηταν για τα κενά....τωρα μπορεί η διατύπωση να αφηνει περιθωρια διπλής ερμηνείας, αλλά ηταν τα κενα.Πάμε ξανά.Στο ΦΕΚ υπήρχε ΕΝΑΣ πίνακας για αττική ο οποίος ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ.Σε αυτόν το πίνακα, έγραφε στην επεξήγηση:1. Ο αριθμός των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμιαεκπαίδευση ανά διεύθυνση εκπαίδευσης, κλάδο ή ειδικότητα ανά περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης είναι:Μιλάμε για τους πλεονάζοντες και όχι για τις θέσεις.http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-sxeseon-main/deltia-typoy-main/9967-13-08-13-2013.htmlΣτην πρώτη Υ.Α. (διαπιστωτική πράξη πλεονάζοντος προσωπικού) μιλάει ξεκάθαρα για τον αριθμό πλεονάζοντος προσωπικού. Στη δεύτερη Υ.Α. (με αριθμό 111967...) μιλάει ξεκάθαρα για τον αριθμό θέσεων . Η τροποποιητική τροποποιεί την δεύτερη Υ.Α. Το ΦΕΚ επίσης αφορά την δεύτερη Υ.Α. Δες το με ψυχραιμία και θα το καταλάβεις.Μην μου παραθέτεις δελτία τύπου.Δεν έχουν καμιά αξία.Το δημοσιευμένο ΦΕΚ και το τροποποιημένο ΦΕΚ τι λέει, αυτό μετράει.
Παράθεση από: babba4410 στις Αύγουστος 29, 2013, 01:46:14 μμhttp://www.esos.gr/uploads/dthmia/metataxeis-tropooiitiki-apofasi.pdf"Αντικαθιστούμε τον πίνακα του αριθμού των εκπαιδευτικών που μετατάσσονταιυποχρεωτικά"έτσι μπράβο! αριθμός εκπαιδευτικών που μετατάσσονται=κενάαλλιώς αν ήταν οι πλεονάζοντες=κενά τότε στο τέλος της διαδικασίας δεν θα υπήρχε κάνενας που να περισσεύει πράγμα άτοπο γιατί το υπουργείο λέει ότι στο τέλος 1300 καθηγητές δεν θα έχουν πάρει μετάταξη..praitor πρέπει να το καταλάβεις αυτό αλλιώς χάνουμε το καιρό μας..
Παράθεση από: praitor στις Αύγουστος 29, 2013, 02:49:30 μμΠαράθεση από: christina_g στις Αύγουστος 29, 2013, 02:41:54 μμΠαράθεση από: praitor στις Αύγουστος 29, 2013, 02:21:11 μμΠαράθεση από: togaidouritougeitona στις Αύγουστος 29, 2013, 02:13:57 μμpraitor κανεις λάθος, το τροποποιητικό ηταν για τα κενά....τωρα μπορεί η διατύπωση να αφηνει περιθωρια διπλής ερμηνείας, αλλά ηταν τα κενα.Πάμε ξανά.Στο ΦΕΚ υπήρχε ΕΝΑΣ πίνακας για αττική ο οποίος ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ.Σε αυτόν το πίνακα, έγραφε στην επεξήγηση:1. Ο αριθμός των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμιαεκπαίδευση ανά διεύθυνση εκπαίδευσης, κλάδο ή ειδικότητα ανά περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης είναι:Μιλάμε για τους πλεονάζοντες και όχι για τις θέσεις.http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-sxeseon-main/deltia-typoy-main/9967-13-08-13-2013.htmlΣτην πρώτη Υ.Α. (διαπιστωτική πράξη πλεονάζοντος προσωπικού) μιλάει ξεκάθαρα για τον αριθμό πλεονάζοντος προσωπικού. Στη δεύτερη Υ.Α. (με αριθμό 111967...) μιλάει ξεκάθαρα για τον αριθμό θέσεων . Η τροποποιητική τροποποιεί την δεύτερη Υ.Α. Το ΦΕΚ επίσης αφορά την δεύτερη Υ.Α. Δες το με ψυχραιμία και θα το καταλάβεις.Μην μου παραθέτεις δελτία τύπου.Δεν έχουν καμιά αξία.Το δημοσιευμένο ΦΕΚ και το τροποποιημένο ΦΕΚ τι λέει, αυτό μετράει.Δεν σου παρέθεσα δελτία τύπου. Στο κάτω μέρος της σελίδας έχει τις δύο Υ.Α. και την τροποποιητική. Το ΦΕΚ και η τροποποιητική αναφέρονται στη δεύτερη Υ.Α. Η δευτερή Υ.Α. λοιπόν μιλάει για τον ΑΡΙΘΜΟ ΘΕΣΕΩΝ . Τα πλεονάσματα καθορίζονται με την πρώτη Υ.Α. που είναι διαπιστωτική πράξη και μιλάει για ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΛΕΟΝΑΖΟΝΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ. Το δημοσιευμένο ΦΕΚ λέει: ............Αριθμ. 111967/Δ2 Καθορισμός αριθμού θέσεων για μετάταξη, εκπαιδευ−τικών Δ.Ε. στην Π.Ε. και σε Διοικητικές θέσεις φορέων του Υ.ΠΑΙ.Θ.ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ1. Ο αριθμός των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ανά διεύθυνση εκπαίδευσης, κλάδο ή ειδικότητα ανά περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης είναι: ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΛΑΔΟΣ/ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΕΣΕΩΝ...................................2. Ο αριθμός των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά σε κενές ή συνιστώμενες με την πράξη με−τάταξης θέσεις διοικητικού προσωπικού, συναφούς ή μη κλάδου της ίδιας κατηγορίας, με ταυτόχρονη κατάργη−ση ισάριθμων κενών ή κενούμενων, εφόσον δεν υπάρχουν, οργανικών θέσεων της αυτής ανώτερης ή κατώτερης κατηγορίας, ανά περιφερειακή διεύθυνση είναι:ΥΠΗΡΕΣΙΑ ή ΦΟΡΕΑΣ Υ.ΠΑΙ.Θ.ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΛΑΔΟΣ/ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΕΣΕΩΝΗ τροποποίηση λέει: ΘΕΜΑ : «Τροποποίηση της αριθ. 111967/Δ2/13 -08-2013 απόφασης καθορισμου αριθμού θέσεων για μετάταξη εκπαιδευτικών Δ.Ε. στην Π.Ε. και σε Διοικητικες θέσεις φορέων του Υ.ΠΑΙ.Θ.»
@nikitas>>1) Γιατί κάποιοι απορείτε που πήραν μετάταξη συνάδελφοι οι οποίοι ανήκαν σε διευθύνσεις όπου δεν υπήρχαν πλεονάζοντες >>στην ειδικότητά τους, ούτε και αντίστοιχα κενά στην α'θμια, σύμφωνα με την εγκύκλιο του υπουργείου; Αφού ο πάσα εις, που >>λεν και οι διανοούμενοι, είχε τη δυνατότητα να κάνει αίτηση μετάταξης. Θα χρησιμοποιήσω για παράδειγμα τον εαυτό μου. >>Ανήκω σε μια διεύθυνση όπου είμαστε πολλά άτομα στην ειδικότητά μου στη διάθεση, παρ' όλα αυτά, το υπουργείο δεν >>εμφάνισε κανέναν από μας ως πλεονάζοντα στην εγκύκλιο, γι' αυτό και δεν έκανα αίτηση μετάταξης. Θα μπορούσα όμως >>κάλλιστα να 'χα κάνει και να 'χα μεταταγεί, σε γειτονική περιοχή σε αυτή που ανήκω. Άρα, δεν υπάρχει κάτι το μεμπτό εδώ.Επειδή από χθες είμαι αρκετά ζαλισμένος, μπορεί κάποιος να μου πει σε ποιες Δ/νσεις έγινε το παραπάνω που αναφέρει ο συνάδερφος, γιατί στη δική μου αγνοήθηκαν εντελώς οι αιτήσεις των εντός ΠΥΣΔΕ από την στιγμή που "δεν δηλώθηκε" αριθμός πλεοναζόντων!