0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πως αντιδράτε σε ένα παιδί στη γ´ λυκείου που δε διαβάζει; Πως το προσεγγίζετε για να "γυρίσετε" την κατάσταση; Έχω μαθητή στη γ´ λυκείου στο μάθημα της έκθεσης. Εκθέσεις φέρνει όποτε θυμάται και θεωρία διαβάζει εξίσου όποτε θυμάται. Η πιο συχνή δικαιολογία είναι "έχω πολλά στη χημεία, στην πληροφορική κτλ"... Δεν ξέρω πως να το διαχειριστώ. Συζητάω ναι... κατά τη διάρκεια της συζήτησης συμφωνεί και στο τέλος δεν κάνει τίποτα για να αλλάξει η κατάσταση. Απογοητεύομαι γιατί το τελευταίο που θέλω είναι να μη γράψει καλά στις προσεχείς εξετάσεις. Εσείς τι κάνετε σε ανάλογες περιπτώσεις;
Άρα δεν πρέπει να αγχώνομαι για μία πιθανή αποτυχία στις πανελλήνιες ως προς τη σύνδεση με το όνομά μου; Αυτό με στενεχωρεί σε συνδυασμό με την όλη φυσικά επίδοση...
Ναι ενημερώνω. Είναι από τα πρώτα πράγματα που επιδιώκω να κάνω. Σήμερα βέβαια έφτασα σε τέτοιο όριο με τον μαθητή που ήταν για ακόμα μία φορά αδιάβαστος, που αφού έβγαλα τον "γνωστό λόγο" έφυγα γιατί είχα θυμώσει τόσο πολύ, που δεν μπορούσα να κάνω μάθημα. Στα 12 χρόνια δουλειάς είναι η 1η φορά που το κάνω και αναρωτιέμαι αν έκανα λάθος.