Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Πελαγονία

Σελίδες: 12345 ... 40
29
Οι καλοί στους τομείς που αναφέρεις είναι επαρκέστατοι και στη Γλώσσα κι όχι μόνο τη μητρική τους. Πώς αλλιώς θα μπορούσαν να σταθούν στο επιστημονικό στερέωμα; Μην υποστηρίζουμε τώρα και τα αυτονόητα! Όποιος δεν έχει γλωσσικές δεξιότητες ανεπτυγμένες δεν πρέπει να βρίσκεται σε Πανεπιστήμιο.
Τα φετινά θέματα όμως δεν ελέγχουν αυτές. Είναι άστοχα εντελώς. Ας μας βοηθήσει κι ένας φιλόλογος. Νομίζω ότι οριακά στέκεται το θέμα ανάπτυξης συντακτικά. Κρίμα για τα παιδιά.

Συμφωνώ! Και το Δ1 και το Γ1 δεν είναι σωστά διατυπωμένα.


Ποια είναι η σχέση σας με την ανάγνωση βιβλίων και ποιος ο ρόλος της
στη γενικότερη διαχείριση του προσωπικού σας χρόνου; Με αφόρμηση
τα Κείμενα 1 και 2 αποφασίζετε να καταθέσετε την προσωπική σας
εμπειρία στο ιστολόγιο του σχολείου σας. Να δικαιολογήσετε την όποια
επιλογή σας.

Ζητάει να δικαιολογήσουμε γιατί επιλέξαμε το 1 ή 2 κείμενο; Και αυτή την αιτιολόγηση θα την εντάξουμε στο υποτιθέμενο κείμενο που θα έχουμε αναρτήσει στο ιστολόγιο; Πρόκειται για τεχνητή συγκόλληση ερωτημάτων,  για να εμπλουτιστεί  το θέμα και να μη φανεί ότι  είναι για μαθητές Α Γυμνασίου;  :o

30
Εντάξει τώρα...
Όλοι ξέρουμε ότι θα δοθεί γραμμή να μπούνε βαθμάρες στην έκθεση... και ούτε γάτα ούτε ζημιά...

Τώρα γιατί τα ελληνόπουλα έχουν πρόβλημα στη κατανόηση του κειμένου (σύμφωνα με έρευνες ), ας προβληματίσει λίγο τους μεταρρυθμιστές της τρίτης χιλιετίας...... Και 15 ώρες να κάνεις ένα μάθημα, αν δεν ανεβάσεις το επίπεδο, πρώτη δημοτικού θα μείνεις...
Τα βιβλία της γλώσσας είναι αισχρά..
 Φυσικά η σωτηρία είναι λίγοι καλοί συνάδερφοι που κάνουν φοβερή προσωπική δουλειά στο μάθημα της έκθεσης.


Και εγώ φιλόλογος είμαι.

Ήμουν  επιτηρήτρια προχθές. Τα παιδιά ήταν σαστισμένα. Κοίταγαν και ξανακοίταγαν τα θέματα.

31
Εγώ θα έφευγα τρέχοντας από μηχανικό ή γιατρό, ή συνεργάτη ερευνητή αν έβλεπα κακή γνώση και αδυναμία χρήσης της γλώσσας του. Δείχνει κακό γενικότερο υπόβαθρο, εξαιρουμένων βέβαια μαθησιακών δυσκολιών.
Καλώς εξετάζεται η γλώσσα (και όχι η έκθεση όπως εσφαλμένα λέγεται) θα συμφωνούσα όμως για μειωμένο συντελεστή.

Μήπως του  βάζεις να βρει και τους κειμενικούς δείκτες...  ;D
Κάτι τέτοιους επιστημονικοφανείς νεολογισμούς έχουν βρει οι φιλόλογοι για να καλύπτουν τη γύμνια πολλές φορές του διδασκόμενου αντικειμένου τους...
Λίγοι πραγματικά οι μορφωμένοι φιλόλογοι στις μέρες μας...

Δυστυχώς ο βασιλιάς είναι γυμνός...   :'(

Φυσικά δεν είπα να εξοβελιστεί το μάθημα της Γλώσσας. Πρέπει όμως, εφόσον εντάσσεται στα πανελληνίως εξεταζόμενα μαθήματα, να μοιάζει με μάθημα και όχι με κουβεντούλα που θα κάνω στο καφέ...


32
Και σε τί ακριβώς εξετάστηκαν τώρα τα παιδιά, για να καταλάβω...

Το αν διαβάζουν βιβλία στον ελεύθερο χρόνο τους; Συγγνώμη αλλά αυτό είναι θέμα Α΄ Γυμνασίου ενότητα 6!!!!

Πως θα αξιοποιήσει κάποιος το οπλοστάσιο του στο χειρισμό της γλώσσας, όταν τα θέματα απλά ζητούν αναμάσημα αυτονόητων απόψεων; Ξέρετε πολύ καλά ότι κάτι τέτοιο είναι εντελώς αντιπαιδαγωγικό.

Το ζήτημα είναι παλιό...

[bhttps://www.enikos.gr/society/517799/vomva-ste-gia-tis-panelladikes-exetaseis]
Βόμβα" ΣτΕ για τις πανελλαδικές εξετάσεις

Η βαρύτητα της Έκθεσης στο επίκεντρο της δικαστικής απόφασης

Τον δρόμο για μεγάλες ανατροπές μπορεί να ανοίξει η υιοθέτηση της άποψης της πλειοψηφίας του ΣτΕ ότι ένα μάθημα γενικής παιδείας, όπως η Νεοελληνική Γλώσσα-Έκθεση, πρέπει να έχει βαθμολογικά μικρότερο συντελεστή βαρύτητας από ένα μάθημα της ομάδας προσανατολισμού, όπως η Φυσική για τους υποψηφίους της Ιατρικής, διότι αλλιώς παραβιάζονται συνταγματικές διατάξεις.

Το ΣτΕ έκρινε, μάλιστα, αντισυνταγματικές τις διατάξεις και τη συνακόλουθη υπουργική απόφαση (28.05.15) στο μέτρο που δεν πρόβλεψε μειωμένο συντελεστή βαρύτητας στη βαθμολόγηση της Έκθεσης αναδεικνύοντάς τη σε καθοριστικό παράγοντα επηρεασμού της τελικής βαθμολογίας, ισοδύναμο με ένα μάθημα προσανατολισμού, όπως η Φυσική.

Μολονότι το ζήτημα αφορά στη συγκεκριμένη περίπτωση την Ιατρική, μπορεί να τεθεί ασφαλώς και σε άλλες αντίστοιχες περιπτώσεις.

Η πλειοψηφία χαρακτήρισε κατ’ αρχάς θεμιτή την αξιολόγηση του επιπέδου της γλωσσικής επάρκειας ενός υποψηφίου, ανεξαρτήτως του προσανατολισμού των σπουδών του γιατί η γλωσσική καλλιέργεια υπηρετεί την ανάπτυξη της σκέψης και των πνευματικών δεξιοτήτων, επιτρέποντας μια αποτίμηση της συνολικότερης συγκρότησής του. Όμως, η απόδοση της ίδιας βαρύτητας στην εξέταση του μαθήματος γενικής παιδείας της Νεοελληνικής Γλώσσας και στην εξέταση ενός μαθήματος της ομάδας προσανατολισμού, όπως εν προκειμένω της Φυσικής, αποτελεί ρύθμιση απρόσφορη για την επιλογή των καταλληλότερων υποψηφίων σπουδαστών για ιατρικές σχολές, δεδομένου ότι -συνεχίζει η απόφαση- η επαρκής γνώση της νεοελληνικής γλώσσας προκύπτει σε μεγάλο βαθμό από την κατοχή του απολυτηρίου Λυκείου, ενώ η πρόσβαση στις ανώτατες σχολές πρέπει να κρίνεται κυρίως βάσει των επιδόσεων στα συναφή προς τις επιδιωκόμενες σπουδές αντικείμενα.

Η δυσαναλογία στη βαρύτητα που αποδίδεται στην εξέταση αυτή ενισχύει το γεγονός ότι με τον ν.4327/15 τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα για πρόσβαση σε ΑΕΙ-ΤΕΙ περιορίστηκαν σε μόνο 4, ενώ την προηγούμενη 15ετία ήταν 14 υπό το καθεστώς του ν.2525/97, έγιναν 9 με τον ν.2909/01 και 6 με τον ν.3255/04.

Η ριζική αυτή μείωση συνεπάγεται την αυξημένη βαρύτητα στην εξέταση της Νεοελληνικής Γλώσσας, η βαθμολόγηση της οποίας παρουσιάζει υποκειμενικό χαρακτήρα και το μεγαλύτερο ποσοστό αναβαθμολόγησης (5πλάσιο από άλλα μαθήματα), σύμφωνα με σχετική μελέτη που επισημαίνει και το παράδοξο, να έχουν οι υποψήφιοι της θετικής κατεύθυνσης καλύτερες επιδόσεις στο μάθημα αυτό, από υποψηφίους της θεωρητικής κατεύθυνσης.

Κατά το ΣτΕ, έτσι παραβιάζονται οι συνταγματικές αρχές περί ισότητας, αξιοκρατίας, ανάπτυξης της προσωπικότητας και πρόσβασης στην ανώτατη εκπαίδευση, ενώ είναι ανίσχυρη η υπουργική απόφαση που δεν όρισε συντελεστή μειωμένο για τη Νεοελληνική Γλώσσα και για τον λόγο αυτό θα έπρεπε να ακυρωθεί ως παράνομη η υπουργική απόφαση που τον περασμένο Αύγουστο επικύρωσε τους πίνακες εισακτέων σε ΑΕΙ-ΤΕΙ, για το ακαδημαϊκό έτος 2016-17.

Ο αριστούχος που προσέφυγε

Το θέμα έφτασε σε «πιλοτική δίκη» κατόπιν προσφυγής υποψηφίου «Θετικών Σπουδών» που, ενώ αρίστευσε στα μαθήματα προσανατολισμού, Χημεία, Φυσική, Βιολογία (20, 19,7 και 19,5 αντίστοιχα), δεν μπήκε στην Ιατρική Θράκης γιατί πήρε 13,6 στη Νεοελληνική Γλώσσα, συγκεντρώνοντας 18.495 μόρια, έναντι 18.648 που ήταν η βάση εισαγωγής.

33
Ποια είναι η σκοπιμότητα της μετατροπής της 'Τέχνης' σε μάθημα Πανελληνίων;
 Όποιος έχει καλλιτεχνικές αναζητήσεις υπάρχουν άλλοι χώροι, καταλληλότεροι, που μπορεί να θέσει προς κρίση το λογοτεχνικό του ταλέντο. Προσωπικά πιστεύω ότι η Λογοτεχνία δεν πρέπει να είναι εξεταζόμενο μάθημα ούτε στο Γυμνάσιο ούτε στο Λύκειο, πόσο μάλλον στις Πανελλήνιες.

Οι Πανελλήνιες υποβαθμίζουν τη Λογοτεχνία, και η Λογοτεχνία υποβαθμίζει-αλλοιώνει την αντικειμενικότητα της βαθμολόγησης στις Πανελλήνιες.
Η Λογοτεχνία θα μπορούσε να αποτελέσει ένα δημιουργικό αντίβαρο στο επιβαρυμένο σχολικό πρόγραμμα των υποψηφίων, και όχι να γίνει ένα ακόμα απονεκρωμένο δεκανίκι της υποτιθέμενης εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης.
Οι υποψήφιοι πια στο μάθημα της Γλώσσας εξετάζονται σε ένα θολό τοπίο, σε μια μη 'δημιουργική' ασάφεια...


Αλήθεια ο Ρίτσος έδωσε Πανελλήνιες;
 Μήπως ο Ελύτης αισθανόταν άβολα αν ήταν τώρα 18χρονος μαθητής;
 Μήπως θέλουμε να στεγανοποιήσουμε τη Λογοτεχνία, να ευνουχίσουμε τη προσωπική ποιητική έκφραση; Πως μπορεί να κριθεί ο Λογοτέχνης από μία εξεταστική επιτροπη;

Ακόμα και η ανάγνωση βιβλίων, είναι μόνο θέμα ελευθερου χρόνου; Πολύ φθηνό....
Είναι προσωπική ανάγκη! Αλίμονο αν  διάβαζαν βιβλία μόνο όσοι έχουν ελεύθερο χρόνο...
Ζούμε σε μια οξύμωρη εποχή! Το 'σύστημα' κάνει το παν να μην έχω ελεύθερο χρόνο , και μετά με 'εξετάζει' να δει αν διαβάζω στον ελεύθερο χρόνο..

34


- Η προσωπική εμπειρία στη σχέση μας με το βιβλίο είναι μια 'εξομολογητική'  μαρτυρία που ελεύθερα θα καταθέσει και θα επικοινωνήσει κάποιος. Δεν μπορεί η καταγραφή ενός βιώματος και ενός συναισθήματος να γίνει αντικείμενο εξέτασης. Άραγε τί θα βαθμολογήσει ο εξεταστής; Την ειλικρίνια π.χ. ότι η ποίηση δεν έχει κανένα ρόλο στη προσωπική μου ζωή,
 το περιεχόμενο που προφανώς δεν μπορεί να οριστεί με αντικειμενικό τρόπο,
τη διατύπωση που και πάλι δεν μπορεί  να κριθεί αντικειμενικά , διότι δικαιολογείται η όποια 'προσωπική-λογοτεχνική' έκφραση;

Προσωπικά διαφωνώ με την εισβολή της Λογοτεχνίας, που προϋποθέτει την απόλυτη ελευθερία της έκφρασης, σε έναν "συντηρητικό'' θεσμό, όπως είναι οι Πανελλήνιες. Δεν έχει τίποτα να κερδίσει η ποίηση και γενικότερα η Λογοτεχνία με το να γίνεται αντικείμενο εξέτασης, πέρα από την απέχθεια των μαθητών.
Διαφωνώ απόλυτα με την κοντόφθαλμη άποψη των φιλολόγων ότι για να έχει αξία ένα μάθημα πρέπει να μπει στις Πανελλήνιες.

Έξω η Λογοτεχνία από τις Πανελλήνιες.........

35
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 16, 2020, 10:49:30 πμ »
Κάποιες παρατηρήσεις:
-Απαράδεκτη διατύπωση του θέματος Γ1:
Ποιο είναι το θέμα του ποιήματος, κατά τη γνώμη σας; Ποιο ρόλο έχει η
Ποίηση στην προσωπική σας ζωή; Να απαντήσετε αξιοποιώντας
τουλάχιστον τρεις (3) κειμενικούς δείκτες


Θα αξιοποιήσουμε τους κειμενικούς δείκτες  για να πούμε τη ρόλο έχει η ποίηση στη προσωπική μας ζωή;  :o

- Η προσωπική εμπειρία στη σχέση μας με το βιβλίο είναι μια 'εξομολογητική'  μαρτυρία που ελεύθερα θα καταθέσει και θα επικοινωνήσει κάποιος. Δεν μπορεί η καταγραφή ενός βιώματος και ενός συναισθήματος να γίνει αντικείμενο εξέτασης. Άραγε τί θα βαθμολογήσει ο εξεταστής; Την ειλικρίνια π.χ. ότι η ποίηση δεν έχει κανένα ρόλο στη προσωπική μου ζωή,
 το περιεχόμενο που προφανώς δεν μπορεί να οριστεί με αντικειμενικό τρόπο,
τη διατύπωση που και πάλι δεν μπορεί  να κριθεί αντικειμενικά , διότι δικαιολογείται η όποια 'προσωπική-λογοτεχνική' έκφραση;

Προσωπικά διαφωνώ με την εισβολή της Λογοτεχνίας που προϋποθέτει την απόλυτη ελευθερία της έκφρασης σε έναν "συντηρητικό'' θεσμό, όπως είναι οι Πανελλήνιες. Δεν έχει τίποτα να κερδίσει η ποίηση και γενικότερα η Λογοτεχνία με το να γίνεται αντικείμενο εξέτασης, πέρα από την απέχθεια των μαθητών.
Διαφωνώ απόλυτα με την κοντόφθαλμη άποψη των φιλολόγων ότι για να έχει αξία ένα μάθημα πρέπει να μπει στις Πανελλήνιες.

Έξω η Λογοτεχνία από τις Πανελλήνιες.........

36
Αν πουμε μαζικά όχι, δεν πρόκειται να γίνει τίποτα.
 Προσπαθεί το Υπουργείο να στοχοποιήσει όσους δεν υποκύπτουν.
Εντός των σχολείων όμως υποψιάζομαι ότι θα στοχοποιηθούν όσοι υποκύπτουν.  >:(

Και στο δικό μου σχολείο, δεν το συζητάνε καν....

38
https://www.ellinikahoaxes.gr/2020/04/12/bill-gates-covid19-microchip/

Μπορεις να πιστευεις ο,τι θελεις φυσικα. Απλα ελπιζω να μη μεταφερεις τετοιες ψεκασμενες θεωριες στους μαθητες σου. Μονοι μας βγαζουμε τα ματια μας εχω να πω.

Καλά εσύ πιστεύεις τα Hoaxes... Είσαι πολύ πίσω... Soros και σια φίλε ...

39
https://www.ellinikahoaxes.gr/2020/04/12/bill-gates-covid19-microchip/

Μπορεις να πιστευεις ο,τι θελεις φυσικα. Απλα ελπιζω να μη μεταφερεις τετοιες ψεκασμενες θεωριες στους μαθητες σου. Μονοι μας βγαζουμε τα ματια μας εχω να πω.

Αν με ρωτήσουν θα τους πω την άποψή μου φυσικά...

Νομίζω ότι δεν έχει καταργηθεί η ελευθερία λόγου στην Ελλάδα...  :D

41
Μια υπέροχη τοποθέτηση σχετικά με το θέμα..

https://giorgosthalassis.com/2020/05/07/%cf%8c%cf%87%ce%b9-%cf%83%cf%84%ce%b7-%ce%bc%ce%b1%ce%b3%ce%bd%ce%b7%cf%84%ce%bf%cf%83%ce%ba%cf%8c%cf%80%ce%b7%cf%83%ce%b7-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%bc%ce%b1%ce%b8%ce%ae%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%bf%cf%82/?fbclid=IwAR0azO1HfN_TCUG_FPTosknWlUTl2HLBqJWVRT8y0M6hLZO_SccZNtyosaQ


Τέτοιες φωνές χρειάζονται μπροστά στις κάμερες, όχι του Τσούχλου και των υπολοίπων που με την ξύλινη γλώσσα της στείρας αντιπαράθεσης χάνουν καλτο δίκιο τους!

Με καλύπτει απόλυτα!

Και κάτι άλλο .... Για την μαγνητοσκόπηση του μαθήματος θα πρέπει να δώσουν έγγραφη άδεια οι γονείς όλων των μαθητών. Προσωπικά δεν σκοπεύω να υποκύψω σε τέτοιους εκβιασμούς, εφόσον η ΟΛΜΕ μας στηρίζει και είπε ότι θα κινηθούμε νομικά.

Αν αναγκαστώ όμως θα ζητήσω την ενυπόγραφη συναίνεση των γονιών. Αν εγώ κάνω παρατήρηση στη Βαγγελίτσα επειδή μιλάει ή αν ο Γιώργος κοροϊδέψει τον Βαγγέλη που δεν ξέρει να απαντήσει σε μια απλή ερώτηση, όλα αυτά θα καταγράφονται και θα τα βλέπει όποιος θέλει;
 Συγγνώμη, και αν έρθει ο μπαμπάς του Βαγγελάκη ή της Βαγγελίτσας και μου κάνει μήνυση γιατί το παιδί του εκτέθηκε και ρεζιλεύτηκε, εγώ τί θα κάνω;

Οι άνθρωποι είναι τόσο άσχετοι με το τί σημαίνει σχολική τάξη;;;; Εκτός αν συμβαίνει κάτι άλλο... Φοβούνται μήπως πούμε μία αντίθετη άποψη σε σχέση με τις πολιτικές τους επιλογές;; Αν π.χ. με ρωτήσει ένα παιδί αν θα κάνω  το εμβόλιο του B Gates, εγώ θα του πω πως δεν πρόκειται να το κάνω. Άρα θα θεωρηθώ επικίνδυνη για το παγκόσμιο σύστημα και άρα θα μπορούν να με απειλήσουν με απόλυση;

42
Όσον αφορά στην ζωντανή αναμετάδοση των μαθημάτων, επισημάναμε την ανυπαρξία κατάλληλου εξοπλισμού στα σχολεία, την έλλειψη σύνδεσης στο διαδίκτυο στις αίθουσες διδασκαλίας και ζητήματα προσωπικών δεδομένων. Η απάντηση ήταν ότι έχουν δοθεί δωρεάν δεδομένα από εταιρείες τηλεπικοινωνιών και ότι υπάρχουν ιδιωτικές δωρεές για τάμπλετ. Είναι προφανές ότι αυτά δεν καλύπτουν τις τεχνικές ανάγκες, και ζητήσαμε άμεσα κονδύλια από το ΥΠΑΙΘ.

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/anakoinoseis/320582_olme-epideiktiki-agnoisi-ton-ekpaideytikon-kai-kamia-apantisi-sta

Τα ξεχασαν τα προσωπικα δεδομενα και ζητησαν κονδυλια

Τραγικοί!

Σελίδες: 12345 ... 40

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32305
  • Τελευταία: Efiu
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160443
  • Σύνολο θεμάτων: 19219
  • Σε σύνδεση σήμερα: 820
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 672
Σύνολο: 688

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.