29
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έξω η Λογοτεχνία από τις Πανελλήνιες...
« στις: Ιούνιος 16, 2020, 08:41:07 μμ »Οι καλοί στους τομείς που αναφέρεις είναι επαρκέστατοι και στη Γλώσσα κι όχι μόνο τη μητρική τους. Πώς αλλιώς θα μπορούσαν να σταθούν στο επιστημονικό στερέωμα; Μην υποστηρίζουμε τώρα και τα αυτονόητα! Όποιος δεν έχει γλωσσικές δεξιότητες ανεπτυγμένες δεν πρέπει να βρίσκεται σε Πανεπιστήμιο.
Τα φετινά θέματα όμως δεν ελέγχουν αυτές. Είναι άστοχα εντελώς. Ας μας βοηθήσει κι ένας φιλόλογος. Νομίζω ότι οριακά στέκεται το θέμα ανάπτυξης συντακτικά. Κρίμα για τα παιδιά.
Συμφωνώ! Και το Δ1 και το Γ1 δεν είναι σωστά διατυπωμένα.
Ποια είναι η σχέση σας με την ανάγνωση βιβλίων και ποιος ο ρόλος της
στη γενικότερη διαχείριση του προσωπικού σας χρόνου; Με αφόρμηση
τα Κείμενα 1 και 2 αποφασίζετε να καταθέσετε την προσωπική σας
εμπειρία στο ιστολόγιο του σχολείου σας. Να δικαιολογήσετε την όποια
επιλογή σας.
Ζητάει να δικαιολογήσουμε γιατί επιλέξαμε το 1 ή 2 κείμενο; Και αυτή την αιτιολόγηση θα την εντάξουμε στο υποτιθέμενο κείμενο που θα έχουμε αναρτήσει στο ιστολόγιο; Πρόκειται για τεχνητή συγκόλληση ερωτημάτων, για να εμπλουτιστεί το θέμα και να μη φανεί ότι είναι για μαθητές Α Γυμνασίου;