*

Αποστολέας Θέμα: Μεταθέσεις 2013  (Αναγνώστηκε 768845 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος soch

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Για να δούμε τι θα δούμε...
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Απάντηση #2128 στις: Μάιος 30, 2013, 10:52:02 πμ »
Καλά, δεν ονομάστηκε ψηφιακό σχολείο επειδή θα διδάσκονται τα παιδιά 8 ώρες την ημέρα πληροφορική αλλά επειδή θα υπάρχει η δυνατότητα διδασκαλίας των μαθημάτων με χρήση ψηφιακών μέσων.
Σωκράτης

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:56:16 »

Αποσυνδεδεμένος Leo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Απάντηση #2129 στις: Μάιος 30, 2013, 11:21:59 πμ »
εάν το Υπουργείο επιλέξει να απολύσει (ας υποθέσουμε οτι γίνεται αυτό για χάρη της συζήτησης και δεν έχει τα συνταγματικά κωλύματα ,που μεταξύ μας .., και το σύνταγμα το έχουν κάνει κουρελόχαρτο ...) εκπαιδευτικούς Πληροφορικής απλά  και μόνο για να "βγούν"  οι αριθμοί του μνημονίου τότε ....τι να πω....

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Απάντηση #2130 στις: Μάιος 30, 2013, 11:39:26 πμ »

Δεν κατάλαβες καλά.Το θέμα είναι ότι φοβήθηκες εσύ.


Ελπίζω τώρα να κατάλαβες.
Αμ δεν είναι που φοβήθηκα "εγώ" είναι που βλέπω πως εδώ και τρία τουλάχιστον χρόνια καταπατούν το Σύνταγμα, αγνοούν θεμελιώδη και στοιχειώδη δικαιώματα και δεν υπάρχει πουθενά ίχνος κοινωνικής αλληλεγγύης και συνείδησης...για να εμποδίσει τον κάθε Καραμήτρο που λές και εσύ. Αντίθετα τους "νομιμοποιούμε" αυτούς τους "Καραμήτρους" με τη συμπεριφορά μας.
Καθένας μας νομίζει πως αυτός θα "σωθεί" ή πως μόνο αυτός βάλλεται ή πως μόνο αυτός αξίζει να "σωθεί". Επιβάτες στην ίδια βάρκα είμαστε και αυτή η βάρκα μπάζει νερά...
Αν το να βλέπεις τα πράγματα και να τα ερμηνεύεις όπως τα αντιλαμβάνεσαι είναι φόβος τότε πάω πάσο.
Και κάτι τελευταίο. Όποιος νομίζει πως η απόλυση αφορά μόνο κάποιους (πχ Πληροφορικούς ή Γυμναστές όπως σπεύδουν να διαδόσουν τα ΜΜΕ για να κρατήσει γερά ο χορός του διαίρει και βασίλευε) πλανάται...
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος soch

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Για να δούμε τι θα δούμε...
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Απάντηση #2131 στις: Μάιος 30, 2013, 11:56:22 πμ »
εάν το Υπουργείο επιλέξει να απολύσει (ας υποθέσουμε οτι γίνεται αυτό για χάρη της συζήτησης και δεν έχει τα συνταγματικά κωλύματα ,που μεταξύ μας .., και το σύνταγμα το έχουν κάνει κουρελόχαρτο ...) εκπαιδευτικούς Πληροφορικής απλά  και μόνο για να "βγούν"  οι αριθμοί του μνημονίου τότε ....τι να πω....

Κάποιο τρόπο θα βρουν για να βγουν τα νούμερα. Πιστεύεις πως το υπουργείο με τον περισσότερο αναλογικά κόσμο στο δημόσιο θα "τη βγάλει καθαρή";
Πάρτε το χαμπάρι, είμαστε πολλοί...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 30, 2013, 11:58:06 πμ από soch »
Σωκράτης

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:56:16 »

Αποσυνδεδεμένος kris_81

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 264
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Απάντηση #2132 στις: Μάιος 30, 2013, 11:57:51 πμ »
Καλά, δεν ονομάστηκε ψηφιακό σχολείο επειδή θα διδάσκονται τα παιδιά 8 ώρες την ημέρα πληροφορική αλλά επειδή θα υπάρχει η δυνατότητα διδασκαλίας των μαθημάτων με χρήση ψηφιακών μέσων.

Το θέμα συνάδελφε είναι ότι ένα παιδί από την 1η Δημοτικού μέχρι να τελειώσει το Λύκειο, μπορεί να έχει κάνει ΜΟΝΟ ΜΙΑ ώρα την εβδομάδα πληροφορική στο σχολείο..Για σκέψου το λίγο...Σε παλιά τύπου δημοτικά, δεν πάει ολοήμερο και δεν παίρνει επιλογής στο Λύκειο...1 ώρα την εβδομάδα στο γυμνάσιο πληροφορικής.. Εάν εσύ το θεωρείς αυτό 8 ώρες την ημέρα, οκ... Και στο φινάλε το θέμα δεν είναι να μαλώνουμε μεταξύ μας..Σήμερα είμαστε εμείς και οι γυμναστές, αύριο θα είναι τεχνικές ειδικότητες, μεθαύριο ξενόγλωσσοι..Το θέμα είναι να μην ανοίξουν οι ασκοί του αιόλου...

Αποσυνδεδεμένος soch

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Για να δούμε τι θα δούμε...
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Απάντηση #2133 στις: Μάιος 30, 2013, 12:04:49 μμ »
Δεν διαφωνούμε. Η παρατήρησή μου αφορά σε θέμα εντυπώσεων (ψηφιακό σχολείο ως όρος) και όχι ουσίας.
Σωκράτης

Αποσυνδεδεμένος dama

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Απάντηση #2134 στις: Μάιος 30, 2013, 12:18:15 μμ »
 

      Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει περιοχή μετάθεσης με έλλειμμα Φυσικών ΠΕ 04.01;

Αποσυνδεδεμένος Υπατία

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 549
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Απάντηση #2135 στις: Μάιος 30, 2013, 12:47:40 μμ »
Κάποιο φως στο τούνελ;

Για να αντιστρέψουμε τον τρόπο που σκεφτόμαστε κι αντί να μετράμε πλεονάσματα να μετράμε κενά. Αντί να είμαστε αναχωρητές να γίνουμε...προσερχόμενοι.

ΠΥΣΔΕ ΠΕΙΡΑΙΑ: Mε βάση τις ανάγκες δεν υπάρχουν πλεονάζοντες εκπαιδευτικοί στον Πειραιά
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Το ΠΥΣΔΕ Πειραιά συνεδρίασε την Τετάρτη 29/5/13 με θέμα την εκτίμηση κενών και πλεονασμάτων, σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας Αρ.70607/Δ2/ 23-5-13 . Μετά από πρόταση του αιρετού του ΠΑΜΕ (πρόταση που προηγουμένως έγινε δεκτή από την ΕΛΜΕ) το ΠΥΣΔΕ Πειραιά αποφάσισε ν’ αναφέρει στη στήλη «Εκτίμηση ΠΥΣΔΕ για Ελλείμματα (-)/ Πλεονάσματα(+)» μόνο τα κενά και όχι πλεονάσματα. Αιτιολογεί δε την πρότασή του ως εξής: «Το ΠΥΣΔΕ Πειραιά με βάση την πείρα των προηγούμενων χρόνων και εκτιμώντας τις ανάγκες του σε εκπαιδευτικό προσωπικό ( π.χ. αποχωρήσεις λόγω συνταξιοδότησης, διαθέσεις και μετατάξεις στην Α/θμια, αποσπάσεις, άδειες εκπαιδευτικών, τα τμήματα σε ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ που θα γίνουν το Σεπτέμβρη και άλλες ανάγκες) ενημερώνει το Υπουργείο ότι δεν υπάρχουν πλεονάζοντες εκπαιδευτικοί στο ΠΥΣΔΕ Πειραιά.».
Βέβαια η απόφαση αυτή, για να γίνει πράξη απαιτεί εγρήγορση, αγώνες, γιατί η κυβέρνηση με το Υπουργείο παιδείας είναι αποφασισμένοι να προχωρήσουν στην κατάργηση της οργανικής θέσης, στις υποχρεωτικές μετακινήσεις, στο χτύπημα των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών. Όχι τυχαία η εγκύκλιος ζητάει, για πρώτη φορά, από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης να στείλουν κι’ αυτοί ξεχωριστά τις δικές τους εκτιμήσεις. Άλλωστε η παραπάνω πρόταση υπερψηφίστηκε με σχετική πλειοψηφία (3- 2).
 
ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΜΕ:
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ ΓΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ
Το Υπουργείο Παιδείας απέστειλε προς τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εγκύκλιο (Αρ.70607/Δ2/ 23-5-13) για τον «υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2013–‘14, προκειμένου η υπηρεσία μας να προβεί στη σύνταξη πινάκων κενών οργανικών θέσεων ανά περιοχή μεταθέσεων, ώστε να ολοκληρωθεί η διαδικασία των μεταθέσεων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης». Στην ουσία ζητάει από τα ΠΥΣΔΕ να επιβεβαιώσουν απλώς έως τις 30 Μάη, τα στοιχεία που το Υπουργείο έχει συγκεντρώσει μέσω του Survey και τα στοιχεία που απέστειλαν κατευθείαν στο Υπουργείο οι Διευθυντές των σχολείων με βάση το έγγραφο αρθ.58733/Δ2/ 26-04-2013.
Η εγκύκλιος αυτή (γνωστή ως πίνακας Γ΄) αποκτά φέτος άλλο χαρακτήρα κι εξυπηρετεί άλλους στόχους λόγω της αύξησης του ωραρίου και του επικείμενου Π.Δ. για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις. Στην ουσία το Υπουργείο Παιδείας κατασκευάζει τις χιλιάδες υπεραριθμίες προετοιμάζοντας το έδαφος για υποχρεωτικές μεταθέσεις – αποσπάσεις, ίσως και απολύσεις.
Αν ο στόχος του Υπουργείου είναι, όπως λέει στην εγκύκλιό του, να «συντάξει τους πίνακες κενών οργανικών θέσεων ανά περιοχή μετάθεσης, ώστε να ολοκληρωθεί η διαδικασία των μεταθέσεων», τότε δε χρειάζεται ν’ αποσταλούν από τα ΠΥΣΔΕ τα λεγόμενα πλεονάσματα, αλλά μόνο τα κενά. Με τη συγκεκριμένη εγκύκλιο:
1. Αυξάνονται οι ώρες για οργανικό κενό από -11 στο -12. Αυτό σημαίνει απώλεια αρκετών οργανικών θέσεων.
2. Στην προσπάθειά του να εμφανίσει πλεονάζοντες εκπαιδευτικούς το Υπουργείο Παιδείας απαιτεί «τα τμήματα κατά τάξη
καθώς και τα τμήματα κατευθύνσεων να λειτουργούν με αριθμό μαθητών εντός των προβλεπόμενων από τη νομοθεσία
ορίων. Όπου αυτό δε συμβαίνει, ο υπολογισμός θα πρέπει να γίνει με βάση τη διόρθωση που επιβάλλεται να γίνει κατά την
έναρξη του προσεχούς σχολικού έτους.». Τα όρια που προβλέπει η νομοθεσία είναι το 25+10% μαθητές ανά τμήμα.
3. Για πρώτη φορά δεν υπολογίζονται στα κενά τα Διευθυντικά κενά (Διευθυντές, υποδιευθυντές, Σχολικοί σύμβουλοι,
Υπεύθυνοι ΣΕΠ, ΕΚΦΕ, ΠΛΗΝΕΤ, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής υγείας, κ.ά.).
4. Για τις ώρες Project: Κάθε τμήμα Project θ’ ανατίθεται σ’ έναν μόνο εκπαιδευτικό (η συνδιδασκαλία καταργείται). Η ανάθεση
Project θα γίνεται τελευταία κι αφού έχουν ολοκληρωθεί οι αναθέσεις όλων των μαθημάτων. Θα υπάρχει δυνατότητα
ανάθεσης έως και δυο το πολύ τμημάτων Project ανά εκπαιδευτικό οποιασδήποτε ειδικότητας, με εξαίρεση τους
εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04, στους οποίους θα επιτρέπεται η ανάθεση ενός μόνο τμήματος.
Με την παραπάνω εγκύκλιο, που είναι ενταγμένη στη γενικότερη αντιεκπαιδευτική πολιτική στο πλαίσιο και του νέου
σχολείου, επιχειρείται από το Υπουργείο Παιδείας να εμφανίσει χιλιάδες εκπαιδευτικούς ως υπεράριθμους, για να υλοποιηθεί ο στόχος του χτυπήματος των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών, της κατάργησης της οργανικής θέσης, της υποχρεωτικής μετάθεσης και απόσπασης, του μη διορισμού εκπαιδευτικών. Αν μάλιστα συγκροτηθούν τα τμήματα με βάση το έως 20 μαθητές (παιδαγωγική θέση – αίτημα της ΕΛΜΕ Πειραιά), τότε δημιουργούνται 250 περίπου νέες θέσεις εκπαιδευτικών.
Η ΠΡΟΤΑΣΗ: Προτείνω το ΠΥΣΔΕ Πειραιά ν’ αποστείλει προς το Υπουργείο μόνο τα κενά κι όχι πλεονάσματα εκπαιδευτικών, τα οποία, όπως κάθε χρόνο αποδεικνύονται πλασματικά: π.χ. το 2012 οι φερόμενοι ως υπεράριθμοι ήταν 319 κι άλλοι 676 στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ (σύνολο 963) και όμως όλοι οι εκπαιδευτικοί τοποθετήθηκαν και εργάζονται κανονικά στα σχολεία, ενώ προσλήφθηκαν επιπλέον 148 αναπληρωτές. Το ίδιο συμβαίνει και φέτος: πρόκειται για πλασματικούς πλεονάζοντες ( πάνω από 800, υπολογίζοντας και τα Διευθυντικά κενά), που στην πράξη όμως εργάζονται στα σχολεία (ακολουθεί η παραπάνω διατύπωση της αιτιολογίας).
Σάββας Σάββα - Κώστας Άννινος τακτικός κι αναπληρωτής αιρετός του ΠΑΜΕ στον Πειραιά


Αποσυνδεδεμένος Υπατία

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 549
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Απάντηση #2136 στις: Μάιος 30, 2013, 01:00:45 μμ »
Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει περιοχή μετάθεσης με έλλειμμα Φυσικών ΠΕ 04.01;
Οι διαδικασίες δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί. Επιπλέον φαίνεται να υπάρχει κάποια άλλη δυναμική... Μήπως είναι και στο χέρι μας να κάνουμε κάτι για να την ενισχύσουμε;

Αποσυνδεδεμένος Υπατία

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 549
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Απάντηση #2137 στις: Μάιος 30, 2013, 01:02:53 μμ »
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΥΣΔΕ Γ΄ΑΘΗΝΑΣ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
 Στο ΠΥΣΔΕ Γ΄Αθήνας έγινε σήμερα παράσταση διαμαρτυρίας των Α΄- Β΄- Γ΄- ΕΛΜΕ Δυτικής Αθήνας. Καταθέσαμε τις θέσεις της ΟΛΜΕ και των ΕΛΜΕ για τον υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων. Σαν αιρετός στο ΠΥΣΔΕ κατέθεσα τη Δήλωση (επισυνάπτεται) για τον υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων, και ζήτησα να γίνουν σεβαστές οι θέσεις του κλάδου, για να μη δημιουργηθούν στρατιές πλεοναζόντων εκπαιδευτικών, αναντίστοιχων με την πραγματικότητα. Στο ξεκίνημα της συνεδρίασης το πληροφοριακό σύστημα έδινε:814 πλεονάζοντες, ενώ αφαιρούσε 55 θέσεις για το project και 15 θέσεις για το ΣΕΠ. Τελικό σύνολο 714 πλεονάσματα. Το ΠΥΣΔΕ τελικά αφαιρώντας τις δευθυντικές θέσεις, τις προθέσεις παραίτησης, τις ολικές απαλλαγές (ασθένεια), τις μακροχρόνιες άδειες και μοιράζοντας το Πρότζεκτ και το ΣΕΠ αναλογικά σε όλες τις ειδικότητες έδωσε τελική εκτίμηση 375 πλεονασμάτων. Οι Αιρετοί παραμείναμε και ελέγξαμε μέχρι τέλους όλα τα στοιχεία, χωρίς φυσικά να υπογράψουμε τους πίνακες.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

     Τα στοιχεία αυτά είναι η εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ. Θα ακολουθήσει η εκτίμηση του Διευθυντή Εκπαίδευσης, και προέδρου του ΠΥΣΔΕ που λογικά δε θα διαφοροποιηθεί από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο και η εκτίμηση του Περιφερειακού Διευθυντή εκπαίδευσης. Θεωρούμε ότι ο Περιφερειακός Διευθυντής ως μονοπρόσωπο όργανο δε θα ανατρέψει  την εκτίμηση ενός συλλογικού οργάνου όπως το ΠΥΣΔΕ. Εκτιμούμε ότι η δυναμική παράσταση διαμαρτυρίας των ΕΛΜΕ, λειτούργησε θετικά στο να γίνει ένα πρώτο βήμα. Κάτι αντίστοιχο θα χρειαστεί να γίνει και στον Περιφερειακό Διευθυντή. Βρισκόμαστε όμως στην αρχή ενός πολύ σκληρού αγώνα! Είναι πολύ πιθανό την επόμενη βδομάδα να κατατεθεί στη βουλή το Π.Δ. για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις ενώ αναμένεται το σχέδιο νόμου για το Γενικό και το Τεχνολογικό Λύκειο, με τον κίνδυνο μαζικών απολύσεων εκπαιδευτικών να βρίσκεται μπροστά μας.
     Καλούμε όλους τους συναδέλφους σε διαρκή αγώνα όλο το επόμενο διάστημα. Με μαζική συμμετοχή  να σταματήσουμε τις απολύσεις αναπληρωτών, τις υποχρεωτικές μετακινήσεις και απολύσεις μονίμων εκπαιδευτικών. Να υπερασπιστούμε το δημόσιο σχολείο,  τη δουλειά και την αξιοπρέπεια μας. Να αγωνιστούμε και να επιβάλουμε τώρα τις διεκδικήσεις του κλάδου που με μαζική συμμετοχή η βάση των καθηγητών στις πρόσφατες γενικές συνελεύσεις αποφάσισε.
ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΚΟΡΔΗΣ  ΑΙΡΕΤΟΣ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ Γ΄ΑΘΗΝΑΣ               
ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
Κιν. 6977513534 – nekordis@yahoo.gr


Α΄  Β΄  Γ΄  ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 29/5
Δυναμική παράσταση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν σήμερα 29/5 στο ΠΥΣΔΕ Γ΄ Αθήνας τα ΔΣ των τριών ΕΛΜΕ της Δυτικής Αθήνας και δεκάδες καθηγητές της περιοχής μας, απαιτώντας τη μη εφαρμογή της εγκυκλίου του Υπ. [κατ’ όνομα] Παιδείας για τον καθορισμό κενών – πλεονασμάτων, σύμφωνα με την οποία [εγκύκλιο] 814 [- 70 για ΣΕΠ και πρότζεκτ δηλαδή 744] κρίνονται υπεράριθμοι, σε σύνολο 3.900 υπηρετούντων μονίμων εκπαιδευτικών!
Τα ΔΣ των τριών ΕΛΜΕ και το πλήθος των συναδέλφων απαίτησαν από τα διορισμένα μέλη του ΠΥΣΔΕ [Γ. Ζαφειρακίδη – πρόεδρο, Α. Νικολόπουλο - αντιπρόεδρο, Ρ. Χρυσομάλλη - μέλος] να υπολογίσουν τα κενά και πλεονάσματα στη βάση της ακολουθούμενης διαδικασίας μέχρι και την περσινή χρονιά, να αρνηθούν να εφαρμόσουν τη νέα εγκύκλιο ή και να παραιτηθούν, στο βαθμό που η εφαρμογή αυτής της πολιτικής στην ουσία προδιαγράφει την κατάργηση δεκάδων χιλιάδων οργανικών θέσεων σε όλη την Ελλάδα και προετοιμάζει τη δεξαμενή για πολλές χιλιάδες απολύσεις μονίμων εκπαιδευτικών από το 2013-2015.
Θεωρούμε αυτονόητο ότι οι αιρετοί εκπρόσωποι του κλάδου [Ν. Κορδής, Π. Καταγής] θα ακολουθήσουν την απόφαση της ΟΛΜΕ και θα καταθέσουν τη δήλωση της Ομοσπονδίας, αρνούμενοι να συναινέσουν, να συνυπογράψουν και να νομιμοποιήσουν τους πίνακες των εν δυνάμει απολύσεων και την όλη διαδικασία.
Απαίτησαν, επίσης, να μη γίνει καμιά κατάργηση-συγχώνευση σχολείου, καμιά κατάργηση τμήματος [από τα 1408 της φετινής χρονιάς], ο υπολογισμός των τμημάτων να γίνει με 25 μαθητές κατ’ ανώτατο όριο, 20 στις κατευθύνσεις και τα ΕΠΑΛ και έναν καθηγητή ανά 10 μαθητές σε όλα τα εργαστήρια.
Τόνισαν ότι ο υπολογισμός με βάση τα μνημονιακά δεδομένα που προωθεί το Υπουργείο, κατασκευάζει υπεράριθμους, διαλύοντας τα δημόσια σχολεία και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.
Υπογράμμισαν ιδιαίτερα τις συλλογικές και ατομικές ευθύνες των μελών του ΠΥΣΔΕ, καλώντας και τα διορισμένα μέλη του να μην συνυπογράψουν το σφαγιασμό και την απόλυση χιλιάδων συναδέλφων.
Στη συζήτηση αναδείχθηκε πλήθος ζητημάτων, όπως:
•    Ο καθορισμός των κενών-πλεονασμάτων με βάση το ισχύον ωράριο και όχι αυτό που προβλέπει ο πρόσφατος νόμος, του οποίου το Συνδικαλιστικό μας κίνημα ζητά την κατάργηση
•    Να υπολογιστούν τα κενά-πλεονάσματα κατά σχολείο-ομάδα σχολείων όπως πάντα και όχι με το σφαγιαστικό και αυθαίρετο μέτρο της εγκυκλίου [σύνολο ανά ΠΥΣΔΕ δια του 20!]
•    Τα εμφανιζόμενα κενά-πλεονάσματα είναι πλασματικά ακόμη και με τον παλιό τρόπο υπολογισμού τους, καθώς, όπως έχει αποδείξει η εκπαιδευτική πραγματικότητα, κάθε Σεπτέμβρη όχι μόνο τοποθετούνται στα σχολεία όσοι είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, αλλά εμφανίζονται και νέα κενά, τα οποία συχνά ακολουθούν τα σχολεία μέχρι τη λήξη του σχολικού έτους
•    Πρέπει τα μέλη του ΠΥΣΔΕ να λάβουν σοβαρά υπ’ όψη τους ότι οι αναγκαστικές μεταθέσεις δεν αφορούν σε οικοσκευές αλλά σε ανθρώπους, πολύ περισσότερο οι απολύσεις, με ό,τι κοινωνικά αυτό συνεπάγεται.
Τα ΔΣ των ΕΛΜΕ Δυτικής Αθήνας, αναγνωρίζοντας τη βαθειά αγωνία και τη δίκαιη οργή των συναδέλφων μας, δήλωσαν την αποφασιστικότητά μας να αντισταθούμε όλοι μαζί στη λαίλαπα που κατεδαφίζει δικαιώματα χρόνων, κατακτημένα με μακροχρόνιους αγώνες και θυσίες, και διατράνωσαν την πρόθεσή τους να επιστρέψουν στο ΠΥΣΔΕ, με ακόμη μεγαλύτερο πλήθος και πάθος!
Τέλος, δήλωσαν πώς όποια μέλη του ΠΥΣΔΕ αποδεχθούν την εν λόγω εγκύκλιο «προγραφών» συναδέλφων «θέτουν εαυτόν εκτός σωματείου», «εκτός εκπαίδευσης» και αποτελούν όνειδος για τον κλάδο και την ιστορία του.
 για τα ΔΣ των Α΄ Β΄  Γ΄ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ οι πρόεδροι
ΖΟΥΤΣΟΣ ΝΙΚΟΣ, ΚΟΡΔΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ, ΠΕΤΤΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΙΓΑΛΕΩ 29/5/2013, ώρα 16.30

ΔΗΛΩΣΗ ΑΙΡΕΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΣΤΟ Υ.Σ.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2013-2014.
Ο αιρετός εκπρόσωπος Κορδής Νεκτάριος στο ΠΥΣΔΕ Γ΄ Αθήνας   δηλώνω ότι:
Η διαδικασία με την οποία καλούνται τα Υπηρεσιακά Συμβούλια να υπολογίσουν κενά και πλεονάσματα του εκπαιδευτικού προσωπικού, όπως αναφέρει και η εγκύκλιος 70607/Δ2/23-05-2013, στηρίζεται στο ΠΔ 50/96 το οποίο ορίζει σαφώς άρθρο 4 παρ. 3 ότι οι εισηγήσεις των ΠΥΣΔΕ προς την Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου αποστέλλονται μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου και άρθρο 4 παρ. 1 ότι για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων καταρτίζονται μέχρι τις 10 Μαρτίου κάθε σχολικού έτους πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης.
Η εγκύκλιος 58733/Δ2/26-04-2013 ζητούσε καταχώρηση του υποχρεωτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών αυξημένο κατά 2 ώρες, ενώ δεν είχε ψηφιστεί σχετικός νόμος. Ο νέος νόμος 4152/13 παράγραφος Θ, υποπαρ. Θ2, 2α και 2β πήρε ΦΕΚ στις 9/5/13 και το συνδικαλιστικό κίνημα ζητάει την κατάργησή του.
Η εγκύκλιος 70607/Δ2/23-05-2013 επικαλείται το άρθρο 7 του Ν. 3848/10 το οποίο αναφέρει ότι "για τον προσδιορισμό των κενών θέσεων και των λειτουργικών αναγκών υπολογίζεται η τυχόν 2η ειδικότητα, η δυνατότητα διδασκαλίας με 2η ανάθεση", ενώ για τις οργανικές θέσεις υπολογίζονται μόνο οι πρώτες αναθέσεις μαθημάτων, πράγμα που είναι ασύμβατο.
Η εγκύκλιος 70607/Δ2/23-05-2013 ακυρώνει προηγούμενη εγκύκλιο για τη διδασκαλία των ωρών Project, αφού καταργεί τη συνδιδασκαλία, αφαιρεί την πρώτη ανάθεση από συγκεκριμένες ειδικότητες, ενώ δίνει τη δυνατότητα στις ειδικότητες ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04 για διδασκαλία μόνο σε ένα τμήμα.
Ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 25 για τα τμήματα των Γυμνασίων και της γενικής παιδείας των Λυκείων, τους 20 στις κατευθύνσεις και τους 10 για τα εργαστήρια, πάγια θέση του εκπαιδευτικού κινήματος που είχε εφαρμοστεί στην πράξη τα τελευταία χρόνια.
Η μέχρι σήμερα ακολουθούμενη διαδικασία και με όσα ορίζει το ΠΔ 50/96 άρθρο 4, ήταν να υπολογίζονται οι οργανικές θέσεις με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα κάθε σχολικής μονάδας και τις ώρες της ομάδας σχολείων στην οποία ανήκει η σχολική μονάδα.
Επίσης, ο υπολογισμός των κενών δεν μπορεί να είναι αξιόπιστος για τη σχολική χρονιά 2013-2014 από τη στιγμή που η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας εξαγγέλλει ότι, μετά την ολοκλήρωση των Πανελλαδικών εξετάσεων, θα φέρει νέο νόμο για το Γενικό και Τεχνολογικό Λύκειο και δεν είναι γνωστές οι αλλαγές που αυτό θα επιφέρει σε μαθήματα, τμήματα, σχολεία και ειδικότητες.
Επειδή οι εκπαιδευτικοί δεν είναι απρόσωπα νούμερα που θα χρησιμοποιηθούν για να καλύψουν τις μνημονιακές δεσμεύσεις της κυβέρνησης για μετακινήσεις και απολύσεις.
Επειδή η αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών αποτελεί συνέχεια ενός οργανωμένου σχεδίου που ξεκίνησε με καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, συμπτύξεις τμημάτων, αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, περικοπές των λειτουργικών δαπανών για τα σχολεία και στοχεύει στη συρρίκνωση του αγαθού της δημόσιας δωρεάν παιδείας.
Με βάση τα παραπάνω διαφωνώ με τη λογική συγκρότησης των πινάκων, καταγγέλλω τη διαδικασία και αποχωρώ.
Αιγάλεω 29/5/13
Ο ΔΗΛΩΝ

ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΚΟΡΔΗΣ

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Απάντηση #2138 στις: Μάιος 30, 2013, 01:13:53 μμ »

Πάρτε το χαμπάρι, είμαστε πολλοί...

Μήπως πρέπει να πάρετε χαμπάρι ότι μας έκαναν να φαινόμαστε πολλοί;
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος soch

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Για να δούμε τι θα δούμε...
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Απάντηση #2139 στις: Μάιος 30, 2013, 01:40:24 μμ »
Αναλογικά με τα άλλα υπουργεία και τους φορείς του δημοσίου, ναι. Δεν είμαστε πολλοί για αυτό που κάνουμε, είμαστε ο πλέον πολυπληθής κλάδος.
Ελπίζω να έγινα καλύτερα κατανοητός.
Σωκράτης

Αποσυνδεδεμένος Νηρηίδα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 269
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Απάντηση #2140 στις: Μάιος 30, 2013, 01:57:57 μμ »
Οι φιλόλογοι μπορούν να πάρουν β΄ανάθεση;Και αν ναι, τι;

Αποσυνδεδεμένος climax

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Απάντηση #2141 στις: Μάιος 30, 2013, 02:03:23 μμ »
μόνο ΣΕΠ νομίζω

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160631
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 847
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 381
Σύνολο: 397

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.