*

Αποστολέας Θέμα: Οργανωση και διοικηση της εκπ/σης  (Αναγνώστηκε 12754 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
    • Προφίλ
Οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« στις: Ιούλιος 31, 2011, 10:50:41 μμ »
Δώστε μας την άποψή σας για την οργάνωση και διοίκηση των δημόσιων σχολείων ή πείτε τον πόνο σας και τις εμπειρίες σας που σχετίζονται με το θέμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 21, 2012, 06:06:38 μμ από Χριστίνα »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:24:46 »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 31, 2011, 10:56:19 μμ »
οι διάφορες εργασίες διοικητικού περιεχομένου πρεπει να γίνονται εκ περιτροπής απο τους καθηγητές - γιατί είναι χρήσιμο να γνωρίζουν τις διαδικασίες και τη νομοθεσία (ειδικά αυτοί που στο μέλλον σκέφτονται να διεκδικήσουν και θέσεις ευθύνης)

έτσι όπως έχει το πράγμα, οργάνωση δεν υπάρχει παρά σε ελάχιστες περιπτώσεις και συχνά με προσωπική εμπλοκή των διευθυντών που γίνονται μάλιστα και οι ..."κακοί" της υπόθεσης (γιατί χαλάνε την πιάτσα...)

άμα αρχίσω να γράφω τον πόνο μου πάντως...δε θα μου φτάσει ούτε και δευτερη ζωή... :-\ :-\ 
οπότε.... :-X :-X
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 31, 2011, 11:20:37 μμ »

Απάντηση στην bitch σε άποψή της σχετική με το θέμα του συγκεκριμένου thread που όμως βρίσκεται στο thread ' Πού είναι τα βιβλία¨:

Παρά την μικρή διδακτική εμπειρία μου σε σχολεία έχω τύχει και σε σχολεία οπου υπάρχουν κλίκες και ο διευθυντής τις στηρίζει και σε σχολεία που ο διευθυντής αναγνωρίζει την ύπαρξη κλίκας αλλά δεν είναι μέρος της και είναι δίκαιος (συνήθως βέβαια ο διευθυντής σε αυτή την περίπτωση θέλει να φύγει το συντομότερο δυνατόν απο ένα τέτοιο σχολείο). Πολύ μεγάλη η διαφορά στην δική μου ψυχολογία αλλά χωρίς να είναι σαφείς οι κανονισμοί, τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις δεν γίνεται τιποτα. Π.χ. όταν ανέφερα οτι ένας μαθητής πιθανότατα έχει κάποια μαθησιακή δυσκολία και οτι θα πρέπει να κινήσουμε διαδικασίες για να διαγνωστεί, η άποψη της δασκάλας που είπε 'εδώ τα ελληνάκια δεν ξέρουν καλά ελληνικά, τα αλβανάκια θα κοιτάξουμε;' θεωρήθηκε πιο σημαντική καθώς είναι η Δασκάλα της τάξης και βλέπει τον μαθητή πιο συχνά. Αν η δασκάλα γνώριζε οτι μπορώ και γω να μιλήσω για τα μαθησιακά προβλήματα που παρατηρώ να έχουν κάποιοι μαθητές ή αν εγώ γνώριζα οτι δεν μου επιτρέπεται να μιλήσω για κάτι τέτοιο δεν θα ερχόμασταν καν σε αντιπαράθεση και όλα θα κυλούσαν πιο ομαλά. 
Όσο για το γεγονός ότι μαθήματα όπως τα αγγλικά και η γυμναστική μπαίνουν τελευταίες ώρες μπορεί να με εκνευρίζει μεν γιατί τα παιδιά είναι πιο κουρασμένα αυτές τις ώρες αλλά αν οι μαθητές γνωρίζουν ποια είναι η αποδεκτή συμπεριφορά και ποια όχι και αν υπάρχει κανονισμός που να μιλάει επακριβώς για τις συνέπειες μιας μη αποδεκτής συμπεριφοράς νομίζω οτι τα προβλήματα θα περιοριστούν αρκετά

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 31, 2011, 11:24:25 μμ »
οι διάφορες εργασίες διοικητικού περιεχομένου πρεπει να γίνονται εκ περιτροπής απο τους καθηγητές - γιατί είναι χρήσιμο να γνωρίζουν τις διαδικασίες και τη νομοθεσία (ειδικά αυτοί που στο μέλλον σκέφτονται να διεκδικήσουν και θέσεις ευθύνης)

τι εννοείς εργασίες διοικητικού περιεχομένου;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:24:46 »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 31, 2011, 11:42:56 μμ »
καλά, για θέματα διάγνωσης μαθησιακών προβληματων - ούτε λόγος να γίνεται...εδώ εμένα ως υπεύθυνη τμήματος  μου είχε έρθει έγγραφο απο ψυχίατρο που παράλληλα ήταν ειδικός εμπειρογνώμον των Φυλακών ανηλίκων και του Πρωτοδικείου σε θέματα ανηλίκων και όταν το έφερα στο σύλλογο με την παράκληση να ακολουθήσουμε τη συμβουλή του γιατρού να βγαίνει το παιδί έξω πριν πάθει κρίση πανικού, η απάντηση του πληροφορικού ήταν " καλά, με το μαλ....νο τον Θανάση ( το όνομα του παιδιού) θα ασχολούμαστε τώρα...; ) Εντάξει, εκεί η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά...

εννοείται ότι ο διευθυντής φτιάχνει και χαλάει ένα σχολέιο, αλλά όπως το είπες και μόνη σου, όταν κάποιος παέι να φτιάξει μια κατάσταση και οι κλίκες εναντιώνονται τελικά λέει "να φύγω να ησυχάσω...". Με μένα ας πούμε οι 'αξιότιμοι συνάδελφοι" είχαν θέμα γιατί να κάνω εγώ υποδειγματικες διδασκαλίες, γιατί να διδάσκω στα ΠΕΚ, γιατί να με βάζουν σε επιτροπές ( και αυτούς τίποτα....) - κανένας δεν αναρωτήθηκε  "μωρέ παιδιά, μήπως και κάνει κάτι σωστά αυτη η κοπελιά που ήρθε στο άσχετο - γιατί εγώ απ΄το εξωτερικό ήρθα, δεν ήξερα ούτε πρόσωπα ούτε πράγματα τότε ) μήπως κάνει λοιπόν κάτι καλά, να το κάνουμε κι εμείς;" μπαααααα δεν υπήρχε αυτό.....
γιαυτό σου λέω..... οι κλίκες καλά κρατούν στο ελληνικό σχολείο του 21ου αι. !! Και όσον αφορά στην αποδεκτή συμπεριφορά που λες, ανεξαρτήτως ωραρίου, θα σου πω το εξης περιστατικό: ήμουν για μια χρονιά αναπληρώτρια σε δημοτικό. Η διευθύντρια ήταν εξαιρετική. Δεν είχα κανένα θέμα με τα παιδιά - ούτως ή άλλως δεν είχα θέματα με τα παιδιά ανεξαρτήτως ηλικίας - και ούτε και με τους συναδέλφους ( εκτός απο μία που έκανε στην έκτη , είχε το γιό της και γω του έβαλα 9!!! ). ε αυτή λοιπον, έλεγε στα παιδιά να μην προσέχουν στο μάθημα και ότι τα μαθαίνουν στο φροντιστήριο και άλλα τέτοια χαρωπά...  η αποδεκτή συμπεριφορά δεν ήταν αυτή, ούτε η διευθύντρια είχε δώσει τέτοιες κατευθύνσεις...αλλά αυτή ουσιαστικά έλεγε στα παιδιά να κάνουν φασαρία και τα σχετικά. Ευτυχώς δεν την ακούγανε ( εκτός απο τον γιό της και έναν-δυο φίλους του που τους τον έκοψα τον αέρα με συνοπτικές διαδικασίες ) αλλά και πάλι , για κανα δυο μαθήματα μια αναταραχή την είχαμε.... θέλω να πω δηλαδή πως καμιά φορά, ακριβώς επειδή κάνεις τη δουλειά σου - και ειδικά αν την κάνεις και καλά - πέφτει το θάψιμο - σύννεφο προκειμένου να καλυφθεί η ανικανότητα των υπολοίπων....
θα τα δεις με τον καιρό....

όταν λέω εργασίες διοικητικού περιεχομένου εννοώ απο το απλό πρωτόκολλο και την αρχειοθέτηση μέχρι τα στατιστικά, τη συμπλήρωση κενών/πλεονασμάτων, τη διαβίβαση των αδειών, την ενημέρωση των προσωπικών μητρώων,  το survey. vbi , έπαφο, φάρο και άλλων ηλεκτρονικών συστημάτων καταγραφής,  τα μηχανογραφικά των μαθητών, τη διαδικασία των πανελλαδικών (μέσα απο συμμετοχή στις λυκειακές επιτροπές), τη νομοθεσία της μισθοδοσίας ( γιατί ακόμα και αν πλέον βγαίνει αυτόματα, καλό είναι να γνωρίζουν οι εκπ/κοι έστω τα βασικά ) , την διαδικασία έγκρισης εκπ/κών εκδρομών, πώς βγαίνουν τα μόρια, τη σειρά τοποθετήσεων  κτλ.... ένα σωρό πράγματα που είναι χρήσιμα ...
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #5 στις: Αύγουστος 01, 2011, 12:02:27 πμ »
Πρωτα απ όλα τραγικός ο πληροφορικός αλλά ο διευθυντής θα έπρεπε να τον βάλει στην θέση του και να του πεί 'ναι με τον Θανάση θα ασχοληθούμε όπως και με κάθε μαθητή που αντιμετωπίζει δυσκολίες γιατί αυτή είναι η δουλειά μας' και εκεί τελιώνει το θέμα.
Τώρα για τους καθηγητές και τις καθηγήτριες που ζηλεύουν και βάζουν τρικλοποδιές έχω δει οτι υπάρχουν. Όπως είπες όμως αν οι μαθητές δεν έχουν το περιθώριο να μην πειθαρχήσουν δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς ότι και να τους λέει η άλλη καθηγήρια. Επίσης ξέρω οτι μπορούν να πουν πολλά πίσω απο την πλάτη σου αν ζηλεύουν σε διευθυντές και άλλους καθηγητές αλλά απ ότι είδα αν ο διευθυντής καταλαβαίνει τι συμβαίνει δεν δημιουργείται ουσιαστικά κανένα προβλημα.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #6 στις: Αύγουστος 01, 2011, 12:12:36 πμ »
ο διευθυντής αρκέστηκε να πει " έλα βρε τώρα.... δε θα αργήσουμε πολύ...."  (βλέπεις, καλός χρυσός ο διευθυντής εκέινος, αλλά ήθελε να τα έχει καλά με όλους....εμ....ομελέτα χωρίς να σπάσεις αυγά γίνεται; δε γίνεται....όσο για τον πληροφορικό....ετοιμάζεται να γίνει υποδιευθυντής..... ωραία!!ήταν που ήταν το κλίμα στραβό....

όλοι οι διευθυντές καταλαβαίνουν τι "παίζει" κάθε φορά....αλλά δεν το χειρίζονται καλά...σε όλη μου την εκπ/κή ζωή μόνο έναν διευθυντή είδα που έβαζε τους πάντες στη θέση τους, μας ειχε σουζα ( καθηγητές/ μαθητές)  και το λύκειο λειτουργούσε ως κολλέγιο.... Ήταν δίκαιος με όλους αλλά αυστηρός.  Μετά που πήρε σύνταξη, όλοι τον έβριζαν (γιατί έκανε το αυτονόητο)...ε αυτά είδα και δεν στεναχωρέθηκα καθόλου που δεν είμαι πια σε σχολεια....μόνο τα παιδιά μου λείπουν.... το υπόλοιπο θέμα "σχολείο"  - λυπάμαι που το λέω - να πάει να πνιγεί! 
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #7 στις: Αύγουστος 01, 2011, 12:22:13 πμ »
Επειδή στο θέμα "πού είναι τα βιβλία" (οεο;) όντως ξεφύγαμε, θέλω να επανέλθω στη "σύγκριση" με άλλες χώρες.
Η bitch που κάνει ό,τι μπορεί για να κατηγορήσει και να μειώσει τον κλάδο των εκπαιδευτικών (ευχαριστούμε...) μας ανέφερε ένα παράδειγμα (έστω για το μισό έτος) αλλά εγώ περιμένω από τον killbill και άλλα, γιατί οι γενικεύσεις δεν είναι καλό πράγμα.
"Στο εξωτερικό αυτό (όλα καλά), στην Ελλάδα αυτό (όλα στραβά)"
Ρίξτε και μια ματιά στο link που παρέθεσε η olyadro, έχει ενδιαφέρον...
www.pi-schools.gr/download/programs/erevnes/sxolikos_xronos.doc

Και όχι, δεν ωρύομαι που δεν παίρνω το μισθό του δουλευταρά Άγγλου, ωρύομαι όμως γιατί μου πετσοκόβουν τον ήδη χαμηλό μισθό.

ΥΓ: Το πρόβλημα κατά τη γνώμη μου δεν είναι που δεν καθόμαστε οκτώ ώρες στο σχολείο, ούτε οι διακοπές του καλοκαιριού.
Το πρόβλημα είναι ότι και στο υπόλοιπο έτος χάνονται συνεχώς μαθήματα (και νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε σε αυτό) με όλα τα παραδείγματα που έχουν αναφερθεί. Εκεί πρέπει να επιμείνουμε.

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #8 στις: Αύγουστος 01, 2011, 12:43:03 πμ »
Λιθοσφαιριστή - Τα μαθήματα που χάνονται είναι ένα πρόβλημα υπαρκτό συμφωνώ. Αν όμως η ύλη που πρέπει να καλύψεις μέσα στο έτος μειωθεί όλα θα πάνε καλά; Νομίζω οτι η ποιότητα της εκπαίδευσης είναι πιο σημαντική απο την ποσότητα για αυτό αν και υπάρχει θέμα με αυτό πρώτα πρεπει να δούμε τι προσφέρουμε και σε τι συνθήκες και μετά το πόσο συχνά το προσφέρουμε.
Σίγουρα βέβαια αν θέλουμε να ανταγωνιστούμε την ιδιωτική εκπαίδευση πρέπει να λύσουμε και το πρόβλημα των μαθημάτων που χάνονται.

bitch- Οι καλοί πρέπει να μείνουν στα σχολεία και να το παλέψουν (ανάλογα με τις ψυχικές αντοχές που έχει ο καθένας). Αλλιώς το μόνο που βλέπω να γίνεται στο μέλλον είναι το παιδί μου (όταν θα κάνω  ;D ) να έχει διευθυντές και καθηγητές σαν το πληροφορικό σου και ακόμα χειρότερα.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #9 στις: Αύγουστος 01, 2011, 01:00:46 πμ »
ό,τι μπορείτε κάνετε εσείς Λιθοσφαιριστή με τις συμπεριφορές σας. Η Bitch περιγράφει απλά αυτά που είδε και έζησε η ίδια. Αν έβλεπα άλλα, θα έλεγα άλλα, αυτά όμως έζησα και αυτά περιγράφω. Αν θες να κατηγορήσεις λοιπόν κάποιον κοίτα προσεκτικά όλους τους συναδέλφους σου. Τα ιδιαίτερα δεν τα επινόησα εγώ, την απαξίωση του μαθητή δεν την επινόησα εγώ, τα ωραιότατα τριωράκια και μετά την κάνουμε δεν τα επινόησα εγώ, τα δεκαπεντάρια στη συνέντευξη που πήραν όλοι οι αιρετοί / υποψήφιοι διευθυντές δεν τα επινόησα εγώ......Λυπάμαι αν την απαράδεκτη κατάσταση που υπάρχει στα ελληνικά σχολεία θέλετε να μου τη χρεώσετε ορισμένοι.... Αλλά όπως εύστοχα υπογράφεις "Σιγά μη κλάψω".....

όσο για τα λινκ που παρέθεσα στο άλλο θέμα, εσύ ζήτησες λινκ - σου έδωσα λοιπον αυτό που ζητησες και μάλιστα πολύ συγκεκριμένα. καμία απολύτως γενίκευση: συγκεκριμένο σχολείο, συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ( απο 1/1 έδινε τις αργίες, αν θες και για πιο πριν, δεν έχεις παρά να ψάξεις )....οποτε μη βαπτίζουμε ό,τι δε μας βολεύει "γενίκευση"....

τέλος, το λινκ της olyandro είναι τα αποτελέσματα της έρευνας Ευριδίκη που διεξήχθη πριν δύο με τρία χρόνια σε πανευρωπαϊκο επίπεδο ( και όχι μόνο ) . Δε χρειάζεται νομίζω να αναφέρω ότι οι 185 εργάσιμες ημέρες που έχουν εγγραφεί  στην Ελλάδα δεν αφορούν όσες ημέρες χάνονται απο εκδρομές, εκκλησιασμούς, καταλήψεις, απεργίες, εκλογές, συνεδριάσεις και γενικά ό,τι του φανεί....  ( εκτός και αν πραγματικα υπάρχει κόσμος που πιστεύει στην....αναπλήρωση των χαμένων ωρών - ωραία, ευθυμήσαμε πάλι....)

Και εννοείται ότι η Ελλάδα δεν έχει τα πρωτεία στις διακοπές ( Φιγουράρει όμως ανάμεσα στους πρώτους) Το θέμα δεν είναι εκεί - το θέμα είναι ότι χάνονται πάρα πολλές ώρες που δεν ανήκουν σε διακοπές. Το θέμα ειναι ότι οι έλληνες εκπ/κοί δεν "χαλιούνται" ιδιαίτερα αν χαθούν κάποιες ώρες έτσι, το θέμα είναι ότι οι έλληνες εκπ/κοί δίνουν σε όλους μας την εντύπωση ότι όντως είναι τεμπέληδες. Λυπάμαι, αλλά αυτή είναι η εικόνα σας προς όλους εμάς τους υπόλοιπους. Αν είναι λίγοι αυτοί που δίνουν αυτή την εικόνα και σας παίρνει όλους η μπάλα, τότε κι εσείς κάτι δεν κάνετε καλά - κάπως δεν τους έχετε απομονώσει ή κάπως δεν έχετε πείσει ότι  πράγματι ενδιαφέρεστε. Και λυπάμαι, αλλά τα τριάρια που έπεσαν βροχή στις πανελλαδικές , λένε πάρα πολλά για όλους εσάς που ή είστε ( μόνιμοι ) εκπ/κοί ή δηλώνετε εκπ/κοί ( ιδιαιτεράδες και φροντιστηριούχοι ).  Μάθετε να μη σας ενοχλεί η αλήθεια ούτε η κριτική. Και κυρίως, κάντε κάτι να αλλάξετε την εικόνα σας. (γιατί για αυτή την εικόνα, ξέρεις, δεν φταίει η bitch  και καμία bitch)

Θα συμφωνήσω μαζί σου μόνο προς τούτο : ότι οι ώρες που χάνονται για κάθε έναν άσχετο λόγο πρέπει να αναπληρώνονται πραγματικά. Αυτά, βρείτε τα εσείς οι εκπ/κοί....


new_pe-06  δεν είναι πάντα δυνατό οι καλοί να παραμένουν στα σχολεία. Βλέπεις, το σύστημα τους "πετάει" έξω....και δε γίνεται μονίμως οι καλοί να δίνουν τον αγώνα άλλων. Όταν οι γονείς και οι μαθητές έχουν παραιτηθεί απο το βασικό τους δικαίωμα για δωρεάν παιδεία  ( και δωρεάν, και παιδεία) ε όχι, δε θα κάτσω να βγάλω εγώ το φίδι απ΄την τρύπα....έχω πίσω μου και άλλα πράγματα, έχω ένα παιδι που το μεγαλώνω μόνη μου και δεν θα κάτσω να υποστώ τους εκβιασμούς ή τις προσβολές  του καθε ένα προκειμένου να συνεχίζει να λουφάρει )

εδώ σας αφήνω και πάω για ύπνο. 5.00 το πρωί πρέπει να είμαι στο αεροδρόμιο.... :) :)

Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #10 στις: Αύγουστος 01, 2011, 06:55:38 πμ »
Το κακό πιστεύω εχει ξεκινήσει από τις πολλές ελευθερίες που έχουν αποκτήσει οι μαθητές, και παράλληλα από τον υποβιβασμό της "εξουσίας" (σε εισαγωγικά!) των καθηγητών.
Ακούς τους παλιούς να λένε, "βλέπαμε καθηγητή στο δρόμο και αλλάζαμε πεζοδρόμιο" και λες μα καλά σε άλλον πλανήτη ζούσαν τότε; Δεν λέω να φτάσουμε σε αυτά τα άκρα, όμως η έλλειψη σεβασμού και πειθαρχίας στα σχολεία έχει οδηγήσει στην πλήρη απαξίωση.

Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα στην Ευρώπη όπου στα σχολεία οι μαθητές δεν πάνε με στολή! ε σε αυτό ξέρουμε να πρωτοτυπήσουμε. Δεν είναι τόσο τα ρούχα, όσο ο συμβολισμός τους. Δείχνει την ταυτότητα του μαθητή και μεταδίδει έναν σεβασμό.

Όπως ανέφερα και αλλού, εμείς στο σχολείο μας καταργήσαμε την προσευχή γιατί ο διευθυντής δεν μπορεί να ξυπνάει το πρωί και οι καθηγητές βαριούνται να κατεβαίνουν τα σκαλιά και μετά να τα ξαναανεβαίνουν.
Επαναλαμβάνω, δεν είναι τόσο το να προσευχηθούμε στα Θεία, όσο ο συμβολισμός της κίνησης του να μαζευόμαστε σαν οικογένεια κάθε πρωί! είναι ένα έμμεσο μέτρο πειθαρχίας και αυτό.

Μετά γκρινιάζουμε γιατί δεν μας σεβονται και γιατί έχει ξεφύγει η κατάσταση.

είναι άσχημη αυτή η εικόνα δηλαδή; http://www.lancasterhigh.lancs.sch.uk/
Στην Ελλάδα που είμαστε προοδευτικοί αυτό την δεκαετία του 80 το θεωρήσαμε παλιομοδίτικο και ότι βλάπτει την εκπαίδευση! την ίδια στιγμή που όλη η Ευρώπη διατηρεί τη στολή στα σχολεία της.

Για τις ώρες που χάνονται θα πω ένα περιστατικό για να γελάσουμε. Είχα δει την ταινία "Ανάμεσα στους τοίχους" (αναζητήστε την. δεν λέει πολλά σαν ταινία αλλά σε έναν εκπαιδευτικό σίγουρα αρέσει!). Κάποια στιγμή ο διευθυντής του σχολείου στην ταινίαι λέει "λοιπόν συνάδελφοι θα τα πούμε στο σύλλογο στις 8 το βράδυ". Εκεί όλοι κοιταχτήκαμε μεταξύ μας ακόμα και άγνωστοι γυρνούσαν πίσω τα κεφάλια τους και λέγαμε "μα καλά στις 8 το βράδυ σύλλογος?!  ;D  ;D  ;D
Αυτό τα λέει όλα!

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #11 στις: Αύγουστος 01, 2011, 11:31:18 πμ »
Δεν έχω όρεξη να "μπω" ολοκληρωμένα σε αυτή την κουβέντα (η οποία παρεπιπτόντως από την πρώτη σελίδα έχει ήδη ξεφύγει), αλλά θα βάλω 1-2 σύντομα σημεία.

@bitch
Παράθεση
οι διάφορες εργασίες διοικητικού περιεχομένου πρεπει να γίνονται εκ περιτροπής απο τους καθηγητές - γιατί είναι χρήσιμο να γνωρίζουν τις διαδικασίες και τη νομοθεσία (ειδικά αυτοί που στο μέλλον σκέφτονται να διεκδικήσουν και θέσεις ευθύνης)
Ο αντίλογος εδώ λέει ότι ένας εκπαιδευτικός προσλαβάνεται (και οφείλει να) για να διδάσκει και όχι για να κάνει τον γραμματέα. Θα συμφωνήσω όμως 100% για τους υποψήφιους για θέσεις ευθύνης. Προσωπικά το βρίσκω και απαραίτητο να υπάρχει προαπαιτούμενο τουλάχιστον ένας χρόνος εμπειρίας σε διοικητική θέση σε γραφείο εκπαίδευσης ή ως γραμματέας σχολείου (με απόσπαση; με άλλο καθεστώς; δεν ξέρω, αυτό θα βρεθεί) για όλους τους υποψήφιους.
Από εκεί και πέρα, για να πω και γω το "φαντασιακό" μοντέλο μου, το ιδανικό για μένα είναι ένας γραμματέας σε κάθε σχολείο , όσο μικρό κι αν είναι αυτό (ίσως 1 γραμματέας ανά 2 ή 3 μικρά δημοτικά ή νηπιαγωγεία για να μην λένε κάποιοι για "τεμπέληδες" γραμματείς στα σχολεία) και από την άλλη, εκπαιδευτικοί που έχουν την στοιχειώδη τσίπα να καταναλώνουν 15' από την ζωή τους για να διαβάσουν την εγκύκλιο ή τον τάδε νόμο για την αίτηση ή το θέμα που τους αφορά και δεν σκάνε στα γραφεία με ύφος δέκα καρδηναλίων και περιμένουν 5 υπαλλήλους σούζα να απαντήσουν σε κάθε ερώτησή τους και έναν αράπη να τους κάνει αέρα.  >:(

@bitch + killbill
random info of the day:
τις προάλλες που ήμουν σε άδεια και σκότωνα το πρωινό μου στο σπίτι  :P, με έπιασε να βλέπω ένα reality του γνωστού άγγλου σεφ jamie oliver, το οποίο είχε θέμα μία εκστρατεία για την βελτίωση της ποιότητας του φαγητού που δίνεται στα αγγλικά και αμερικάνικα σχολεία. Συγκεκριμένα έβλεπα τις σεζόν που ήταν στην Αμερική. Εκεί λοιπόν, στο σχολείο που είχε στήσει την εκπομπή του, μεταξύ πολλών άλλων πληροφοριών που προσφέροταν και δεν θέλω να τις αναφέρω όλες, εγώ συγκρατώ το εξής: Κάθε Παρασκευή υπήρχε μία (ή δύο; δεν θυμάμαι) ώρα, ενταγμένη στο σχολικό πρόγραμμα, η οποία είχε την ονομασία "advisory" και ήταν ουσιαστικά μία ώρα όπου όλα τα παιδιά του σχολείου μαζεύοταν σε ένα μεγάλο αμφιθέατρο και εκεί ακούγαν διαλέξεις πάνω στο (κάπως χαλαρά ορισμένο) θέμα της "υγειινής ζωής". Αυτό. Κάθε Παρασκευή.
Απορία: γιατί όταν γίνονται διαλέξεις στα ελληνικά σχολεία (που γίνονται 2-3 φορές τον χρόνο και όχι πάντα για όλο το σχολείο) αυτό είναι "χαμένες ώρες" ενώ στο αμερικάνικο σχολείο είναι "ωρολόγιο πρόγραμμα";;

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #12 στις: Αύγουστος 01, 2011, 11:46:17 πμ »
και για να απαντήσω συντόμως και στο αρχικό θέμα, που είναι πολύ σημαντικό:

Μέγιστη "πανούκλα" κατά την γνώμη μου είναι το συνεχές και αφανές "μπάλωμα" των τρυπών με το φιλότιμο των ΔΥ. Τόσο σε γραφεία, όσο και σε σχολεία. Και οι πάντα μα πάντα άτολμοι προϊστάμενοι που θα κάνουν τα πάντα προκειμένου να μην εκφράσουν το πρόβλημα της διοικητικής τους μονάδας επισήμως και εγγράφως. Και δεν μιλάω μόνο για προβλήματα που προκύπτουν από τους κατώτερους υπαλλήλους, αλλά κυρίως για αυτά που προκύπτουν από την ανώτερη διοίκηση.

Απλό και γελοίο παράδειγμα: στο γραφείο που δουλεύω φέτος το aircondition είναι χαλασμένο. Το χειμώνα δεν μπήκε, παρά ελάχιστες φορές, πετρέλαιο για να λειτουργήσουν τα καλοριφέρ. "Ευτυχώς" έχω στο σπίτι μου αερόθερμο και το έφερα στο γραφείο για να ζεσταίνομαι (μόνο εγώ, όλοι οι υπόλοιποι που δεν φέρανε εξακολουθούσαν να κρυώνουν). Στα διπλανά γραφεία φέρανε σόμπες αλογόνου. Τα ηλεκτρολογικά υπερφορτώθηκαν και οι ασφάλειες έπεφταν συνέχεια. Όταν πέφτουν οι ασφάλειες, υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να καούν τα εναπομείναντα χρέπια που έχουμε για υπολογιστές. Κάποιο συνάδελφοι διαμαρτύρονταν για αυτό γιατί δεν θέλαν να χάσουν όλα τα αρχεία της δουλειάς τους και μου ζητούσαν (εμένα και άλλων) να μην λειτουργούμε τα θερμαντικά μας. Εγώ τους έλεγα "χίλιες φορές να καούν μπας και αναγκαστούν να βάλουν πετρέλαιο. Εγώ το αερόθερμο δεν το κλείνω που να χτυπιέστε χάμο" (οκ, όχι έτσι ακριβώς :)). Τώρα το καλοκαίρι, "δυστυχώς" δεν έχω κανά φορητό aircondition ή περισσευούμενο ανεμιστήρα και απλά σκουπίζω τον ιδρώτα μου κάθε φορά που ανεβαίνει η θερμοκρασία.

Γελάσατε; ή ακόμα;

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Απ: οργανωση και διοικηση της εκπ/σης
« Απάντηση #13 στις: Αύγουστος 01, 2011, 11:48:55 πμ »
ό,τι μπορείτε κάνετε εσείς Λιθοσφαιριστή με τις συμπεριφορές σας. Η Bitch περιγράφει απλά αυτά που είδε και έζησε η ίδια. Αν έβλεπα άλλα, θα έλεγα άλλα, αυτά όμως έζησα και αυτά περιγράφω. Αν θες να κατηγορήσεις λοιπόν κάποιον κοίτα προσεκτικά όλους τους συναδέλφους σου. Τα ιδιαίτερα δεν τα επινόησα εγώ, την απαξίωση του μαθητή δεν την επινόησα εγώ, τα ωραιότατα τριωράκια και μετά την κάνουμε δεν τα επινόησα εγώ, τα δεκαπεντάρια στη συνέντευξη που πήραν όλοι οι αιρετοί / υποψήφιοι διευθυντές δεν τα επινόησα εγώ......Λυπάμαι αν την απαράδεκτη κατάσταση που υπάρχει στα ελληνικά σχολεία θέλετε να μου τη χρεώσετε ορισμένοι.... Αλλά όπως εύστοχα υπογράφεις "Σιγά μη κλάψω".....

όσο για τα λινκ που παρέθεσα στο άλλο θέμα, εσύ ζήτησες λινκ - σου έδωσα λοιπον αυτό που ζητησες και μάλιστα πολύ συγκεκριμένα. καμία απολύτως γενίκευση: συγκεκριμένο σχολείο, συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ( απο 1/1 έδινε τις αργίες, αν θες και για πιο πριν, δεν έχεις παρά να ψάξεις )....οποτε μη βαπτίζουμε ό,τι δε μας βολεύει "γενίκευση"....

τέλος, το λινκ της olyandro είναι τα αποτελέσματα της έρευνας Ευριδίκη που διεξήχθη πριν δύο με τρία χρόνια σε πανευρωπαϊκο επίπεδο ( και όχι μόνο ) . Δε χρειάζεται νομίζω να αναφέρω ότι οι 185 εργάσιμες ημέρες που έχουν εγγραφεί  στην Ελλάδα δεν αφορούν όσες ημέρες χάνονται απο εκδρομές, εκκλησιασμούς, καταλήψεις, απεργίες, εκλογές, συνεδριάσεις και γενικά ό,τι του φανεί....  ( εκτός και αν πραγματικα υπάρχει κόσμος που πιστεύει στην....αναπλήρωση των χαμένων ωρών - ωραία, ευθυμήσαμε πάλι....)

Και εννοείται ότι η Ελλάδα δεν έχει τα πρωτεία στις διακοπές ( Φιγουράρει όμως ανάμεσα στους πρώτους) Το θέμα δεν είναι εκεί - το θέμα είναι ότι χάνονται πάρα πολλές ώρες που δεν ανήκουν σε διακοπές. Το θέμα ειναι ότι οι έλληνες εκπ/κοί δεν "χαλιούνται" ιδιαίτερα αν χαθούν κάποιες ώρες έτσι, το θέμα είναι ότι οι έλληνες εκπ/κοί δίνουν σε όλους μας την εντύπωση ότι όντως είναι τεμπέληδες. Λυπάμαι, αλλά αυτή είναι η εικόνα σας προς όλους εμάς τους υπόλοιπους. Αν είναι λίγοι αυτοί που δίνουν αυτή την εικόνα και σας παίρνει όλους η μπάλα, τότε κι εσείς κάτι δεν κάνετε καλά - κάπως δεν τους έχετε απομονώσει ή κάπως δεν έχετε πείσει ότι  πράγματι ενδιαφέρεστε. Και λυπάμαι, αλλά τα τριάρια που έπεσαν βροχή στις πανελλαδικές , λένε πάρα πολλά για όλους εσάς που ή είστε ( μόνιμοι ) εκπ/κοί ή δηλώνετε εκπ/κοί ( ιδιαιτεράδες και φροντιστηριούχοι ).  Μάθετε να μη σας ενοχλεί η αλήθεια ούτε η κριτική. Και κυρίως, κάντε κάτι να αλλάξετε την εικόνα σας. (γιατί για αυτή την εικόνα, ξέρεις, δεν φταίει η bitch  και καμία bitch)

Θα συμφωνήσω μαζί σου μόνο προς τούτο : ότι οι ώρες που χάνονται για κάθε έναν άσχετο λόγο πρέπει να αναπληρώνονται πραγματικά. Αυτά, βρείτε τα εσείς οι εκπ/κοί....


new_pe-06  δεν είναι πάντα δυνατό οι καλοί να παραμένουν στα σχολεία. Βλέπεις, το σύστημα τους "πετάει" έξω....και δε γίνεται μονίμως οι καλοί να δίνουν τον αγώνα άλλων. Όταν οι γονείς και οι μαθητές έχουν παραιτηθεί απο το βασικό τους δικαίωμα για δωρεάν παιδεία  ( και δωρεάν, και παιδεία) ε όχι, δε θα κάτσω να βγάλω εγώ το φίδι απ΄την τρύπα....έχω πίσω μου και άλλα πράγματα, έχω ένα παιδι που το μεγαλώνω μόνη μου και δεν θα κάτσω να υποστώ τους εκβιασμούς ή τις προσβολές  του καθε ένα προκειμένου να συνεχίζει να λουφάρει )

εδώ σας αφήνω και πάω για ύπνο. 5.00 το πρωί πρέπει να είμαι στο αεροδρόμιο.... :) :)

Αρρώστεια...
Γεια σου ρε bitch, συνέχισε έτσι.
Χτύπα κι άλλο! (θα τ' αντέξω...)

ΥΓ: Αυτό με το παιδί που μεγαλώνεις μόνη σου το έχεις γράψει διακόσιες φορές.
Όχι άλλο κάρβουνο.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160022
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 610
Σύνολο: 613

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.