Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - cgs

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 14
57
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2020
« στις: Αύγουστος 04, 2020, 09:04:26 πμ »
Δεν ξέρω αν είναι κατάλληλο το θέμα.
Πρώτα προηγούνται να συμπληρώσουν το ωραριό τους οι έχοντες οργανική ή τοποθετούνται σε κάποιο σχολείο οι αποσπασμένοι και μετά συμπληρώνουν το ωράριο οι έχοντες οργανική και μετά συμπληρώνουν οι αποσπασμένοι;
Ευχαριστώ!

https://www.pdv.org.gr/img/1614_MetatheseisApospaseis.pdf

58
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2020
« στις: Αύγουστος 04, 2020, 08:50:01 πμ »
Η δουλειά των αιρετών είναι να μας λένε αυτά που θέλουμε να ακουσουμε. Αν μετά δεν πραγματοποιηθούν, ο φταιχτης είναι το κακό υπουργείο. Νουν και ηλικία έχουμε ώστε να μπορούμε να φιλτραρουμε τις πληροφορίες που δεχομαστε

ΣΥΜΦΩΝΩ....αλλά
....Η δικιά μας δουλειά είναι να συμμετέχουμε στα ΚΟΙΝΑ - όχι μόνο σε όσα μας ενδιαφέρουν ΑΛΛά ΣΕ ΟΛΑ - εκλέγοντας τους καταλληλους ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΑΙΡΕΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.

ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ... ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ.

Περαστικά μας !!!

59
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Ερωτηματολόγιο
« στις: Αύγουστος 04, 2020, 08:43:33 πμ »
Ευχάριστο και όμορφα φτιαγμένο. Απάντησα.
Καλή επιτυχία.

60
Ευχάριστο. Καλή επιτυχία.

61
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούλιος 27, 2020, 12:03:19 μμ »
Τροπολογία με πληθώρα διατάξεων στο νομοσχέδιο για την ιδιωτική εκπαίδευση
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/328329_tropologia-kerameos-gia-eoppep-protypa-kai-peiramatika-sholeia-metatheseis

Με το άρθρο 4 αντιμετωπίζεται το ζήτημα των τοποθετήσεων σε κενές οργανικές θέσεις και ορίζεται ότι η εκτέλεση των μεταθέσεων και των τοποθετήσεων σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τις προτάσεις των οικείων περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων.

Προφανώς οι ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ θα πρέπει να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ να υπάρχουν τα σχετικά ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ ΚΑΙ ΑΜΕΣΟΤΑΤΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΟΥΣ ώστε να φαίνεται το σκεπτικό του πυσδε/πυσπε κατά περίπτωση.

Κοιτάξτε τον ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟ τρόπο του ΠΥΣΔΕ ΠΕΙΡΑΙΑ στον παρακάτω σύνδεσμο (αρκετές επιπλεον επιλογές στη στήλη αριστερά)
http://dide-peiraia.att.sch.gr/index.php/menu-pysde/menupysde-anoun

Γιατί μπορεί να δούμε ....απάντηση της μορφής:

Mε την υπ’αριθμ. 23866/Ε2/18-02-2020 εγκύκλιο της υπηρεσίας μας «Προσδιορισμός κενών οργανικών θέσεων και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τις μεταθέσεις του έτους 2020 από περιοχή σε περιοχή», δόθηκαν οδηγίες προς τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να προβούν στην κατάρτιση των πινάκων οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού ανά περιοχή μετάθεσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 4 του π.δ. 50/1996 (ΦΕΚ 45τΑ’) και του άρθρου 7 του ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71τΑ’), ώστε να πραγματοποιηθούν οι μεταθέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του έτους 2020.

Περαιτέρω, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 14 και 15 του π.δ. 50/1996 (ΦΕΚ 45τΑ’), μετά τη διενέργεια των μεταθέσεων από περιοχή σε περιοχή τα αρμόδια περιφερειακά συμβούλια, συντάσσουν εκ νέου πίνακες των κενών οργανικών θέσεων λαμβάνοντας υπόψη και τις κενές θέσεις που προέκυψαν από τη διαδικασία των παραπάνω μεταθέσεων κατά σχολική μονάδα, ώστε να πραγματοποιηθούν η κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών, οι μεταθέσεις σε σχολεία της ίδιας περιοχής και οι οριστικές τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών που για οποιοδήποτε λόγω βρίσκονται στη διάθεση του οικείου υπηρεσιακού συμβουλίου.

Ειδικότερα για τον κλάδο ΠΕ04 ορίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 18 του άρθρου 36 του ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193τΑ΄) το εξής : «στο άρθρο 14 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 12 του π.δ. 100/1997 (Α΄ 94), προστίθεται παράγραφος 13 ως εξής: «Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04  (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν.»

Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι η λέξη «ρύθμιση» αναφέρεται σε όλη τη διαδικασία από τη διαπίστωση της υπεραριθμίας ως και την τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών. Επ’αυτού έχει εκδοθεί το υπ’αριθμ. 111364/Ε2/03-07-2018 (ΑΔΑ: ΨΟ474653ΠΣ-6ΜΕ) έγγραφο της υπηρεσίας μας καθώς και το υπ’αριθμ.230-2642/28-06-2019 γνωμοδοτικό έγγραφο το
Γραφείο Νομικού Συμβούλου στο Υ.ΠΑΙ.Θ..

Τέλος, επισημαίνουμε ότι για την εξασφάλιση της εφαρμογής της αρχής της αμεροληψίας, εκτός αντίθετης ρύθμισης, δεν υπάρχει ιεραρχική σχέση των εμμέσων συλλογικών οργάνων προς τα άμεσα όργανα του Κράτους ή άλλου δημοσίου νομικού προσώπου στο οποίο ανήκουν.
Τα μέλη των οργάνων αυτών και αν ακόμα είναι υπάλληλοι, υφιστάμενοι άλλων οργάνων,
ασκούν τα καθήκοντά τους κατά συνείδηση και την προσωπική τους κρίση και όχι σύμφωνα με τις οδηγίες και τις διαταγές των προϊσταμένων τους. Εφόσον δε διορίζονται, εκτός από εκείνα που μετέχουν λόγω θέσης την οποία κατέχουν, με θητεία, έχουν και προσωπική ανεξαρτησία.
Συνεπώς τα συλλογικά όργανα αποτελούν ιδιαίτερες αρχές και οι αποφάσεις τους δεν υπόκεινται στον ιεραρχικό έλεγχο (σχετικό το υπ’αριθμ. Φ.350/107/167484/Ε3/25-10-2019 έγγραφο).

Τελικά:Ισχύουν οι νόμοι ή οι αποφάσεις των συμβουλίων;; ....σε ερώτηση της μορφής:

62
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Ιούλιος 21, 2020, 06:35:16 πμ »
Έγγραφο του υπουργείου με αριθμό πρωτοκόλλου 12633/Ε2-25-01-2018.

http://dide.flo.sch.gr/site/wp-content/uploads/2018/02/2018_12633_E2_%CE%A4%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%98%CE%95%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3_%CE%A5%CE%A0%CE%95%CE%A1%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%98%CE%9C%CE%A9%CE%9D_%CE%95%CE%9A%CE%A0%CE%91%CE%99%CE%94%CE%95%CE%A5%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D.pdf

Διαπιστώνεται από καταγγελίες εκπαιδευτικών ότι οι ανωτέρω διατάξεις δεν εφαρμόζονται ορθά από όλα τα ΠΥΣΔΕ.

Ενδεικτικά, αναφέρεται περίπτωση εκπαιδευτικού που αποσπάται χωρίς αίτησή του σε άλλη σχολική μονάδα και διατίθεται για συμπλήρωση ωραρίου στην οργανική του θέση αντί να διατεθεί από την οργανική του σε άλλη/άλλες σχ. μονάδα/ες για συμπλήρωση του υποχρεωτικού του ωραρίου


'Ζήτησε' πληροφορίες από το ΠΥΣΔΕ αν προηγήσε - ΛΟΓΩ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑΣ - μετά από αίτησή σου για "πλήρη διάθεση" - ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΜΕ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΕΝΤΟΣ ΠΥΣΔΕ - και πράξε τα δέοντα ΧΩΡΙΣ να διαταράσσεται η διαδικασία.

Πιστεύω ότι πρώτα τοποθετούνται/διατίθενται οι υπεράριθμοι συγκρινόμενοι μεταξύ τους.

63
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Ιούλιος 20, 2020, 10:19:42 μμ »
Το πρώτο που πρότεινα να διαβάσεις...

1. https://www.pdv.org.gr/img/1614_MetatheseisApospaseis.pdf

περιέχει


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ
Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να παραμένουν υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις
παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές
μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985.

Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία.
Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής του

3. ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΑΝΑΜΟΡΦΩΜΕΝΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ
Μετά τις τοποθετήσεις των υπεράριθμων
εκπαιδευτικών το ΠΥΣΔΕ σε συνεδρίασή του, αναμορφώνει τους πίνακες των κενών οργανικών θέσεων κατά το μέρος που τροποποιούνται από τις τοποθετήσεις των υπεραρίθμων.
Οι πίνακες αυτοί καθώς και οι καταστάσεις με τα ονοματεπώνυμα και τα στοιχεία των εκπαιδευτικών που μετατέθηκαν από άλλες περιοχές, αναρτώνται στην πινακίδα ανακοινώσεων των Συμβουλίου


Ως υπεράριθμος ΔΙΑΤΙΘΕΣΑΙ/τοποθετείσαι (ΔΙΑΘΕΣΗ ΟΛΟΚΗΡΩΤΙΚΑ) πριν από τους υπολοιπους εκπαιδευτικούς συγκρινόμενος ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΥΠΕΡΑΡΙΜΟΥΣ...

Συνεννοήσου για το πως και πότε με το ΠΥΣΔΕ σου...

64
ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΕΝΤΟΣ ΠΥΣΔΕ, ενημέρωσε το ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ κσι ρώτησε πότε θα πρέπει να κάνεις τη σχετική αίτηση...

1. Όλα τα σχετικά θέματα https://srv-dide-a.thess.sch.gr/portal2/index.php/docs/308-topothetiseis-veltioseis-apospaseis-entos-pysde


2. Κενό έντυπο Αίτησης Απόσπασης εντός ΠΥΣΔΕ (Προσάρμοσε το στο δικό σου ΠΥΣΔΕ)...
https://srv-dide-a.thess.sch.gr/portal2/index.php/docs/308-topothetiseis-veltioseis-apospaseis-entos-pysde/8235-aitisi-apospasis-entos-pysde

65
Είμαι οργανικα υπεράριθμος δεν τοποθετήθηκα σε κάποιο σχολείο και
Βγαίνω λειτουργικά υπεράριθμος για 11 ώρες
Θέλω να πάω σε ένα σχολείο που έχει ολόκληρο λειτουργικό κενό 20 ώρες
Τι αίτηση πρέπει να κάνω για το συγκεκριμένο κενό αίτηση συμπλήρωσης ωραρίου ή αίτηση αποσπασης εντός πυσδε;
Και για το συγκεκριμένο λειτουργικό κενό προηγούμαι σε σχέση με τους άλλους συναδέλφους που δεν είναι λειτουργικά υπεράριθμοι αλλά το διεκδικούν με απόσπαση εντός πυσδε ;;;

https://www.pde.gr/index.php?topic=6399.msg1068956#msg1068956

Από το παραπάνω: Διάβασε ΠΡΩΤΑ το σύνδεσμο 1. μετά το 2α και το 2β....

66
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2020
« στις: Ιούλιος 20, 2020, 02:17:31 μμ »
Οι ...Αιρετικοί... προτέπουν και για δεύτερη φάση αποσπάσεων των... Θρησκευμάτων.

Αν αληθεύουν όσα αναφέρονται δεν θα έπρεπε να αποκαλυφθούν από τους αιρετούς....
καταγγελόμενα ;;

67
Εγώ δεν καταλαβαίνω το εξής: γιατί πρέπει σώνει και καλά να μου κάνει το μάθημα ανενεργό. Αν εγώ θέλω να το επεξεργαστώ και να προσθέσω υλικό γιατί να μην μπορώ να το κάνω;

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να κρατήσετε αρχείο με τις εργασίες των μαθητών σας, θα πρέπει να προχωρήσετε μόνοι σας σε αυτή την ενέργεια μέχρι τη Δευτέρα 24/08/2020.

Σημειώνουμε πως όλα τα μαθήματα που έχουν δημιουργηθεί θα παραμείνουν αποθηκευμένα στην πλατφόρμα ως ανενεργά, μαζί με όλο το δικό σας υλικό και την  οργάνωση που έχετε δημιουργήσει σε αυτά. Μπορείτε να συνεχίσετε να δημιουργείτε κανονικά νέα μαθήματα ή να κάνετε ενεργά τα μαθήματα σας από προηγούμενα Σχ. Έτη.


Αρα διαγράφονται οι μαθητές και οι εργασίες/απαντήσεις/μηνύματα των περυσινών μαθημάτων.

Δεν διαγράφονται μαθήματα.

Αν θέλει κάποιος μπορεί να τα επανενεργοποιήσει το σχετικό μάθημα ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ θα διδάξει το ίδιο αντικείμενο/μάθημα το διδακτικό έτος 2020-21.... εγγγράφοντας τους νέους μαθητές του...


68
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Ιούλιος 18, 2020, 07:28:45 μμ »
Πληροφορίες...

1. https://www.pdv.org.gr/img/1614_MetatheseisApospaseis.pdf

2α. Διαβολικός σύνδεσμος 666, τυχαίο;; δεν νομίζω!!!
     https://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi/topothethseis/666-ekpaidevtikoi-monimoi-yperarithmoi

Σημειώνεται ότι σε περίπτωση λειτουργικής υπεραριθμίας και μόνο, οι εκπαιδευτικοί δύναται να τοποθετηθούν κατά προτεραιότητα για συμπλήρωση ωραρίου σε σχολικές μονάδες όλων των ομάδων σχολείων συγκρινόμενοι με τους υπόλοιπους λειτουργικά υπεράριθμους εκπαιδευτικούς βάσει μονάδων μετάθεσης, όπως προκύπτει από το άρθρο 12 του Π.Δ. 100/97.
.....

όπου υπάρχει ο 2β σύνδεσμος...

2β. https://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi/topothethseis/878-dievkrinhseis-topothethseis-ekpaidevtikwn-devterovathmias

ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Β/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Α. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΕ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ

1. Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 του Π.Δ 50/96, όπως ισχύουν, υπεραριθμίες εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες της Β/θμιας εκπαίδευσης είναι δυνατόν να προκύψουν από ίδρυση , κατάργηση ή συγχώνευση αυτών, από μετατροπή λυκείων σε λυκειακές τάξεις ή από μείωση των τμημάτων των μαθητών ή άλλη αιτία.

Οι εκπαιδευτικοί που κρίθηκαν υπεράριθμοι και επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατ' απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης.
......

.....

Β. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ

1. Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 του Π.Δ. 50/96, όπως ισχύουν, προβλέπεται ότι κατά την έναρξη του σχολικού έτους και μέχρι της ρυθμίσεως της υπεραριθμίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του εν λόγω άρθρου, εκπαιδευτικοί οι οποίοι ενώ κατέχουν οργανική θέση λόγω μεταβολών των σχολικών μονάδων ή μείωσης του μαθητικού δυναμικού δεν συμπληρώνουν ωράριο, χαρακτηρίζονται λειτουργικά υπεράριθμοι και τοποθετούνται ή διατίθενται για συμπλήρωση ωραρίου, μετά την ολοκλήρωση των τοποθετήσεων σε οργανικά κενά.

2. Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι μετά και την ολοκλήρωση των τοποθετήσεων σε οργανικά κενά (περίπτωση Α3) εξακολουθούν και παραμένουν στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ τοποθετούνται σε λειτουργικά κενά μετά τους λειτουργικά υπεράριθμους.


69
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2020
« στις: Ιούλιος 16, 2020, 02:48:14 πμ »
Κρίμα..
Αποσπάστηκα!!

70
Για οικονομία χώρου παράθεσης και μόνο, ζητώ συγγνώμη συνάδελφε diamand.


Στάλθηκε από: diamand : 6/7/2020 στις 10:44:49 πμ »

Το ερώτημα είναι γιατί τσουβαλιαστηκαν μαζί άσχετες μεταξύ τους ειδικότητες στον κλάδο πε80.
 Δεν είναι μόνο Οικιακής οικονομίας, είναι Οικονομολόγοι, Διοίκησης επιχειρήσεων, Τουριστικών επαγγελμάτων κ.α.
Είναι τραγικό να αναγκάζονται οι οικιακής οικονομίας για να κάνουν ΑΟΘ κατευθυνσης και οι οικονομολόγοι να έχουν Β ανάθεση γεωγραφία.


Οι ενοποιήσεις έγιναν γιατί "κατηγορήθηκε" το ΥΠΑΙΘ από την ΕΕ ότι έχουμε  πολλές ειδικότητες...

Τεύχος Α’ 38/02.03.2018
σελίδα 5889
https://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/fekpanepisthimio.pdf

ΠΕ80 είναι/έγιναν:
ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ
ΠΕ18.02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΕ18.03 ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ
ΠΕ18.35 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΕ18.40 ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (MARKETING)
ΠΕ15 ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ..

Αντίστροφο ερώτημα: "Πότε είχαν ανάθεση τη Γεωλογία-Γεωγραφία οι ειδικότητες:
ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ
ΠΕ18.02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΕ18.03 ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ
ΠΕ18.35 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΕ18.40 ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (MARKETING)  ;;;"
Απάντηση: ΠΟΤΕ.

Επόμενο Ερώτημα:
Θα ήταν καλύτερα - για τους εκπαιδευτικούς ΑΛΛΑ και τους μαθητές - η ΠΕ15 ειδικότητα
να μην ανήκει στην ομαδοποιημένη ΠΕ80 αλλά σε ποιά άλλη ομαδοποιημένη ή σε καμία ίσως ;;

Καλύτερη χρήση του ΦΕΚ στο σύνδεσμο:
http://dide.flo.sch.gr/site/wp-content/uploads/2018/03/%CE%9D%CE%95%CE%9F%CE%99_%CE%9A%CE%9B%CE%91%CE%94%CE%9F%CE%99_%CE%95%CE%99%CE%94%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A4%CE%97%CE%A4%CE%95%CE%A3_%CE%95%CE%9A%CE%A0%CE%91%CE%99%CE%94%CE%95%CE%A5%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D.pdf


Σελίδες: 1 ... 34567 ... 14

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159923
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 776
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 651
Σύνολο: 665

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.