0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δημοσίευση: 15/06/2015http://www.esos.gr/arthra/38777/me-oplites-tha-kalypsoyn-ta-kena-ekpaideytikon-sta-sholeiaΜε οπλίτες θα καλύψουν τα κενά εκπαιδευτικών στα σχολείαΟι δύο υπουργοί συμφώνησαν επίσης εάν υλοποιηθεί το σχέδιο να καταθέσουν , προς ψήφιση, στη Βουλή, ρύθμιση για την αναγνώριση της προϋπηρεσίας των οπλιτών που θα διδάξουν.Tο ενδεχόμενο να χρησιμοποιηθούν οι εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων για να καλύψουν τα κενά που θα προκύψουν την επόμενη σχολική χρονιά, καθώς και να “επιστρατευτεί” ο στρατός στη μεταφορά μαθητών, εξετάζει το υπουργείο Παιδείας.Ηδη τα δύο θέματα συζητήθηκαν στη σημερινή συνάντηση των υπουργών Παιδείας Αρ. Μπαλτά και Εθνικής Αμυνας Πάνου Καμένου.
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ αλλά την πρόσληψη αναπληρωτών αγαπητέ!
ΦΥΣΙΚΑ ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΝ .ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙΔέν είναι τυχαίο οτι πέρυσι για τους ΠΕ03 , ΠΕ02 εφάρμοσαν άλλη μέθοδο .επίσης μην ξεχνάμε οτι πριν το 2010 υπουργοί έκαναν μεταθέσεις με 9 μόρια .....
Επειδή διατυπώνεται η απορία για το υψηλό ποσοστό μεταθέσεων της Πρωτοβάθμιας σε σχέση με αυτό της Δευτεροβάθμιας και από άλλους εκφράζεται η βεβαιότητα ότι οι μεταθέσεις στην Πρωτοβάθμια πραγματοποιούνται όπου υπάρχουν οργανικές ανάγκες και μόνο, ας δούμε λίγο πιο αναλυτικά πώς τα «καταφέρνουν» στην Πρωτοβάθμια.Έστω σχολείο 12/θέσιο σε οργανικότητα, στο οποίο έχουν αποδοθεί και 1-2 ακόμα θέσεις ΠΕ70 χωρίς μεταβολή της οργανικότητάς του καθώς και μία ακόμα θέση ΠΕ70 για τον Διευθυντή σύμφωνα με το άρθρο 47 του Νόμου 2413/1997. Το σχολείο αυτό τυπικά έχει 15 οργανικές θέσεις ΠΕ70. Στην πράξη το σχολείο μπορεί να λειτουργεί (λειτουργικότητα) ως 10/θέσιο, λόγω του μαθητικού του δυναμικού. Στο σχολείο λαμβάνουν οργανική/οριστική τοποθέτηση 15 ΠΕ70, εκ των οποίων οι 5 διατίθενται ολικώς σε άλλα Δ.Σ. για να καλύψουν τα ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ κενά που δημιουργούνται από την απουσία ΟΡΓΑΝΙΚΩΣ/ΟΡΙΣΤΙΚΩΣ τοποθετηθέντων εκπαιδευτικών.Κάθε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας έχει ξετρυπώσει κάθε πιθανό και απίθανο ΦΕΚ απόδοσης οργανικών θέσεων (π.χ. οργανικές θέσεις ΠΕ70 για τάξεις υποδοχής παλλινοστούντων και αλλοδαπών μαθητών και για προπαρασκευαστικά τμήματα τσιγγανοπαίδων, βλ. ΦΕΚ 1068Β/2000, 1130Β/2001, 1132Β/2002 και 1134Β/2002) τις οποίες αθροίζει στους «Πίνακες οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού» (η αντίστοιχη εγκύκλιος κενών και πλεονασμάτων της Πρωτοβάθμιας) με αποτέλεσμα ΤΥΠΙΚΑ οι οργανικές θέσεις να είναι σωστές, όμως σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονται στην λειτουργικότητα των Σχολικών Μονάδων (μιλάμε πάντα για Γενική Παιδεία, όχι για Ειδική Αγωγή και Τ.Ε.).Το αποτέλεσμα είναι τα ποσοστά των μεταθέσεων που βλέπουμε και μάλιστα δεν υπάρχει κανένας παραπονούμενος, διότι σε κάθε μετατεθέντα αποδίδεται οργανική/οριστική τοποθέτηση σε κάποια Σχολική Μονάδα, παρότι μπορεί να μην υπηρετήσει για χρόνια εκεί. Από τη στιγμή που το όλο θέμα ανάγεται στο να λάβει κάποιος ένα χαρτί που λέει ότι έχει οριστική τοποθέτηση στην Χ Σχολική Μονάδα, όλοι είναι ευχαριστημένοι και δεν πρόκειται να εμφανιστεί κάποιος (όπως εμφανίζεται στην Δευτεροβάθμια) να διαμαρτυρηθεί γιατί του έδωσαν μετάθεση και έμεινε στη διάθεση (αφού δεν μένει).Τον Απρίλιο του 2013 υπήρξε πρόταση του Υπουργείου περί επανακαθορισμού της οργανικότητας των Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας, με εφαρμογή του ορισμού-λαιμητόμου της οργανικότητας σύμφωνα με τον αριθμό των μαθητών:http://www.mpratis.gr/old/013/or040413.pdfΥπήρξε γενικός ξεσηκωμός για την αλλαγή της οργανικότητας στα σχολεία:http://www.rodiaki.gr/article/248820/xeshkwmos-gia-thn-allagh-organikothtas-sta-sxoleiaΣτο τραπέζι, μάλιστα, υπήρχε και πρόταση περί δυναμικού επανακαθορισμού της οργανικότητας κάθε χρονιά σύμφωνα με την λειτουργικότητα της περασμένης χρονιάς.Τελικά το reset της οργανικότητας δεν έγινε ποτέ.
Διαμορφώνεται κλίμα για μεταθέσεις με εκτίμηση ΠΥΣΔΕ σε όλες τις ειδικότητες, όχι ως αποτέλεσμα κάποιων πιέσεων, αλλά για να χρυσωθεί το χάπι σε επιλογές της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου σε άλλα μέτωπα.
Patreas πραγματικα υποκλινομαι στις γνωσεις σου!
1. Άρα μετατρέπουμε τις "μόνιμες" λειτουργικές ανάγκες σε οργανικές θέσεις για μεταθέσεις.2. Παίρνουμε έτσι λιγότερους αναπληρωτές