Σύνολο ψηφοφόρων: 32
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μια σκεψη, η οποία βεβαια, δεν ξερω αν ειναι εφικτο να εφαρμοστει. Θα μπορουσε ναα δουλεψει στην Α΄δημοτικου, ενα μοντελο, σαν αυτο που δουλευουμε εμεις, στο νηπιαγωγειο? Δηλαδη ομαδοσυνεργατικη διδασκαλια, ισως projects, χρηση του παιχνιδιου για εκμαθηση αναγνωσης, γραφης, μαθηματικων κτλ, με λιγα λογια ενα περισσοτερο εναλλακτικο και ευελικτο μοντελο μαθησης? Δε γνωριζω αν οντως γινονται ολα αυτα, κι αν εχετε το χρονο να τα κανετε, μιας και σας κυνηγαει και η υλη. Απλως εκφραζω ταυτοχρονα και μια απορια, μιας και πολλα ακουγονται τελευταια, για το μελλον της Α΄δημοτικου και σε ποια βαθμιδα της εκπαιδευσης θα "πρεπει" να ανηκει.
Πάντως θα ήταν καλό κατά τη γνώμη μου όπου υπάρχει η δυνατότητα να υπάρχει συνεργασία μεταξύ του εκπαιδευτικού της Α και του νηπιαγωγείου, όχι μόνο για τη μετάβαση αλλά και μετά.