Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - para5

Σελίδες: 1 ... 138139140141142
1947
Η ιδέα να κινηθούμε συλλογικά και να διαμαρτυρηθούμε για τον τρόπο εξέτασης είναι πολύ καλή. Ακόμη καλύτερη είναι η ιδέα αυτή η διαμαρτυρία να βγει από τα σύνορα της Ελλάδας και να φτάσει με κάποιο τρόπο στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Νομίζω πως θα πρέπει να αγωνιστούμε και να ενωθούμε για να πετύχουμε μια αξιοπρεπή αντιμετώπιση τόσο για μας όσο και για τους μελλοντικούς υποψηφίους του διαγωνισμού.

1948
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
« στις: Ιανουάριος 31, 2007, 06:26:46 μμ »
Η αρνητική βαθμολογία ισχύει και για το 4ο ερώτημα των Αρχαίων. Έτσι τουλάχιστον μας είπαν λίγο αφότου μοιράστηκαν τα θέματα.

1949
Βλέπω καθημερινά στις ειδήσεις τις διαμαρτυρίες για το άρθρο 16 κτλ, και θλίβομαι.
Κανείς από τους κ.κ. πανεπιστημιακούς δεν κόπτεται για τον εμπαιγμό στον οποίο υφίστανται ανά διετία οι πρώην φοιτητές τους.
Συμφωνώ με τα όσα πολύ δικαιολογημένα έγραψαν παραπάνω οι συνυποψήφιοι. Αυτό που ζήσαμε ήταν όντως εμπαιγμός. Δεν μπορεί να έχω διαβάσει επί δύο μήνες την απίστευτα κακογραμμένη ιστορία τους και να με ρωτούν πού υπογράφτηκε η συμφωνία στη σύνοδο Φερράρας Φλωρεντίας, και να θεωρούν πως αυτή η ερώτηση μαζί με πολλές άλλες εξετάζει την κρίση μου. Κύριοι που βάλατε αυτά τα πονηρά και δόλια θέματα αποδείξατε το ηθικό ποιόν σας και την παντελή έλλειψη βάθους των βιβλίων στα οποία βασιστήκατε.
Εντάξει, το καταλάβαμε πως σκοπός αυτών των ερωτήσεων ήταν να βγάλετε από το παιγνίδι όσο γίνεται περισσότερους από μας. Να μας κόψετε την ελάχιστη αξιοπρέπεια που διαθέτει κάποιος που προετοιμάστηκε με συνέπεια και θυσίασε για στην πιθανότητα της πολυπόθητης θέσης σας βασικές ασχολίες, προσωπική ζωή και ενδιαφέροντα για αρκετούς μήνες. Να μας κόψετε τη χαρά πως διαγωνιστήκαμε σε θέματα απαιτητικά που σέβονταν το χρόνο που διαθέσαμε και την κρίση μας. Τα καταφέρατε να δώσετε αφορμή σε φυλλάδες να γράφουν για τους κουμπούρες καθηγητές στο βωμό όποιων πολιτικών σκοπιμοτήτων. Κύριοι, σας αξίζει ένα μεγάλο μπράβο. Συγχαρητήρια, τα καταφέρατε.

Θέλω πολύ να διαμαρτυρηθώ για την όλη εμπειρία του προηγούμενου σ/κ, καθώς για την ασυνέπεια του ασεπ του τελευταίους μήνες ως προς την ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού, τον τρόπο εξέτασης, την έλλειψη βιβλιογραφίας, την ασαφή διατύπωση της ύλης. Νομίζω πως αυτό είναι κάτι για το οποίο όλοι εμείς πρέπει να παλέψουμε, ανεξάρτητα από το αν είμαστε διοριστέοι, επιτυχόντες, ή μη. Πρέπει να αγωνιστούμε τουλάχιστον για να σώσουμε την αξιοπρέπειά μας, καθώς και τον κόπο και την αγωνία των χιλιάδων ανυποψίαστων προβάτων μετά από μας, που ήδη σχεδιάζουν τη συμμετοχή τους στον επόμενο διαγωνισμό.

1950
Καλησπέρα και καλά αποτελέσματα να έχουμε.
Μόλις σύγκρινα τις απαντήσεις που έδωσα στα multiple choice με αυτές που έγραφε σήμερα το Έθνος από το φροντιστήριο Πρόσβαση για όλα τα αντικείμενα, και είναι κάποιες με τις οποίες δεν συμφωνώ καθόλου. Π.χ. στα αρχαία η ερώτηση για τον πρόλογο και για τον Αριστοτέλη, στα νέα η ερώτηση για τον Κρητικό, άλλες δυο-τρεις στην Ιστορία και στα παιδαγωγικά αυτή με τους αλλοδαπούς μαθητές.
Νομίζω πάντως πως δεν πρέπει να δίνουμε σε απαντήσεις ανεπίσημες.
Γενική εκτίμηση για τον φετινό διαγωνισμό είναι πως ακυρώθηκαν τα φροντιστήρια και τα ασεποβιβλία, και πως ο ασεπ εκπαιδευτικών συνεχίζει να είναι χαμαιλέων και να μεταλλάσσεται συνεχώς.
Δεν μπορώ να πω πως είμαι ικανοποιημένος από το πώς πήγα, αλλά μου φαίνεται πως όλα θα κριθούν συγκριτικά. Αν πέσουν οι βάσεις, ίσως κάποιοι από μας να είναι τυχεροί.

1951
Οδηγίες & Παιδαγωγικά από Alfavita.gr

http://www.alfavita.gr/ASEP/asep20070126a.php

1952
Προσπάθησα να εκτυπώσω τις απαντήσεις, αλλά στο αρχείο οι επιλογές print και copy είναι απενεργοποιημένες. Μήπως κάποιος της πληροφορικής μπορεί να επανεργοποιήσει αυτές τις επιλογές και να στείλει το αρχείο ξανά στο pde;

1953
Κάποιες ίσως όχι και πολύ χρήσιμες πληροφορίες της τελευταίας στιγμής, για να δικαιολογήσουν και οι εφημερίδες την παρουσία τους (Έθνος, 20/01/07):

«Mάχη» για 6.888 θέσεις από 71.857 υποψηφίους:
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=9813&subid=2&pubid=84739

Δύο βαθμολογητές για την αξιολόγηση κάθε γραπτού:
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=9813&subid=2&pubid=84748

Oι πίνακες κατάταξης και βαθμολογίας:
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=9813&subid=2&pubid=85000

1954
Κι άλλα multiple στα παιδαγωγικά (εφημ. Έθνος, 20/01/07):
http://www.ethnos.gr/summary.asp?catid=9813

1955
Δεν συζητάμε για την αρνητική βαθμολογία, αλλά για τον τρόπο διεξαγωγής του διαγωνισμού. Η αρνητική βαθμολογία είναι νομίζω σε άλλο θέμα.

1956
Προσωπικά,δε δίνω και τόση βάση σε αυτά τα δημοσιεύματα...Έτσι έλεγαν και πρόπερσυ για μας (μόνο θέματα ανάπτυξης) και τέλικα είχαμε και θέματα πολλαπλών επιλογών.

Sophie, είσαι σίγουρη; Εγώ δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο.

1957
Όλο το άρθρο της Ελευθεροτυπίας (15/01/07):

Πώς θα διαγωνιστούν οι 71.857 εκπαιδευτικοί

Μικτό σύστημα εξέτασης καθορίζει το ΑΣΕΠ για τους 71.857 εκπαιδευτικούς που θα συμμετά­σχουν στον πανελλήνιο, γραπτό διαγωνισμό στις 27-28 Ιανουαρίου. Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί 18 διαφορετικών ειδικοτήτων θο εξεταστούν σε ορισμένα μαθήματα με τη μέθοδο των ερωτήσε­ων πολλαπλών επιλογών (multiple choice), ενώ σε άλλα θα ζητη­θεί πλήρης ανάπτυξη των θεμάτων. Το «ΕΥΡΗΚΑ ΕΡΓΑΣΙΑ» αποκαλύπτει τις λεπτομέρειες της πρό­σφατης απόφασης του ΑΣΕΠ. Οι χιλιάδες υποψήφιοι έχουν πλέον τη δυνατότητα να προετοιμαστούν καλύτερα, εν όψει των εξετάσεων.

Το σύστημα εξέτασης, κατά κλάδο και μάθημα, έχει ως εξής:

• Θεολόγοι: Με πλήρη ανάπτυξη των θεμάτων θα εξεταστούν τα μαθήματα Γνωστικό Α κοι Ειδική Διδακτική, ενώ με τη μέθοδο των ερωτήσεων πολλαπλών επιλογών τα μαθήματα Γνωστικό Β' και Γενική Διδακτική - Παιδαγωγικά.
• Φιλόλογοι: Θα διαγωνισθούν με ερωτήματα πολλαπλών επιλογών στη Γενική Διδακτική - Παιδαγωγικά και με πλήρη ανάπτυξη των θεμάτων στα μαθήματα: Αρχαία, Νέα, Ιστορία, Ειδική Διδακτική.
• Μαθηματικοί: Το ΑΣΕΠ δεν έχει οριστικοποιήσει τον τρόπο ε­ξέτασης. Το επικρατέστερο σενάριο είναι να ζητηθεί πλήρης α­νάπτυξη των θεμάτων στο Γνωστικό Α και στην Ειδική Διδακτι­κή, ενώ multiple choice στο Γνωστικό Β' και στην Γενική Διδα­κτική - Παιδαγωγικό.
• Φυσικοί. Χημικοί. Βιολόγοι. Γεωλόλογοί: Θα χρησιμοποιήσουν «τετράδιο- (πλήρη ανάπτυξη) στο μάθημα Ειδική Διδακτική Γνωστικού και -απαντητικό φύλλο» (multiple choice) στο γνωστικό ειδικότητας και στη Γενική Διδακτική - Παιδαγωγικά.
• Οικονομολόγοι: Με multiple choice οι εξετάσεις στα μαθήμα­τα Γνωστικό και Γενική Διδακτική - Παιδαγωγικά, ενώ θα υπάρ­ξει πλήρης ανάπτυξη των θεμάτων στην Ειδική Διδακτική.
• Κοινωνιολόγοι: Πλήρης ανάπτυξη θεμάτων θα ζητηθεί στα μα­θήματα Γνωστικό και Ειδική Διδακτική Με ερωτήματα πολλα­πλών επιλογών θο εξεταστεί η Γενική Διδακτική - Παιδαγωγικά.
• Νομικών και Πολιτικών: Το ΑΣΕΠ επέλεξε «πλήρη ονάπτυξη» θεμάτων στην Ειδική Διδακτική και τη μέθοδο multiple choice στο Γνωστικό και στη Γενική Διδακτική - Παιδαγωγικά.
• Νηπιαγωγοί: Ο μοναδικός κλάδος που θα έχει ενιαίο τρό­πο εξέτασης και στα δύο μοθήματο. Τόσο στο Γνωστικό όσο και στα Παιδαγωγικά προβλέπε­ται πλήρης ανάπτυξη θεμάτων.
• Αγγλικής. Γαλλικής. Γερμανικής Γλώσσας: θα εξετασθούν με multiple choice στο μαθήματο Γενική Διδακτική - Παιδαγωγικά και με πλήρη ανάπτυξη θεμάτων στο Γνωστικό Ειδικότητας και οτην Ειδική Διδακτική.
• Δάσκαλοι: Με multiple choice θα εξετασθούν στα Μαθηματικά κοι πλήρη ανάπτυξη στα μαθήματα.· Γλώσσα - Λογοτεχνία. Ειδι­κή Διδακτική γλώσσας - λογοτεχνίας. Ειδική Διδακτική μαθημα­τικών. Ειδική Διδακτική φυσικών και Γενική Διδακτική - Παιδαγωγικά.
• Φυσικής Αγωγής: Τα μαθήματα Γνωστικό και Γενική Διδακτική - Παιδαγωγικά θα εξετασθούν με multiple choice κοι η Ειδική Διδακτική με πλήρη ανάπτυξη θεμάτων.
--------

Γ. Βέης: Τον Ιούνιο τα αποτελέσματα

Τον Ιούνιο θα εκδοθούν τα αποτελέσματα του γραπτού διαγωνισμού των εκπαιδευτικών και οι επιτυχόντες θα διοριστούν στα σχολείο τον Σεπτέμβριο του 2007. Ο πρόεδρος του ΑΣΕΠ και της Κεντρικής Επιτροπής Διαγωνισμού. Γιώργος Βέης. με δήλωοή του στο «ΕΥΡΗΚΑ ΕΡΓΑΣΙΑ» επισημαίνει.
«Το ΑΣΕΠ έχει πλέον την πείρα να εκδώσει τα αποτε­λέσματα του διαγωνισμού το συντομότερο δυνατόν. Υπολογίζω ότι το αργότερο μέχρι τον προσεχή Ιούνιο θα εκδοθούν, ώστε οι διοριστέοι να διατεθούν τον Σεπτέμ­βριο στα σχολεία. Επιδιώκουμε οι υποψήφιοι ν' απο­φύγουν την ταλαιπωρία, γι' αυτό ο διαγωνισμός διεξά­γεται σ' ένα Σαββατοκύριακο».


Οι 10 ΑΡΙΘΜΟΙ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

4.500.000 € - κόστος διαγωνισμού
6.888 - θέσεις εργασίας
71.857 - αιτήσεις υποψηφίων
441 - εξεταστικά κέντρα
128.452 - τετράδια πλήρους ανάπτυξης θεμάτων
126.611 - απαντητικά φύλλα (multiple choice)
383.515 - ετικέτες επικάλυψης ονομάτων υποψηφίων
8000 - επιτηρητές
200 - βαθμολογητές τετραδίων
--------------------

(Σκανάρισμα: Epizoitis - Ψηφιοποίηση: PhysEd)

Πηγή:  Forum ''Τρόπος Διεξαγωγής Εξετάσεων Ασεπ στους Φιλολόγους'' του www.edra.ipet.gr

1958
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Nέα Ελληνικά
« στις: Ιανουάριος 14, 2007, 11:23:54 πμ »
Κι άλλα multiple choice για τα νέα ελληνικά (γιούπι!):

http://www.alfavita.gr/ASEP/asep20070114a.php

1959
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ειδική Διδακτική ΠΕ 02
« στις: Ιανουάριος 12, 2007, 04:05:54 μμ »
Δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι αξιόπιστο στο εμπόριο. Καλύτερα να βασιστείς στα σχολικά βιβλία.

1960
Η αρνητική βαθμολόγηση νομίζω πως είναι άδικη για το λόγο και μόνο ότι αφαιρεί βαθμούς που έχει συλλέξει ο εξεταζόμενος από τις απαντήσεις που απάντησε σωστά. Απ' όσο γνωρίζω, δεν υπάρχει ανάλογος τρόπος αξιολόγησης στην εκπαίδευση ούτε στον ίδιο διαγωνισμό του ασεπ για ερωτήσεις ανοιχτού τύπου.
Επιπλέον, θα έλεγα πως αυτός ο τρόπος υποτιμά την προετοιμασία και το ήθος των εξεταζόμενων, γιατί θεωρεί εκ των προτέρων πως θα επιλέξουν τις απαντήσεις τυχαία.

Σελίδες: 1 ... 138139140141142

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160838
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 925
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 663
Σύνολο: 663

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.