*

Αποστολέας Θέμα: Στάση/Συμπεριφορά/Προβλήματα στα ιδιαίτερα  (Αναγνώστηκε 300876 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος catwoman

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2599
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #182 στις: Αύγουστος 09, 2012, 09:56:41 πμ »
Πριν ένα μήνα ξεκίνησα προετοιμασία μαθητή για τη Γ' Λυκείου .Στην πρώτη συνάντηση με τους γονείς μου ανακοίνωσαν ( οι γονείς)  ότι ενδιαφέρεται για τμήμα της Νομικής επιθυμώντας αργότερα να ασχοληθεί με το διπλωματικό σώμα ή το δικαστικό κλάδο.Τον συγχάρηκα για τον υψηλό στόχο που θέτει και απο κοινού αποφασίσαμε ότι θα κάνουμε όλοι (γονείς, καθηγήτρια και αυτός) ό,τι περνά από το χέρι του καθενός για την επιτυχία του στόχου του. Στην πρώτη βδομάδα διαπίστωσα ότι δεν έχει κριτική ικανότητα, συνδυαστική σκέψη και λέγειν (απαντήσεις ανάπτυξης σε μισή σελίδα, ελλειπείς σε περιεχόμενο και σε κάποιες περιπτώσεις και άσχετες με την εκφώνηση).Το προσπέρασα γνωρίζοντας ότι επιδέχεται βελτίωσης, αν και με παρεξένεψε.Τη δεύτερη βδομάδα διαπίστωσα ότι διατυπώνει απορίες άκυρες και άστοχες καταναλώνοντας χρόνο από το διάβασμά του (πχ. απορία: Εάν βρω ορθογραφικό λάθος στα θέματα να το πω στους επιτηρητές;Την Ιστορία πειράζει να μην την αποστηθίζω εφόσον δεν αλλάζω το νόημα;Στο Γνωστό επειδή διαβάζοντάς το πολλές φορές μπορεί να το μάθω αυτολεξεί απέξω υπάρχει πρόβλημα;)Μην με ρωτήσετε για την αντιφατικότητα των δύο τελευταίων αποριών.Σημέρα, λοιπόν, διορθώνοντας ανακαλύπτω ότι ένα ολόκληρο διαγώνισμα επαναληπτικών εξετάσεων παρελθούσης χρονιάς είναι εξ ολοκλήρου αντεγραμμένο (με τα λάθη) από το διαδίκτυο (Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων δεν είναι και πολλά τα φροντιστήρια που αναρτούν απαντήσεις στις επαναληπτικές εξετάσεις και μάλιστα ακόμα λιγότερα είναι αυτά που έχουν και λάθη στις απαντήσεις τους)!!!!!!!!Πώς θα εξηγήσω στους έρμους τους γονείς ότι ο γιος τη Νομική με αυτά τα χάλια μόνο με κυάλια θα τη δει ;;;;;Πώς να τους εξηγήσει κάποιος ότι ο βαθμός της Β' Λυκείου (19, 8 παρακαλώ) δεν αντιστοιχεί ούτε στο απειροελάχιστο στην πραγματικότητα;;;;;;
εντυπωση μου κανει ο βαθμος του και αυτο που διαπιστωσε ς εσυ. δωσε του λιγο χρονο, γνωριστειτε καλυτερα , μαθε πως εχει παει στις γραπτες εξετασεις της ταξης, αυτο παιζει μεγαλο ρολο.
αν εξακολουθησει να ειναι ως εχει η κατασταση, κανε 3 κινησεις
1ον βολιδοσκοπησε το ιδιο το παιδι να δεις αν ειναι δικος του στοχος η νομικη ή απατηλο ονειρο των γονεων
2ον κανε μια νυξη στους γονεις για την κατασταση, χωρις να γινεις προπετης διοτι κανεις δεν συμπαθει τους φορεις κακων μαντατων
3ον εχεις πολυ χρονο μπροστα σου να τον προετοιμασεις, αυτη ειναι η δουλεια σου αλλωστε. γινε trainer , μεταδωσε του κριτκη σκεψη (αν και β λυκειου, θα δυσκολευτεις). δωσε του να διαβασει δοκιμια, αρθρα, μαθε του να βρισκει λεξεις -κλειδια  απο τις εκφωνησεις των ερωτησεων , των εκθεσεων και να απαντα ολοκληρωμενα.......
μην τα περιμενουμε ολα ετοιμα....αν ηταν ετσι, δεν θα μας προσλαμβαναν. Good luck!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Κaterina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 207
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #183 στις: Αύγουστος 09, 2012, 10:12:56 πμ »
Πριν ένα μήνα ξεκίνησα προετοιμασία μαθητή για τη Γ' Λυκείου .Στην πρώτη συνάντηση με τους γονείς μου ανακοίνωσαν ( οι γονείς)  ότι ενδιαφέρεται για τμήμα της Νομικής επιθυμώντας αργότερα να ασχοληθεί με το διπλωματικό σώμα ή το δικαστικό κλάδο.Τον συγχάρηκα για τον υψηλό στόχο που θέτει και απο κοινού αποφασίσαμε ότι θα κάνουμε όλοι (γονείς, καθηγήτρια και αυτός) ό,τι περνά από το χέρι του καθενός για την επιτυχία του στόχου του. Στην πρώτη βδομάδα διαπίστωσα ότι δεν έχει κριτική ικανότητα, συνδυαστική σκέψη και λέγειν (απαντήσεις ανάπτυξης σε μισή σελίδα, ελλειπείς σε περιεχόμενο και σε κάποιες περιπτώσεις και άσχετες με την εκφώνηση).Το προσπέρασα γνωρίζοντας ότι επιδέχεται βελτίωσης, αν και με παρεξένεψε.Τη δεύτερη βδομάδα διαπίστωσα ότι διατυπώνει απορίες άκυρες και άστοχες καταναλώνοντας χρόνο από το διάβασμά του (πχ. απορία: Εάν βρω ορθογραφικό λάθος στα θέματα να το πω στους επιτηρητές;Την Ιστορία πειράζει να μην την αποστηθίζω εφόσον δεν αλλάζω το νόημα;Στο Γνωστό επειδή διαβάζοντάς το πολλές φορές μπορεί να το μάθω αυτολεξεί απέξω υπάρχει πρόβλημα;)Μην με ρωτήσετε για την αντιφατικότητα των δύο τελευταίων αποριών.Σημέρα, λοιπόν, διορθώνοντας ανακαλύπτω ότι ένα ολόκληρο διαγώνισμα επαναληπτικών εξετάσεων παρελθούσης χρονιάς είναι εξ ολοκλήρου αντεγραμμένο (με τα λάθη) από το διαδίκτυο (Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων δεν είναι και πολλά τα φροντιστήρια που αναρτούν απαντήσεις στις επαναληπτικές εξετάσεις και μάλιστα ακόμα λιγότερα είναι αυτά που έχουν και λάθη στις απαντήσεις τους)!!!!!!!!Πώς θα εξηγήσω στους έρμους τους γονείς ότι ο γιος τη Νομική με αυτά τα χάλια μόνο με κυάλια θα τη δει ;;;;;Πώς να τους εξηγήσει κάποιος ότι ο βαθμός της Β' Λυκείου (19, 8 παρακαλώ) δεν αντιστοιχεί ούτε στο απειροελάχιστο στην πραγματικότητα;;;;;;

Θα σταθώ σε αυτό το τελευταίο, καθώς είναι πάντα αυτό που μου κάνει εντύπωση και, νομίζω, αυτό που του αναλογεί ένα από τα μεγαλύτερα μερίδια ευθύνης για την αλλοιωμένη, παραμορφωμένη, παραπλανητική εικόνα που δημιουργούν αφενός οι γονείς για τις δυνατότητες των παιδιών τους (και μετά σου ζητάνε τα πιο παράλογα πράγματα του κόσμου) και αφετέρου (και το χειρότερο) οι ίδιοι οι μαθητές για τον εαυτό τους.
Μου έτυχε ανάλογη περίπτωση (και για πρώτη φορά) φέτος δύο μήνες πριν δώσουν τα παιδιά πανελλαδικές. Στην ιστορία κατεύθυνσης. Με μια μαμά να μου ζητά να βοηθήσω τον γιο της στην επανάληψη, για να γράψει γύρω στο 18 (!), γιατί "η ιστορία είναι εύκολο μάθημα, διάβασμα θέλει λίγο και μπορεί να γράψει...Εξάλλου, στο σχολείο του έχουν 18 και στο φροντιστήριο 16-17.'' Δεν θα πολυλογήσω με το τι έζησα αυτούς τους δύο μήνες. Μετά πάντως από τα 2-3 πρώτα μαθήματα, φρόντισα (πολύ ευγενικά πάντα) να ενημερώσω τη μαμά για την κατάσταση και να την προετοιμάσω για το αποτέλεσμα που έβλεπα να έρχεται. Το ίδιο έκανα και με τον μαθητή. Τελικά, επιβεβαιώθηκα εγώ (δυστυχώς) και ο μαθητής έγραψε 11 (να σημειώσω ότι ήταν ο μεγαλύτερός του βαθμός από όλα τα μαθήματα).
Γι'αυτό νομίζω πως θα πρέπει από την αρχή (τώρα που είναι ακόμα νωρίς) να εξηγήσεις στους γονείς πως τέτοιοι στόχοι είναι εξ ορισμού δύσκολοι και απαιτητικοί και χρειάζονται συστηματική δουλειά και πολλή, μα πολλή προσπάθεια. Επίσης, εγώ θα προσπαθούσα να καταλάβω αν η νομική είναι και στόχος του παιδιού, για να δω πόσο διατεθειμένο είναι να διαβάσει, να προσπαθήσει, να μην επαναπαυθεί στους περσινούς του βαθμούς και να θελήσει πραγματικά να βελτιωθεί. Κάντο να σε εμπιστευθεί και να νιώσει πως μαζί μπορείτε να τα καταφέρετε, έχετε τον χρόνο!
Καλή δύναμη και κάθε επιτυχία!
"Πάρε την λέξι μου. / Δώσε μου το χέρι σου". Α.Εμπειρίκος

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #184 στις: Αύγουστος 09, 2012, 03:31:03 μμ »
Για μένα το χειρότερο από αυτά που διάβασα είναι η αντιγραφή των απαντήσεων από το διαδίκτυο. Μου αποδεικνύει πως ο μαθητής δεν έχει διάθεση, δεν έχει μεράκι να δουλέψει. Όλα τα άλλα, λίγο ή πολύ, διορθώνονται. Δυστυχώς, άλλωστε, στη Θεωρητική κατεύθυνση, λίγες είναι οι ευκαιρίες να αναπτύξει κανείς κριτική σκέψη και προβληματισμό. Κονσέρβα είναι τα περισσότερα. Για την έκθεση και την περίληψη, λιώσε τον στα κείμενα, να τα κάνει τα κείμενα φύλλο και φτερό, έτσι ώστε να μάθει να διαβάζει και να κατανοεί αυτό που διαβάζει.

Μίλα στους γονείς με ειλικρίνεια. Πες τους για την αντιγραφή και δώσε τους να καταλάβουν (και στο παιδί φυσικά) ότι ένας τέτοιος υψηλόβαθμος στόχος δε μπορεί να εκπληρωθεί χωρίς εξαντλητική προσπάθεια και επιμονή.

Ελπίζω να βοήθησα.

Αποσυνδεδεμένος ele@n

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #185 στις: Αύγουστος 09, 2012, 07:08:46 μμ »
Συμφωνώ μαζί σας...Οι γονείς πρέπει να ξέρουν από την αρχή τι γίνεται, χωρίς να προδικάσω την εξέλιξη του παιδιού που ευελπιστώ να βελτιωθεί....Πάντως σήμερα του τόνισα ότι είναι ανώφελο να αντιγράφει από οπουδήποτε τις απαντήσεις καθώς ζημιώνει τον εαυτό του και δεν βοηθά κι εμένα να εντοπίζω τυχόν κενά....Δεν αρνήθηκε ότι το έκανε προς τιμή του....Αύριο λογικά συναντώ και τους γονείς οπότε πρέπει να ενημερώσω...Εύχομαι να καταλάβουν τι θα τους πω και μη θεωρήσουν ότι θέλω να μειώσω το καμάρι τους....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος troll

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 906
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #186 στις: Αύγουστος 09, 2012, 07:43:43 μμ »
Θεωρώ ότι την μεγαλύτερη ευθύνη την φέρουμε εμείς οι καθηγητές. Οι βαθμοί αποτελούν ρυθμιστές της αυτοεικόνας των μαθητών. Ο νεαρός λοιπόν, προκειμένου να ανταποκριθεί σε αυτό το υψηλό standard μπαίνει στην διαδικασία της αντιγραφής - επικόλλησης, για να σταθεί στο ύψος [;] των περιστάσεων.
Όμως, από όσο συμπεραίνω, στην αξιολόγηση που του έγινε στο σχολείο, καταπατήθηκε ο χρυσός κανόνας της λογικής επιείκιας και έδωσε την θέση του στην αναιτιολόγητη - καταστροφική για την αυτογνωσία του μαθητή - επιείκια.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 09, 2012, 07:46:42 μμ από cd »
Πρέπει να νευριάσουμε... /  Όταν είσαι
άξιος είσαι ΠΑΝΤΟΥ, Επιλεκτικά άξιος δεν υπάρχει.
(Και ακέραιος.. βεβαίως - βεβαίως)

Αποσυνδεδεμένος knaison

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 683
  • no comments
    • Προφίλ
    • Goolge
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #187 στις: Σεπτέμβριος 08, 2012, 01:25:33 πμ »
όντως τη μεγαλύτερη ευθύνη τη φέρουμε οι καθηγητές. Αλλά και οι μαθητές έχουν και αυτοί μια μικρή ευθύνη...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 08, 2012, 01:27:33 πμ από knaison »
Αν οι εκλογές άλλαζαν κάτι θα ήταν παράνομες.
Σύστημα διδασκαλίας είναι η διδασκαλία του συστήματος.
Το lifestyle είναι μαγικό : Από μηδενικό σε κάνει νούμερο.

Αποσυνδεδεμένος F.

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 604
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #188 στις: Οκτώβριος 28, 2012, 11:10:16 πμ »
Αντιμετωπιζω ενα προβλημα με ενα ιδιαιτερο που εχω. Το παιδι το εχω αναλαβει σε δυο μαθηματα πανελληνιων και τα παμε καλα. Το θεμα ειναι ομως οτι η μητερα καθε τρεις και λιγο μου τηλεφωνει για να αλλαξουμε τις ωρες ειτε για εκεινη την ημερα που εχουμε  ειτε γι αλλες μερες, π.χ. ειχαμε 3-4 μεπαιρνει 3 παρα τεταρτο να μου πει να το κανουμε 3μιση γιατι το επομενο μαθημα που εχει ακυρωθηκε (οποτε λογικα το εκανε για να ξεκουραστει και καλα το παιδι), εχουμε 9 το πρωι και 6-8 το απογευμα  και μου στελνει μηνυμα να το αλλαξουμε και να το κανουμε 6-8 το απογευμα "και οσο παρει",ειχαμε Σαββατο μου λεει να το κανουμε Δευτερα πρωι γιατι εχουν καταληψεις... Ολα αυτα που περιγραφω εχουν γινει τις τελευταιες 2 εβδομαδες.... γιατι εχουν γινει ακαι αλλα.... Κυριολεκτικα μετα την τελευταια αλλαγη πια τα νευρα μου ειναι κροσια γιατι δεν ειναι οτι το κανει για να χασουμε μαθημα, αφου τα κανουμε ολα, απλως αλλαζει τις ωρες συμφωνα με τις αλλαγες του προγραμματος του παιδιου και τις δικες της (μου εχει αλλαξει μερα γιατι ηθελαν να παν στο στο χωριο τους το πρωι και να γυρισουν το βραδυ, λες και το παιδι 17 χρονων γαιδουρι δεν μπορει να μεινει μονο του). Δεν ξερω τι να κανω γιατι δεν με συμφερει να χανω ωρες καθως τα χρειαζομαι τα χρηματα, οποτε δεν μπορω να της πω "οκ συνεχιζουμε απο εκει που το αφησαμε αφου δεν μπορειτε σημερα". Επισης προς το παρον δεν ειναι οτι εχω σωρο τα μαθηματα το ενα πισω απο το αλλο και εκεινη το ξερει γιατι γνωριζομαστε και προσωπικα,οποτε εκεμταλλευεται το οτι εχω χρονο για αλλαγες. Δεν ξερω τι να κανω... Εχω πει οτι πρεπει να κανονισουμε στανταρ τις ωρες για να προετοιμαζεται σωστα το παιδι μου εχει πει ναι εννοειται- κανονιζουμε -και μετα μου το ξεκανονιζει και καλα μονο για αυτη τη φορα που ετυχε το ταδε η το δεινα..... Τι να κανω αλλο;

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #189 στις: Οκτώβριος 28, 2012, 11:17:07 πμ »
Με παλαβή εμπλεξες.
Εξηγησε της μια και καλη πως εσυ το προγραμμα ΔΕΝ θα το ξαναλλάξεις διοτι (βρες μια δικη σου δικαιολογια) και ε[πισης διοτι ετσι δεν μπορει να δουλεψει σωστα το παιδι. Δεν βοηθαει ψυχολογικα τον μαθητη. Μαθαινει να μην εχει οργανωση στη σκεψη του,συστημα,  πειθαρχια κλπ πραγματα πολυ βασικα για την επιτυχια του. Αυτο που του κανει ειναι ιο,τι χειροτερο.
Μιλα και με το παιδι- γαιδουρι. Απο κει ξεκινα γιατι κι αυτο εχει μεριδιο ευθυνης σε ολο αυτο.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος F.

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 604
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #190 στις: Οκτώβριος 28, 2012, 11:27:03 πμ »
Μα ακριβως αυτο ειναι το θεμα... οτι και το παιδι εχει και εκεινο μεριδιο ευθυνης... του εχω πει οτι δεν μπορω να περιμενω ποτε θα ειναι ξεκουραστος για να με παρει να κανουμε μαθημα... λεει κι αυτος ναι... και μετα στην μανα του λεει οτι ποναει το κεφαλι του ειναι κουρασμενος δεν προλαβε να διαβασει  και ο,τι αλλο σκεφτεις και εκεινη καθε φορα λεει δεν ειναι σωστο και καθε φορα υποχωρει  (το εχει κανει μπροστα μου πολλακις και σε αλλα μαθηματα). Χτες που το ξανααλαξε για σημερα που εχουμε της εστειλα μηνυμα οτι" οκ αλλα ε[πειδη εχω ηδη κανονισει μπορω μεχρι αυτη την ωρα και οσα προλαβουμε"... βασικα γι αυτο το εγραψα το παραπονοι μου εδω να μου βρει κανεις καμια καλη δικαιολογια που στεκει για να τα κοψει αυτα... γιατι εχω κανει συζητησεις για το θεμα πολυ ευγενικα και οπως ειπες το εκανα για το παιδι για να εχει προγραμμα και συστημα στο διαβασμα...αλλα και παλι τα ιδια γινονται. Εμ χανω το Σαβ/κο μου γιατι ουτως η αλλως ειχαμε κλεισει για σαβ/κο καποιες ωρες εμ μου το αλλαζει, να μην οργανωσω κι εγω τη ζωη μου. Καταλαβαινω να συμπασχω με το παιδι που δινει και τον φορτο εργασιας που εχει αλλα κυρα μου δεν δινω εγω τις ρημαδες τις εξετασεις να καθομαι σε αναμμενα καρβουνα για το ποτε θα κανω μαθημα!!!  Συγνωμη αλλα φορτωνω εδω και καιρο ;D

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #191 στις: Οκτώβριος 28, 2012, 11:33:51 πμ »
F.,
Θέσε όρους και εσύ. Όπως δεν μπορώ το Σαββατοκύριακο ή αντιμετώπισε και εσύ το μάθημα χαλαρά. Όποτε και όπως βολεύει και εσένα... Ας χαθούν και μερικές ώρες...

Αποσυνδεδεμένος julie_v

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 505
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έγινα δασκάλα για τα λεφτά και τη δόξα!
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #192 στις: Οκτώβριος 28, 2012, 11:38:09 πμ »
βασικα γι αυτο το εγραψα το παραπονο μου εδω να μου βρει κανεις καμια καλη δικαιολογια

Μην της λες γενικά & αόριστα ότι "έχεις κανονίσει". Μοιάζει σαν να περιμένεις την κολλητή σου για καφέ (προφανώς αυτή δεν είναι καλή δικαιολογία).

Μόλις σε πήραν τηλ. για να κάνεις δύο καινούργια ιδιαίτερα, μόλις ξεκίνησες μαθήματα υπολογιστών αμέσως μετά το μάθημά σου, μια νέα γλώσσα, μαθήματα κοπτοραπτικής, κάτι το οποίο δεν μπορεί να αλλάξει, γι' αυτό έχεις πρόβλημα με τις αλλαγές της τελευταίας στιγμής. Σκέψου ένα "πρόγραμμα" στα "μαθήματα" (ίσως ένα αμέσως πριν το μάθημά σας & ένα μετά) & μη δέχεσαι αλλαγές πάνω σε αυτό, διότι μετά θα είσαι ανακόλουθη. Στην αρχή θα ζοριστεί, αλλά ίσως στη συνέχεια να βελτιωθεί. Αν μη τι άλλο θα έχεις κάποιες ώρες για τις οποίες θα γνωρίζεις ότι ΔΕΝ "μπορείτε" να κάνετε μάθημα, & έτσι μπορείς να κανονίσεις τις δουλειές σου.

Αν η μητέρα δεν σε σέβεται, αλλά ωστόσο δεν χάνετε ώρες, δεν είναι ό,τι καλύτερο να μην γίνει το μάθημα με δική σου υπαιτιότητα (έτσι θα της φανεί). Απλώς θα πρέπει να επιλέξεις μια δικαιολογία & να επιμείνεις σε αυτή (για να μη σε πιάσει να λες ψέματα).

Αυτά τα λέω βέβαια, διότι λες πως έχεις πρόβλημα & δεν σε παίρνει να χάνεις ώρες. Κατά τα άλλα, το ιδανικό είναι αυτό που λέει ο panos2, με τον κίνδυνο πάντα να φανείς ανεύθυνη (ναι, ακόμη & στα μάτια μιας μητέρας που προφανώς μεγαλώνει έναν ανεύθυνο γιο).
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 28, 2012, 11:42:32 πμ από julie_v »
Άρχισα να μετράω πρόβατα για να κοιμηθώ...
Τι να δω; Λείπανε δυο. Αστυνομία, ανακρίσεις, χαμός...
Τέσσερις το πρωί κοιμήθηκα...
Eίναι να μη σου τύχει...!!

Αποσυνδεδεμένος F.

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 604
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #193 στις: Οκτώβριος 28, 2012, 11:48:01 πμ »
Ισως να εχεις δικιο... καλυτερα τελικα να χαθουν καποιες μηπως και συνελθει και καταλαβει οτι δεν μπορει να αλλαζει καθε τρεις και λιγο... Το Σαββατοκυριακο δυστυχως δεν μπορω να το αλλαξω καθως απο την αρχη κλεισαμε καποιες συγκεκριμενες ωρες και απο εκει γιατι ειναι γεματος τις αλλες μερες και θα τον ειχα ζομπι εντελως -δεν ειναι καλος μαθητης, δεν αντεχει πολλες ωρες συνεχεια- του εχω κανει μαθημα και παλιοτερα στο γυμνασιο και απο ενα σημειο και μετα "δεν επικοινωνουσε με το περιβαλλον" οταν κουραζοταν οποτε το καταλαβαινω αυτο γιατι θελω και να αποδωσει οσο μπορει. Αλλα αυτο το εχει εκμεταλλευτει με τη μητερα του λεγοντας ψεμματα και αυτη κανει ο,τι θελει το παιδι...

Αποσυνδεδεμένος F.

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 604
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #194 στις: Οκτώβριος 28, 2012, 11:57:48 πμ »
Julie_v Τη δικαιολογια οτι εχω ηδη κανονισει την ειπα για σημερα που μου αλλαξε παλι τις ωρες οποτε δεν με πειραζει να να νομιζει οτι θα παω για καφε γιατι εχω και δικη μου ζωη προσωπικη περα απο την επαγγελματικη...Αν ηταν καθημερινη ασφαλως και δεν θα ελεγα κατι τετοιο, κανω χρονια ιδιαιτερα και γνωριζω ποσο ανευθυνο θα ακουγοταν αυτο... Αλλα το σαβατοκυριακο νομιζω εφοσον οι ωρες εχουν προκανονιστει πρεπει να γνωριζει κι εκεινη οτι δεν θα ειμαι διαθεσιμη για οποτε το θελει γιατι οκ θελω να δουλεψω αλλα δεν ειμαι και υπηρετρια της για να με καλει οποτε μπορει εκεινη... Νομιζω εχει μπερδεψει το ιδιαιτερο με κατι αλλο... βοηθαμε το καθε παιδι ξεχωριστα ακουγοντας τις αναγκες του αλλα οχι και να ειμαστε στο ενα ποδι.... Οι αλλες δικαιολογιες παντως που μου εδωσες ειναι τελειες!! Βασικα σκεφτομουν να ξεκινησω μια καινουργια γλωσσα οποτε θα ειναι και αληθινη δικαολογια!!! Σ' ευχαριστω πολυ!!!

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Επιλογη, Σταση,Συμπεριφορα,Προβληματα ως προς/με τα ιδιαιτερα....
« Απάντηση #195 στις: Οκτώβριος 28, 2012, 12:38:23 μμ »
Θεωρώ ότι η julie_v έχει απόλυτο δίκιο! Από τη στιγμή που και εσύ θα έχεις κανονίσει κάποιες άλλες δραστηριότητες δεν μπορεί να κάνει τίποτα η μητέρα! Αν επιμένει, ας χαθούν οι ώρες! Το να καταλαβαίνουμε τον αγώνα των παιδιών δε σημαίνει πως πρέπει να κάνουμε όλα τα θελήματά τους! Με αυτό τον τρόπο τους κάνουμε μόνο κακό!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160041
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 709
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 440
Σύνολο: 453

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.