0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Επίσης, αν δεν κάνω λάθος, οι ΠΕ04.01 μπορούν να διδάξουν μαθηματικά ως β ανάθεση; Τι ακριβώς ισχύει για αυτήν την περίπτωση;
guestteacher,εχουν δωσει αναθεση Ελληνικο και Ευρωπαικο πολιτισμο,στους ξενόγλωσσους,λιγο καιρο εχει που αποφασιστηκε
εικασία μπορεί να δοθεί σε β ανάθεση π.χ η βιολογία και σε άλλον κλάδο π.χ γεωπόνοι, περιβαλλοντολόγοι
Πάντως για να βοηθήσω υπάρχουν συγκεκριμένα μαθήματα σε Γυμνάσιο και Λύκειο που μπορούν να κατευθυνθούν προς διάφορες ειδκότητες δημιουργώντας όμως μια δυσφορία σε ορισμένες ειδικότητες που με αυτά συμπλήρωναν ωράριο στο σχολείο τους και τώρα ίσως χρειαστεί να πάνε και σε γειτονικό...Να ρωτήσω κάτι ένα κενό ειδικότητας μπορεί να σπάσει και να το πάρουν δυο εκπαιδευτικοί από διπλανά σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου?Ετσι βγαίνει αληθινός ο Patreas που είπε αναλογία 4 προς ένα υπέρ της αβθμιας τουλάχιστον στις πρώτες προσλήψεις αναπληρωτών...Η δβθμια μπορεί να χρειάζεται κάποια μερεμέτια σε τοπικό επίπεδο ανά Διευθυνση... γι αυτό και ενώ μίλησε για συνολικά 19500 προσλήψεις αναπληρωτών κρατάει καβάντζες...ΥΓ. Τέλος πάντων για να μην δημιουργούμε κλίμα Κυριακή κοντή γιορτή. Πάντως τα παραπάνω που αναφέρω έχουν γίνει πολλές φορές σε τοπικό επίπεδο και πέρσι σε Πανελλήνιο που κάποιες ειδικότητες είχαν κάποιους περιορισμούς και κάποιες άλλες μια σχετική άπλα σε κοινή ανάθεση...
Ξέρω σχολείο που το έκανε, τοποθετήθηκε ο κόσμος στα λειτουργικά κενά και μόλις έγινε καταγγελία από συνάδελφο της ειδικότητας στην οποία ανήκε το κενό που κατασπαράχθηκε, ως δια μαγείας το κενό ξαναεμφανίστηκε ατόφιο και βολεύτηκε διαθεσίτης με χάλια σειρά που δεν πίστευε στην τύχη του. Συμπέρασμα: όλα γίνονται όταν δεν καταγγέλονται!
Εγώ νομίζω ότι και η marsa σε λειτουργικό κενό αναφερόταν που δεν δόθηκε αρχικά ατόφιο ως λειτουργικό κενό στους διαθεσίτες προκειμένου να σπάσει και να βολευτούν κάποιοι στη συμπλήρωση του ωραρίου τους.