Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ειδική Αγωγή => Μαθησιακές δυσκολίες => Μήνυμα ξεκίνησε από: Vania στις Απρίλιος 10, 2009, 12:08:19 μμ

Τίτλος: ενταξη μαθητη ειδικων αναγκων σε Αβαθμια
Αποστολή από: Vania στις Απρίλιος 10, 2009, 12:08:19 μμ
συναδελφοι επειδη εχω αγχωθει λιγο θα χαιρομουν καποιος αν εχει καποια ιδεα περι του θεματος να βοηθησει..
λοιπον,ας υποθεσουμε οτι εχετε μεσα στην ταξη σας (του κανονικου σχολειου)ενα παιδι με αναπηρια(κινητικα προβληματα και νοητικη στερηση).οπως ειναι φυσικο ενα τετοιο παιδι δεν εχει τον βαθμο κοινωνικοποιησης που εχουν  τα αλλα παιδια.ειναι ναι μεν εναγμενο μεσα στην ταξη αλλα δεν ειναι και ενσωματωμενο στο ολο μαθητικο συνολο οπως θα επρεπε.
τι θα κανατε 1)για να το φερετε πιο κοντα στους συμμαθητες του?
2)για να κατανοησουν οι συμμαθητες την ιδιαιτεροτητα του παιδιου και να το αγαπησουν?
3)τι παιχνιδια θα προτεινατε που θα μπορουσαν να φερουν κοντα τα παιδια με το κινητικα αναπηρο?
4)ενα παιδι με τετοιο προβλημα τι θα μπορουσε να κανει την ωρα της γυμναστικης ουτως ωστε να νιωθει οτι και εκεινο κατι κανει?
5)εχετε καποια βιβλιογραφια να προτεινετε σχετικη με την ψυχολογια παιδιων με ειδικης αναγκες-αναπηρια ή με μεσα και τροπους  παρεμβασης στην διδακτικη πραξη???
οποιαδηποτε βοηθεια σας ειναι πολυτιμη!
Τίτλος: Απ: ενταξη μαθητη ειδικων αναγκων σε Αβαθμια
Αποστολή από: pd στις Απρίλιος 10, 2009, 12:32:36 μμ
καταρχην να  ρωτησω το  παιδι  παρακολουθει  σε τμημα ενταξης μαθηματα προσαρμοσμενα στις ιδιαιτερες αναγκες του?  αν  ,ναι , σιγουρα την ωρα της γυμναστικης  μπορει να ασχολειται  στην αιθουσα η/υ.. ομως δεν διευκρινιζεις το  θεμα του μαθητη αυτου  δεν  εχει αντιμετωπιστει απο το  συλλογο  διδασκοντων για τις ιδιαιτερες αναγκες που οφειλει το σχολειο να του παρεχει .. αν οχι εσυ  πρεπει να το  θεσεις ως ζητημα , στη  συνεχεια υπαρχει ΑΠΣ που καθοριζει τις λεπτομερειες .. σχολικος  συμβουλος ειδικης αγωγης  δεν  σας εχει  επισκεφτει  για να εκφρασεις    τους  προβληματισμους σου και να σε καθοδηγησει αναλογα?
Τίτλος: Απ: ενταξη μαθητη ειδικων αναγκων σε Αβαθμια
Αποστολή από: Vania στις Απρίλιος 10, 2009, 01:58:54 μμ
το παιδι παρακολουθει τα περισσοτερα απο τα βασικα μαθηματα στο τμημα ενταξης και λιγες ωρες στην κανονικη ταξη.στην προσπαθεια μου να βοηθησω αυτο το παιδι αναρωτιεμαι τι αλλαγες θα μπορουσαμε να κανουμε σε συνεργασια με την δασκαλα γενικης και ενταξης ουτως ωστε να βελτιωσουμε την σχεση αυτου του παιδιου με τα αλλα και να διευκολυνουμε και το ιδιο στο σχολικο χωρο,με την εννοια του οτι τετοια παιδια δεν πρεπει μοναχα να τοποθετουνται σε γενικα σχολεια για λεμε οτι εχουμε τμημα ενταξης αλλα νιωθουν και τα ιδια καλα,δλδ να ενσωματωνονται στο μαθητικο συνολο.
Τίτλος: Απ: ενταξη μαθητη ειδικων αναγκων σε Αβαθμια
Αποστολή από: kellykou στις Απρίλιος 12, 2009, 10:50:47 μμ
Το  κουταβι που δε θα ετρεχε ποτε

Ένα μικρό αγόρι ήθελε να αγοράσει ένα κουτάβι.
-Πόσο κοστίζει ένα κουτάβι ρώτησε τον ιδιοκτήτη ενός κυνοτροφείου.
-Από 20 ως 200 ευρώ είπε ο ιδιοκτήτης.
Το παιδί είχε μόνο δέκα ευρώ και έσκυψε το κεφάλι στενοχωρημένο. Γύρισε να φύγει όταν είδε μια σκυλίτσα με 5 κουτάβια. Τα κουτάβια έτρεχαν δίπλα στη μαμά τους το ένα όμως δύσκολα μπορούσε να περπατήσει

-Τι    έχει αυτό το κουτάβι; ρώτησε τον   ιδιοκτήτη                   

Ο ιδιοκτήτης του εξήγησε ότι γεννήθηκε με πρόβλημα και έτσι θα έμενε για πάντα

Θέλω να το αγοράσω, πόσο το πουλάτε;  ρώτησε ο μικρός . Ο ιδιοκτήτης του κουταβιού χαμογέλασε και είπε:
-Δε νομίζω να θες ένα κουτσό κουτάβι αλλά πάλι αν το θες μπορώ να στο χαρίσω.
Ο μικρός απάντησε περήφανα πως θα προτιμούσε να το αγοράσει και θα ξεπλήρωνε το χρέος του σύντομα.
Ο άντρας προειδοποίησε το μικρό ότι αυτό το κουτάβι δεν θα μπορούσε ποτέ να τρέξει μαζί του και καλύτερα να αγόραζε ένα άλλο.
Τότε ο μικρός σήκωσε με θάρρος το παντελόνι του και έδειξε το σιδερένιο πόδι.
-Μα κι εγώ δεν θα μπορέσω ποτέ να τρέξω αλλά θέλω να μ αγαπούν γι όλα αυτά που μπορώ να κάνω. Αυτό το κουτάβι έχει ανάγκη από κάποιον που να τον καταλαβαίνει.
Ο άντρας δάγκωσε τα χείλια του μη ξέροντας τι να πει. Προσπάθησε να χαμογελάσει και με μάτια δακρυσμένα του είπε:
Εύχομαι όλα τα κουτάβια να έχουν ένα φίλο σαν κι εσένα.

“Στη ζωή δεν μετρά ποιός είσαι αλλά το αν κάποιος σ’ αγαπά σε δέχεται και σε εκτιμά γι αυτό που είσαι χωρίς όρους”

Δραστηριότητα Ζωγραφίστε τις εικόνες που νομίζετε ότι ταιριάζουν σ αυτό το παραμύθι και φτιάξτε ένα βιβλίο
-Παρουσιάστε το βιβλίο σας στις άλλες τάξεις.

Οι φωτογραφιες βρισκονται εδω :
http://entaxis.eduportal.gr/index.php?option=com_myblog&show=I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-.html&Itemid=0
Τίτλος: Απ: ενταξη μαθητη ειδικων αναγκων σε Αβαθμια
Αποστολή από: vasp στις Απρίλιος 13, 2009, 01:47:05 πμ
kellykou καταπληκτική ιστορία-δραστηριότητα! Και η σελίδα υπέροχη ;) 
Τίτλος: Απ: ενταξη μαθητη ειδικων αναγκων σε Αβαθμια
Αποστολή από: kellykou στις Απρίλιος 13, 2009, 09:19:12 μμ
Eδω ειναι μια ιστοσελιδα που περιλαμβανει εκπαιδευτικο υλικο για γενικη ταξη που περιλαμβανει παιδι με αυτισμο. Ειναι 3 ιστοριες για συζητηση δραστηριοτητες για αποδοχη διαφορετικοτητας.
Πρεπει ομως να εγγραφειτε.
http://www.sed.uth.gr/autism/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=18&Itemid=28
Τίτλος: Απ: ενταξη μαθητη ειδικων αναγκων σε Αβαθμια
Αποστολή από: Vania στις Απρίλιος 16, 2009, 01:30:23 πμ
πραγματικα να στε καλα!!!η ιστοριουλα μου αρεσε πολυ!!!αλλα και η δραστηριοτητα με τις ζωγραφιες παρα πολυ καλη!θα μπορουσα να παρουσιασω λετε στην ταξη μια αναλογη ιστοριουλα και να ηταν ενδιαφερουσα για τους μαθητες?θελω εδω να ξεκαθαρισω οτι αναφερομαι σε μαθητες 5ης δημοτικου που ειναι μεγαλοι οπως και να κανουμε οποτε η ιστοριουλα δεν θα πρεπει να ειναι πολυ απλοποιημενη.εχω αγχωθει λιγο αλλα σιγουρα η ιστορια ειναι μια καποια λυση πολλη καλη μαλιστα!!!αν εχετε κατι αλλο να προτεινετε πραγματικα θα με βοηθουσατε γιατι θελω να βγει κατι καλο απο αυτην την υποθεση.
Τίτλος: Απ: ενταξη μαθητη ειδικων αναγκων σε Αβαθμια
Αποστολή από: N.Π. στις Απρίλιος 16, 2009, 08:27:55 πμ
Vania διδάσκεις σε σχολείο ή φροντιστήριο?
Τίτλος: Απ: ενταξη μαθητη ειδικων αναγκων σε Αβαθμια
Αποστολή από: emmaki στις Απρίλιος 16, 2009, 09:35:59 πμ
Υπάρχει ένα καταπληκτικό παταμύθι, που λέγεται "Η Αργυ΄ρω"  (ή κάπως έτσι).
Αναφέρεται σε ένα κορ'ίτσι, την Αργυρώ, που κάνει διάφορα πράγματα, όπως διαβάζει, κάνει ιππασία, παίζει, ζωγραφίζει κλπ. Έχει εικόνα και από κάτω μία προτασούλα με το τι κάνει η Αργυρώ. Πολύ σημαντικό είναι το τέλος. Στην τελευταία σελίδα, λοιπό, η Αργυρώ παρουσιάεται σε καροτσάκι, και η πρόταση είναι " Αυτή είναι η Αργυρώ, ένα παιδάκι σαν εμένα, ένα παιδάκι σαν εσένα"!!!
Θεωρώ ότι είναι συγκλονιστικό και αγγίζει όλα τα παιδιά (μικρά και μεγάλα). Μπορεί να αποτελέσει πολύ καλή αφορμή για συζήτηση και προσέγγιση του θέματος της αναπηρίας.
Τώρα για νοητική στέρηση υπάρχουν επίσης πολλά βιβλία σε στυλ παραμυθιού, που κάνουν για παιδιά όλων των ηλικιών (ανάλογα με τον τρόπο που θα το χρησιμοποιήσεις). Ενδεικτικά αναφέρω το "Θέλω μόνο να παίξω μαζί σου" που είναι για το σύνδρομο Down.
Τίτλος: Απ: ενταξη μαθητη ειδικων αναγκων σε Αβαθμια
Αποστολή από: Vania στις Απρίλιος 16, 2009, 12:09:48 μμ
emmaki πολυ ενδαιφεροντα ολα αυτα!!!πραγματικα μου δωσατε καλες ιδεες!αυτα τα παραμυθια που θα μπορουσα να τα βρω?ξερετε ακριβεις τιτλους???