Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - BlackAdder

Σελίδες: 123 ... 18
1
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2021, 04:46:42 μμ »
Νόμος; 4823/2021
...
Παράθεση
Άρθρο 100
Ανάθεση διδασκαλίας από τον Διευθυντή
ή τον Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας
1. Στην αρχή του διδακτικού έτους και το αργότερο
εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από την έναρξή του,
οι εκπαιδευτικοί υποβάλλουν στον Διευθυντή ή τον Προϊ-
στάμενο της σχολικής μονάδας τις προτιμήσεις τους ως
προς τις αναθέσεις διδασκαλίας των μαθημάτων στις
τάξεις και στα τμήματα.
2. Ο Σύλλογος Διδασκόντων, ύστερα από εισήγηση
του Διευθυντή ή του Προϊστάμενου της σχολικής μονά-
δας, αποφασίζει την ανάθεση στο διδακτικό προσωπι-
κό της διδασκαλίας των μαθημάτων στις τάξεις και στα
τμήματα. Στην περίπτωση μη λήψης της απόφασης του
πρώτου εδαφίου από τον Σύλλογο Διδασκόντων, κατά
την πρώτη συνεδρίασή του στην αρχή του διδακτικού
έτους, την απόφαση λαμβάνει ο Διευθυντής ή Προϊστά-
μενος της σχολικής μονάδας, χωρίς να δεσμεύεται από
τις δηλώσεις προτίμησης των εκπαιδευτικών. Στα ιδιω-
τικά σχολεία και στα ξένα σχολεία του ν. 4862/1931 (Α’ 2)
η απόφαση του πρώτου εδαφίου λαμβάνεται από τον
Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας.

2
Κάθε ΔΔΕ ΔΠΕ θα βγάλει διαπιστωτικές πράξεις κατάταξης των υπαλλήλων. Τα χρήματα θα μπουν αναδρομικά στις επόμενες μισθοδοσίες.

3
Πληροφορία απο εκπαιδευτή εκπαιδευτών, τον Ιανουάριο του 2015, σε δωρεάν σεμινάριο της ΙΜΕ/ΓΕΣΕΒΕΕ.
Στην κλήρωση των θεμάτων, εάν πέσει καμία "δύσκολη" ερώτηση, επαναλαμβάνεται. Δεν έχουν πρόθεση να "κόψουν".
Νομίζω οτι επιβεβαιώνεται με τις έως κληρώσεις των θέματων.
Καλή επιτυχία για όσους δίνουν στις επόμενες δύο εβδομάδες.

4
Τα τρία (3) θέματα για το θεωρητικό ήταν:

1. Αναφέρατε ένα μειονέκτημα μιας μικρής εκπαιδευτικής αίθουσας και ένα μιας μεγάλης σε σχέση με δεδομένο αριθμό εκπαιδευομένων, π.χ. 25.

2. Να αναφέρετε τις βασικές αρχές που διέπουν τη διαπολιτισμική διάσταση στην εκπαίδευση ενηλίκων.

3. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ: Ανατρέξτε σε ένα εκπαιδευτικό περιστατικό που συνέβη σε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης ενηλίκων, στο οποίο συμμετείχατε ως εκπαιδεύτρια/-τής ή εκπαιδευόμενη/μενος. Περιγράψτε συνοπτικά το περιστατικό αυτό, ώστε να γίνει κατανοητή η ύπαρξη και τα χαρακτηριστικά της ομάδας των εκπαιδευομένων, καθώς και το περιβάλλον μέσα στο οποίο λειτούργησε. Στη συνέχεια απαντήστε στα ζητήματα που ακολουθούν:
α. Για ποιους λόγους θεωρείτε ότι τα άτομα του προγράμματος εκπαίδευσης ενηλίκων , που περιγράφετε, αποτελούσαν ομάδα;
β. Περιγράψτε έναν από τους ρόλους που αναδείχτηκαν ανάμεσα στα πρόσωπα της συγκεκριμένης ομάδας. Ποιος ήταν αυτός ο ρόλος; Τεκμηριώστε την άποψή σας.

Εάν θυμάμαι καλά η διατύπωση της πρώτης ερώτησης μπορεί να ήταν λίγο διαφορετική απο αυτή της τράπεζας θεμάτων: "Αναφέρατε μειονέκτηματα μιας μικρής εκπαιδευτικής αίθουσας και μειονεκτήματα μιας μεγάλης αίθουσας σε σχέση με δεδομένο αριθμό εκπαιδευομένων,  25."

Οι ομάδες ήταν με 10 εξεταζόμενους. (Μπορεί και +1 αναλόγως ειδικών περιπτώσεων).

Ένα ελάχιστο ποσοστό των "πεπειραμένων-έμπειρων" εκπαιδευτών χρησιμοποιήσε ενεργητικές μεθόδους. Εισήγηση και "Άγιος ο Θεός".



5

2ο Το σχολείο σου αν είναι να κλείσει θα κλείσει είτε συμμετέχει ή δεν συμμετέχει στην αυτοαξιολόγηση. Είναι άσχετο το θέμα.


Δεν είναι καθόλου άσχετο το θέμα.

Όταν θα ολοκληρωθεί η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων, η οποία δεν είναι μόνο ποιοτική στους επιμέρους δείκτες, αλλά και ποσοτική (απο το 1 έως το 4), καθε σχολική μονάδα θα έχει μία βαθμολογία.

Περισσότερη επιχειρηματολογία για το εάν ειναι σχετική ή άσχετη η αξιολόγηση με το κλείσιμο σχολείων στον ακόλουθο σύνδεσμο:

Γιατί οι 3 μορφές Αξιολόγησης οδηγούν σε 3 τρόπους Απολύσεων ( του Δ.Τσιριγώτη )


http://ipaideia.gr/giati-oi-3-morfes-aksiologisis-odigoun-se-3-tropous-apoliseon-tou-d-tsirigoti.c62062cd19b6c58174ecbe97e0144767.htm

6
Ε΄ ΕΛΜΕ –Θ
Ανακοίνωση
Συνεχίζουμε τον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση
και την πολιτική Κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ

Εδώ και ένα μήνα βρίσκεται σε εξέλιξη η προσπάθεια του ΥΠΑΙΘ να ξεκινήσει τις διαδικασίες αξιολόγησης της σχολικής μονάδας   και του εκπαιδευτικού, ξεκινώντας από την Αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι αυτά συμβαίνουν τη στιγμή που οι εκπαιδευτικοί βρισκόμαστε  μέσα στον αγώνα για να αποτρέψουμε τις διαθεσιμότητες – απολύσεις  και να εξασφαλίσουμε για τους μαθητές ότι το σχολικό έτος θα ολοκληρωθεί με την κάλυψη όλων των κενών, ειδικά από τις καταργημένες ειδικότητες των ΕΠΑΛ – ΕΠΑΣ, και θα αντιμετωπιστούν όλα τα προβλήματα που προκύπτουν από την εφαρμογή της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής κυβέρνησης – ΕΕ – ΟΟΣΑ.
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ  με ανακοίνωσή του  (08/01/2014), η οποία επικυρώθηκε και από τη ΓΣ των προέδρων στις 25/01/2014, έχει δηλώσει την  αντίθεσή του στην απόφαση του Υπουργείου Παιδείας, να επιβάλλει σε όλα τα σχολεία, τον αντιδραστικό θεσμό της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας, να την συνδέσει με την ατομική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού  και υποδεικνύει τον τρόπο της αντίδρασής μας.
Θεωρούμε ότι, με την αξιολόγηση εργαλείο κατηγοριοποίησης σχολείων και εκπαιδευτικών και καλλιέργειας φόβου και υποταγής και με τις σημερινές συνθήκες, της καπιταλιστικής κρίσης και της αποδόμησης και διαφοροποίησης του δημόσιου σχολείου, επιχειρείται να αθωωθούν οι κυβερνητικές ευθύνες για τις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές αφού η αξιολόγηση επιχειρεί να μεταφέρει τα ταξικά αποτελέσματα της πολιτικής της Ε.Ε.-επιχειρήσεων-κυβέρνησης στο μαθητή, στον εκπαιδευτικό, στο γονιό, στη σχολική μονάδα.
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ χαιρετίζει όλους τους εκπαιδευτικούς και τους Συλλόγους Διδασκόντων που μέχρι σήμερα έχουν συζητήσει και απορρίψει την επιχειρούμενη επιβολή της αξιολόγησης. Χαιρετίζει και τους Διευθυντές που λειτουργώντας ως μέλη των συλλόγων διδασκόντων συμπαρατάχθηκαν με τις αποφάσεις της ΟΛΜΕ και της ΕΛΜΕ.  Θεωρεί ότι  Διευθυντές που διέψευσαν ως ανύπαρκτες αποφάσεις των συλλόγων τους, ενώ κατά πλειοψηφία οι σύλλογοι των σχολείων τους απέρριψαν την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης υπέρ του σχεδίου της ΟΛΜΕ, δε συμβάλλουν στον αγώνα. Ενημερώνει τον κλάδο ότι μόνο τρία σχολεία από αυτά που ανήκουν στη δύναμη της ΕΛΜΕ προχωρούν στη συγκρότηση ομάδων. Στα σχολεία αυτά η συγκρότηση ομάδων γίνεται με την ιδιαίτερη προτροπή των Διευθυντών τους, οι οποίοι όφειλαν τουλάχιστον για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα πριν τις αποφάσεις τους να περιμένουν την ενημέρωση από την  ΕΛΜΕ, όπως τους είχε ζητηθεί. Το Δ.Σ.  θα καταγγείλει προσπάθειες Διευθυντών και Συμβούλων που επιδεικνύοντας υπερβάλλοντα ζήλο στην υλοποίηση της εγκυκλίου επιδιώκουν την εφαρμογή της επισείοντας μόνο απειλές. Ακόμη καλεί όλους τους συναδέλφους να συνεχίσουν την προσπάθεια για την συνολική απόκρουση της αντιεκπαιδευτικής  κυβερνητικής πολιτικής.
Δυναμώνοντας τη συσπείρωσή μας, θα συνεχίσουμε τον αγώνα για να μην περάσει η αξιολόγηση και θα την ακυρώσουμε στην πράξη, στηριγμένοι στη συλλογική δράση και στις συλλογικές αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων και  του κλάδου.
Μετά και τις τελευταίες δηλώσεις του υπουργού Παιδείας ότι «η συντριπτική πλειοψηφία του κλάδου είναι υπέρ της αξιολόγησης» και ότι οι αντιδράσεις που σημειώνονται είναι ο «επιθανάτιος ρόγχος του συντεχνιακού συνδικαλισμού» είναι φανερό ότι η διοίκηση θα εξαντλήσει τις πιέσεις και τους εκβιασμούς, παίζοντας με το φόβο, για να επιβάλλει τις επιλογές της.
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ καλεί τους συναδέλφους, στα πλαίσια των κατευθύνσεων που έχουν δοθεί, σε συνεργασία όλων των καθηγητών, με όλους τους πρόσφορους τρόπους να αποτρέψουν τη συγκρότηση ομάδων εργασίας, με συλλογική δράση μέσα στους συλλόγους διδασκόντων.
Πιο συγκεκριμένα
1] Να υιοθετηθεί από τους συλλόγους διδασκόντων το κείμενο της ΟΛΜΕ. 2) Σε κάθε περίπτωση να μη συμμετάσχουν οι συνάδελφοι σε ομάδες εργασίας. Αυτή η υποχρέωση δεν αναφέρεται πουθενά  και αν η διοίκηση θέλει να υποχρεώσει κάποιον, οφείλει να επικαλεστεί συγκεκριμένες διατάξεις. 3) Σε περίπτωση που επιχειρηθεί παρά τη θέληση του συλλόγου διδασκόντων η εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης (πχ. συνεδρίαση για τη συγκρότηση ομάδων εργασίας), να ενημερωθεί η ΕΛΜΕ ώστε να παρέμβει με όλους τους πρόσφορους τρόπους (στάση εργασίας, παράσταση διαμαρτυρίας κλπ).
Ιδιαίτερα πρέπει να ξεκαθαριστεί ότι από πουθενά δεν προκύπτει ότι είμαστε υποχρεωμένοι να συγκροτήσουμε ομάδες εργασίας ή να συμμετέχουμε σ’ αυτές.   Όπως και αν έχουν τα πράγματα απαιτούμε κάθε εντολή ή απόφαση που λαμβάνει η διοίκηση να δίνεται γραπτά και να αναφέρονται οι νόμοι και οι διατάξεις στις οποίες στηρίζονται οι εντολές αυτές.
 Όπως είναι εξ αρχής φανερό, η απόκρουση της εφαρμογής της αξιολόγησης με όποια μορφή και αν εμφανίζεται σε κάθε φάση, είναι κυρίως συνδικαλιστική και πολιτική διαδικασία, στηρίζεται στον συλλογικό και ενιαίο αγώνα μας, που είναι και η μόνη εγγύηση για την επιτυχία της. Συζητάμε πλατειά στο σχολείο, με τους μαθητές μας και τους γονείς τους, συγκροτούμε ένα μεγάλο μέτωπο υποστήριξης του δημόσιου σχολείου, ανοίγουμε το δρόμο για την εγκαθίδρυση του σχολείου των αναγκών της νεολαίας και του λαού μας.
Η αξιολόγηση δεν θα περάσει με τον ενιαίο συλλογικό μας αγώνα.
Παλεύουμε για ένα ενιαίο, δωδεκάχρονο, δημόσιο και δωρεάν σχολείο αντίστοιχο των αναγκών και των ονείρων της νεολαίας
Είμαστε ενάντια στο σχολείο της αγοράς και των επιχειρήσεων, της απόρριψης, της μαθητείας και της απλήρωτης εργασίας.
Κανένας μαθητής , κανένας εκπαιδευτικός δεν περισσεύει.
Πάνω απ' όλα η συσπείρωση στο σωματείο και η επικοινωνία με τις  ΕΛΜΕ είναι το όπλο μας. Με συλλογικό αγώνα η αξιολόγηση δε θα περάσει! ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΤΥΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΤΥΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!
ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ  ΤΗ  ΣΧΕΤΙΚΗ  ΜΕ  ΤΟ  ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
Ν. 1566/85, άρθρο 11 Όργανα, επιλογή, τοποθέτηση, υπηρεσιακή κατάσταση, καθήκοντα. ΣΤ’ Σύλλογοι διδασκόντων.
«1. Ο σύλλογος διδασκόντων κάθε σχολείου αποτελείται από όλους τους διδάσκοντες στο σχολείο με οποιαδήποτε σχέση εργασίας και έχει ως πρόεδρο το διευθυντή του σχολείου2. Ο σύλλογος των διδασκόντων συνεδριάζει, ύστερα από πρόσκληση του προέδρου το………., ή το ζητήσει εγγράφως για συγκεκριμένα θέματα τουλάχιστον το ένα τρίτο των μελών του. Οι συνεδριάσεις γίνονται  μέσα στο ωράριο εργασίας και σε καμιά περίπτωση σε ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων. 3. Ο σύλλογος διδασκόντων αποτελεί συλλογικό όργανο για τη χάραξη κατευθύνσεων για την καλύτερη εφαρμογή της εκπαιδευτικής πολιτικής και την καλύτερη λειτουργία του σχολείου. Έχει την ευθύνη για την εφαρμογή του ωρολογίου και αναλυτικού προγράμματος, την υγεία και προστασία των μαθητών, την καθαριότητα των σχολικών χώρων και την οργάνωση της σχολικής ζωής. Ιεραρχεί τις σχολικές ανάγκες και φροντίζει για την αντιμετώπιση τους. Αξιοποιεί τις δυνατότητες συνεργασίας ανάμεσα στο διδακτικό προσωπικό και τους κοινωνικούς φορείς του τόπου. Μπορεί να αποφασίσει το χωρισμό των μελών του σε τομείς γνώσεων, με στόχο τον καλύτερο συντονισμό της διδασκαλίας και της εφαρμογής των εκπαιδευτικών μεθόδων.
----------------------------------------------
Παρατήρηση 1η .: Ο σύλλογος διδασκόντων δεν υποχρεούται «να αποφασίσει χωρισμό των μελών του σε τομείς» ή αλλιώς «ομάδων εργασίας» σε κανένα άλλο ζήτημα εκτός «σε τομείς γνώσεων», «καλύτερο συντονισμό της διδασκαλίας» και «εφαρμογής των εκπαιδευτικών μεθόδων». Οι ομάδες εργασίας σε άλλα θέματα, όπως για «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας κλπ, ευρίσκονται πέραν του Νόμου πλαισίου, ενώ οι ΥΑ είναι κατώτερες των Νόμων, αλλά και των ΠΔ. Μόνο αν αυτοχειριαστεί ένας σύλλογος μπορεί να το κάνει. Μπορεί όμως η Διοίκηση, Σύμβουλος Παιδαγωγικής Ευθύνης, ο Δ/ντής του σχολείου ή ακόμα και πλειοψηφικά ο Σύλλογος Διδασκόντων να υποχρεώσει συλλογικά ή ατομικά μέλη του να κάνουν πράγματα που δεν επιβάλλει ο Νόμος (πλαίσιο) χωρίς να κάνουν «παράβαση καθήκοντος»;
Παρατήρηση 2η.: Ο σύλλογος διδασκόντων δεν μπορεί ο ίδιος να συνεδριάσει έξω από το ωράρια εργασίας το οποίο δεν μπορεί να υπερβεί τις 6 ώρες. Π.χ. Εάν ένα σχολείο αρχίζει την πρωινή αναφορά στις 8.00 πμ δεν μπορεί να υποχρεωτικά να συνεχίσει πέραν των 2..00μμ ή αν αρχίζει 8.15 πμ, δεν μπορεί πέραν των 2.15μμ, αφού «…οι συνεδριάσεις γίνονται μέσα στο ωράριο εργασίας και σε καμιά περίπτωση σε ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων». Πόσο μάλλον να ορίσει συμμετοχή μελών του υποχρεωτικά και μάλιστα μη σύννομες (σ’ αυτή τουλάχιστον τη φάση) και για τις οποίες δεν ορίζεται υπερωριακή αμοιβή (όπως π.χ. στις πανελλαδικές εξετάσεις): «… μπορεί να συνεδριάσει και σε ώρες που ο ίδιος θεωρεί κατάλληλες, εκτός ωραρίου εργασίας…».
 Παρατήρηση 3η: Με ποια επιστημονική μέθοδο θα χωριστούν οι ομάδες της «Εγκυκλίου Σ. Κεδίκογλου», δηλ. της υπ. αρ. πρωτ. 190089/Γ1/10-12-2013) ; Ποιος θα ορίσει την μέθοδο; Ποιοι τους σκοπούς; Πόσο χρόνο θα εργαστούν;

Για το Δ.Σ.
                                         Ο πρόεδρος                                         Η γραμματέας


8
Εκεί που έπρεπε να μείνουν ξένες γλώσσες και χρήση η/υ...ΕΜΕΙΝΑΝ. Εκεί που ήταν περιττές, αντικαταστάθηκαν με χρήσιμα μαθήματα ειδικότητας. Τα προγράμματα σπουδών για την επαγγελματική κατάρτιση γίνονται για να αποκτούν προσόντα οι καταρτιζόμενοι, στον τομέα εξειδίκευσης που επέλεξαν. Δεν γίνονται για να συμπληρώνουμε οι εκπαιδευτές ώρες! Είτε μας αρέσει..είτε όχι.
Ξενόγλωσση ορολογία θέλουν όμως όλοι οι καταρτιζόμενοι. Σωστά;

9
14 x 25 (μ.ο ωρών την εβδ. περίπου) x 4 εξάμ.=1400 ώρες με το παλιό ωρολόγιο πρόγραμμα στα ΙΕΚ.
Τώρα: 300 ανα εξάμηνο x 4 εξάμηνα = 1200 ώρες.
Mείωση 14,3% των ωρών στις ειδικότητες + Κινητικότητα των υπο διαθεσιμότητα εκπαιδευτικών (925 στο σύνολο) + διάθεση εκπαιδευτικών απο β'βάθμια στην κατάρτιση.
Χάνουμε το δάσος...

10
Τα ' χω παρει πολυ ασχημα με το ολο θεμα κ μερικοι ειναι πολυ προκλητικοι!!Δηλαδη ας μου απαντησει καποιος δημοσιος υπαλληλος τι κερδος θα εχει αν διδαξει στα ΙΕΚ...δεν ειναι λιγο ανηθικο κ αδικο να δινονται ωρες σε καποιους που εχουν ηδη μια πηγη εσοδων;;ετσι θα καταπολεμηθει η ανεργια;εμεις οι υπολοιποι τι θα κανουμε;;δεν ειναι σωστοτερο να απορροφηθουν πρωτα οσοι εχουν πραγματικη αναγκη να
ργαστουν;αν ειναι δυνατον να γινονται ολα αυτα τη στιγμη που βογκαει η ελλαδα απο επιστημονες!!!
Είναι κατάρτιση και πρέπει να προσλαμβάνονται επαγγελματίες με γνώσεις. Δεν ειναι η κατάρτιση πεδίο κοινωνικής πολιτικής. Με την λογική αυτή ειναι προκλητικό ένας "άνεργος" με εισοδήματα απο άλλες πηγές να παίρνει θέση στα ΙΕΚ.

11
Αν καποιος ειναι μονιμος δημοσιος υπαλληλος, μεχρι ποσες ωρες μπορει να παρει, Αν ο αριθμος των ωρων ειναι π.χ 8, μπορει να παρει 8 στον ΟΑΕΔ και 8 στο ΙΕΚ;
Απάντηση εδώ http://www.gsae.edu.gr/attachments/article/976/%CE%9A%CE%91%CE%9D%CE%9F%CE%9D%CE%99%CE%A3%CE%9C%CE%9F%CE%A3_%CE%9B%CE%95%CE%99%CE%A4%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%93%CE%99%CE%91%CE%A3_%CE%99%CE%95%CE%9A_%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%A1%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%97.pdf

13
Όχι από όλες. Σε κάποιες υπάρχει ακόμα.
Το ίδιο και με τα αγγλικά. Σε πολλές εξαφανισμένη.

14
Εάν δεν το προσέξατε όλα τα εξάμηνα είναι με 20 ώρες την εβδομάδα. Δηλαδή 4ώρα καθε μέρα. Δηλαδή άγριο κόψημο ωρών.
Π.χ σε μία ειδικότητά από 23, 28, 24, 25 σύνολο: 100 στα 4 εξάμηνα πάμε στις 80 ώρες. Ωμορφιές.

Σελίδες: 123 ... 18

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160667
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 916
Σύνολο: 918

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.