0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν μιλαμε για "λιγοτερες ασκησεις".Μιλαμε για χαμενες εβδομαδες μαθηματων. Για υποτονικη εως ανυπαρκτη σχολικη διαδικασια.Δεν γινονται μαθηματα. Το webex ειναι ενας διαυλος επικοινωνιας. Τα παιδια μοιραια θα ερθουν πισω. Το νιωθουν και το ξερουν καλα. Και εμεις οι εκπαιδευτικοι εχουμε αλλον ρολο, νομιζω.Εχουμε συρρικνωση της σχολικης χρονιας στα ορια της εξαφανισης, και εμεις συνεχιζουμε να υποτιμουμε το σχολειο.Εμεις οι ιδιοι που υπερασπιζομασταν (πιο παλια) την αξια του εκπαιδευτικου στην ταξη!!Εχουν δικιο δηλαδη εκεινοι που μας λενε τεμπεληδες;
Παρατηρήσεις1.Αφου το υπουργείο ζητάει διαγωνισματα on line τότε να φανταστώ θα ζητήσει και on line πανελλήνιες?2.Η χρόνια είναι χαμενη από άποψη γνώσεων, εκτός των μαθημάτων που δεν δίνουν πανελλήνιες. Το ότι η ύλη προχώρα πιο αργά και άλλα τέτοια δεν μας αφορούν. Τι να το κάνω που η ύλη προχώρα πιο αργά στην Α λυκείου. Στην Β και στην Γ πρέπει να θεωρούνται δεδομένα(να ναι καλά τα φροντιστήρια)3.Αν η τηλεκπαιδευση πήγαινε σούπερ τότε γιατί η μείωση ύλης σε πανελλήνιες και η κατάργηση της βάσης του 10?4.Μερικοι νομίζετε πως με το μάθημα της τηλεκπαιδευσης που κάνετε πιάσατε τον παπα από τα α@#€&.Χαλαρωστε λίγο5.Ποσοι από εσάς αν ανοίξουν τα σχολεία θα βάλετε πιο εύκολα θέματα με την δικαιολογία της τηλεκπαίδευσης?
Τί γίνεται στην Ευρώπη;Γερμανία: ANOIXTA σχολεία (μεχρι τωρα)Ιταλία: ANOIXTA σχολείαΓαλλία: ANOIXTA σχολείαΙσπανία: ANOIXTA σχολείαΜ. Βρετανία: ANOIXTA σχολείαΕλβετία: ANOIXTA σχολείαΙρλανδία: ANOIXTA σχολείαΠορτογαλία: ANOIXTA σχολείαΟλλανδία: ANOIXTA σχολείαΤσεχία: ANOIXTA σχολείαΔανία: ANOIXTA σχολείαΣουηδία: ANOIXTA σχολείαΑυστρία: ΔΗΜΟΤΙΚΑ σχολεία ΑΝΟΙΧΤΑhttps://www.efsyn.gr/node/267315Στις παραπάνω χώρες υποτιμούν την ανθρωπινη ζωή όπως πολύ γλαφυρά τονίζεται απο διάφορους εδω μέσα. Οι μέγιστοι ανθρωπιστές....Ο JURE παριστάνει οτι δεν καταλαβαίνει. ΟΚ.Υ.Γ Τα επιχειρήματά σας για τη στήριξη της ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ του WEBEX θα γίνουν αντικείμενο εκμετάλλευσης σύντομα. Ο εκπαιδευτικός έχει συγκεκριμένο ΡΟΛΟ στην ΤΑΞΗ, όχι στο PC του. Καλό είναι να έχει δεξιότητες στις νέες τεχνολογίες αλλά συνοδευτικά. Για την τάξη είσαι εκπαιδευτικός, JURE. Oxι για το σπιτάκι σου. Και μιλάμε για παιδιά. Σεμινάρια, ναι, παίρνουμε μεσω υπολογιστή, αλλά ξέρεις πόση αξία έχουν....Μην κοροιδευόμαστε!!!!
Οι πρώτοι που ζήτησαν μείωση στην ύλη επίσημα ήταν οι των φροντιστηρίων. Ψάξτε το λίγο. Η ύλη δεν είναι το παν. Και σε ένα κεφάλαιο μπορείς να καταλάβεις την ποιοτική διαφορά ενός από έναν άλλον. Η ύλη για τις πανελλήνιες θα ακολουθήσει φαντάζομαι αναλόγως πού έφθασαν στα σχολεία.Η υποτίμηση ξεκινά από διαφόρους χωρίς λόγο. Το λυπηρό είναι ότι διάφορες ελμε στέλνουν τέτοιου ύφους υποτιμητικά μηνύματα χωρίς όμως να έχουν το θάρρος να ζητούν να επαναληφθεί η χρονιά ως χαμένη. Αυτό είναι πιο υποκριτικό. Όσο και αν θυμώνω με τον υποβιβασμό της συνολικής σημαντικής προσπάθειας που έχει γίνει, το μέλος «πάνω από όλα εγώ» είναι πιο έντιμο και ειλικρινές σε σχέση με τους συνδικαλιστές που φωνάζουν: όχι αξιολόγηση των μαθητών, όχι wevex, όχι απουσίες, χωρίς να παραδέχονται ότι αν δεν βοηθήσουν στη στήριξη της τηλεκπαίδευσης με όσα μέσα διαθέτουν θα φτάσουμε στο σημείο αυτό. Να χαθεί η χρονιά μαζί και οι κόποι μας. Οι μαθητές μου πραγματικά δουλεύουν πολύ. Μαθαίνουν πολλά. Δεν προχωρώ γρήγορα, αλλά προτιμώ να πω δέκα φορές κάτι παρά να το προσπεράσουμε γρήγορα, μιλώντας με τους δυο τρεις άριστους που κάνουν το μάθημα να πετάει! Θα έλεγα ότι τώρα είναι πιο φορτωμένα τα παιδιά που διαβάζουν. Ζητούν να ανοίξουμε κι αυτά. Για το μικρό μέρος και σχολείο όπου βρίσκομαι, αντιλήφθηκα αργά τον λόγο που δεν θα έβαζα το χέρι μου στη φωτιά να ανοίξουμε. Κρύβουν τα κρούσματα και κρύβουν για λόγους στιγματισμού ότι νοσούν. Η μάσκα είναι προστατευτική, αλλά θα προτιμούσα να έχω εμβολιαστεί προτού μπω ξανά στην τάξη. Δεν βλέπω όμως να γίνεται.
Εσείς; Τι κάνετε εσείς;
Το μη χειρον βέλτιστον, δηλαδή...Δεν είπε κανείς οτι δεν δουλεύουν οι μαθητές ή οι εκπαιδευτικοι. Αρκεί αυτό όμως;Στο δημοτικό το WEBEX δεν αποδίδει. Μην φοβόμαστε να το καταγράψουμε.Στο Γυμνάσιο - Λύκειο, οι μαθητές απλά διατηρούν επαφή. Μέχρι εκεί.Κάθε τι περισσότερο είναι για αυτοαποθέωση του γράφοντος.