Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τα τμήματα ένταξης είναι εύκολα... Σε ειδικά σχολεία και σε ΚΕΣΥ πως θα δουλέψουν? θα πάει ο γονιός το παιδί για διάγνωση και θα βρει εκπαιδευτικό χωρίς μέρα προϋπηρεσίας στην ειδική που δεν έχει δει ποτέ από κοντά αυτισμούς ή σύνδρομα. Απλά τραγικό. Και αυτός ο άνθρωπος θα πρέπει να βγάλει διάγνωση και να καθορίσει δομή και πλαίσιο στήριξης. Για την ειδική αγωγή είναι καταστροφή αυτό που συμβαίνει.
Δεν διαφωνώ αλλά σε ένα βαθμό αυτό δεν συμβαίνει και τώρα; Οι μόνιμοι που βρίσκονται σε τέτοιες θέσεις δηλαδή έχουν αξιόλογα μεταπτυχιακά και διδακτορικά ή βρέθηκαν εκεί μέσω σεμιναρίων και εξ αποστάσεως μεταπτυχιακά για να πετύχουν τον τόπο συμφερόντων τους; Οι (πλέον λίγοι αλλά αρκετοί στο παρελθόν) αναπληρωτές από τον πίνακα γενικής που προσλαμβάνονταν στην ειδική λόγω εξάντλησης του αντίστοιχου πίνακα; Φυσικά δεν υποστηρίζω ότι τα παραπάνω νομιμοποιούν την κατάσταση αλλά μην πέφτουμε κι από τα σύννεφα.
Από ποιον να απαιτήσουν και με ποιον τρόπο Πελαγονία; Όλοι μας κρεμάσανε και κάνουν πως δεν υπάρχουμε. Που να απευθυνθούμε;
απο τις ερωτοαπαντησεις της ΠΕΑΔ που δημοσιευτηκαν στο ΑΒ.Θα γίνει γραπτός διαγωνισμός;Όχι, γιατί ποτέ δεν έδωσε λύσεις, δεν ήταν αξιόπιστος και γι' αυτό κανείς απ' όσους έχουν θητεύσει στο Υπουργείο από το 2010 και μετά δεν το προσπάθησε.ποτέ δεν έδωσε λύσεις; αυτοί θα μας τρελλάνουνΜαλιστα. Ο ΑΣΕΠ δε ηταν αξιόπιστος. Ψευδονται ασυστολως χωρις να παρουσιαζουν αποδειξεις και γι' αυτό κανείς απ' όσους έχουν θητεύσει στο Υπουργείο από το 2010 και μετά δεν το προσπάθησε. . Δηλαδή δικαιολογουν την αδιοριστια με προσχημα την αναξιοπιστια του Γραπτου.Θα μοριοδοτηθεί η επιτυχία σε παλαιότερους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ;Όχι. Οι πριν του 2008 έχουν συνταγματικό κώλυμα τη διάρκεια των πινάκων. Αυτός του 2008 είναι καθαρή πολιτική επιλογή να μη μοριοδοτηθεί.Αυτες ειναι οι απαντησεις του ΠΑΣΑΔ-Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Δασκάλων σχετικα με τον γραπτο.Για σκεφτειτε το. Απαντησεις απο ενα συλλογο που εκπροσωπει; το μεγαλυτερο ποσοστο των αναπληρωτών.Χειροτερες και απο τις απαντησεις του Υπουργείου. Μαλλον πρεπει να αλλαξουν ονομα. Ταιριαζει καλυτερα το (Διδασκαλική) Πανελλήνια Εκπροσώπηση Τύπου Υπουργειου Παιδείας=( Δ)ΠΕΤΥΠ
https://youtu.be/D-BiYy8GIZY?t=4Η Ασεπουλα δεν λέει αλήθεια για τα Ν.Δ και το ΚΙΝΑΛ. Και τα δύο κόμματα είπαν ότι το σύστημα που προτείνουν θα περιέχει και μόρια από γραπτό ΑΣΕΠ και μάλιστα η Ν.Δ. διευκρίνισε ότι πρέπει να είναι μέχρι 30% των συνολικών μορίων. ΑΚΟΥΣΤΕ ΣΤΟ 31,30 ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ Ν.Δ. ΚΑΙ ΣΤΟ 45 ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΑΛ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΑΣΕΠ ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΙΟΥΝ ΔΙΟΤΙ Η Ν.Δ. ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΝΑΛ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΒΑΛΛΟΥΝ ΚΑΙ ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΓΡΑΠΤΟ ΑΣΕΠ. Θα πουν λεπτομέρειες στην ολομέλεια. Η Ασεπουλα είπε σαφώς ψέμματα
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/277990_i-epitropi-morfotikon-ekane-dekto-nomoshedio-gia-toys-diorismoysΑπευθυνόμενος στη Ν.Δ. που διαρκώς προβάλλει το θέμα της «αριστείας» και ζητά γραπτό διαγωνισμό για την επιλογή των εκπαιδευτικών, ο κ. Γαβρόγλου σημείωσε: «έχουμε μια βαθιά διαφωνία για το τι σημαίνει η επιστημονική διάσταση μιας κοινωνικής πολιτικής. Εμείς, όπως σας είπαμε, καταργήσαμε τους γραπτούς διαγωνισμούς και ενισχύσαμε την προϋπηρεσία γιατί βλέπουμε κάτι θετικό σε αυτό. Για εμάς η αριστεία είναι αυτά τα κριτήρια να παίζουν ρόλο και όχι ποιος βγήκε ‘πρώτος των πρώτων’».Αναφερόμενος στο νέο σύστημα διορισμών, ο Υπουργός είπε: «Εμείς θέλουμε να έχουμε προσήλωση και στον νόμο και στο πνεύμα του Συντάγματος και στις αποφάσεις του ΣτΕ γιατί σεβόμαστε τα άτομα που θα διοριστούν. Δεν αφήνουμε κανένα παραθυράκι για ασάφειες». ....................Και κατέληξε: «Δεν καταργούμε τον νόμο 3848 για ψηφοθηρικούς λόγους αλλά για επιστημονικούς λόγους. Ο γραπτός διαγωνισμός θεωρούμε ότι δεν έχει επιστημονική και παιδαγωγική εγκυρότητα και γι’ αυτό τον καταργούμε και όχι για να καλοπιάσουμε κάποιους. Η προϋπηρεσία έχει έναν επιστημονικό χαρακτήρα και όχι μόνο εργασιακό. Ο δάσκαλος μέσα στην τάξη βελτιώνεται από την τριβή του με την εκπαιδευτική διαδικασία».Σημείωσε, τέλος, ότι το προφίλ των εκπαιδευτικών είναι κάτι σύνθετο: «Είναι κάτι που συνδιαμορφώνεται από πτυχία, από προϋπηρεσία και από κοινωνικά κριτήρια. Προσπαθούμε να τα συμπεριλάβουμε όλα αυτά ώστε να αντλήσει η κοινωνία μας ό,τι καλύτερο μπορεί».
asepoula πότε θα μας πεις σε ποια ομάδα ανήκεις εσύ;