Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - cretanman

Σελίδες: 123
15
Βγήκε στο http://e-aitisi.sch.gr ο ενιαίος πίνακας ωρομισθίων για το 2007.

Μπορείτε να τον δείτε αμέσως πατώντας στη διεύθυνση http://e-aitisi.sch.gr/oromisthioi_2007/index.html

Προεκλογικό κόλπο?

Αλέξανδρος

16
Μαθηματικό Θεσσαλονίκης 2004

17
;Dα ρε γιατί να μη με λένε Νατάσα Παζαϊτη?  ;D

Τότε θα είσουν χειρούργος και όχι νηπιαγωγός!!  ;D ;D Βέβαια αν σε έλεγαν Νατάσα Παζαίτη ίσως να σε προσελάμβαναν στο σχολείο να κάνεις μάθημα χειρουργικής σε παιδιά νηπιαγωγείου!!  ;D

Αλέξανδρος

18
Ουφ... ευτυχώς!! Ευχαριστώ πολύ όλους! Εμείς που είμαστε δεύτερη χρονιά πρέπει από φέτος να κάνουμε αίτηση για διορισμό? Μάλλον όχι έτσι?

Οι διακοπές θα γίνουν σε κάποια από τις παραλίες της Νότιας Κρήτης... Συστήνω το Ελαφονήσι και τα Φαλάσαρνα στα Χανιά, το Φοινικόδασος στη Μονή Πρέβελη στο Ρέθυμνο(ΦΟΒΕΡΗ παραλία με μεγάλο ποτάμό δίπλα στους φοίνικες στον οποίο κάνεις μπάνιο και το οποίο καταλήγει στην εξαιρετική θάλασσα...) και για σους προτιμούν ήσυχες και πανέμορφες μικρές παραλίες συστήνω το Νότιο Ηράκλειο : Αγιοφάραγγο, Καλοί λιμένες, Τρεις Εκκλησιές! Γενικά να ακολουθείτε πάντα τους χωματόδρομους. Θα σας βγάλουν σίγουρα σε τέλεια μέρη...

Αλέξανδρος

19
Βγήκαν στη σελίδα του ΑΣΕΠ.

Αλέξανδρος

20
Πολύ καλό Ovidius!! Κάτι μου θυμίζει...  ???  ;)

Για να διατηρήσουμε το χιουμοριστικό κλίμα σας στέλνω σε μία σελίδα με "προτεινόμενα θέματα" για τον επόμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (ωραίο χιούμορ έτσι? :) ) για όλες τις ειδικότητες και τα παιδαγωγικά. Πρέπει να διαβάσετε προσεκτικά όλες τις απαντήσεις γιατί πολλές περιέχουν "παγίδες".

Η συνέχεια στην επόμενη σελίδα...  http://www.math.uoc.gr/~ags/asep_test.pdf

Αλέξανδρος

21
'Aλεξ μην αγχώνεσαι καθόλου,γιατί η ιστορία έχει δείξει πως το πολύ 2-3 θέσεις αλλάζουν.
Όπως και πάντα ,διορίζονται λίγα περισσότερα άτομα από ΑΣΕΠ.
Σηκώνω λοιπόν λευκή σημαία (για την παλιά μας αντιπαράθεση) και ειλικρινά σου εύχομαι καλή τοποθέτηση του χρόνου ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Ευχαριστώ πολύ Μάγδα. Συγχαρητήρια και σε σένα και καλή τοποθέτηση φέτος. Η αντιπαράθεση δείχνει προβληματισμό και διαφορετικές απόψεις για ένα θέμα και αυτό είναι καλό. Ίσως εγώ να "φώναξα" λίγο παραπάνω διότι αγανάκτισα... (Αν θες βγάζεις το "Ισως" :) ) Αλλά τέλος καλό όλα καλα! Αυτή τη διδακτική τη φυσάω και δεν κρυώνει! Ένας καθηγητής που είχα στο μεταπτυχιακό, στο πανεπιστήμιο Κρήτης, δεν δέχτηκε να μπει βαθμολογητής στη διδακτική διότι (απ'οτι μου είπε) φέτος δεν υπήρχαν σαφείς οδηγίες για το πώς θα βαθμολογηθούν τα γραπτά (βαθμολόγησε μόνο στα Μαθηματικά) με τα γνωστά αποτελέσματα! Πάλι καλά που υπήρχαν τα μαθηματικά και γράψαμε κάτι...

Παρεπιπτώντως : Στη Ρω (ή σε κανένα άλλο (βραχο)νησάκι κάπου εκεί γύρω) υπάρχει κανένα σχολείο? Για να ξέρω που να δηλώσω του χρόνου :)

Αλέξανδρος

22
Ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις.Pepe με κόβω καμιά Γαύδο. Δεν πειράζει όμως. Θα κάνουμε κανένα ψαρεματάκι πότε πότε και θα περνάει ο καιρός.

Είδα τα οριστικα φυσικών και Χημικών. Στους χημικούς δεν έγινε καμία αλλαγή. Στους φυσικούς βγήκε ένας (ο τελευταιος στη θέση 285) και μπήκε κάποιος άλλος (στη θέση 265 αν θυμάμαι καλά ή κάπου εκεί κοντά). Εκείνος που βγήκε είναι πρώτος στην λίστα επιτυχόντων μη διοριστέων (σειρά 286) συνεπώς θα διορίζεται με τους συμπληρωματικούς διορισμούς που θα γίνουν τη δεύτερη χρονιά.

Στους υπόλοιπους κλάδους δεν είδα τί έγινε! Αυτή την εβδομάδα ή στην αρχή της επόμενης (σύμφωνα με το ΑΣΕΠ), βγαίνουν και τα οριστικά Μαθηματικών και Θεολόγων.

Αυτά...

Αλέξανδρος

23
Μακάρι! Είμαι 6ος από το τέλος! Νομίζω την προηγούμενη φορά στους ΠΕ03, άλλαξε κατά 2 άτομα ο πίνακας των διοριστέων : Από ένα άτομο κάπου στη μέση που του έβαλαν κάποια προσαύξηση που δεν υπήρχε (οπότε μετά που του την έβγαλαν πήγε 200 θέσεις πίσω), καθώς επίσης και ο τελευταίος που βγήκε λόγω των ενστάσεων και ο οποίος διορίστηκε, όπως λες, από τους συμπληρωματικούς διορισμούς.

Ευχαριστώ πολύ. Κάθε πληροφορία περί του θέματος έκδοσης των οριστικών αποτελεσμάτων είναι δεκτή από όλους.

Αλέξανδρος

24
Καλησπέρα σε όλους,

Είμαι στην λίστα διοριστέων μαθηματικών της 2ης χρονιάς αλλα βρίσκομαι λίγες θέσεις πριν από το τέλος. Τί λέτε για τα οριστικά αποτελέσματα? Πότε πιστεύετε ότι θα ανακοινωθούν? Περιμένω αγωνιωδώς γιατί αν αλλάξουν μερικές θέσεις τότε αυτόματα θα με "πετάξουν" εκτός πίνακα διοριστέων. Αν και πολλοί μου είπαν ότι κάτι τέτοιο δεν είναι εύκολο να συμβεί, φύλαγε τα ρούχα σου που λένε. Έχετε ακούσει ανάλογα περιστατικά από τις προηγούμενες φορές? Κατά πόσα ονόματα περίπου είχαν μεταβληθεί οι πίνακες των διοριστέων?

Ευχαριστώ πολύ,

Αλέξανδρος

25
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Βάση διορισμού
« στις: Ιούνιος 13, 2007, 07:01:12 μμ »
Όσο για τον άλλον που σε κατέκρινε επειδή δεν γνώριζες για την ισότητα των αριθμών της διδακτικής,μη μασας,ούτε κι εγώ το ήξερα,ούτε και πολλοί άλλοι!!!Έτριβα τα μάτια μου όταν το έκανα με γ.π και μου βγήκαν ίσοι!!!Ντρεπόμουν να το γράψω μπορώ να σου πω!!!

Μια και είμουν εγώ εκείνος που "κατέκρινε", θέλω να σε ρωτήσω το εξής : Πού είσουν τόσο καιρό που συζητούσαμε το θέμα αυτό και γιατί δεν έπαιρνες θέση για να υποστηρίξεις το vikoulaki? Τώρα που "εχεις δεμένο το γαϊδαρό σου" βγαίνεις και μιλάς έτσι? Ήταν προς τιμήν της Βίκυς που βγήκε και υποστήριξε την άποψή της, λογομαχήσαμε, τσακωθήκαμε, βριστήκαμε κτλ κτλ κτλ Όμως επειδή πέρασες την δοκιμασία του ΑΣΕΠ, βγαίνεις και παραδέχεσαι το λάθος που έκανες, και θέλεις να σε χειροκροτήσουμε κιόλας? Τί σημαίνει δηλαδή "μη μασάς" ? Δεν νομίζω καθ΄όλη τη διάρκεια της λογομαχίας να "μάσησε" να μιλήσει. Τυχαίνει λοιπόν να πήρες 50 στη Διδακτική, η Βίκυ να πήρε 55 και εγώ να πήρα 40 παρόλο που έγραψα ότι οι αριθμοί είναι ίσοι με δικαιολόγηση. Σημαίνει κάτι αυτό για σένα με τους βαθμούς που είδες να βάζουν? Τί σου λέει ότι 17 άτομα πέρασαν το 75 % στη Διδακτική? Εδώ γίνεται η Διεθνής Ολυμπιάδα Μαθηματικών κάθε χρόνο και βρίσκεται το 10% των μαθητών και παίρνει άριστα!! Τι διάολο, δεν μπορούν να βρεθούν 10% των μαθηματικών (ειδικά εκείνοι που διδάσκουν χρόνια σε φροντιστήρια) να γράψουν άριστα τον τρόπο με τον οποίο διδάσκουν το εμβαδόν που περικλείεται μεταξύ δύο συναρτήσεων ???? Δηλαδή κάποιοι γράφουν 90+ στα μαθηματικά και 30 στην Διδακτική και είναι απόλυτα λογικό?? Συνεπώς η μη αντικειμενικότητα της βαθμολόγησης σε αυτό το αντικείμενο της ειδικής διδακτικής, ήταν το κλειδί σε αυτό το διαγωνισμό.

Παράθεση από: magda
Για κάποιους που έκαναν πιο παλιά σφοδρή επίθεση στο βικουλάκι,αγαπητοί μου φίλοι,πήρα μόνο 50 στην ειδική διδακτική και όμως είμαι στην πρώτη φουρνιά διοριστέων!!!
Και μη βιαστείτε να πείτε για προσαυξήσεις,έχω μόνο 1,42 από πτυχίο.

Δηλαδή πιστεύεις ότι ΔΕΝ θα έπρεπε να μετράει ο βαθμός του πτυχίου στο ΑΣΕΠ ? Αφού κάποιος πάλεψε για τον βαθμό αυτόν δεν θα έπρεπε να μετράει? Αφού δεν με έβαλε η διδακτική (λόγω του ότι είμαι τελείως άσχετος (!!!) και δεν μπορώ να διδάξω με τίποτα το εμβαδον, ούτε να συγκρίνω δύο αριθμούς) με έβαλε ο βαθμός στα μαθηματικά και η προσαύξηση στο πτυχίο και το βρίσκω και απόλυτα τιμητικό. Κάποιοι άλλοι μπορεί να είχαν (και είχαν) μεγαλύτερο μέσο όρο αλλά έτυχε εγώ να έχω προσπαθήσει περισσότερο στο Πανεπιστήμιο από κάποιον άλλο. Απόλυτα λογικό μέσα σε όλα τα παράλογα του ΑΣΕΠ. Ακόμα και στον εννιαίο πίνακα θα έπρεπε να μετράει αλλά δεν μετράει. Ούτε ξέρω γιατί.  Πρέπει δηλαδή να νιώθω και τυχερός διότι με λίγο χαμηλότερο πτυχίο θα έμενα απ'έξω! Μήπως τελικά αλλού είναι το πρόβλημα? Πριν βιαστείς να απαντήσεις διάβασε προσεκτικά (αν έχεις το χρόνο) τα προηγούμενα μηνύματά μου για να δείς τις προτάσεις μου. Είναι τελείως παράλογο ένας κλάδος τόσο αντικειμενικός από τη φύση του να έχει τόσο μεγάλες αποκλίσεις στη βαθμολογία!! Ακόμα και στα μαθηματικά έγιναν τραγελαφικά πράγματα. Δηλαδή ΤΙ να πουν οι κακόμοιροι οι φιλόλογοι ή όποιοι κλάδοι της κλασσικής κατεύθυνσης με τα περισσότερα θέματα να είναι ανάπτυξης και η μη αντικειμενικότητα της βαθμολόγησης είναι (δυστυχώς) ο μεγαλύτερος παράγοντας επιτυχίας ή αποτυχίας ? Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί διορθώνουν άτομα που παίζουν κορώνα γράμματα με το μέλλον μας.  Και όλα αυτά θεωρώντας ότι οι θεματοδότες και στα μαθηματικά (ίσως να χάνουν λίγο στο θέμα με τη στατιστική) αλλά και στην ειδική διδακτική έβαλαν πολύ άξια θέματα. (Ειδικά στην ειδική διδακτική δεν θα μπορούσαν να επιλέξουν καλύτερα θέματα κατα τη γνώμη μου... Ήταν θέματα καθαρής διδακτικής. Ένα θέμα με σχέδιο διδασκαλίας καθώς επίσης ένα διδακτικό επεισόδιο το οποίο έπρεπε να σχολιάσουμε).

Σκεφτήκατε ότι δεν πληρώνουν μετά τον διορισμό μας για την επιμόρφωσή μας, διότι θεωρούν ότι εκπαιδευτήκαμε (αφού περάσαμε στο ΑΣΕΠ ντε...) σε θέματα παιδαγωγικών και σε θέματα διδακτικής? Αυτός είναι και ο λόγος που μας έχουν βάλει αυτά τα άθλια πράγματα στον διαγωνισμό! Για να γίνει 1 μήνας επιμόρφωσης και να μας πουν : "είστε έτοιμοι τώρα... αφού έχετε εμπειρία και από το ΑΣΕΠ" Κα για να σφραγιστεί η αθλιότητα αυτή, σε περίπτωση ισοβαθμίας του τελικού βαθμού δύο μαθηματικών, προηγείται εκείνος που έχει μεγαλύτερο βαθμό στη διδακτική!!! (αμ πώς?? Παιδαγωγοί είμαστε τρομάρα μας... Θα μας ρωτάνε με απορία τα παιδιά για μαθηματικά και εμείς θα τους λέμε για τις "λογικές συνέπειες της πράξης" του Dreikurs) Τέλος πάντων...

Αυτά...

Αλέξανδρος

26
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Βάση διορισμού
« στις: Ιούνιος 03, 2007, 08:49:35 μμ »
Σα δεν ντρέπεσαι! Μόνο αυτό έχω να πω! Αντί για να μην πεις κουβέντα για το συγκεκριμένο θέμα, και να πετάξεις από τη χαρά σου που πήρες μονάδες από αυτό, βγαίνεις και προσπαθείς να δικαιολογηθείς επειδή έτυχε το γραπτό σου να πέσει σε διαφορετικό βαθμολογητή από ότι το δικό μου. Το μόνο όμως που θα ήθελα ήταν να μπορούσα να πάρω αντίγραφο του γραπτού μου στη διδακτική για να σχολιάσεις εσύ το 40 που έτυχε να πάρω και να σχολιάσεις κυρίως το πρώτο θέμα που λες, το βασικό θέμα ανάλυσης που διδάσκεις (και διδάσκω) κάθε χρόνο στα παιδιά (Για το 2ο εξάλλου έχω ήδη γράψει την προσέγγισή μου στη 2η σελίδα του ίδιου post την οποία την άφησα όπως είδες στην κρίση ΟΛΩΝ). Όμως ήδη τα γραφόμενά σου έρχονται σε αντίθεση. Από τη μία πιστεύεις ότι έχεις αδικηθεί κατά κράτος στο γνωστικό αντικείμενο το οποίο μάλιστα είναι (για ένα σωστό βαθμολογητή) ΠΛΗΡΩΣ αντικειμενικό και σχολιάζεις τους κακούς βαθμολογητές και κατά τα άλλα κάποιος άλλος συνάδελφος που έγραψε χαμηλότερα από εσένα <<προσπάθησε να σε κάνει ρόμπα>>. Αντί για να συμπεράνεις το μεγάλο χάλι των βαθμολογητών για άλλη μία φορά, σχολιάζεις εμένα. Ας αφήσουμε το κοινό να κρίνει. Δεν θα ήθελα να γίνει αναβαθμολόγηση στο γραπτό μου. Το μόνο όπως είπα που θα ήθελα, θα ήταν να πάρω φωτοτυπημένο το γραπτό μου στη διδακτική και να το βάλω σε κοινή θέα για να δεις το γραπτό που πήρε 40 για να το συγκρίνεις με εκείνο που πήρε 55. Και δυστυχώς υπήρχαν συνάδελφοι που έγραψαν πολύ καλύτερα από εμένα στο γνωστικό και έμειναν απ'έξω λόγω της άσχημης βαθμολόγησης στη διδακτική και από την άλλη με προβληματίζει το γεγονός ότι μπορεί να υπήρχαν συνάδελφοι που διορίζονται με 55-60 στη διδακτική και το 2ο θέμα είναι εκτός θέματος. Στην έκθεση πώς θα βαθμολογούνταν άραγε αν το θέμα ζητούσε να αναπτύξουν την ισότητα των δύο φύλλων και κάποιος ανέπτυσε και έγραφε για την ανισότητα τους??? Τί λέτε οι φιλόλογοι σε αυτό? Θα έπαιρνε μονάδες η συγκεκριμένη έκθεση? Με προβλημάτισε πολύ η βαθμολόγηση της διδακτικής! Αυτό μόνο έχω να πω για φέτος. Κρίμα γιατί τα θέματα (θα το επαναλάβω) ήταν εξαιρετικά επιλεγμένα για διδακτική προσέγγιση και συνεχίζω να το πιστεύω...

Συμπέρασμα: Χαίρομαι που διορίστικα και φταίνε τα μαθηματικά!! Με προβληματίσε πολύ ο τρόπος βαθμολόγησης σε μαθηματικά και διδακτική. Τελικά ο ΑΣΕΠ είναι τζόγος. Καταλαβαίνω και συμμερίζομαι απόλυτα όλους εκείνους τους υποψηφίους από τους υπόλοιπους κλάδους ειδικά όταν η βαθμολόγηση του γραπτού εξαρτάται από την υποκειμενικότητα των απόψεων των βαθμολογητών. Όταν βλέπεις τέτοια πράγματα σε κλάδους όπως τα μαθηματικά που τα πράγματα είναι ξεκάθαρα, τότε τί να πουν οι φιλόλογοι για αυτό? Μήπως θα πρεπε να μην εξετάζεται τελικά η διδακτική αλλά να γίνεται μία σωστή επιμόρφωση μετά τον διορισμό? Αφου δεν μπορούν να βαθμολογήσουν (και αν θέλετε τις αποδείξεις κοιτάξτε από την αρχή τα posts που υπάρχουν εδώ) γιατί να δίνουμε εξετάσεις σε αυτά?? Ποιος σκοπός εξυπηρετείται?. Α-Π-Α-Ρ-Α-Δ-Ε-Κ-Τ-Ο-Ι.

Αλέξανδρος

27
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Βάση διορισμού
« στις: Ιούνιος 01, 2007, 02:17:20 μμ »
Κι εγω πέρασα του χρόνου.

Αλέξανδρος

28
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Βάση διορισμού
« στις: Ιούνιος 01, 2007, 01:41:18 μμ »
Πηγαίνετε στην σελιδα http://www.asep.gr/10P_2006/PROS/PE03/alfabitikh_pe03_pros.XLS

Έχουν βγει τα αποτελέσματα παρόλο που δεν τα έχουν βάλει σε κάποια σελίδα. Μάλλον τώρα την φτιάχνουν. :) Καλα αποτελέσματα

Αλέξανδρος!

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160776
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 436
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 326
Σύνολο: 326

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.