0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συνάδελφε γιατί λες ότι θα είναι άδεια τα σχολεία; Για αυτό το λόγο βγαίνουν οι πίνακες ωρομισθιων -το θέμα είναι πότε θα τους προσλάβουν. Είναι απαράδεκτο να γίνονται αποσπάσεις σε ΣΔΕ με κάτω από 6 τμήματα και να ξυνονται μετά οι μόνιμοι...κάνοντας 9 ώρες μάθημα μαζί με το πρότζεκτ(έχω δει κι απόσπαση σε ΣΔΕ με δύο τμήματα)-αυτο κι αν είναι κατασπατάληση δημοσίου χρήματος....Οι πίνακες υπάρχουν και δεν υπάρχει δικαιολογία να αργήσουν οι προσληψεις- αν αργούν είναι πολιτική απόφαση που σχετίζεται με τον τρόπο θεώρησης του ΣΔΕ από την πολιτεία. ΟΧΙ αποσπάσεις σε ΣΔΕ κάτω των έξι τμημάτων καθώς είναι κοροϊδία και γίνεται για βολεμα κυριολεκτικά κι όχι γιατί υπάρχει πραγματική ανάγκη. Άραγε αν γινόταν και διάθεση για συμπλήρωση του ωραρίου που πρέπει να καλυφθεί, θα είχατε την ίδια αγάπη, πόνο κι ανησυχία για την στελέχωση των ΣΔΕ;
Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω γιατί κάποιοι θεωρούν - και το δείχνουν ευκαίρως-ακαίρως - ότι όλοι οι μόνιμοι πάνε στα ΣΔΕ για βόλεμα ενώ όλοι οι ωρομίσθιοι πάνε από παιδαγωγικό έρωτα... Δηλαδή, δεν υπάρχουν αποσπασμένοι με προσόντα, τυπικά και ουσιαστικά, που κάνουν καλά τη δουλειά τους; Και από την άλλη, το να είσαι ωρομίσθιος εκπαιδευτής σημαίνει ότι είσαι ο ορισμός της τελειότητας; Για όσους αυτή η οπτική έχει καταντήσει στερεότυπο, ας μη ξεχνούν ότι τα στερεότυπα και οι γενικεύσεις βλάπτουν σοβαρά την αλήθεια (και την υγεία μας, όταν μας ανεβάζουν χωρίς λόγο το αίμα στο κεφάλι ).
Ακόμη και σε ένα ΣΔΕ με 4 τμήματα, ένας αποσπασμένος έχει 4*3+3 = 15 ώρες (μαζί με project). Αν βάλεις και τις ανάγκες ενισχυτικής που υπάρχουν για τις βασικές (τουλάχιστον) ειδικότητες, μια χαρά καλύπτεται το ωράριο 18 ή 20 ωρών που έχουν οι περισσότεροι αποσπασμένοι. Μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν και οι γραφειοκρατικές δουλειές που πρέπει να γίνουν από τους αποσπασμένους. Στο κάτω-κάτω αν υπολείπονται για μερικές ώρες του ωραρίου ας τους βάλουν να συμπληρώσουν σε κανένα Γυμνάσιο, μην έχουμε και "κατασπατάληση" δημόσιο χρήματος.
Από τις 15 ώρες μέχρι τις 23 υπάρχει μεγάλη απόκλιση. Σε πολλά σδε χώνουν τους ωρομισθιους και για τη γραφειοκρατική δουλειά ενώ δίνουν άδειες άσκησης σε αποσπασμένους να διδάσκουν και σε άλλες δομές. Ο ωρομισθιος πάει για δουλειά καθαρά τις ώρες και πληρώνεται τις ώρες που δούλεψε συν ότι άλλο του αναθέσουν. Ο μόνιμος δε συμπληρώνει καν ωράριο και πάει κυρίως για άλλους λόγους (φυσικά δεν υπάρχουν μόνο τέτοιοι, αλλά κυρίως τέτοιοι). Και καλά πιάσαμε το τέσσερα τμήματα...που στον τρίωρο γραμματόσημο πιάνει 15 ώρες και μένουν πόσες αλλες... σκεφτείτε τα τρία, τα δύο κτλ.. και το αναφέρουμε και για καλό, ότι είναι επαρκές σαν ωράριο.....!. Το να δικαιολογήσεις το ωράριο με το τέχνασμα της ενισχυτικής απέχει από την ουσία. Δε μιλώ για το πώς τυπικά θα συμπληρωθεί στα χαρτιά το ωράριο αλλά στην πραγματικότητα. Επίσης δε σχολιάζω το πόσο καλός εκπαιδευτής είναι κάποιος-και ωρομισθιοι και μόνιμοι μπορεί να είναι και τα δύο. Μιλάω για το τι συμφέρει στο κράτος καθαρά. Από τη στιγμή που υπάρχει ΕΣΠΑ το να αποσπας μόνιμους και να τους έχεις με πολύ λιγότερες ώρες να δουλεύουν και να τους βγάζεις από τα πρωινά σχολεία με το πλήρες τους ωράριο γίνεται για άλλους λόγους κι όχι γιατί όντως υπάρχει ανάγκη. Υπάρχουν οι ωρομισθιοι για να καλύψουν τις θέσεις. Ας τους κάνει αναπληρωτές αντί να φέρνει μόνιμους να κοιτάζονται στα γραφεία αν έρχονται... Λοιπον με το μητρώο που ελέγχουν μόνο τα νέα δικαιολογητικά και νέες εγγραφές δεν υπάρχει κανένας λόγος καθυστέρησης προσλήψεων ωρομισθιων.
Δεν είναι 23 οι ώρες των μόνιμων όπως σου είπα. 18 ή 20 έχουν οι περισσότεροι. Το ωράριο ΔΕ ξεκινά από 21, στα 10 χρόνια πέφτει στις 20 ώρες και στα 20 χρόνια πέφτει στις 18.Επίσης, αν θεωρείς την ενισχυτική είναι τέχνασμα για τα ΣΔΕ και όχι υπαρκτή ανάγκη, τι να σου πω. Όπως νομίζεις...Δεν νομίζω ότι κολλάει πάντως και εδώ αυτή η δήθεν κόντρα μονίμων-ωρομισθίων. Ίσως σε ένα άλλο topic για όσους δεν βαρέθηκαν να ανακυκλώνουν τα ίδια και τα ίδια. Απορώ πώς δεν βαρεθήκατε τόσα χρόνια.
Και οι ίδιοι οι ωρομίθιοι τι κάνουν για αυτά? Πόσες φορές αντέδρασαν δυναμικά και με ποιον τρόπο? Μην τα ρίχνουμε πάντα στους άλλους. Πρέπει πρώτα να κάνουμε οι ίδιοι κάτι για τον εαυτό μας και μετά θα έρθουν και οι άλλοι να βοηθήσουν.Και να σου θυμίσω ότι μιλάς για έναν κλάδο που έχει χάσει παντελώς την αγωνιστικότητά του, λόγω της πολυδιάσπασης και επειδή καθένας κοιτάζει το μικροσυμφέρον του. Δες ποσοστό στις απεργίες για να καταλάβεις. Ο καθένας, ανάλογα με την ιδιότητά του και την ειδικότητά του, πιστεύει ότι μόνο αυτός δουλεύει και όλοι άλλοι που έχουν άλλη εργασιακή κατάσταση ή ειδικότητα είναι τεμπέληδες. Πρέπει να είμαστε ο μόνος κλάδος που υποτιμούμε συνεχώς από μόνοι μας το επάγγελμά μας, ενώ είναι γνωστό ότι είναι από τα πιο κακοπληρωμένα, συγκρινόμενοι με άλλα Ευρωπαϊκά κράτη. Δεν χρειάζεται να πας μακρυά. 1-2 μηνύματα πιο πάνω θα κοιτάξεις, θα καταλάβεις ότι οι καθηγητές του δημοσίου είναι τεμπέληδες. Άντε να μας σεβαστούν οι άλλοι μετά, όταν δεν σεβόμαστε μόνοι μας τους άλλους συναδέλφους.
Π Ο άλλος πιστεύει ότι στα 12 χρόνια βρήκε μόνο 4 να κάνουν σωστά τη δουλειά τους.
Τώρα αν ένας μόνιμος δε συμπληρώνει το ωράριό του για 1 ή και 2 ώρες αυτό μπορεί να συμβεί και στην τυπική εκπαίδευση.
Η ουσία είναι ότι σε ΣΔΕ κάτω των 6 τμημάτων δε συμπληρώνεται το ωράριο, ας μην κοροιδευομαστε. Τώρα να διαμαρτυρηθώ με δεδομένα και να πω κάνετε αχρειαστες αποσπάσεις το λέω, όπως κι ο σύλλογος που υπάρχει. Αλλά δε μπορείς να έρθεις σε κόντρα με το συνάδελφο επειδή το υπουργείο του έδωσε απόσπαση....Τέλος πάντων όλοι γνωρίζουμε τί συμβαίνει πολύ καλά. Οι πάνω δεν έχουν ιδέα μάλλον....