0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τα μορια τα όρισα αυθαίρετα ως ουσιαστικό προσον μιας και σε αυτο βασίζονται όλες οι αποφάσεις του υπουργείου παιδείας οταν πρόκειται να γίνουν υπηρεσιακές μεταβολές (π.χ. μετατάξεις, μεταθέσεις κ.α.). Αν έχεις σκεφτεί εσυ ένα άλλο ουσιαστικό προσον που να ορίζεται κάπου παρακαλώ ανέφερε το.
Το ότι η εγκύκλιος θετει υπεραριθμίες χωρις να υπολογίζει ένα σωρο αλλα κριτιρια που η ιδια αναφέρει και οριζουν λειτουργικές αναγκες στην εκπαίδευση δεν είναι παράξενο; Τι ακριβώς θα δεικνύουν τα νουμερα των πλεονασμάτων που προκύπτουν απο μια τέτοια εγκύκλιο;
Οι υποχρεωτικές μεταθέσεις θα υλοποιηθούν αφου συνυπολογιστούν και οι Β' αναθέσεις και μετατάξεις(ίσως?) των εκπαιδευτικών. Πιστευεις ότι δεν θα μείνουν εκπαιδευτικοι ως υπεράριθμοι ακόμα και μετά τις υποχρεωτικές μεταθέσεις; (το ίδιο το υπουργείο δήλωσε οτι τελικά θα είναι λίγες). Δεν μιλαει κανείς για λειτουργικές ανάγκες και αυτό είναι ανησυχητικό.
Patreas, τι σε κάνει να νομίζεις ότι δεν παίζει η μερική κατάργησης θέσεων (π.χ. Πληροφορικής) σε συνδυασμό με αξιολόγηση εξπρές (μέσα στο καλοκαίρι) με βάση έτη προϋπηρεσίας και τυπικά προσόντα;