0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Νομος Γαβρόγλου ήτανε, ΑΛΛΑ Ο ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΠΡΗΞΕΙ ΤΟ ΣΥΚΩΤΙ ΜΕ ΑΡΙΣΤΕΙΕΣ Κ ΠΑΠΑΡΙΕΣ. Ο άνθρωπος ήταν λαικιστης κ ειλικρινής. Η ΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΡΑ 2,5 ΧΡΟΝΙΑ. Η ΝΙΚΗ ΔΙΟΡΙΣΕ ΣΧΕΔΟΝ 17,000 ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ. Η ΝΙΚΗ ΜΑΣ μας τα πρήζει με τις αριστείες Κ μου θέλει κ τράπεζα θεμάτων κ μπεντσμαρκς κ αξιολογηση κ ολα αυτα που εχει η χαι σοσαιτι/ Β. Αμερικη/ΕΕ/Αυστραλια. Ας μας πει η Νίκη , ποια άλλη αριστη χώρα διορίζει εκπαιδευτικό με Γ2 στα Μογγολεζικα. Ας μας πει η Νίκη ποια αλλη αριστη χώρα εφαρμόζει "αξιολογηση" στην οποια η μεγαλτερη "ποινη", μα ο χειρότερος δάσκαλος να σαι σε οοοολη την οικουμένη, θα να ναι μια ονλαιν επιμορφωση!?!? (δλδ να βαζεις πλυντηριο/σιδερώνεις/ να βαζεις τα παιδια σ να κάνουν την επιμορφωση, κανεις ποτε δεν θα παρει χαμπάρι ). Η Νικη είναι κ με τον αστυφυλαξ κ με το χωροφυλαξ για να μαζευει ψηφαλακια απο παντου κ να μην το κουνήσει απο τη καρεκλίτσα της κ το χει καταφέρει. Σανο στοτς γονείς με την "αξιολογηση" των τεμπεληδων που δεν εχει γινει ποτε (Η Νικη της αριστείας κ ο Μητσοτακης μονο τα κατεφερανε), σανο στον κατακαημενο νούμερο 21,284 του ΠΕ02 να πηγαίνει να αγοράζει προσόντα γιατί ίσως σε καμια 300ρια χρονια θα πατήσει σε τάξη δημοσιου σχολείου. κ η Νικη στη καρεκλιτσα της χωρις να σπάσει αυγά , χωρις να ανοιξει μύτη με την αριστεία λάβαρο-απλα ειναι αριστεία αλα Γκρεκα-πατέντα Ελληνική, δεν έχει λήξει η πατέντα γι αυτό μάλλν δεν την αντιγράφουνε οι λοιποι άριστοι ανα τον κοσμο
Αν μετραει μονο η προυπηρεσια θα μιλανε οσοι δεν εχουν οτι πετανε τους νεους αποφοιτους στον καιαδα και θα παιρνανε μονο οσοι ειχαν τα λεφτα για να τους στηριξουν οι δικοι τους στην αλλη ακρη της ελλαδας που θα πανε για να μαζεψουν μορια.
Περνάει ο καιρός και ξαφνικά 5η χρονια αναπληρώτρια. Ας μην μιλήσω για όσους -ες κοντευουν να συμπληρώσουν δεκαετία. Απορώ για ποιο λόγο υπάρχουν τόσες σχολές, δεν χρειάζονται ουτε για ιδιωτικό ουτε για δημόσιο τομέα
Νομίζω θέτεις τη σωστή διάσταση. Το πρόβλημα ξεκινά από την πληθώρα των σχολών . Δεν υπάρχει πουθενά η υποχρέωση να δοθεί ίση ευκαιρία σε όλους τους αποφοίτους. Ειδικά όταν υπάρχουν πολλοί αναπληρωτές που εργάζονται 4-5 και πάνω χρόνια. Αν πιστέψουμε ότι αυτοί δεν αξίζουν να διοριστούν ή πρέπει να αποδείξουν την αξία τους με γραπτό τότε ανοίγουμε το παράθυρο να συμβεί ακριβώς το ίδιο σε όλους τους μόνιμους που μπήκανε στην εκπαίδευση με διάφορα σύστηματα.
Ωραία άρα συμφωνείς με την άρση της μονιμότητας και διαγωνισμός για όλους κάθε πέντε χρόνια ?
Δεν είναι τόσο απλό, νομίζω, αυτό με την προϋπηρεσία. Είναι βαθύτερη η αδικία για πολλούς που δεν έχουν.Κάποιος που δεν πρόλαβε το γραπτό ΑΣΕΠ του 2008, πώς θα μπορούσε να αποκτήσει προϋπηρεσία και άρα να ξεφύγει από τους πίνακες μηδενικής καθ΄ όλη τη δεκαετία του 2010;Δεν μπορούσε.Άρα έχασε επί μια δεκαετία την ευκαιρία να μαζέψει μόρια προϋπηρεσίας.Και το ίδιο παθαίνει και τώρα, εκτός και αν έχει 2 μεταπτυχιακά ή διδακτορικό, ώστε να αντισταθμίσει τη συσσωρευμένη προϋπηρεσία άλλων και να ελπίζει σε αναπλήρωση.Στην ουσία, η περίοδος 2010-2019, όπως και το υπάρχον σύστημα Γαβρόγλου, έχουν αποκλείσει από την εκπαίδευση την πλειοψηφία των αποφοίτων μετά το 2008.Μιλάμε δηλαδή για χιλιάδες επί χιλιάδων πτυχιούχων.Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα με την προϋπηρεσία λοιπόν...
Δεν κατάλαβες δεν λέω ότι το ένα σύστημα είναι πιο δίκαιο από το άλλο, αλλά λέω ότι σε όλα θα ακούμε γκρίνιες και το θεωρώ λογικό. Δίκαιο είναι ότι μας συμφέρει και βάζω και εμένα μέσα σε αυτό.Πρέπει όμως όλοι να συνεννοηθούν για το τι θα γίνει όχι κάθε χρόνο άλλο σύστημα..
Δεν υπάρχει καμία αδικία. Τα τελευταία χρόνια πολλοί της μηδενικής προϋπηρεσίας έχουν αποκτήσει προϋπηρεσία. Και δεν χρειάστηκε διδακτορικό για να συμβεί αυτό. Οι απόφοιτοι για παράδειγμα του 18 και 19 ή του 21 γιατί να έχουν πρόσβαση σε θέσεις που έχουν δημιουργηθεί την τελευταία δεκαετία όταν οι ίδιοι δεν είχαν ακόμη αποφοιτήσει? Αν όλα αυτά τα χρόνια γίνονταν σταθερά διαγωνισμοί για να καλύπτονται τα οργανικά κενά που προκύπτουν αυτή τη στιγμή δεν θα είχαμε όλα αυτά τα οργανικά κενά. Οπότε είναι εντελώς άδικο για τους ανθρώπους που αυτή τη στιγμή έχουν προϋπηρεσία και έχουν υπηρετήσει πάνω σε αυτά τα οργανικά κενά που θυμίζω ότι δημιουργήθηκαν την προηγούμενη δεκαετία να πρέπει να ανταγωνιστούν νέους αποφοίτους επί ίσοις όροις χωρίς κανένα πλεονέκτημα. Και θα το θέσω και αλλιώς. Αρκετοί μπορεί αν γνώριζαν ότι θα πρέπει να διαγωνιστούν χωρίς να μετράει καθόλου η προϋπηρεσία μπορεί να επέλεγα να κάνουν μία άλλη δουλειά να μην επιλέξουν να ξενιτευτούν από τον τόπο τους και να περιμένουν απλά το γραπτό διαγωνισμό διαβάζοντας και κάνοντας κάποια άλλη δουλειά. Είμαι εντελώς ανήθικο από όλες τις πλευρές να θέλουμε να παρακάμψουμε τον κόπο και την προσπάθεια τόσων ανθρώπων. Το παράδειγμα που σου φέρνω δεν είναι τόσο ακραίο γιατί πίστεψέ με με τόσους αποφοίτους που αυτή τη στιγμή είναι απελπισμένοι και θα θέλανε μία ευκαιρία στον ήλιο δεν είναι δύσκολο να φέρεις το επιχείρημα της απόλυσης όσων εκπαιδευτικών δεν αποδίδουν ώστε να δοθεί η ευκαιρία σε νεότερους. Κοινώς μόνοι μας βάζουμε τα χεράκια μας και βγάζουμε τα ματάκια μας .