*

Αποστολέας Θέμα: Ολοήμερα Γυμνάσια -Λύκεια  (Αναγνώστηκε 210975 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος xasa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια -Λύκεια
« Απάντηση #798 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 02:06:10 μμ »
Η ΟΛΜΕ  και η ΔΟΕ δε μας στηρίζουν γιατί αν μας στηρίξουν και γίνουν μαζικές προσλήψεις δε θα πραγματοποιηθούν τα αιτήματα τους για την αυξηση του μισθού τους κτλ.
Πάντως οι δάσκαλοι απο τη μια μαγκιά τους απο την άλλη κλέβουν θέσεις και απο τους Θεατρολόγους (μου το είπε μια φίλη μου θεατρολόγος που κόπιαζε να μαζέψει κάποιες ώρες)
Εκτός απο τα ολοήμερα προτείνω τις προσλήψεις καθηγητών στην έκτη δημοτικού,είναι δυνατόν οι δάσκαλοι να είναι
παντογνώστες και να διδάσκουν όλα τα μαθήματα ειδικά οι πτυχιούχοι της διετούς ακαδημίας ,στην Ευρώπη δεν υπάρχει έκτη δημοτικού.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια -Λύκεια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:37:29 »

Αποσυνδεδεμένος giwrgos galos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια -Λύκεια
« Απάντηση #799 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 02:43:36 μμ »
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω και το άλλο..οι δάσκαλοι προέρχονται απο 9 σχολές, απο άλλες τόσες και οι νηπιαγωγοί. Οι μαθηματικοί απο 6-7, το ίδιο και οι φυσικοί, οι χημικοί, οι γυμναστές, οι θεολόγοι κλπ. Εμείς γιατί γαμώτο βγαίνουμε απο 19 σχολές???????? Ποιά η επίσημη σκοπιμότητα πέρα απο τους υπόγειους λόγους? Ας επιστρέψουμε στο θέμα μας όμως...

Αποσυνδεδεμένος CHRISOYLA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 795
  • "Κάτω από την άσφαλτο, υπάρχει παραλία"
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια -Λύκεια
« Απάντηση #800 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 03:07:38 μμ »
Θέλω να εκφράσω έναν προβληματισμό και ίσως, επισήμανση. Σκεπτόμενοι όλοι και προτείνοντας τι θέλουμε να αλλάξει στο δημόσιο σχολείο κλπ καλό είνια να μην το αντιμετωπίζουμε μόνο από τη δική μας οπτική, αλλά να σκεφτόμαστε το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας. π.χ. η κουβέντα για τα αρχαία...το ζήτημα είναι γενικά να μην καταργηθούν και μόνο; Εγώ πάντως που έκανα αρχαία μόνο στο λύκειο  έχω την εντύπωση πως καλύτερα τα έμαθα ως γλώσσα από τους μαθητές που έχω τώρα και κάνουν το μάθημα από την ά γυμνασίου. Γιατί πχ η εκμάθηση της αρχαίας γλώσσας να μη γίνεται μόνο στο λύκειο και αντίθετα, στο γυμνάσιο να κάνουν τα παιδιά αρχαία κείμενα από μετάφραση που θα τους προκαλούν και ενδιαφέρον. Μήπως είναι μεγάλο το βάρος για παιδιά που ούτε τα στοιχειώδη δεν ξέρουν στη νέα ελληνική, να τα κάνουν όλα μαζί και τελικά, να μην αντιλαμβάνονται τη σημασία, την αξία, τα μηνύματα έργων της αρχαίας ελληνικής λογοτεχνίας; Και μη μου πείτε ότι οι Φελλόποδες πχ αρέσουν στα παιδιά ή τους φαίνεται η ιστορία ενδιαφέρουσα. Αντιθέτως, θάβεται ένα κείμενο επιστημονικής φαντασίας που θα μπορούσε να τους δείξει άλλα πράγματα. Για την πρόσληψή μας στο δημοτικό έχω ενστάσεις γιατί νομίζω ότι είναι ευκαιριακή λύση που θα επαναφέρει το πρόβλημα σε 2-3 χρόνια. Κι αν μπουκώσει η λίστα των δασκάλων πχ σε 5 χρόνια και διεκδικούν να διδάξουν στην ά γυμνασίου, τι θα πούμε τότε;
Και επειδή το θέμα είναι για τα ολοήμερα, ζητήσαμε συνάντηση με τη Διαμαντοπούλου για αυτό το θέμα και ακόμα τίποτα. Και μην πιστεύουμε ότι το ολοήμερο απαραίτητα θα λύσει το πρόβλημα, γιατί δεν έχω την πεποίθηση ότι το Υπουργείο έχει στο μαυλό του αυτό που έχουμε εμείς απαραίτητα. Δηλαδή, αν πει ολοήμερο με ωρομίσθιους ή ολοήμερο με δραστηριότητες όπως το θέατρο, η περιβαλλοντική αγωγή κοκ τότε τι θα πούμε;
Αυτά ως προβληματισμοί...

Αποσυνδεδεμένος gatopardaki

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 101
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια -Λύκεια
« Απάντηση #801 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 03:32:43 μμ »
Σωστά όσα λες Χρυσούλα.Ωστόσο αν μας ενδιαφερουν τα ολοήμερα πρεπει σ΄αυτο να εστιάσουμε και εκει να επικεντρωθούμε.Και για την ώρα δε βλέπω να συσπειρωνόμαστε!!
Η πρόσληψη φιλολόγων στα δημοτικά είναι μια λύση και σε καμια περίπτωση οι δάσκαλοι δε θα μπορούσαν να αξιώσουν τη μετέπειτα πρόσληψή τους στα γυμνάσια καθώς σε καμια περίπτωση δε μπορούν να ανταποκριθούν.Τώρα όσον αφορά τα μαθήματα που θα μπουν στα ολοήμερα ας γινει με το καλο το βημα και μετα βλέπουμε για τα μαθήματα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια -Λύκεια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:37:29 »

Αποσυνδεδεμένος τυχερούλα2

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 908
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια -Λύκεια
« Απάντηση #802 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 03:40:31 μμ »
CHRISOYLA
και εγώ έκανα αρχαία μόνο στο λύκειο. η εμπειρία μου είναι ότι δεν υπήρχε χρόνος εμπέδωσης πχ στη γραμματική. προσωπικά είμαι κάθετα αντίθετη στο να καταργηθούν τα αρχαία. πιστεύω ότι είναι από τα καλύτερα παιδαγωγικώς προσφερόμενα μαθήματα αλλά με αλλαγές.
όσοι έχουν διδάξει αρχαία γυμνασίου ξέρουν που τα παιδιά έχουν δυσκολίες: στο συντακτικό πχ αναγώριση μετοχών, στα συνηρημένα, σε κείμενα με δύσκολη μετάφραση, στις ασκήσεις του βιβλίου που χρησιμοποιούν δύσκολα αποσπάσματα. αυτά θα μπορούσαν να έλειπαν.
 αλλά πόσο χαίρονται τα παιδιά όταν αρχίζουν και λένε φρασούλες πχ.εγώ ειμί αλώπηξ, όταν βρίσκουν συγγενείς λέξεις και παράγωγα,όταν κλίνουν ουσιαστικά και ρήματα, όταν μπαίνουν στην ακουστική μαγεία της παλαιότερης ελληνικής.
υπάρχουν κείμενα απλά που μπορούν να μπουν στα βιβλία του γυμνασίου:
 όπως οι μύθοι του αισώπου (δες στο εγχειρίδιο του λυκείου), κείμενα βυζαντινά με φιλοσοφικό, ανθρωπιστικό, ιστορικό περιεχόμενο π.χ. των ιστορικών της αλώσεως, του Μ Βασιλείου, του ιωάννη δαμασκηνού που μιλούν για την αγάπη, την ομορφιά του κόσμου, την αλληλεγγύη, που δε θίγουν το θρησκευτικό συναίσθημα κανενός. επειδή δηλαδή έχουν τη ''ρετσινιά'' του αγίου θα τους βγάλουμε από τη μέση; και ο πλάτωνας ήταν ουσιαστικά ένας από τους θεολόγους της αρχαίας ελλάδας.  :-[
επίσης κανένας δε μας υποχρεώνει να εξανλούμε τα παιδιά στη γραμματική και κυρίως στο συντακτικό. αλλά μια πρώτη επαφή χρειάζεται...

Αποσυνδεδεμένος CHRISOYLA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 795
  • "Κάτω από την άσφαλτο, υπάρχει παραλία"
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια -Λύκεια
« Απάντηση #803 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 03:53:39 μμ »
gatopardaki η συσπείρωση ήταν πάντα το πρόβλημά μας...και δεν ελπίζω στην πολιτική βούληση απότο υπουργείο γιατί χόρτασα.Πάντως εκτίμησή μου είναι ότι θα αργήσει αρκετά να κάνει στη ΄ββαθμια πράγματα. Εδώ αρνούνται οι διευθυντές να στείλουν τα κενά που υπάρχουν, όπως έμαθα.


ΥΓ. ατυχούλα, δεν απαξιώνω τη συζήτηση για τα αρχαία, απλά σίγουρα κάποιος θα μας εγκαλέσει. Μπορούμε κάποια στιγμή να ανοίξουμε μια άλλη συζήτηση για τα αρχαία στο σχολείο

Αποσυνδεδεμένος τυχερούλα2

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 908
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια -Λύκεια
« Απάντηση #804 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 04:41:09 μμ »
αφού δε βλέπω κανένα σχόλιο....λοιπόν που θα βρεθούν τα χρήματα για το ολοήμερο λύκειο;
......................................................................................

Τον Φεβρουάριο του 1998 έφτασε στην δημοσιότητα έρευνα που αφορούσε την μεγαλύτερη συγκέντρωση ραδονίου στον Ελληνικό χώρο και συγκεκριμένα στο χωριό Νεράιδα Θεσπρωτίας.
Η μέτρηση ήταν 9550 Μπεκερέλ ανά τετραγωνικό μέτρο και με όριο επιφυλακής τα 150!
Παρόμοιες υψηλές μετρήσεις είχαμε και στις περιοχές Σερρών, Θεσσαλονίκης, Μύκονου, Καβάλας, Ικαρίας, Λέσβου, Φθιώτιδα, Λουτράκι,
Νιγρίτα, Σουρωτή (1), κλπ. Το ραδόνιο είναι φυσικό ραδιενεργό στοιχείο και για όσους γνωρίζουν, αποτελεί ένδειξη για την ύπαρξη στο υπέδαφος
των άνω τουλάχιστον περιοχών ΟΥΡΑΝΙΟΥ. Στο όρος Παγγαίο στην Καβάλα επίσης υπάρχει ήδη έντονο ενδιαφέρον από ξένο επενδυτή για την
εξόρυξη των τεράστιων κοιτασμάτων χρυσού. Στην Ολυμπιάδα Χαλκιδικής ήδη έχει ξεκινήσει η εκμετάλλευση του εκεί
υπεδάφους από την TVX Gold του George Soros, η οποία περιέχει αρκετό χρυσό, αλλά και ουράνιο !!!.
Εμείς ερωτάμε.... ΠΟΙΟΣ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ;
Μία απόρρητη έκθεση που ήρθε στο φως με δημοσίευμα της εφημερίδας «Επενδυτής» στις 23/2/96, αναφέρει για τα αποτελέσματα των μετρήσεων του ΙΓΜΕ..
Γύρω στο ποσό των 100 τρισεκατομμυρίων δραχμών εκτιμάται η αξία των κοιτασμάτων ουρανίου και άλλων σπανίων μετάλλων για
δορυφόρους και πυραύλους. Το κείμενο της έρευνας υπογράφεται από επτά διακεκριμένους Έλληνες επιστήμονες και κάνει λόγο για κοίτασμα
ουρανίου που περιέχει 300 εκατομμύρια τόνους με συμπύκνωμα ουρανίου 16%, καθώς και σπάνια άλλα ορυκτά όπως ρουτίλιο, λουτέσιο και
λανθάνιο, που έχουν εξαιρετικά ειδικές χρήσεις στην κατασκευή πυραυλικών συστημάτων. Αναφέρεται ΜΟΝΟΝ για την περιοχή του όρους
Σύμβολο του νομού Καβάλας.
Αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα κοιτάσματα ουρανίου ΔΙΕΘΝΩΣ.
Η αξία του εμπλουτισμένου ουρανίου 235 στην διεθνή αγορά (το 1998) ήταν 20..000 δολάρια το γραμμάριο !.
Βάσει των παραπάνω, με κάθε επιφύλαξη και σύμφωνα με υπολογισμούς από τα παραπάνω. εμπεριέχονται 48 εκατ τόνοι ουρανίου προς 20δις δολάρια ο
τόνος δηλ. συνολικά $ 960.000.000.000.000.000 (τα μηδενικά είναι σωστά και είναι : 960 τετράκις εκατομμύρια δολάρια !!!!
ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ $ 96.000.000.000
Διαβάστε το δυνατά (96 δισεκατομμύρια δολάρια) !!!!
ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΟΙ..ΦΤΩΧΟΙ !!!
Να γιατί θέλουν λοιπόν τη Μακεδονία....

...
 
στη ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ;

Αποσυνδεδεμένος giwrgos galos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια -Λύκεια
« Απάντηση #805 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 07:09:10 μμ »
ατυχούλα...μου αρέσεις που έχεις εντρυφήσει σε τέτοια συνομωσιολογικά θέματα..!! Δεν έχεις κι άδικο γιατί πολλά παίζονται και δεν τα παίρνουμε χαμπάρι.
Διάβαζα πριν λίγο για το εκπαιδεύτικο σύστημα της Φινλανδίας. Δε θα πω ότι πρόκειται για την ημέρα με τη νύχτα γιατί θα ήτανε περιττό να πω το αυτονόητο. Η απορία μου ωστόσο είναι η εξής...αφού τα συνδικαλιστικά όργανα, οι συνομοσπονδίες και ατομικά οι καθηγητές, κόπτωνται δήθεν για μια καλύτερη παιδεία..τότε γιατί συνεχώς φωνάζουνε για μισθολογικά θέματα και για τον τρόπο διορισμού?? Η παιδεία θα γίνει καλύτερη εάν πληρώνονται παραπάνω, ή αν θα διορίζονται μέσω ΑΣΕΠ ή μέσω επετηρίδας? Πού είναι τα συμφέροντα των παιδιών σε όλα αυτά? Τελικά όλα τα παιδιά την πληρώνουνε...

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια -Λύκεια
« Απάντηση #806 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 07:45:11 μμ »
@ατυχούλα: με όλο το σεβασμό, αλλά θα σε παρακαλούσα να μην αναπαράγεις.. μπαρούφες που βρίσκεις στο διαδίκτυο, που έχουν γράψει κάποιοι εντελώς άσχετοι.
Έχουμε και λέμε λοιπόν: το ραδόνιο είναι ραδιενεργό αέριο (δηλαδή τα άτομα του ραδονίου δεν είναι σταθερά, αλλά διασπώνται εκπέμποντας ακτινοβολία-α, δηλ. πυρήνες ηλίου, και γι' αυτό είναι επικίνδυνο μόνο όταν εισπνέεται και γίνεται η διάσπαση στους πνεύμονες). Πράγματι, το ραδόνιο αποτελεί ένα ενδιάμεσο προϊόν της διάσπασης του ουρανίου-238, που σημαίνει ότι όπου υπάρχει ραδόνιο.. κάποτε υπήρχε ουράνιο, και ουσιαστικά όλη η λιθόσφαιρα της Γης είναι γεμάτη από όλα τα στοιχεία του περιοδικόυ πίνακα (μέχρι το ουράνιο προφανώς :) ). Όσον αφορά τις περιοχές που εντοπίζονται αυξημένες ποσότητες ραδονίου στην Ελλάδα, αυτές είναι κυρίως περιοχές με ιαματικά λουτρά (Ικαρία, Καμένα Βούρλα, Λουτράκι, Αιδηψός κλπ) και αυτό επειδή το ραδόνιο είναι υδατοδιαλυτό. Το ανώτερο επιτρεπτό όριο (σύμφωνα με στοιχεία δεκαετίας) σε κλειστό χώρο είναι 200-400 Bq άνα κυβικό μέτρο αέρα. Με καθημερινό, μάλιστα, εξαερισμό του σπιτιού, η συγκέντρωσή του δεν θα ξεπερνά τα 100 Bq (και ακόμα λιγότερο, ανάλογα και την περιοχή).
Τώρα, πως κολλάει με το ραδόνιο η Μακεδονία κλπ.. ρωτήστε κανά Λιακόπουλο :P
Και οι ποσότητες ουρανίου στη βόρεια Ελλάδα είναι αμελητέες και δεν θα έφταναν ούτε καν για λειτουργία ενός πυρηνικού σταθμού παραγωγής ηλ. ενέργειας (που απορώ γιατί ακόμα δεν φτιάξαμε και καίμε λιγνίτη...)

Στο θέμα μας: τι γίνεται με τα ολοήμερα;;; :)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος τυχερούλα2

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 908
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια -Λύκεια
« Απάντηση #807 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 10:34:30 μμ »
landau όντως αναπαρήγαγα κάτι που μου έστειλαν. δεν είναι δικά μου τα γραφόμενα και ούσα μια απλή ιστορικός-φιλόλογος δε μπορώ να επιβεβαιώσω αν είναι μπαρούφες. το έστειλα γιατί μου προκάλεσε ενδιαφέρον... λοιπόν απ ότι φαίνεται λεφτά δε θα βρεθούν ούτε στη... Μακαδονία...

και πρέπει να προσέχει και ο γιωργάκης μας με τα έξοδα μη τον κάνει νταντά ο Αλ Μούνια....

Αποσυνδεδεμένος gatopardaki

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 101
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια -Λύκεια
« Απάντηση #808 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 10:40:04 μμ »
Παιδια καλησπέρα.Να επανέλθω κι εγώ στο ερώτημα της Landau.Με τα ολοήμερα  τι γίνετε???Που ειναι η δική μας πίεση??Που ειναι τα πράγματα που πρέπει εμείς να κανουμε για να ακουστουμε??Γιατι καθόμαστε??Μέχρι εδώ φτάνει το ενδιαφέρον μας ??να καθομαστε πίσω από την οθόνη του υπολογιστη και να ανταλλάσσουμε απόψεις??Τα λεφτά υπάρχουν για τα ολοήμερα.Σήμερα ανακοινώθηκε και απο την Μπιρμπίλη πως τα χρήματα από την απόσυρση θα τα ρίξουν στην παιδεία!!Εμεις γιατι αδρανούμε???

Αποσυνδεδεμένος τυχερούλα2

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 908
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια -Λύκεια
« Απάντηση #809 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 10:42:27 μμ »
ατυχούλα...μου αρέσεις που έχεις εντρυφήσει σε τέτοια συνομωσιολογικά θέματα..!! Δεν έχεις κι άδικο γιατί πολλά παίζονται και δεν τα παίρνουμε χαμπάρι.
Διάβαζα πριν λίγο για το εκπαιδεύτικο σύστημα της Φινλανδίας. Δε θα πω ότι πρόκειται για την ημέρα με τη νύχτα γιατί θα ήτανε περιττό να πω το αυτονόητο. Η απορία μου ωστόσο είναι η εξής...αφού τα συνδικαλιστικά όργανα, οι συνομοσπονδίες και ατομικά οι καθηγητές, κόπτωνται δήθεν για μια καλύτερη παιδεία..τότε γιατί συνεχώς φωνάζουνε για μισθολογικά θέματα και για τον τρόπο διορισμού?? Η παιδεία θα γίνει καλύτερη εάν πληρώνονται παραπάνω, ή αν θα διορίζονται μέσω ΑΣΕΠ ή μέσω επετηρίδας? Πού είναι τα συμφέροντα των παιδιών σε όλα αυτά? Τελικά όλα τα παιδιά την πληρώνουνε...

giwrgos υπάρχει και ένα ντοκιματέρ, μάλλον του Τσίμα, για το φιλανδικό σύστημα. όντως είναι η μέρα με τη νύχτα!
είναι καταλυτικά τα όσα λέγονται εκεί πχ το ότι η φιλανδία είναι μια χώρα στα μεγέθη της ελλάδας... και όμως δίνεται προτεραιότητα στην εκπαίδευση... θα ήθελα σελίδες να σας τα μεταφέρω. αναζητήστε το...

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια -Λύκεια
« Απάντηση #810 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 10:53:08 μμ »
Παιδια καλησπέρα.Να επανέλθω κι εγώ στο ερώτημα της Landau.Με τα ολοήμερα  τι γίνετε???Που ειναι η δική μας πίεση??Που ειναι τα πράγματα που πρέπει εμείς να κανουμε για να ακουστουμε??Γιατι καθόμαστε??Μέχρι εδώ φτάνει το ενδιαφέρον μας ??να καθομαστε πίσω από την οθόνη του υπολογιστη και να ανταλλάσσουμε απόψεις??Τα λεφτά υπάρχουν για τα ολοήμερα.Σήμερα ανακοινώθηκε και απο την Μπιρμπίλη πως τα χρήματα από την απόσυρση θα τα ρίξουν στην παιδεία!!Εμεις γιατι αδρανούμε???

Συγγνώμη κιόλας.. αλλά είμαι Ο !!! (και ήταν Ο Landau, φυσικός νομπελίστας). Ευχαριστώ :)

Βασικά η Μπιρμπίλη δήλωσε (όπως διάβασα από διαδίκτυο τουλάχιστον) τα εξής:

«Απόσυρση τέλος. Δεν είχε περιβαλλοντικό όφελος και είχε υψηλό κόστος. Σε μια τόσο δύσκολη, δημοσιονομικά, εποχή, αυτά τα χρήματα θα προτιμούσαμε να τα δώσουμε για την Παιδεία»

Σκέφτομαι, λοιπόν, ότι το "θα προτιμούσαμε" απέχει άπειρη απόσταση από το "θα τα δώσουμε όντως"...
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος τυχερούλα2

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 908
    • Προφίλ
Απ: Ολοήμερα Γυμνάσια -Λύκεια
« Απάντηση #811 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 11:10:29 μμ »
ατυχούλα...μου αρέσεις που έχεις εντρυφήσει σε τέτοια συνομωσιολογικά θέματα..!! Δεν έχεις κι άδικο γιατί πολλά παίζονται και δεν τα παίρνουμε χαμπάρι.
Διάβαζα πριν λίγο για το εκπαιδεύτικο σύστημα της Φινλανδίας. Δε θα πω ότι πρόκειται για την ημέρα με τη νύχτα γιατί θα ήτανε περιττό να πω το αυτονόητο. Η απορία μου ωστόσο είναι η εξής...αφού τα συνδικαλιστικά όργανα, οι συνομοσπονδίες και ατομικά οι καθηγητές, κόπτωνται δήθεν για μια καλύτερη παιδεία..τότε γιατί συνεχώς φωνάζουνε για μισθολογικά θέματα και για τον τρόπο διορισμού?? Η παιδεία θα γίνει καλύτερη εάν πληρώνονται παραπάνω, ή αν θα διορίζονται μέσω ΑΣΕΠ ή μέσω επετηρίδας? Πού είναι τα συμφέροντα των παιδιών σε όλα αυτά? Τελικά όλα τα παιδιά την πληρώνουνε...

"Η δυστυχία να είσαι μαθητής..."
http://www.megatv.com/erevna/default.asp?catid=13083&subid=2&tag=9312&pubid=1269726

giwrgos υπάρχει και ένα ντοκιματέρ, μάλλον του Τσίμα, για το φιλανδικό σύστημα. όντως είναι η μέρα με τη νύχτα!
είναι καταλυτικά τα όσα λέγονται εκεί πχ το ότι η φιλανδία είναι μια χώρα στα μεγέθη της ελλάδας... και όμως δίνεται προτεραιότητα στην εκπαίδευση... θα ήθελα σελίδες να σας τα μεταφέρω. αναζητήστε το...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32312
  • Τελευταία: geokyria
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161080
  • Σύνολο θεμάτων: 19227
  • Σε σύνδεση σήμερα: 426
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 359
Σύνολο: 360

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.