Σύνολο ψηφοφόρων: 56
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
να ρωτησω κατι βρε παιδια: στη κοινωνια που ζουμε, εχουμε ολοι τον ιδιο δεικτη νοημοσυνης και ευφυιας?μηπως να χωριστουμε και μεις σε "ομαδες"?σοβαρα μιλαμε τωρα? η σχολικη ταξη δεν ειναι μια μικρογρογραφια της κοινωνιας μας με καλους,κακους,ελληνες,ξενους,αγορια,κοριτσια,ωριμα,ανωριμα,επιδεκτικα μαθησεως,ανεπιδεκτα μαθησεως,,αστερια,λιγο μεγαλυτερους,λιγο μικροτερους,κακομαθημενους,καλομαθημενους,τεμπελήδες,εργατικους,πλουσιους,φτωχους ,ειλικρινεις,ψευτες,σοβαρους,πλακατζιδες,με προβληματα ψυχολογικα,χωρις προβληματα ψυχολογικα,με ανεση στην επικοινωνια, χωρις ανεση στην επικοινωνια,ευστροφους,αργοστροφους,καλα ντυμενους,φτωχα ντυμενους,εσωστρεφεις,εξωστρεφεις κλπ κλπμηπως να τους ομαδοποιησουμε κατα κατηγορια? θα διοριστουμε ολοι τοτε να΄σται σιγουροι αφου οι ταξεις θα υπερδιπλασιαστουν!"για Λακεδαιμονιους θα μιλαμε τωρα?"
εμ,ολα εχουν την εξηγηση τους εκτος απο τις ορθες απαντησεις στα θεματα που εδωσε ο ασεπ,οι οποιες δεν εξηγουνται με τιποτα!
Συμφωνώ με rozy4 και vicsk. (είσαι καινούρια στο φορουμ; -καλώς ήρθες!)
Ρωτάω λοιπόν, μπόρεσε κάποιος από εσάς σε τμήμα 25 μαθητών να πετύχει τους στόχους αυτούς; Στην πράξη θα ήθελα να μάθω τι κάνετε, δεν δίνουμε ΑΣΕΠ αυτήν την στιγμή. Τις παιδαγωγικά ορθές απαντήσεις τις γνωρίζω.