*

Αποστολέας Θέμα: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)  (Αναγνώστηκε 2687604 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rainbowman

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6496 στις: Οκτώβριος 23, 2015, 03:41:28 μμ »
http://www.pde.gr/index.php?topic=766.4984

Έτσι ακριβώς.
Ευχαριστούμε για την παράθεση.

http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCAQFjAA&url=http%3A%2F%2Fiek-xanth.xan.sch.gr%2Fpress%2Fdief_moriod_ekp_2012-2013.doc&ei=n_sFVMEQ2Nhq49eCuAo&usg=AFQjCNHJAyl48JAF5QnC1tUEenn7a6jRLg&bvm=bv.74115972,d.d2s

Οι διευκρινίσεις για το 2012-13 έλεγαν τα παρακάτω:
Οι απόφοιτοι του Παιδαγωγικού Τμήματος της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε, επιμορφώνονται σε γενικά και ειδικά θέματα εκπαίδευσης και κατάρτισης. Oπότε, εφόσον έχουν ολοκληρώσει το πρόγραμμα τους, μπορούν να ενταχθούν στο Πεδίο 1.3 Β η οποία αφορά ακριβώς, επιμόρφωση Επαγγελματικής Κατάρτισης και Εκπαίδευσης, λαμβάνοντας το μέγιστο των μορίων.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 23, 2015, 03:47:27 μμ από rainbowman »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:59:34 »

Αποσυνδεδεμένος rnikola

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 279
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6497 στις: Οκτώβριος 23, 2015, 04:45:34 μμ »
αντιμετωπίζω το εξης πρόβλημα: όταν συμπληρωνω τα στοιχεια μου και παταω καταχωρηση, μου βγαζει διπλα από το αφμ ότι η εγγραφη υπαρχει στη βαση δεδομενων! και δεν μου εμφανιζει υποβολή αιτησης. :-[ :-[ :-[ :-[  εχει συμβει κατι αντιστοιχο σε κανεναν; τι να κανω; :'( :'( :'( :'(

Συνδεδεμένος Lasid

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10827
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6498 στις: Οκτώβριος 23, 2015, 05:00:42 μμ »
Lasid σε ευχαριστώ για τη βοήθεια! Στην προκήρυξη αναφέρει συγκεκριμένα "Στα δικαιολογητικά επιμόρφωσης που υποβάλλονται από τον υποψήφιο θα πρέπει να προσδιορίζεται με σαφήνεια ο επιμορφωτικός φορέας (δημόσιος ή ιδιωτικός), το αντικείμενο της επιμόρφωσης, το χρονικό διάστημα πραγματοποίησης της επιμόρφωσης και η διάρκειά της αποκλειστικά σε ώρες. Σε αντίθετη περίπτωση η επιμόρφωση δεν μοριοδοτείται. Ώρες που δεν αναφέρονται σε σχετική βεβαίωση μπορούν να αποδειχθούν με την προσκόμιση του προγράμματος της επιμόρφωσης. ΔΕΝ γίνεται αποδεκτή η επιβεβαίωση ωρών επιμόρφωσης με Υπεύθυνες Δηλώσεις του υποψηφίου, στο πλαίσιο της ισότιμης αντιμετώπισης των υποψηφίων." Σε αυτη την περίπτωση ακόμα και να τα υπολογίσουμε σωστά, αν δεν αποδυκνείεται από κάποιο έγγραφο λογικά δεν θα προσμετρηθεί. Σωστά?
Σωστά!

Αποσυνδεδεμένος pr0

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • ΕλΑλέξανδρος
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6499 στις: Οκτώβριος 23, 2015, 06:27:19 μμ »
Εγώ δείχνω μια προκήρυξη που θα μπορούσε να'ναι σαφέστερη, δε πάω να την ερμηνεύσω προς τα πουθενά. Γιατί ο διάολος έχει πολλά ποδάρια, ειδικά όταν σε βάζουν να δηλώσεις κάτι υπεύθυνα. Εν πάσει περιπτώσει τα τηλέφωνά του τα δίνει ο φορέας και πιστεύω πως μια επικαιροποιημένη διευκρίνιση δε βλάπτει, δεδομένου ότι φέτος η προκήρυξη έχει αλλάξει σε σχέση με τις προηγούμενες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:59:34 »

Αποσυνδεδεμένος DK

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6500 στις: Οκτώβριος 24, 2015, 05:41:30 μμ »
Η υπουργικη αποφαση που ελεγε για διαθεση εκπαιδευτικων της δευτεροβαθμιας στα ΙΕΚ ισχυει αφου δεν το αναφερει η προκηρυξη?

Αποσυνδεδεμένος jimmouras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 210
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6501 στις: Οκτώβριος 24, 2015, 05:55:52 μμ »
Καλησπερα,

ηθελα να ρωτησω αν το παρακατω κομματι της προκηρυξης αναφερεται στην προυπηρεσια του υποψηφιου ή οχι:

"Από τους υποψηφίους που υπάγονται στον ιδιωτικό τομέα απαιτείται είτε
α) Βεβαίωση του οικείου ασφαλιστικού φορέα από την οποία να προκύπτει η
διάρκεια της ασφάλισης είτε
β) Υπεύθυνη δήλωση του υποψηφίου, κατά το άρθρο 8 του Ν. 1599/1986,
στην οποία να δηλώνεται επακριβώς ο χρόνος και το είδος της εμπειρίας
του, τα στοιχεία του εργοδότη, φυσικού προσώπου ή της επωνυμίας της
επιχείρησης αν πρόκειται για νομικό πρόσωπο.
5. Οι Ελεύθεροι Επαγγελματίες πρέπει να προσκομίσουν είτε
α) Βεβαίωση της αρμόδιας Δ.Ο.Υ στην οποία θα αναγράφεται ο χρόνος
άσκησης συγκεκριμένου επαγγέλματος είτε
β) Υπεύθυνη δήλωση του υποψηφίου, κατά το άρθρο 8 του Ν. 1599/1986, ότι
εκτέλεσε συγκεκριμένες εργασίες, μελέτες και έργα σχετικά με το αντικείμενο
της εμπειρίας.
6. Οι μισθωτοί του δημόσιου τομέα (υπηρεσίες του Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ , Ο.Τ.Α
πρώτου και δεύτερου βαθμού, Ν.Π.Ι.Δ του δημοσίου τομέα της παρ. 1 , του
άρθρου 14, του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, ή φορείς της παρ. 3, του άρθρου
1, του Ν. 2527/1907) προσκομίζουν βεβαίωση του αντίστοιχου φορέα, από
την οποία να προκύπτει το είδος της εργασίας που παρασχέθηκε και η χρονική
διάρκεια της παροχής της, σύμφωνα με τις διατάξεις του αρ. 31 του
Ν. 3528/2007 περί άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή."
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 25, 2015, 12:57:46 μμ από jimmouras »

Αποσυνδεδεμένος inw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2305
    • Προφίλ
    • http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6502 στις: Οκτώβριος 24, 2015, 06:59:52 μμ »
 Συνάδελφοι, γνωρίζετε αν η προϋπηρεσία από φροντιστήρια μετράει;
http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)

Αποσυνδεδεμένος pipis75

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 350
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6503 στις: Οκτώβριος 24, 2015, 07:11:42 μμ »
Τα φροντιστηρια μετράνε ως εργασιακή εμπειρία (αυτό που έχει τα 10 μόρια) αλλά ας μείνει μεταξύ μας όσο γίνεται! ;)

Αποσυνδεδεμένος inw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2305
    • Προφίλ
    • http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6504 στις: Οκτώβριος 24, 2015, 07:17:53 μμ »
Ευχαριστώ. ;)
http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)

Αποσυνδεδεμένος boldboy

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 433
  • Όχι άλλο κάρβουνο...
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6505 στις: Οκτώβριος 24, 2015, 08:56:21 μμ »
Μη λέτε ό,τι σας κατεβαινει και μάθετε να διαβάζετε.
Φροντιστήρια και Κέντρα Ξένων Γλωσσών είναι διδακτική εμπειρία τυπικής εκπαίδευσης και προσμετρώνται στη Βθμια(ΦΕΚ2844/τΒ/2012).
Στην εργασιακή εμπειρία προσμετράται μη διδακτική εμπειρία...

Αποσυνδεδεμένος GLIKA

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 162
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6506 στις: Οκτώβριος 24, 2015, 11:18:39 μμ »
Ποτέ δεν έχουν μετρήσει στα ΙΕΚ την διδασκαλία σε φροντηστήριο ως τυπική εκπαίδευση...δεν μετράει πουθενά. πάντα την εξαιρούν

Αποσυνδεδεμένος billy23

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 164
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6507 στις: Οκτώβριος 25, 2015, 08:33:23 πμ »
Η συμμετοχή στις εξετάσεις πιστοποίησης (πρακτικό μέρος) μοριοδοτείται ;

Αποσυνδεδεμένος joinJ

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 189
  • ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος βαλέτω λίθον
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6508 στις: Οκτώβριος 25, 2015, 09:23:25 πμ »
Συνάδελφε JoinJ παρακάτω είναι απαντήσεις σε αυτά που μου απάντησες

1) Γράφω πολλά γιατί γράφεις πολλά. αλλά και που τα γράφω, ούτε στο 1/3 απαντάς παρόλο που γράφεις πολλά

Γράφεις στο τέλος ότι έχω απαίτηση από τους υποψηφίους να έχουν πιστοποιητικό ΕΟΠΠΕΠ. Δεν είναι δική μου απαίτηση. Εγώ απλώς θεωρώ ότι καλά έκανε αυτός που πήγε και πιστοποιήθηκε και εφόσον όλοι γνωρίζαμε ότι από 1/9/2015 θα εφαρμόζονταν, σωστά και πρέπει να μπουν σε ξεχωριστό πίνακα όσοι δεν πήγαν να πιστοποιηθούν ή απέτυχαν στις εξετάσεις. Μου φαίνεται σωστό, δίκαιο και λογικό. Δεν έχω απαίτηση. Άλλο πήγα και επιμορφώθηκα (ακόμα και αν έχω 1000000 ώρες) και άλλο απέδειξα ότι κάτι γνωρίζω (τη στιγμή και με τον τρόπο που από το χώρο της δουλειάς μου μου είπαν, όχι τη στιγμή και με τον τρόπο που εγώ θέλω και ορίζω όπως π.χ σε ένα μεταπτυχιακό) και έδωσα εξετάσεις πιστοποίησης.

Σε κρίνω όπως με κρίνεις. Αλλά όπως γράφεις σωστά θες την κριτική των μαθητών σου, των συναδέλφων σου για συνδιδασκαλίες. Θες και τη γνώμη των διευθυντών σου (των ΙΕΚ εννοώ) που περιμένεις να σε κρίνουν σωστά όταν το ελάχιστο προσόν με το οποίο διεκδικούν αυτή την θέση είναι τα 8 χρόνια στη δευτεροβάθμια. Δηλαδή καμιά σχέση δεν έχουν απαραίτητα σε σχέση με την εκπαίδευση ενηλίκων. Τι να έχουν ακούσει και πόσα να έχουν καταλάβει αφού βρίσκονται να διοικούν σε χώρο εκπαίδευσης ενηλίκων και είναι παλιοί καθηγητές δευτεροβάθμιας. Οι περισσότεροι μιλάνε στους σπουδαστές σαν να είναι γυμνασιοπαιδα.

2) Μικροδιδασκαλία σε ΕΠΠΑΙΚ-ΑΣΠΑΙΤΕ (Δευτεροβάθμια) το ίδιο και το αυτό σε Μικροδιδασκαλία στην Εκπαίδευση Ενηλίκων;;;;;΄΄΄΄

Η απάντηση σε αυτό: Άλλη η ομάδα στόχος, η διαφορά δεν είναι μόνο ηλικιακή, άλλη η προσέγγιση που οφείλει να έχει κανείς. Άρα καμία σχέση. Αν προετοιμαζόμουν έχοντας υπόψη ότι για την μικροδιδασκαλία στον ΕΟΠΠΕΠ θα έχω την ίδια προσέγγιση στη μικροδιδασκαλία στη δευτεροβάθμια (στους μαθητές) τότε απλώς θα είχα αποτύχει στο πρακτικό μέρος.

3) οι γνώσεις της ΑΣΠΑΙΤΕ (διδακτικές τεχνικές, θεωρίες μάθησης, κτλ κτλ) είναι μόνο για εφήβους;;;

Η απάντηση σε αυτό: Φυσικά και δε είναι μόνο για εφήβους άλλα η προσέγγιση στην ομάδα στόχο είναι που αλλάζει. Διαφορετικά πρέπει να προετοιμαστείς ανάλογα με την ομάδα στόχο.

4)Γράφεις " αγνοείς τη Γνωμοδότηση του ΣτΠ ( 2008) για την ΑΣΠΑΙΤΕ-ΣΔΕ"

Η απάντηση σε αυτό: Διόρθωσε με αν κάνω λάθος, η γνωμοδότηση αυτή λέει (κάπου τη ξαναδιάβασα και στο φόρουμ) ότι είναι σημαντική η ειδίκευση (κάπως έτσι το λέει) στην εκπαίδευση ενηλίκων είναι απαραίτητη αλλά ανάμεσα σε αυτούς που δεν έχουν τέτοια ειδίκευση προηγείται αυτός που έχει παρακολουθήσει το ΕΠΠΑΙΚ. Αυτό δεν σημαίνει ότι το ΕΠΠΑΙΚ υπερκαλύπτει την πιστοποίηση στην εκπαίδευση ενηλίκων. Νομίζω ότι παρερμηνεύεις τη γνωμοδότηση.

5)Γράφεις "δεν είναι αξιοκρατικός ο τρόπος αξιολόγησης των μικροδιδασκαλιών που ανέφερα, αφού οι αξιολογητές ήταν γνωστοί σύμφωνα με τα λεγόμενα σου"

Η απάντηση σε αυτό: Εγώ έγραψα ότι οι διευθυντές των ΙΕΚ δεν μπορούν να αξιολογήσουν μικροδιδασκαλίες γιατί δεν είναι κατάλληλοι για αυτό και πολύ πιθανόν αν συνέβαινε κάτι τέτοιο να μην ήταν αξιοκρατικό. Εκτός των άλλων θα ήταν πολύ δύσκολο λόγω του ότι δεν θα άντεχε ο διεθυντής και η επιτροπή σε κάθε ΙΕΚ να αξιολογεί τόσο πολύ κόσμο. Στον ιδιωτικό τομέα γίνονταν αυτό παλιά (έκανες μικροδιδασκαλία και εκεί για να προσληφθείς) αλλά εκεί το διευθυντή και τον ιδιοκτήτη δεν το ξέρεις συνήθως, ο κόσμος είναι λιγότερος και δεν έχει λόγο και δεν μπορεί να προσλάβει ο διευθυντής τον κολλητό του, εκτός αν θέλει να καταστρέψει τον ιδιοκτήτη-επιχειρηματία. Να προσθέσω επίσης ότι πλέον και στον ιδιωτικό τομέα οι πιστοποιημένοι εκπαιδευτικοί φορείς που λειτουργούν ως ΚΔΒΜ θέλουν από εμάς να είμαστε πιστοποιημένοι.

6) Γράφεις "θεωρείς κάποια πράγματα δεδομένα και ότι δεν θα πρέπει να αλλάξουν"

Η απάντηση σε αυτό: Αν σου είπαν ότι αυτές οι μικροδιδασκαλίες που έκανες κάποτε στο παρελθόν σε πιστοποιημένους φορείς όπως έχω κάνει και  εγώ δεν μετράνε σαν πιστοποίηση εκπαιδευτή ενηλίκων, τότε είναι λογικό να μην μετρήσουν ποτέ σαν πιστοποίηση εκπαιδευτή ενηλίκων. Πως να αλλάξει αυτό;

Εσύ είσαι αυτός που δεν θέλουν να αλλάξουν τα πράγματα και τα δεδομένα και δεν μου έχεις απαντήσει ποτέ ποιος εξυπηρετείται από τη λογική της μη εφαρμογής ή/και  ακύρωσης της πιστοποίησης, τη λογική σου δηλαδή; Μήπως  ορισμένοι παλιοί που απέκτησαν μεγάλη διδακτική εμπειρία όταν εγώ πήγαινα να ζητήσω τον αξιολογικό πίνακα και οι διευθυντές τον είχαν στο συρτάρι; Μήπως εξυπηρετούνται οι μόνιμοι της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που τουλάχιστον μέχρι χθες θα έμπαιναν από την πίσω πόρτα χωρίς πιστοποίηση για να συμπληρώσουν ωράριο; Δεν απαντάς σε αυτό όσες φορές και να το έχω γράψει. Τα γυαλιά του συμφέροντος δεν βοηθάνε.

7) Γράφεις "Αφού λοιπόν η σημαία σου είναι η πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ, αγνοώντας όλα τα υπόλοιπα προσόντα που κάποιος έχει αποκτήσει.."

Η απάντηση σε αυτό: Εγώ δεν την κάνω σημαία μου και δεν αγνοώ τα υπόλοιπα προσόντα. Το ίδιο συμβαίνει και με τα κριτήρια μοριοδότησης που δημοσιεύτηκαν. Λαμβάνει υπόψη τα υπόλοιπα προσόντα και δεν τα εκμηδενίζει. Αντιθέτως εσύ (καθόλου τυχαία) αγνοείς τη πιστοποίηση για την οποία εδώ και τρία χρόνια τουλάχιστον ήξερες ότι θα απαιτηθεί (όχι από μένα όπως γράφεις) και κάνεις σημαία τα υπόλοιπα προσόντα για τα οποία ήξερες ότι θα μοριοδοτούνται αλλά επίσης ήξερες ότι δεν θα μπορείς να είσαι μόνο με αυτά.  Για το αν είναι δίκαιο, σωστό ή λογικό όλο αυτό διάβασε παραπάνω. Για να σε βοηθήσω παίρνουμε ένα πτυχίο άλλα στο τεχνικό επιμελητήριο δίνουμε εξετάσεις. Κάποια στιγμή πρέπει να αποδείξεις στο φορέα που θα σε χρησιμοποιήσει ότι για αυτό που καλείσαι να κάνεις μπορείς κιόλας να το κάνεις σωστά, όχι απλώς το έκανες παλιότερα (βλ. ώρες διδακτικής πείρας), ή απλώς το γνωρίζεις (βλ. το μεταπτυχιακό εκπαίδευσης ενηλίκων που μπαίνεις με κλήρωση) . Όπως συμβαίνει και στον ιδιωτικό τομέα. Όπως θα έκανες και εσύ αν ήσουν ακαδημαϊκός διευθυντής στον ιδιωτικό τομέα. Θα επέλεγες με βάση την πιστοποίηση εκπαιδευτή ενηλίκων ή/και την μικροδιδασκαλία που θα σου έκανε ο άλλος. Αν ο διδακτορας που θα έρχονταν για τη δουλειά δεν είχε πιστοποίηση ή δεν σου έκανε μικροδιδασκαλία δεν θα τον έπαιρνες. Μάλλον δεν δουλεύεις στον ιδιωτικό τομέα για αυτό δεν τα καταλαβαίνεις αυτά. Κάποιοι έχουν γεννηθεί στην αγκαλιά του δημοσίου και θέλουν να το διατηρήσουν ισοπεδωμένο. Τα γυαλιά του συμφέροντος που λέγαμε..

8) Για τις προτάσεις που γράφεις συμφωνώ και στις 3. Μακάρι να γινόντουσαν αγώνες για αυτά. Παρόλο που βγαίνουμε offtopic, θα απαντήσω εν συντομία.
      α) Δεν είμαι από καθηγητική σχολή. Κρίνω για μη καθηγητικές σχολές απαραίτητο το ΕΠΠΑΙΚ. Για τις καθηγητικές σχολές συμφωνώ απολύτως μαζί σου.
      β) Συμφωνώ και σε αυτό για τους διοικητικούς. Όπως θεωρώ ότι για γραμματείς και διευθυντές στα σχολεία δεν θα έπρεπε να αρκούν τα χρόνια προϋπηρεσίας αλλά και άλλα προσόντα. Ωραία ακούγεται η πρότασή σου.
      γ) Για πιστοποίηση στην ειδική αγωγή συμφωνούμε. Θεωρώ σωστό ο εκπαιδευτικός να δοκιμάζεται σε τέτοιες πιστοποιήσεις για να μπορεί να παλεύει καλύτερα στην αίθουσα τα προβλήματα που εμφανίζονται. Είναι μέσα στα άμεσα σχέδια μου να κάνω το πιστοποιητικό του ΕΚΠΑ. Ασχολούμαι με την ειδική αγωγή. Παρουσιάζω τακτικά εργασίες σε σχετικά συνέδρια μαζί με τους διοργανωτές-καθηγητές που οργανώνουν το πιστοποιητικό στην Ειδική αγωγή. Ασχέτως που εγώ δεν το έχω ακόμη το πιστοποιητικό θεωρώ ότι το λιγότερο θα έπρεπε και αυτό το προσόν να μετράει στους πίνακες αναπληρωτών. Θα έπρεπε να ήταν απαραίτητο και αν γίνει δεν θα το σαμπόταρα όπως κάνεις εσύ με την πιστοποίηση εκπαιδευτών ενηλίκων.

Η διαφορά μας είναι ότι εγώ δεν απαιτώ (όπως λες ότι είναι απαίτησή μου από τους υποψηφίους να έχουν πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ) αλλά δεν σαμποτάρω κιόλας. Θεωρώ ότι είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Τόσο απλά.

1)   Παρόλο που ο κάθε  Διευθυντής έρχεται από τη δευτεροβάθμια, νομίζω έχει κρίση να κρίνει ποιος κάνει και ποιος δεν κάνει για εκπαιδευτικός. Άλλωστε, ο   εκάστοτε Διευθυντής μαθαίνει ποιος κάνει ή δεν κάνει από μαθητές ή από συναδέλφους σε συνδιδασκαλίες.
2)   Ανέφερες ότι οι μικροδιδασκαλίες στην ΑΣΠΑΙΤΕ δεν έχουν καμία σχέση με τις μικροδιδασκαλίες στην εκπαίδευση ενηλίκων, επειδή οι μαθητές έχουν άλλη ηλικία και ακολουθείται διαφορετική προσέγγιση.  Περίπτωση ΑΣΠΑΙΤΕ: Η παρουσίαση των μικροδιδασκαλιών γίνεται σε ενήλικες με ενήλικα εξεταστή (πιθανώς να είναι εξεταστής και στον ΕΟΠΠΕΠ) και οι δύο εξ αυτών των μικροδιδασκαλιών σε πραγματική τάξη ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ, όπου υπάρχουν αρκετοί ενήλικες μαθητές. Οι βασικοί κανόνες για τις μικροδιδασκαλίες είναι κοινοί (π.χ. λίγοι στόχοι, στόχοι τριών επιπέδων, αλληλεπίδραση με την ομάδα-τάξη κτλ κτλ). Έχω κάνει μικροδιδασκαλίες και σχέδια μαθήματος για μεταπτυχιακό στη διδακτική, στην ΑΣΠΑΙΤΕ και σε επιμορφώσεις στην εκπαίδευση ενηλίκων. Ελπίζω να αποτύχω στο πρακτικό κομμάτι του ΕΟΠΠΕΠ, εφόσον μπορεί να με εξετάσουν σύμβουλοι από τη δευτεροβάθμια ή πρωτοβάθμια, τους οποίους μάλλον δεν θα έχεις και πολύ εμπιστοσύνη, όπως υπαινίσσεσαι για τη γνώμη των Διευθυντών  στα ΙΕΚ, αφού όπως λες προέρχονται από τη δευτεροβάθμια. Ελπίζω να μην εξετάστηκες από σύμβουλους για το ΕΟΠΠΕΠ.
3)   Αναγνώρισες ότι οι γνώσεις της ΑΣΠΑΙΤΕ (θεωρίες μάθησης, διδακτικές τεχνικές, κτλ) δεν είναι μόνο για εφήβους, αλλά ισχυρίστηκες ότι αλλάζει η ομάδα στόχος. Αυτό δεν ισχύει από τάξη σε τάξη από μαθητή σε μαθητή; Λοιπόν, από αυτά που έχω διαβάσει έχω καταλήξει στα εξής: ο Knowles από τη μια πίστευε ότι πρέπει να υπάρχει η ανδραγωγική αλλά από την άλλη οι μεγάλοι μαθαίνουν σύμφωνα με την παιδαγωγική. Το «σύγχρονο» μοντέλο σχολείου του M.S. Knowles από το χώρο της εκπαίδευσης ενηλίκων στηρίχτηκε στους ψυχολόγους και παιδαγωγούς: J. Bruner, L. Vygotsky και B.F. Skinner. Οι ίδιες θεωρίες μάθησης , οι ίδιες εναλλακτικές τεχνικές διδασκαλίας και τρόποι αξιολόγησης πρέπει να εφαρμόζονται στους ενήλικες και εφήβους. Θεωρώ ότι ήταν λάθος που επί πολλά χρόνια η παιδαγωγική ταυτίστηκε με το δασκαλοκεντρισμό, επειδή η εκπαιδευτική κοινότητα δεν γνώριζε (κυρίως λόγω της έλλειψης παιδαγωγικών μαθημάτων σε αρκετές «καθηγητικές σχολές») και δεν εφάρμοζε τη μαθητοκεντρική διδασκαλία στα σχολεία. Επίσης, θεωρώ ότι ο δασκαλοκεντρισμός επικρατεί στο σύγχρονο σχολείο, αφού  στοχεύει ως επί το πλείστον στην προετοιμασία των μαθητών για τις πανελλήνιες. Άλλο τι θα πρέπει να γίνεται βάσει παιδαγωγικής και άλλο τι γίνεται...δεν φταίει η ΑΣΠΑΙΤΕ γι' αυτό....Συνεπώς, οι θεωρίες μάθησης και οι καινοτόμες τεχνικές διδασκαλίας δεν αποτελούν νεότερες προσεγγίσεις προερχόμενες από την «εκπαίδευση ενηλίκων», αλλά προϋπήρχαν στο πλαίσιο της παιδαγωγικής εδώ και πολλά χρόνια.
4)   Όσον αφορά στη Γνωμοδότηση του ΣτΠ (2959/6-10-2008), σε αυτή υπάρχει μία αιτιολογημένη κρίση και επειδή δεν μου αρέσει να αναφέρω αποσπασματικά και αφηγηματικά τρεις σειρές, που μπορεί να μην καταλάβει κάποιος με δύο-τρεις σειρές τι θέλει να πει ο ΣτΠ, δίνω τα βασικά σημεία (ο καθένας μπορεί να την αναζητήσει και να τη διαβάσει αναλυτικότερα): α) « ενώ ουσιαστικά εφαρμόζονται οι διατάξεις του Ν. 1566/1985 ως προς το προσοντολόγιο των κλάδων εκπαιδευτικών, δεν υπάρχει πρόβλεψη για πρόταξη των υποψηφίων με τίτλο παιδαγωγικών σπουδών" (για τα ΣΔΕ), β) «Η άποψη του Συνηγόρου του Πολίτη είναι πως λόγω της ιδιαιτερότητας του εν λόγω προγράμματος, προέχει η εξειδίκευση των εκπαιδευτικών σε θέματα εκπαίδευσης ενηλίκων. Ωστόσο μεταξύ των εχόντων τα εξειδικευμένα αυτά προσόντα πρέπει να προηγούνται οι έχοντες πτυχίο παιδαγωγικής επάρκειας», γ) "Συμπεράσματα-Προτάσεις:.....Πρόταξη των εχόντων παιδαγωγικό πτυχίο στα προγράμματα ΠΔΣ, στη ΣΔΣΤΕ και στα ΣΔΕ στο πλαίσιο των ειδικών διαδικασιών επιλογής, αν και όσον αφορά τη ΣΔΣΤΕ αλλά και την ΠΟΔΣ η πρόσληψη θα μπορούσε να γίνει μέσω ενιαίου πίνακα Αναπληρωτών......."

Οπότε, συνάδελφε, θα έπρεπε το ΑΣΠΑΙΤΕ να προσμετράται εδώ και χρόνια, αλλά δεν έγινε τίποτα! Ούτε φέτος προσμετράται στα ΣΔΕ! Για τα ΙΕΚ "αιωρείται" αν προσμετράται η όχι! Και απορώ γιατί τώρα τόσο άγχος για την πιστοποίηση των εκπαιδευτικών μέσω ΕΟΠΠΕΠ;;; Θεωρώ ότι αν πραγματικά τους «έκαιγε» η καλύτερη παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης, θα είχαν εφαρμόσει και τη Γνωμοδότηση αυτή εδώ και χρόνια και άλλα πολλά θα γινόταν (π.χ. αποπληρωμή όλων των εκπαιδευτών κτλ)....

Από όλα αυτά βγαίνει συμπέρασμα πως τα βλέπεις πως τα βλέπω…
Γι’ αυτό δεν βρίσκω το λόγο να αναφερθώ και στα υπόλοιπα που ανέφερες…

Στο δια ταύτα: θεωρώ ότι θα έπρεπε να τα μετράνε όλα ( πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά, επιμορφώσεις, εμπειρία-διδακτική και επαγγελματική-, πιστοποιήσεις από ΑΣΠΑΙΤΕ, ΕΟΠΠΕΠ, ειδική αγωγή, κοινωνικά κριτήρια) με μία «λογική» μοριοδότηση. Όχι σε διακρίσεις με τη μορφή πινάκων, όχι σε ακραίες μοριοδοτήσεις κριτηρίων, όχι σε επιλεκτική εφαρμογή ή μη εφαρμογή  των νόμων ή γνωμοδοτήσεων όποτε θέλουν ή όποτε δεν θέλουν, όχι στο διαίρει και βασίλευε με ακύρωση γνώσεων/δεξιοτήτων με την "α θεωρία" ενώ ισχύει και η "β θεωρία" κτλ κτλ .

Σημείωση 1: Παρόλο που με νόμο τα ΙΕΚ εντάσσονται στην «κατάρτιση», εντούτοις μοριοδοτούν τα της εκπαίδευσης ενηλίκων και της τυπικής εκπαίδευσης!
Σημείωση 2: Παρόλο που τα ΣΔΕ εντάσσονται στην «εκπαίδευση ενηλίκων»,  εντούτοις μοριοδοτούν τα της κατάρτισης και της τυπικής εκπαίδευσης!
Σημείωση 3: Η διδακτική εμπειρία στα ΣΔΕ μετράται στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό των ΙΕΚ !
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 25, 2015, 10:03:01 πμ από joinJ »

Αποσυνδεδεμένος igognito

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 66
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6509 στις: Οκτώβριος 25, 2015, 12:45:07 μμ »
Μη λέτε ό,τι σας κατεβαινει και μάθετε να διαβάζετε.
Φροντιστήρια και Κέντρα Ξένων Γλωσσών είναι διδακτική εμπειρία τυπικής εκπαίδευσης και προσμετρώνται στη Βθμια(ΦΕΚ2844/τΒ/2012).
Στην εργασιακή εμπειρία προσμετράται μη διδακτική εμπειρία...

Η εμπειρία από φροντιστήρια στην συγκεκριμένη πρόσκληση μετράει στην εργασιακή εμπειρία. Στις περισσότερες όμως δεν μετράει ΠΟΥΘΕΝΑ, πόσο μάλλον στην Βθμια. Αν ήταν έτσι θα είχαμε διοριστεί όλοι...
Οπότε φίλε, διάβασε ΕΣΥ πιο προσεκτικά!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160607
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 926
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 726
Σύνολο: 750

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.