0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συμφωνώ σε αυτά. Απλώς δεν θέλω να γίνω περισσότερο προκλητικός.Βλέπεις και στα άλλα τοπικ ότι η ισότητα και μόνο, προκαλεί δυσφορία στους φυσικούςΑν τολμήσουμε να πουμε αυτό που λες εσύ μπορεί να μας τιμωρήσουν και να εξαφανήσουν πλήρως τη βιολογία, όπως εξαφάνησαν την γεωλογία.
Ενδιαφέρον θα είχε να δούμε πέρα από το ωρολόγιο πρόγραμμα να δούμε και τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις για την επιλογή των εκπαιδευτικών. Ας πούμε στις φυσικές επιστήμες υπάρχει η "οριζόντια" ανάθεση που υπάρχει στην Ελλάδα; ποιοι διδάσκουν φιλοσοφίσ, ιστορία και διάφορα μαθήματα, για τα οποία υπήτξε έντονη αντιπαράθεση στην Ελλάδα;
Μια δύσκολη προσπάθεια για την Νότια Κορέα, που θεωρείται κορυφή μαζί με την φινλανδία.Πολύ πίεση, απάνθρωπη ψυχολογικά, μαθητές ρομπότ.1η -6η τάξη δημοτικό 7-9 γυμνάσιο10-12 λύκειοΕδώ το πρόγραμμα για όλα Στις δύο τελευταίες τάξεις του λυκείου κάνουν εξειδίκευση. Ακόμα δυσκολεύομαι να τα ξεμπερδέψω γιατί και αυτοί είναι όλο αλλαγές τελευταία. Ελπίζω να βοηθήσετε και εσείς.Μόνο στο Λύκειο το πρόγραμμα είναι ως εξής http://english.mest.go.kr/web/1696/site/contents/en/en_0206.jspΔεν θα επιχειρήσω να το αναλύσω ακόμα. Ωστόσο η τελευταία στήλη advanced subjects, είναι τα επιλεγόμενα στην Β και Γ λυκείου.Τώρα, στα σχετικά με το πόνο μου. Παρακάτω φαίνεται ποιο είναι το περιεχόμενο του Γενικού υποχρεωτικού μαθήματος Science σε κάθε τάξη μέχρι την Α λυκείου (10th grade)http://ncic.re.kr/english.kri.org.inventoryList.do;jsessionid=0083195D7B63E0551B74F1C719BB86DB#Βλέπουμε λοιπόν πάλι μεχρι την 1η λυκείου τις τέσσερις φυσικές επιστήμες ισότιμες,Από την Β λυκείου υπάρχει η επιλογή για περισσότερη φυσική. Next η Κίνα
Στο τέλος του 4 χρόνου όλοι οι μαθητές δίνουν εξετάσεις στα Ολλανδικά, Μαθηματικά και Βιολογία (σίγουρα οι Θεωρητικής δεν είμαι σίγουρος για τις επαγγελματικές κατευθύνσεις).
Μακάρι να είχε γίνει μια εκτενής συγκριτική μελέτη και από κάποιο ερευνητικό κέντρο, πανεπιστήμιο ή το υπουργείο πάνω σε αυτο το θέμα... Μια μικρή παρατήρηση. Τα εκπαιδευτικά συστήματα των σύγχρονων και ανεπτυγμένων κρατών είναι πολύ διαφορετικά τελικά από το δικό μας. Παράδειγμα: Βρίσκομαι αυτή τη στιγμή στη Γερμανία προσπαθώντας να ξαναφτιάξω εδώ τη ζωή μου και δεν ξέρω ακόμη ποιο σχολείο ταιριάζει περισσότερο στη δεκάχρονη μεγάλη κόρη μου. Υπάρχουν δημόσια σχολεία διαφορετικού τύπου με διαφορετικές παιδαγωγικές/διδακτικές προσεγγίσεις, όπως και σχολεία ίδιου τύπου που δίνουν μεγαλύτερη βαρύτητα στις ξένες γλώσσες, στα σπορ, στην μουσική ή στις φυσικές επιστήμες. Τα αντίστοιχα ωρολόγια προγράμματα είναι απλά ένα μέρος όλου αυτού του δυναμικού συστήματος. Ελπίζω να εργαστώ σε κάποιο από αυτά τα σχολεία και να δω τα πράγματα από μέσα.Όσον αφορά την Βιολογία, είναι ένα από τα πιο βασικά μαθήματα σε κάθε προηγμένο εκπαιδευτικό σύστημα. Βέβαια, κανείς Βιολόγος εδώ, με το υψηλό επίπεδο σπουδών που έχουν αρκετοί από τους δικούς μας, δεν διανοείται να εργαστεί στη εκπαίδευση...
Όσον αφορά την Βιολογία, είναι ένα από τα πιο βασικά μαθήματα σε κάθε προηγμένο εκπαιδευτικό σύστημα. Βέβαια, κανείς Βιολόγος εδώ, με το υψηλό επίπεδο σπουδών που έχουν αρκετοί από τους δικούς μας, δεν διανοείται να εργαστεί στη εκπαίδευση...
δεν ξέρω ακόμη ποιο σχολείο ταιριάζει περισσότερο στη δεκάχρονη μεγάλη κόρη μου. Υπάρχουν δημόσια σχολεία διαφορετικού τύπου με διαφορετικές παιδαγωγικές/διδακτικές προσεγγίσεις, όπως και σχολεία ίδιου τύπου που δίνουν μεγαλύτερη βαρύτητα στις ξένες γλώσσες, στα σπορ, στην μουσική ή στις φυσικές επιστήμες.
Μπράβο παιδιά, πολύ ενδιαφέρουσες και χρήσιμες οι πληροφορίες που μας δίνετε... Θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρετε τι γίνεται με τις ειδικότητες στο εξωτερικό. Υπάρχει μια αυστηρή εξειδίκευση μεταξύ των ειδικοτήτων ή υπάρχει ευελιξία? Και το ρωτάω αυτό γιατί σε κάποιο πρόγραμμα comenius που συμμετείχα θυμάμαι οτι κάποιοι εκπαιδευτικοί στη Γερμανία είχαν δύο ειδικότητες, χωρίς η 2η να είναι σε επίπεδο πανεπιστημιακής εκπαίδευσης αλλά εξειδίκευσης, επιμόρφωσης κλπ. Ξέρετε αν ισχύει κάτι τέτοιο?
Έχω ξανακούσει αυτό το επιχειρημα από τον giokpsy. Χρησιμοποιήθηκε σαν πρόσχημα για να δικαιολογήσει το ότι δεν υπάρχουν βιολόγοι στα σχολεία και έτσι μας κάνει αυτός την χάρη να την διδάσκει.Αναρωτιέμαι ποιες να είναι οι δικές σου προθέσεις.Πάντως μια τέτοια δήλωση είναι μειωτική προς τους συναδέλφους σου βιολόγους