Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - leon.

Σελίδες: 123 ... 210
1
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« στις: Μάιος 13, 2024, 07:14:00 μμ »
Η ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής στην περίπτωση που με τον ίδιο αριθμό ωρών εμφάνισε απ' το πουθενά οργανικό κενό σε γεωλόγο, το οποίο δεν έδωσε σε υπεραριθμία, είναι υπόλογη και παράνομη. Εκτός κι αν υπήρξε επικαιροποίηση ωρών όπως προανάφερα. Το θέμα είναι σοβαρό. Εδώ πράγματι πρέπει να πάρουμε τηλέφωνα στο υπουργείο. Και μιαν ερώτηση. Ο g.t. ανέφερε πως υπήρξε γραμματέας ΠΥΣΔΕ. Στην Ανατολική Αττική ήταν; Ή σ' άλλο ΠΥΣΔΕ όπου έκρυβαν κενά απ' την Α' και τα 'διναν στη Β' Φάση; Εδώ το πράγμα έχει ενδιαφέρον. 8)

2
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« στις: Μάιος 13, 2024, 07:28:19 πμ »
Στο 2ο γυμνάσιο Αρτέμιδος δε δόθηκε κανένα κενό με -11. Έπειτα αναφέρει ε π α ν α π ρ ο σ δ ι ο ρ ι σ μ ό ωρών. Αυτό σημαίνει πως έγινε επικαιροποίηση. Μάλιστα δεν αναφέρει τις επικαιροποιημένες ώρες. Οπότε πάλι ντζίφος. Για προσπάθησε λίγο καλύτερα. :)

3
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« στις: Μάιος 12, 2024, 10:26:07 μμ »
Ούτε ένα παράδειγμα σχολειού δεν έχει δοθεί όπου να μην υπολογίζονται, μετά τις υπεραριθμίες, αθροιστικά οι ώρες για να βρεθούν τα κενά. Βρες μου παράδειγμα με +1 φυσική -12 χημεία 0 βιολογία όπου να βγαίνει κενό για χημικό και θα σου πω "ναι έχεις δίκιο, εδώ το ΠΥΣΔΕ δεν υπολόγισε άθροισμα". Τότε δεσμεύομαι δημοσίως να σ' το πω. Μέχρι τώρα τέτοιο παράδειγμα δε μου 'χεις δείξει. Δε λέω ότι, σώνει και καλά, δεν υπάρχει. Απλά βρες το. :)

4
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« στις: Μάιος 12, 2024, 10:07:25 μμ »
Το συμπέρασμά σου ότι δεν υπήρχαν ελλείμματα ωρών σε φυσική είναι αυθαίρετο. Μ' ελλιπή στοιχεία συμπέρασμα δε βγαίνει.

5
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« στις: Μάιος 12, 2024, 09:40:04 μμ »
Στο 2ο ΓΕΛ Γέρακα που κοίταξα, μιας και το 'χεις πρώτο παράδειγμα, δεν αναφέρει τις ώρες σε φυσικό. Οπότε δε μπορεί να εξαχθεί συμπέρασμα πως δεν κοίταξε τ' αθροίσματα το ΠΥΣΔΕ. Αρκεί -2 σε φυσικό και βγαίνουν δυο κενά και τα δίνει σε χημικό και βιολόγο. Μ' ελλιπή στοιχεία δε μπορεί να εξαχθεί συμπέρασμα πως αγνοήθηκε η ενιαία αντιμετώπιση.

6
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 11, 2024, 06:34:36 μμ »
https://ibb.co/tM2g7zx
δηλ το δινει σε ξεχωριστα κελια
Απλά το 'δωσε σε ξεχωριστά ενώ έπρεπε σ' ενιαίο κελί. Μπορείς να τσεκάρεις αν πήγαν τρεις ΠΕ04 ή δύο τελικά; Εγώ δεν το 'ψαξα.

7
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 11, 2024, 06:08:21 μμ »
g.t. Δεν κατάλαβες τι συνέβη σε Καναλάκι και Πάργα. Με -48 ώρες βγαίνουν δύο οργανικά. Οπότε δίνεται το ένα σε φυσικό και τ' άλλο ε ί τ ε σε χημικό ε ί τ ε σε βιολόγο. Μπορούν, δηλαδή, να το δηλώσουν κι οι δυο ειδικότητες (ίδιες ελλειμματικές ώρες γαρ). Θα το πιάσει όποιος έχει τα πιότερα μεταθετικά μόρια.

8
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 11, 2024, 02:03:53 μμ »
συμφωνουμε. Αν δεν ενδιαφερονται υπεραριθμοι αυτης της ομαδας για τα κενα αυτα, μπορουν να τα παρουν και οι υπεραριθμοι των ομορων
Δε μπορεί υπεράριθμος όμορης περιοχής να πιάσει κενό, ακόμη κι αν δεν ενδιαφερθεί κανείς γι' αυτό, στην άλλη ομάδα σχολείων παρά μόνο στην περίπτωση όπου δεν υπάρχει διαθέσιμο κενό στη δικιά του ομάδα.

9
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 09, 2024, 06:41:32 μμ »
δηλ ειλικρινα μου λες οτι στο 9ο γυμνασιο τα 5 μελη του πυσδε εκατσαν και πληκτρολογησαν στα κομπιουτεραια τους, πριν δωσουν οργανικο κενο στους γεωλογους, το αθροισμα: φυσικη=0 βιολογια =0 χημεια =0 γεωγραφια=-12 οποτε -12+0+0+0= -12 ??
Πώς ξέρεις ότι το άθροισμα ήταν φυσική=0 βιολογία=0 χημεία=0 γεωγραφία= -12 κι όχι φυσική= +1 βιολογία=0 χημεία=0 γεωγραφία= -12; Η απάντηση σ' αυτό είναι και που θα σου δώσει να καταλάβεις τι σημαίνει ο τίτλος Συν. Ωρ. και γιατί δε γλυτώνεις απ' τ' άθροισμα.

10
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 09, 2024, 06:13:12 μμ »
μηπως γιορταζεις την  κυριακη που ερχεται?? τοσα παραδειγματα και "ντουι κουμπαρε" Τεσπα θα συνεχισω αυριο με τις υπολοιπες αναρτησεις σου
Εδώ αδυνατούσες να καταλάβεις τι συμβαίνει στο 9ο γυμνάσιο Αθήνας, και τόσα άλλα, που νόμιζες ότι έβγαινε κενό σε γεωλόγο χωρίς καν να υπολογιστεί το αθροιστικό κι ούτε έβλεπες τον τίτλο της στήλης Συν. Ωρ. ή τον έβλεπες και δεν αντιλαμβανόσουν τι έλεγε, τώρα ποιον προσπαθείς να πείσεις, τον εαυτό σου;

11
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 09, 2024, 06:05:05 μμ »
Η ενιαία αντιμετώπιση στην υπεραριθμία σημαίνει αφανισμό της ειδικότητας. Στην οριστική τοποθέτηση μετά δεν έχουμε αφανισμό της ειδικότητας μα αθροιστικό (εδώ τώρα έγκειται το ενιαία) υπολογισμό των ωρών ώστε να προκύψει κενό. Διακριτή αντιμετώπιση δεν υπάρχει πουθενά. Ούτε στην υπεραριθμία ούτε στην εμφάνιση των κενών για οποιαδήποτε φάση.

12
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 09, 2024, 03:33:52 μμ »
Είπα εξ αρχής ότι υπάρχουν ΔΔΕ όπου δίνουν και στη Β' φάση το κενό στον πιότερα ελλειμματικό. Η Β' κι η Γ' φάση δεν έχουν κάποια ουσιαστική σημασία αφού το κενό θα δοθεί ούτως ή άλλως. Και μάλιστα στον ελλειμματικότερο. Το κενό προέκυψε απ' την αθροιστική αντιμετώπιση. Αυτό είναι που αρνείσαι κι όμως αυτό το συγκεκριμένο ορίζει τα οργανικά κενά ενιαία κι αυτά αποδίδονται τελικώς στον ελλειμματικότερο. Ξεχωριστή (διακριτή) αντιμετώπιση στη δημιουργία των κενών δεν υφίσταται σε καμμιά φάση. Και στις τρεις φάσεις ενιαία δημιουργούνται κι αποδίδονται στον πιότερα ελλειμματικό.

13
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 09, 2024, 02:44:09 μμ »
Και στο 15ο γυμνάσιο Αθήνας, και στ' άλλα π' αναφέρεις, το δώσανε το κενό. Απλά το δώσανε στην τρίτη φάση κι εσύ κοιτάς μόνον τη δεύτερη.

14
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 09, 2024, 02:02:36 μμ »
g.t. Απάντησα για όλα. Για να δοθεί κενό πρέπει να υπάρχει ενιαίο άθροισμα -12. Τότε μόνο δίνεται είτε στην Α' είτε στη Β' είτε στη Γ' φάση. Η ικανή κι αναγκαία συνθήκη τηρεί απαρέγκλιτα την ενιαία αντιμετώπιση. Σ' όλα τα σχολειά που ανάφερες αυτό ίσχυσε. Κι άμα δεν το δώσαν στη Β' το δώσαν μοιραία στη Γ'. Οπότε μια φορά και το κενό δημιουργήθηκε λόγω αθροίσματος και (τελικά) δόθηκε στον ελλειμματικότερο.

Σελίδες: 123 ... 210

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32304
  • Τελευταία: Aira
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160428
  • Σύνολο θεμάτων: 19218
  • Σε σύνδεση σήμερα: 777
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 723
Σύνολο: 723

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.