0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αρχικα θα πω οτι όσοι απο μας εχουν διδακτικη υπηρεσια σε σχολεια για καποια χρονια, νομιζω οτι θα συμφωνησουν με την αποψη οτι η εκπαιδευτικη νομοθεσια ειναι ανεπαρκης στο να ρυθμισει καιριας σημασιας ζητηματα της εκπαιδευτικης λειτουργιας. Ακουω πολυ συχνα νεους συναδελφους να ρωτουν (και δεν το λεω με αφορμη την απορια που εθεσες) "σε ποιο φεκ λεει το ταδε".Κι ομως το πιθανοτερο ειναι να μην το λεει κανενα φεκ, αφου ειναι γνωστο οτι η πλειοψηφια των ζητηματων λειτουργιας των σχολειων ρυθμιζονται απο εγκυκλιους ή ακομα χειροτερα απο απλά εγγραφα με υπογραφες προισταμενων τμημάτων και οχι απο ΥΑ, ΠΔ και νομους. Αντιπροσωπευτικο παραδειγμα το ζητημα του πως προσδιοριζεται ενα οργανικο κενο για οργανικη τοποθετηση σε σχολειο και το πως προσδιοριζεται το αντιστοιχο ανα ομαδα σχολειων για τη διενεργεια των μεταθεσεων. Προσωπικα δε νομιζω να υπαρχουν ποιο βασικα ζητηματα απο αυτα οσον αφορα στη διαχειριση του ανθρωπινου δυναμικου και των υπηρεσ μεταβολων αυτου, εφοσον σε αυτα τα δύο στηριζονται μεταθεσεις και διορισμοι. Κι ομως και τα δυο ρυθμιζονται απο δυο εγκυκλιους.Ειδικοτερα στο πδ 50/96 (παλι καλα που υπαρχει κι αυτο) αρ 4 λεει"Για την πραγματοποιηση των μεταθέσεων από περιοχή σε περιοχή καταρτίζονται μέχρι 10 Μαρτίου κάθε σχολικού έτους πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης..........Το πυσδε λαμβανει υποψη αα) Τις κενές οργανικές θέσεις που προβλέπεται ότι θα προκύψουν μέχρι 31 Αυγούστου του έτους πραγματοποίησης των μεταθέσεων με την αυτοδίκαια αποχώρηση των εκπαιδευτικών από την υπηρεσία και ββ) Το ωρολόγιο πρόγραμμα κάθε σχολικής μονάδας. γγ) Τα τμήματα που προβλέπεται ότι θα λειτουργήσουν κατά το επόμενο σχολικό έτος. δδ) Τους οργανικά ανήκοντες στις σχολικές μονάδες της δικαιοδοσίας τους εκπαιδευτικούς και "(εε) Την ομάδα σχολείων στην οποία ανήκει κάθε σχολική μονάδα..."αρ 15"...1. Οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (τα κενα που ανακοινωσε η δδε πειραια αναφερονταν σε αυτη τη διαδικασια) γίνονται ύστερα από αίτηση των ενδιαφερομένων, με βάση τις κενές θέσεις του άρθρου 4 αυτού του Π.Δ. και τις τυχόν δημιουργούμενες κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων..".Πως υπολογιζονται ομως οι κενες θεσεις του αρ 4 ?19644/Ε2 ( η πρωτη απο τις 2 βασικες εγκυκλιους των ανωτερω διαδικασιων) σελ 1"Προκειμένου η υπηρεσία μας να προβεί στην κατάρτιση των πινάκων οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού ανά περιοχή μετάθεσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 4 του Π.Δ. 50/1996 (ΦΕΚ 45Α’), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, και του άρθρου 7 του Ν.3848/2010 (ΦΕΚ 71Α’).... παρακαλούμε να συμπληρωθούν με ευθύνη σας οιεπισυναπτόμενοι πίνακες Α, Β , Γ κλπ"σελ 3"Τα αλγεβρικά αθροίσματα των στηλών 4α και 4β του πίνακα Β΄ θα διαιρεθούν με το είκοσι (20) και το πηλίκο θα γραφεί αντίστοιχα στο 5α ή 5β. Υπόλοιπο ωρών του υποχρεωτικού ωραρίου κάτω του δώδεκα (12) δε λαμβάνεται υπόψη"Επομενως μεχρι εδω προκυπτει οτι σημειο αναφορας για κενη οργανικη θεση στον πινακα οργανικης συνθεσης της περιοχης μεταθεσης ειναι η διαιρεση με το 20 που αποτελει, οπως εχει αναφερθει ξανα στο φορουμ, τον θεωρητικο Μ,Ο των υποχρεωτικων ωραριων μας.Οποτε με -20 δινεται το πρωτο κενο ανα σχολειο και αν υπαρχει υπολοιπο ελλειμματος τουλαχ αλλων 12 ωρων (και το οποιο απορρεει απο την 2η βασικη εγκυκλιο δηλ την 84582/δ2) δινεται και 2 κενο δηλ αρκουν αυτες οι 32 ωρες για να δημιουργησουν τα 2 κενα. (παρεμπιπτοντως εαν στη φαση των βελτιωσεων ανακοινωθει (απο τη δδε) σε ενα σχολειο χ ελλειμμα 31 ωρων, τοτε θα δοθει 1 οργανικο κενο. Ομως υπαρχει περιπτωση να το καταλαβει εκπκος με 18ω ΥΩ και ως εκ τουτου να απομεινει, για την τελευταια φαση των εναπομεινάντων, ελλειμμα 13 ωρων που θα γεννησουν άλλο ενα μη διαφαινομενο κενο και το οποιο θα μπορεσει να διεκδικηθει μονο απο οσους εκπκους ειχαν υποβαλλει, στη φαση των βελτιωσεων, δηλωση προτιμησης για τουλαχ ενα οποιοδηποτε σχολειο. Αρα δηλωση προτιμησης στη β φαση των βελτιωσεων δεν πρεπει να κανουν μονο οσοι ειναι βεβαιοι οτι τους καλυπτει 100% το σχολειο της οργανικης τους. Αν τους καλυπτει κατα 99%, τοτε αξιζει να καταθεσουν αιτηση και στη φαση των βελτιωσεων αλλα και στη φαση των εναπομειναντων για τη διεκδικηση του σχολειο που τους καλυπτει στο 100%)
Το μόνο που έχω βρει για τα οργανικά κενά τοποθέτησης είναι το παρακάτω από την εγκύκλιο Αρ.Πρωτ.177284/Ε2/22-10-2018:Δώδεκα (12) ώρες μαθήματος (κατ ΄ ελάχιστον) συνιστούν οργανικό κενό το οποίο δίνεται σε εκπαιδευτικό που καλύπτει τις ώρες αυτές με Α΄ ανάθεση, ανεξαρτήτως αν υπάρχουν εκπαιδευτικοί που θα μπορούσαν να συμπληρώσουν το ωράριό τους αναλαμβάνοντας το μάθημα ως Β΄ ανάθεση ή έχοντας δεύτερη ειδικότητα.
Αυτά όμως που παρέθεσες αναφέρονται στα οργανικά κενά των μεταθέσεων και όχι στα οργανικά κενά τοποθέτησης.
Ναι, έτσι είναι. 12 ώρες απαιτούνται για ένα οργανικό κενό
Απλά για να δοθούν δύο οργανικά πρέπει να έχει 20+12 και όχι 12+12.Οκ. Ευχαριστώ
Και επίσης ναι, αυτή η 2η συνθήκη για τον ΠΕ04 (τουλάχιστον -12 ώρες στο σύνολο του ΠΕ04) πού αναφέρεται;
https://dide-peiraia.att.sch.gr/images/stories/pysde/2024/announcements/pysde-oristikh-veltiwsh-2024-epexhghseis.pdfΑν η απορια σου σε σχεση με την ανωτερω αναρτηση βρισκεται στο σημειο 5 του εγγράφου που αναφερει οτι"5. Για τον κλάδο ΠΕ04 ισχύουν τα εξής:Οργανικό κενό στην ειδικότητα υφίσταται ΜΟΝΟ αν ταυτόχρονα υπάρχει κενό στο σύνολο του κλάδου", θα σου ελεγα τα εξης:Γενικα το συγκεκριμενο εγγραφο αναφερεται στην φαση Β των βελτιωσεων.Η συγκεκρ προταση αναφερεται στο πινακακι με το παραδειγμα 1 οπου υπαρχει κενο 21 ωρων στους χημικους και το οποιο δε θα δινονταν στην φαση των βελτιωσεων για καλυψη απο χημικο, λογω του οτι στο συνολο του κλαδου καλύπτεται (βλ ενιαια αντιμετωπιση των πε04) απο τις αλλες ειδικοτητες. Σα να σου λεει δηλ το πυσδε "μα αν δωσω το κενο και ερθει χημικος, τι θα απογινουν τα πλεονασματα φυσικων κ βιολογων στο συγκεκρ σχολειο? θα χρειαστουν μετακινησεις εκπκων, γεγονος που προκαλει δυσλειτουργιες σχεδον σε ολους (+ στα ωρολογια των αλλων σχολειων)..Ας το αφησουμε ακαλυπτο και θα το καλυψουν με Β αναθεσεις φυσικοι/βιολογοι του σχολειου..".Και θα εθετε στο συγκεκρ πυσδε η ενωση χημικων (οπως κατα καιρους εκανε και κανει η ενωση βιολογων) το εξης ερωτημα:"σε ποιο σημειο της νομοθεσιας προβλεπεται κυριοι του πυσδε, να μη δωσετε για βελτιωση το κενο των χημικων? ισα -ισα η 84582/δ2 αναφερει οτι με 12 ωρες κατ ελαχιστο πρεπει να δοθιε κενο..".Οντως (απο οσο γνωριζω) δεν αναφερεται πουθενα στη νομθεσια μια σχετικη προβλεψη που να δινει το διαιωμα στο πυσδε να ΜΗΝ δωσει το κενο. Πιθανολογω ομως οτι το πυσδε θα απαντουσε σε ενα τετοιο ερωτημα με το εξης σκεπτικο:" μα καλυπτομαστε απο την 111364/Ε2 που αναφερεται στην ενιαια αντιμετωπιση"Επισης πιαθνολογω οτι η ενωση χημικων θα ανταπαντουσε:"μα καλα μας δουλευετε??αυτη η εγκυκλιος ειναι οριοθετημενη αποκλειστικα για την Α φαση της κρισης/αρσης υπεραριθιων και οχι για τη φαση των βελτιωσεων..".Πιθανη 2η ανταπαντηση πυσδε:"ως ανεξαρτητο γνωμοδοτικο οργανο δινουμε διασταλτικη ερμηνεια της ανωτερω εγκυκλιου και για τη φαση των βελτιωσεων , προκειμενου να διασφαλιστει το ευρυθμο της λειτοπυργιας των σχολειων αρμοδιότητάς μας.."και καπου εκει μαλλον θα εληγε το ζητημα.υγ. οι προαναφερομενοι διαλογοι δεν ειναι εικονικη πραγματικοτητα ή τουλαχιστον ενα μερος τους
Νεοδιόριστος του '23 δεν έκανε Οριστική Υποβολή τον Οκτώβρη στην αίτηση οριστικής τοποθέτησης και το όνομά του δεν είναι τώρα στους πίνακες που βγήκαν (ούτε και τα μόρια φαίνονται κάπου). Οπότε δεν έχει το δικαίωμα να κάνει επιλογή των σχολείων στην πλατφόρμα teachers minedu για οριστική τοποθέτηση.Τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις. Από άλλες πηγές ακούω ότι αυτός που δεν έκανε Οριστική Υποβολή θα διαλέξει τελευταίος, από άλλες πηγές ότι θα ενταχθεί με κάποιο τρόπο και θα διαλέξει κανονικά οργανική (βάσει της κατάταξής του αν είχε κάνει υποβολή). Θα ήθελα να μάθω αν υπάρχει επίσημη οδηγία.
ΟΚ, και δίνω συγκεκριμένο παράδειγμα.Εκπ/κός Α 60 μόρια Εκπ/κός Β 50 μόριαΟ εκπ/κός Α δεν υπέβαλε αίτηση τοποθέτησης. Ο Β υπέβαλε. Και οι δύο επιθυμούν το 1ο Δημοτικό, ενώ υπάρχει και το 2ο Δημοτικό. Έτσι ο Β στην αίτηση του έβαλε την εξής σειρά:Αίτηση Β:1ο Δημοτικό2ο ΔημοτικόΜετά από όλες τις διαδικασίες και τυχόν ενστάσεις ποιος θα τοποθετηθεί στο 1ο Δημοτικό και ποιος στο 2ο, το νέο σχολικό έτος;