0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
και οι τρεις δίκαιο έχουν. Οι αιτήσεις μετάταξης για το ΥΠΑΙΘ που υπεβλήθησαν μετά τις 23/07 έχουν παγώσει και αυτό διότι υπάρχει εν εξελίξει κινητικότητα υπαλλήλων εντός του υπουργείου. Επομένως η κα. Παναγιώτου έχει δίκαιο. Οι υπηρεσιες οφείλουν να απαντουν στις αιτήσεις των πολιτών εντός 50 εργάσιμων ημερών ( ή διμηνου σε κάποιες περιπτώσεις ) και εφόσον η διαδικασια καθυστερεί να στέλνεται αιτιολογημένη απάντηση στον ενδιαφερόμενο. Άρα και ο συνήγορος του πολίτη έχει δίκαιο. Η Δικαιοσύνη μπορει να αναλάβει αλλά θα πάρει αρκετό χρόνο. Επισης ο δικηγόρος έχει συμφέρον για να πάρει λεφτά απ΄την υπόθεση. Αλλά θεωρητικά και αυτός δίκαιο έχει. Αφού όμως έχεις τεθεί σε Διαθεσιμότητα, μπορείς να αιτηθείς άμεση απάντηση των αιτημάτων σου για μετάταξη καθώς προηγείσαι ουτως ή άλλως. Για ψάξτο λίγο παραπάνω αυτό....
...........................................................Μπορούσαν άνετα να κάνουν τις μετατάξεις μετά τις τοποθετήσεις από αυτους πχ που θα είχαν 0 ώρες..Τους το επέβαλε η τρόικα?
Συνάδελφοι...συγνώμη αλλά σε ποια τηλέφωνα μπορείτε και επικοινωνείτε για τις μετατάξεις ; Προσπαθώ στα 3248, 2271 , 3356.....αλλά δεν το σηκώνει κανείς...Ξέρετε κάποια άλλα ; Ευχαριστώ...