*

Αποστολέας Θέμα: Μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς - Αρχή με επιστολή  (Αναγνώστηκε 72100 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #56 στις: Ιανουάριος 28, 2017, 03:46:16 μμ »
gia 96, σε καμία περίπτωση δεν θα συμπεριλάβουμε γονείς στους συντάκτες της επιστολής. Αυτοί μπορούν όμως να μας στηρίξουν με την υπογραφή τους. Θα δούμε πως μπορεί πρώτα να γίνει αυτό. Δες πρώτα μία νέα σύνθεση που έχω κάνει - την 7η έκδοση. Γιατί έκανα πολλές αλλαγές μαζί, ίσως χρειαστεί να γυρίσουμε στην 6η ξανά. Εγώ αποχωρώ για λίγες ώρες...
Θα κοιτάξουμε τις αλλαγές που έκανες. Καλή ξεκούραση!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #57 στις: Ιανουάριος 28, 2017, 03:48:17 μμ »
Ωραίο το περιεχόμενο της επιστολής και για να γίνει και δυνατό απαραίτητη και αναγκαία συνθήκη το μεγάλο πλήθος υπογραφών!
Εννοείται πως πρέπει να έχουμε χιλιάδες υπογραφές, για τους ασκήσουμε πίεση και να τους δείξουμε τι μπορούμε να κάνουμε!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος mks75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #58 στις: Ιανουάριος 28, 2017, 03:58:20 μμ »
Παράθεση
1.  Προχωρήστε σε μεγάλο αριθμό διορισμών, ίσο με τον αριθμό των κενών που λόγω έλλειψης διορισμών είναι πλέον οργανικά, εφαρμόζοντας το πολυδιαφημιζόμενο τριετές πλάνο διορισμών της κυβέρνησής σας.

Ειδικα μετα απο οσα εγιναν στις Βρυξελλες....ο αριθμος θα ειναι τοσο μεγαλος...οσο ειναι το μηδεν... ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #59 στις: Ιανουάριος 28, 2017, 04:14:13 μμ »
Ειδικα μετα απο οσα εγιναν στις Βρυξελλες....ο αριθμος θα ειναι τοσο μεγαλος...οσο ειναι το μηδεν... ;D ;D ;D
Αντί να ειρωνεύεσαι, κάνε κι εσύ καμιά πρόταση, πιο εφαρμόσιμη (αφού όσα γράφονται από 'μας δεν είναι εφαρμόσιμα, όπως λες)! Και μη βλέπεις παντού δυσκολίες και ανυπέρβλητα εμπόδια! "Όποιος θέλει, μπορεί" και "όποιος δε θέλει, δέκα μέρες κοσκινίζει", έτσι λέει ο θυμόσοφος λαός μας!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος mks75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #60 στις: Ιανουάριος 28, 2017, 04:39:29 μμ »
Αντί να ειρωνεύεσαι, κάνε κι εσύ καμιά πρόταση, πιο εφαρμόσιμη (αφού όσα γράφονται από 'μας δεν είναι εφαρμόσιμα, όπως λες)! Και μη βλέπεις παντού δυσκολίες και ανυπέρβλητα εμπόδια! "Όποιος θέλει, μπορεί" και "όποιος δε θέλει, δέκα μέρες κοσκινίζει", έτσι λέει ο θυμόσοφος λαός μας!

H θυμοσοφια του λαου ...μας εχει φερει σε αυτα τα χαλια... 8)


Αποσυνδεδεμένος marguerite

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #61 στις: Ιανουάριος 28, 2017, 07:23:09 μμ »
Εξαιρετικό.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #62 στις: Ιανουάριος 28, 2017, 07:26:55 μμ »
H θυμοσοφια του λαου ...μας εχει φερει σε αυτα τα χαλια... 8)


Καμία δική σου πρόταση, δε θα κάνεις; Μη μου πεις πως φοβάσαι την κριτική μας!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 452
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #63 στις: Ιανουάριος 28, 2017, 07:47:19 μμ »
Καλησπέρα

Στην πρώτη παράγραφο όπου αναφέρονται οι...φαεινές ιδέες του υπουργείου για την αντιμετώπιση των κενών, θα μπορούσε να αναφερθεί και η αύξηση του διδακτικού ωραρίου (2013). Και η κίνηση αυτή (όπως και οι υπόλοιπες) δεν έλυσαν το πρόβλημα των κενών-μάλλον το μετέθεσαν για το μέλλον- ενώ παράλληλα δημιούργησαν νέα όπως τη φθορά της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου, την αδυναμία συμπλήρωσης ωραρίου και τοποθέτησης του μόνιμου-κυρίως- εκπαιδευτικού προσωπικού των πάνω από 100 διαφορετικών ειδικοτήτων!

Όσον αφορά το περιεχόμενο του κειμένου, πρόκειται για πολύ καλή δουλειά, χωρίς γκρίζα σημεία και διχαστικές αναφορές, ικανό να συσπειρώσει το σύνολο των πτυχιούχων με στόχο την δημόσια εκπαίδευση. Καλή τύχη εύχομαι.


Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,


Με αφορμή τις δηλώσεις σας και τις δηλώσεις άλλων υπουργών για διορισμούς εκπαιδευτικών στα σχολεία, θέλουμε να θέσουμε υπόψη κάποιες διαπιστώσεις και προτάσεις μας.

Οι τελευταίοι προγραμματισμένοι διορισμοί εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκαν το 2010. Έκτοτε τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό επιχειρήθηκε να καλυφθούν με μέτρα όπως το κλείσιμο και οι συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, η αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, η μείωση των μαθημάτων και των ωρών διδασκαλίας στην Δευτεροβάθμια και στην Πρωτοβάθμια, καθώς και η αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην Πρωτοβάθμια. Τα μέτρα αυτά, αφενός δεν έχουν επιλύσει το πρόβλημα της υποστελέχωσης των σχολικών μονάδων και αφετέρου έχουν υποβαθμίσει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης....

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #64 στις: Ιανουάριος 28, 2017, 08:00:36 μμ »
Ο Αρκάς έχει απαγορεύσει να χρησιμοποιούν τα σκίτσα του στην πολιτική. Λογική η απαίτηση του αφού κάποιοι βάζουν στο στόμα του ότι δεν μπορούν να που οι ίδιοι. Εδώ όμως γράφουμε μία επιστολή και παράλληλες συζητήσεις για άλλα θέματα δεν μας βοηθάνε αυτή τη στιγμή.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #65 στις: Ιανουάριος 28, 2017, 08:08:44 μμ »
Καλησπέρα

Στην πρώτη παράγραφο όπου αναφέρονται οι...φαεινές ιδέες του υπουργείου για την αντιμετώπιση των κενών, θα μπορούσε να αναφερθεί και η αύξηση του διδακτικού ωραρίου (2013). Και η κίνηση αυτή (όπως και οι υπόλοιπες) δεν έλυσαν το πρόβλημα των κενών-μάλλον το μετέθεσαν για το μέλλον- ενώ παράλληλα δημιούργησαν νέα όπως τη φθορά της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου, την αδυναμία συμπλήρωσης ωραρίου και τοποθέτησης του μόνιμου-κυρίως- εκπαιδευτικού προσωπικού των πάνω από 100 διαφορετικών ειδικοτήτων!

Όσον αφορά το περιεχόμενο του κειμένου, πρόκειται για πολύ καλή δουλειά, χωρίς γκρίζα σημεία και διχαστικές αναφορές, ικανό να συσπειρώσει το σύνολο των πτυχιούχων με στόχο την δημόσια εκπαίδευση. Καλή τύχη εύχομαι.
Ευχαριστούμε gagarin_3 για τις παρατηρήσεις. Την αύξηση του ωραρίου την είχαμε αρχικά αλλά την αφαιρέσαμε με την λογική ότι προκαλούμε. Δες έκδοση 1. http://www.pde.gr/index.php?topic=33589.1288 Επίσης τα περί τοποθέτησης είναι λίγο εξειδικευμένα, εφόσον εμείς θέλουμε να είναι κατανοητή και πέρα από τους εκπαιδευτικούς. Ας πούνε και άλλοι την γνώμη τους.

Αυτό που κατά την γνώμη μου θα αποτελέσει σημαντική βελτίωση είναι μια συμπύκνωση ή μείωση της έκτασής της.

Αποσυνδεδεμένος Star Quality

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 655
  • Ενάντια στο φασισμό της "πολιτικής ορθότητας"
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #66 στις: Ιανουάριος 28, 2017, 10:15:48 μμ »
σιγά μην ασχοληθούν με αυτά οι συριζοψεκασμένοι...έχουν άλλα πιο σοβαρά, όπως "τις εύμφυλες ταυτότητες"

http://www.kathimerini.gr/893270/opinion/epikairothta/politikh/anazhtwntas-to-fylo-ths-antigonhs

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #67 στις: Ιανουάριος 28, 2017, 10:35:10 μμ »
σιγά μην ασχοληθούν με αυτά οι συριζοψεκασμένοι...έχουν άλλα πιο σοβαρά, όπως "τις εύμφυλες ταυτότητες"

http://www.kathimerini.gr/893270/opinion/epikairothta/politikh/anazhtwntas-to-fylo-ths-antigonhs

Θα παρακαλεσω πολυ να μενουμε στο θεμα μας .

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #68 στις: Ιανουάριος 31, 2017, 10:55:53 πμ »
Τι γίνεται με την επιστολή; Πότε θα την ετοιμάσουμε και πότε επιτέλους θα η στείλουμε;
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #69 στις: Ιανουάριος 31, 2017, 11:25:10 πμ »
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες

λαμβάνοντας υπόψη τις τελευταίες παρατηρήσεις συναδέλφων έκανα ταυτόχρονα πολλές αλλαγές στη σειρά αλλά πρόσθεσα και κάποιες προτάσεις χωρίς, πιστεύω, να έχω παραβιάσει την ουδετερότητα της επιστολής.
Αν υιοθετείτε τις αλλαγές το αφήνω έτσι, αν όχι, γυρίζω στην προηγούμενη έκδοση για κάποιες αλλαγές μόνο.


έκδοση 7η

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,


Με αφορμή τις δηλώσεις σας και τις δηλώσεις άλλων υπουργών για διορισμούς εκπαιδευτικών στα σχολεία, θέλουμε να θέσουμε υπόψη κάποιες διαπιστώσεις και προτάσεις μας.

Οι τελευταίοι προγραμματισμένοι διορισμοί εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκαν το 2010. Έκτοτε τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό επιχειρήθηκε να καλυφθούν με μέτρα όπως το κλείσιμο και οι συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, η αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, η μείωση των μαθημάτων και των ωρών διδασκαλίας στην Δευτεροβάθμια και στην Πρωτοβάθμια, καθώς και η αλλαγή στο πρόγραμμα του ολοήμερου στην Πρωτοβάθμια. Τα μέτρα αυτά, αφενός δεν έχουν επιλύσει το πρόβλημα της υποστελέχωσης των σχολικών μονάδων και αφετέρου έχουν υποβαθμίσει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Νέα μέτρα ετοιμάζονται και για το νέο Λύκειο χωρίς την ουσιαστική συμβουλή των εκπαιδευτικών.


Οι αποχωρήσεις εκπαιδευτικών από τα σχολεία είναι 30.000, οι διορισμοί σχεδόν μηδενικοί. Οι συνέπειες είναι πλέον ορατές στους εκπαιδευτικούς, στους μαθητές, στους γονείς, στην κοινωνία. Η ανάγκη για διορισμούς είναι επιτακτική. Έτσι, κάθε χρόνο πάνω από 20.000 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι καλούνται να καλύψουν κενά στην εκπαίδευση, τα οποία στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι διαπιστωμένα από την αρχή της χρονιάς.
Το κακό αυτό προηγούμενο με τους αναπληρωτές και ωρομίσθιους  παρουσιάζει κάθε χρόνο αυξητικές τάσεις, με αποτέλεσμα τα σχολεία να ανοίγουν με ένα σωρό προβλήματα. Οι εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται καθυστερημένα και σε δόσεις.  Ώρες μαθημάτων χάνονται και παρεμποδίζεται ο σωστός προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου. Συν τοις άλλοις, οι αναπληρωτές καλούνται σε λίγες μέρες να λύσουν τα προβλήματα μετεγκατάστασής τους, να προσαρμοστούν σε ένα νέο περιβάλλον και επιπλέον να γνωρίσουν τους 200,  κατά μέσο όρο, νέους μαθητές τους σε ένα ή περισσότερα σχολεία. Το μισό διδακτικό έτος είναι περίοδος έλλειψης διδακτικού προσωπικού ή προσαρμογής των αναπληρωτών. Λέμε λοιπόν, όχι στην ελαστική μορφή εργασίας στα σχολεία.


Έχετε χρέος κ.κ. του Υπουργείου Παιδείας να σταματήσετε την υποβάθμιση της παρεχόμενης δημόσιας παιδείας, η οποία  υποβαθμίζεται περαιτέρω με τα συνεχή μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα που ενίοτε χαρακτηρίζονται καινοτόμα. Λαμβάνοντας υπόψιν και σχετικές εξαγγελίες του Πρωθυπουργού έχετε χρέος απέναντι στους σημερινούς και τους μελλοντικούς πτυχιούχους να δώσετε συνέχεια στο φυσικό κύκλο συνταξιοδοτήσεων και διορισμών. Σε αντίθετη περίπτωση, ολόκληρες γενεές εκπαιδευτικών αποκλείονται από το δικαίωμα στην εργασία στον τομέα της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης. Αυτό επιφέρει την όξυνση του προβλήματος της μετανάστευσης που οδηγεί σε απώλεια εκπαιδευτικού προσωπικού, για του οποίου την εκπαίδευση το κράτος έχει ήδη δαπανήσει σημαντικά ποσά. Επενδύστε λοιπόν στους πτυχιούχους, μειώνοντας την ανεργία.


 Τα τελευταία χρόνια οι θητεύοντες υπουργοί κ.κ. Λοβέρδος, Μπαλτάς, Φίλης, αλλά τώρα και  εσείς, μας εξαγγέλλετε από 10.000 έως και 20.000 μόνιμους διορισμούς,  ενώ παράλληλα καλείτε σε διάλογο για ένα νέο νόμο διορισμών. Άπειρες αλλαγές και νόμοι, ανατρεπτικές δικαστικές αποφάσεις, διαβουλεύσεις επί των διαβουλεύσεων. Νόμος υπάρχει (Ν.3848/2010) και αν κρίνεται απαραίτητο να αλλάξει ή να αντικατασταθεί, αυτό οφείλει να πραγματοποιηθεί με σεβασμό στο Σύνταγμα και το κοινοτικό δίκαιο, ώστε να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα του.
Εντούτοις, κάθε φορά που αλλάζει ο Υπουργός Παιδείας, ακόμη και της ίδιας κυβέρνησης, έχουμε την ίδια πρακτική με την ίδια αρχή, δηλαδή την έναρξη του διαλόγου και το ίδιο τέλος, δηλαδή την αλλαγή του υπουργού. Οι διορισμοί μετατίθενται για την προσεχή τριετία, μία τριετία η οποία δεν έχει ποτέ ημερομηνία έναρξης. Αυτή η πρακτική των υπουργών έχει γίνει ανέκδοτο και αποδεικνύει ότι δεν τρέφουν τον απαραίτητο σεβασμό για τους εκπαιδευτικούς και το λειτούργημά τους.


Ζητάμε κύριε Υπουργέ, να θέσετε ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι-εμπαιγμό με πράξεις:

1.  Προχωρήστε σε μεγάλο αριθμό διορισμών, ίσο με τον αριθμό των κενών που λόγω έλλειψης διορισμών είναι πλέον οργανικά, εφαρμόζοντας το πολυδιαφημιζόμενο τριετές πλάνο διορισμών της κυβέρνησής σας.

2. Αποσαφηνίστε άμεσα τον τρόπο διορισμού. Απαιτούμε να γνωρίζουμε άμεσα το πώς θα διορίσετε.

3. Αποκαταστήστε τις σχέσεις εκπαιδευτικών και υπουργείου. Μην υιοθετείτε τα ψέματα για μικροπολιτικούς λόγους. Πείτε μόνο αλήθειες. Εργαστείτε και επεκτείνετε σε όλα τα επίπεδα της διοίκησης στο χώρο της παιδείας, την διαφάνεια και την αξιοκρατία.


Κύριε Υπουργέ, εμείς δεν είμαστε ακόμη μία ομάδα εκπαιδευτικών. Είμαστε ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί μαζί. Θα παρακολουθούμε όλες τις ενέργειές σας για την άμεση εφαρμογή των αυτονόητων στη δημόσια εκπαίδευση, όπως η στελέχωσή της με μόνιμους εκπαιδευτικούς. Σε περίπτωση συνέχισης της πολιτικής  των προκατόχων σας επιφυλασσόμαστε να αντιδράσουμε ανάλογα, με σεβασμό πάντα προς τους μαθητές, τους συναδέλφους και το εκπαιδευτικό έργο.

Με εκτίμηση

οι Εκπαιδευτικοί
Εξαιρετική η επιστολή ως προς το περιεχόμενο και το ύφος της! Μπράβο!
Λίγες μόνο μικροπαρατηρήσεις έχω να κάνω:
στην αρχή πρέπει να γίνει η ακόλουθη αλλαγή: "... θέλουμε να θέσουμε υπόψη σας τις διαπιστώσεις και τις προτάσεις μας".
Στην πρώτη παράγραφο του τρίτου μέρους να γίνει η προσθήκη: "οι αποχωρήσεις-συνταξιοδοτήσεις εκπαιδευτικών ...".
Στην ίδια παράγραφο: δεν χρειάζεται η επανάληψη του έναρθρου "στους". Γράψε απλά: "τους μαθητές, τους γονείς, την κοινωνία".
Στη δεύτερη παράγραφο του τρίτου μέρους: το "όχι στην ελαστική μορφή εργασίας' πρέπει να γραφεί με κεφαλαία γράμματα "ΟΧΙ".
Στην πρώτη παράγραφο του πέμπτου μέρους: "διαβουλεύσεις επί των διαβουλεύσεων", το άρθρο των δε χρειάζεται. Έτσι, "διαβουλεύσεις επί διαβουλεύσεων".
'Οταν γράφεις προς το τέλος: "Ζητάμε ... με πράξεις". Βάλε τελεία στο πράξεις και συνέχισε: "Συγκεκριμένα" και αφήνεις τα 1, 2 κλπ. αιτήματα όπως είναι.
Ευχαριστώ.
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32301
  • Τελευταία: Almanaki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160319
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 756
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 634
Σύνολο: 649

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.