*

Αποστολέας Θέμα: Μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς - Αρχή με επιστολή  (Αναγνώστηκε 72115 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #266 στις: Φεβρουάριος 12, 2017, 08:27:27 μμ »
Δεν είμαστε πολιτικοί, αλλά εκπαιδευτικοί! Κι από τη στιγμή που δεν είμαστε, το μόνο που μας παίρνει να κάνουμε είναι να αντιδράσουμε με κάποιους συγκεκριμένους τρόπους (και σαν την επιστολή και σαν κάποιους άλλους που έχουν γραφεί κατά καιρούς). Και φυσικά δεν μας αρέσει όχι μόνο να γυρίζουμε με μια βαλίτσα στο χέρι κάθε χρονιά, αλλά ούτε η αναπλήρωση αυτή καθαυτή αντιπροσωπεύει τους κόπους μας, ούτε μας αξίζει! Γι' αυτό και κάνουμε κάποιες προσπάθειες, γιατί δε θέλουμε να συναινέσουμε σ' αυτό το αδιέξοδο!

Καθείς στο "ρόλο" του, λοιπόν, ΟΚ.
Κανείς να μην αποστασιοποιείται: "Τίς πταίει;" ..ΟΚ.

Συνεχίζουμε ως το τέλος.....Έεεεεερχεται...ΟΚ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MATRIX

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Αστειεύομαι.
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #267 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 10:28:26 πμ »
1) MATRIX θεωρώ ότι είσαι εκτός θέματος.Δεν ζητάει η επιστολή την επαγγελματική αποκατάσταση κάποιου μόνο και μόνο επειδή είναι πτυχιούχος. Στην επιστολή ζητάμε να διορίσουν όσους χρειάζονται δηλαδή αριθμό ίσο με αυτό των αναπληρωτών. Και αν δεν μπορούν (λόγω της κατάστασης) ας σταματήσουν να μας παραμυθιάζουν με τις χιλιάδες.... έχουν γίνει γραφικοί.....και αυτοί και εμείς.....



Μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα. Το υπουργείο θα πάρει όσους χρειάζεται. Δεν έχεις δικαίωμα ούτε εσύ ,ούτε κανείς άλλος να πιέσεις για να σε διορίσει. Αυτή είναι η παλιά νοοτροπία η οποία  μας έφερε εδώ.
Το ότι παίρνει έναν αριθμό αναπληρωτών ,δε σημαίνει πως οι ανάγκες είναι αυτές. Υπάρχουν τα οργανικά κενά και υπάρχουν και τα λειτουργικά. Επίσης τα προγράμματα σπουδών αλλάζουν κάθε χρόνο. Πάντα θα υπάρχει ανάγκη αναπληρωτών.
Σήμερα βλέπουμε δηλώσεις του υπουργού πως δεν υπάρχουν καθηγητικές σχολές. Άρα δεν υπάρχουν αδιόριστοι εκπαιδευτικοί. Όπως δεν υπάρχουν αδιόριστοι γιατροί,μηχανικοί,καθαρίστριες κλπ. Άρα με ποια ιδιότητα ζητάτε διορισμούς;. Μόνο με την ιδιότητα του πολίτη μπορείτε να το κάνετε.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #268 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 10:52:45 πμ »
Μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα. Το υπουργείο θα πάρει όσους χρειάζεται. Δεν έχεις δικαίωμα ούτε εσύ ,ούτε κανείς άλλος να πιέσεις για να σε διορίσει. Αυτή είναι η παλιά νοοτροπία η οποία  μας έφερε εδώ.
Το ότι παίρνει έναν αριθμό αναπληρωτών ,δε σημαίνει πως οι ανάγκες είναι αυτές. Υπάρχουν τα οργανικά κενά και υπάρχουν και τα λειτουργικά. Επίσης τα προγράμματα σπουδών αλλάζουν κάθε χρόνο. Πάντα θα υπάρχει ανάγκη αναπληρωτών.
Σήμερα βλέπουμε δηλώσεις του υπουργού πως δεν υπάρχουν καθηγητικές σχολές. Άρα δεν υπάρχουν αδιόριστοι εκπαιδευτικοί. Όπως δεν υπάρχουν αδιόριστοι γιατροί,μηχανικοί,καθαρίστριες κλπ. Άρα με ποια ιδιότητα ζητάτε διορισμούς;. Μόνο με την ιδιότητα του πολίτη μπορείτε να το κάνετε.
Καλά, με την ιδιότητα του πολίτη μπορούμε να κάνουμε άλλα πράγματα, όπως να τους στείλουμε σύντομα σπίτι τους!
Αλλά, εν προκειμένω: πώς δεν υπάρχουν καθηγητικές σχολές και αδιόριστοι εκπαιδευτικοί; Κι όλοι αυτοί που τελειώνουν από τις φιλοσοφικές σχολές, τις σχολές θετικών επιστημών κλπ. τι είναι; Από πού αντλούσαν οι του Υπουργείου κάθε χρόνο και διόριζαν τους εκπαιδευτικούς που χρειάζονταν στα σχολεία; Από κανένα μπακάλικο; Θα μας τρελάνουν;
Δεν μπορούν κι ούτε γίνεται με ατυχείς και "εμπρηστικές" δηλώσεις να ακυρώσουν ή να υποβαθμίσουν τίτλους, πτυχία, ιδιότητες, ούτε γίνεται την απροθυμία και την ανικανότητά τους να διορίσουν μόνιμους εκπαιδευτικούς να την μετακυλήσουν σε 'μας, που επιλέξαμε να σπουδάσουμε και να ασκήσουμε το συγκεκριμένο λειτούργημα! Είναι πιο εύκολο να εξαφανίσουμε αυτούς, παρά να εξαφανιστούμε εμείς!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #269 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 11:41:33 πμ »
Αυτό είναι βέβαιο, δες την τύχη κάθε υπουργού παιδείας ;D ;D ;D καρατόμηση.
Τελικά πότε θα στείλουμε την επιστολή;;;
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #270 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 11:54:05 πμ »
Αυτό είναι βέβαιο, δες την τύχη κάθε υπουργού παιδείας ;D ;D ;D καρατόμηση.
Τελικά πότε θα στείλουμε την επιστολή;;;
Είπαν να περιμένουμε λίγες μέρες, αλλά δε βλέπω να γίνεται κάτι καλύτερο! Όσοι ήταν να υπογράψουν, το έχουν κάνει ήδη. Έγραψα και το ξαναγράφω: οι περισσότεροί βολεύονται με την κατάσταση ως έχει και δε θέλουν ξεβολέματα! Οψόμεθα, όμως. Αλήθεια, σήμερα θα έχουμε νεώτερα από το δικαστήριο όσων είχαν προσφύγει;
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος Fani 35

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 811
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η ζωή είναι μπροστά...
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #271 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 12:15:12 μμ »
Τι εννοείς θα έχουμε νέα συνάδελφε;αναφέρεσαι στην απόφαση που περιμένουμε να καθαρογραφτεί;αλήθεια πιστεύετε πως μπορεί να έχουμε έστω μια αλλαγή στον τρόπο πρόσληψης των αναπληρωτών αυτή την χρονιά;δεν βλέπω στο υπουργείο να κάνουν κάτι και νομίζω επαναλαμβάνω αναφέρομαι στον τρόπο πρόσληψης αναπληρωτών πως δεν θα αλλάξει για άλλη μια χρονιά τίποτα...

xriana1

  • Επισκέπτης
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #272 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 12:59:10 μμ »
....και το σχολικο ετος 2017-2018 οι προσληψεις αναπληρωτων θα γινουν  απο τους ιδιους πινακες με την ιδια ακριβως διαδικασια

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #273 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 01:55:28 μμ »
....και το σχολικο ετος 2017-2018 οι προσληψεις αναπληρωτων θα γινουν  απο τους ιδιους πινακες με την ιδια ακριβως διαδικασια
Έμαθες κάτι, ενώ είσαι στο σχολείο και κάνεις μάθημα; Μα είναι δυνατόν;
Για πες μας νεώτερα, λοιπόν!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #274 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 02:01:23 μμ »
Τι εννοείς θα έχουμε νέα συνάδελφε;αναφέρεσαι στην απόφαση που περιμένουμε να καθαρογραφτεί;αλήθεια πιστεύετε πως μπορεί να έχουμε έστω μια αλλαγή στον τρόπο πρόσληψης των αναπληρωτών αυτή την χρονιά;δεν βλέπω στο υπουργείο να κάνουν κάτι και νομίζω επαναλαμβάνω αναφέρομαι στον τρόπο πρόσληψης αναπληρωτών πως δεν θα αλλάξει για άλλη μια χρονιά τίποτα...
Εννοώ πως θα έχουμε αλλαγές σε όλα και στον τρόπο πρόσληψης αναπληρωτών για την επόμενη σχολική χρονιά, καθώς το Υπουργείο (άσχετα με το τι λέει) θέλει να προσλάβει και νεώτερους συναδέλφους, που του έρχονται πιο φθηνά και άρα συμφέρουν!
Και σήμερα είναι το δικαστήριο (για κάποιους κλάδους, όχι για όλους) για όσους είχαν προσφύγει κατά του Υπουργείου ζητώντας μόνιμο διορισμό. Δεν αναφερόμουν στο προηγούμενο μήνυμά μου στην αναμενόμενη απόφαση που καθαρογράφεται.
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #275 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 02:29:50 μμ »
Μεταφέρω αυτούσια τα λόγια του κ. Υπουργού από τη βουλή :

 "Θέλω να πω και κάτι άλλο το οποίο, ενδεχομένως, να μην έχει συνειδητοποιηθεί. Δεν ξέρω αν γνωρίζετε ότι ο όρος καθηγητικές σχολές είναι μια παγκόσμια πρώτη. Δεν υπάρχει αλλού αυτό. Δεν κατάλαβα γιατί η φυσικομαθηματική σχολή ή η φιλοσοφική σχολή είναι καθηγητική σχολή. Αμέσως τού δίνει ένα κοινωνικό και γνωσιακό προφίλ. Το πρόγραμμα σπουδών στην όποια φυσικομαθηματική ή την όποια φιλοσοφική σχολή δεν γίνεται με στόχο να γίνουν εκπαιδευτικοί. Γίνεται με στόχο να γίνουν φυσικοί κ.λπ. και καλώς. Εδώ, λοιπόν, έχουμε πάλι έναν παραλογισμό, άρα η οιαδήποτε εκπαιδευτική μεταρρύθμιση καλείται να επανανοηματοδοτήσει και γνωσιακές περιοχές όπως αυτές τις διαχειριζόμαστε στο πανεπιστήμιο. Αυτό είναι, επίσης, ένα πολύ προκλητικό ζήτημα, δηλαδή το πώς θα βγούμε από αυτή τη νοοτροπία περί καθηγητικών σχολών."


Χτυπά στη ρίζα του δικαιώματος της εργασίας! Φιλόλογος δε σημαίνει εκπαιδευτικός κατ ανάγκη! Πρωτοφανείς δηλώσεις από αριστερό (!!!!) υπουργό! Αν ήταν αντιπολίτευση θα έκαιγαν τη βουλή! Τώρα μας λένε κατάμουτρα ότι δεν έχουμε ούτε καν δικαίωμα στην εργασία!!!!! Το πράγμα ξεφεύγει !!!!!!!!!

Υ.Γ. Στο πανεπιστήμιο έκανα :

-διδακτική των μαθηματικών
- Παιδαγωγικά
-Ψυχολογία της μάθησης- Γνωστική ψυχολογία
- Χρήση νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση
- Εφαρμογές των μαθηματικών στην καθημερινότητα
-Αναλυτικά προγράμματα
-πρακτική σε σχολείο

Κατά τα άλλα το πρόγραμμα των σπουδών μου δε με προετοιμάζει να γίνω εκπαιδευτικός .....
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 15, 2017, 02:34:08 μμ από aspinoulas »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #276 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 02:44:33 μμ »
Μεταφέρω αυτούσια τα λόγια του κ. Υπουργού από τη βουλή :

 "Θέλω να πω και κάτι άλλο το οποίο, ενδεχομένως, να μην έχει συνειδητοποιηθεί. Δεν ξέρω αν γνωρίζετε ότι ο όρος καθηγητικές σχολές είναι μια παγκόσμια πρώτη. Δεν υπάρχει αλλού αυτό. Δεν κατάλαβα γιατί η φυσικομαθηματική σχολή ή η φιλοσοφική σχολή είναι καθηγητική σχολή. Αμέσως τού δίνει ένα κοινωνικό και γνωσιακό προφίλ. Το πρόγραμμα σπουδών στην όποια φυσικομαθηματική ή την όποια φιλοσοφική σχολή δεν γίνεται με στόχο να γίνουν εκπαιδευτικοί. Γίνεται με στόχο να γίνουν φυσικοί κ.λπ. και καλώς. Εδώ, λοιπόν, έχουμε πάλι έναν παραλογισμό, άρα η οιαδήποτε εκπαιδευτική μεταρρύθμιση καλείται να επανανοηματοδοτήσει και γνωσιακές περιοχές όπως αυτές τις διαχειριζόμαστε στο πανεπιστήμιο. Αυτό είναι, επίσης, ένα πολύ προκλητικό ζήτημα, δηλαδή το πώς θα βγούμε από αυτή τη νοοτροπία περί καθηγητικών σχολών."

Χτυπά στη ρίζα του δικαιώματος της εργασίας! Φιλόλογος δε σημαίνει εκπαιδευτικός κατ ανάγκη! Πρωτοφανείς δηλώσεις από αριστερό (!!!!) υπουργό! Αν ήταν αντιπολίτευση θα έκαιγαν τη βουλή! Τώρα μας λένε κατάμουτρα ότι δεν έχουμε ούτε καν δικαίωμα στην εργασία!!!!! Το πράγμα ξεφεύγει !!!!!!!!!
Εγώ το ξέρω ότι έχουν ξεφύγει και επιβάλλεται να αντιδράσουμε πιο δυναμικά! Σε λίγο θα μας πουν ότι οι φιλόλογοι, οι μαθηματικοί, οι φυσικοί και οι άλλοι εκπαιδευτικοί συνάδελφοι δεν έχουμε καν δικαίωμα να βρισκόμαστε στις τάξεις! Ότι κακώς διδάσκουμε, γιατί ο στόχος δεν ήταν να γίνουμε εκπαιδευτικοί, αλλά ... αστροναύτες, εξερευνητές, πάντως κάτι άλλο, μακριά από τα σχολεία!!! Σε λίγο θα μας πουν ότι όποιος εισάγεται στο μαθηματικό ή στο φιλολογικό έχει ως στόχο να κάθεται, έχοντας πρώτα αποκτήσει "περιττές" γνώσεις! Σε λίγο θα μας πουν ότι κακώς κάναμε και σπουδάσαμε ό,τι σπουδάσαμε, προσπαθώντας να καλύψουν τη δική τους ανεπάρκεια, ανικανότητα, έλλειψη βούλησης, σχεδιασμού κλπ. Σε λίγο θα μας ζητήσουν αποδείξεις για το ότι δεν είμαστε ελέφαντες!
Αν τους φαίνονται πολλοί οι εκπαιδευτικοί που βγαίνουν από τις καθηγητικές σχολές κάθε χρόνο, τότε ας περιορίσουν τους εισακτέους, όπως λένε οι πρυτάνεις (που και μ' αυτό δεν πολυσυμφωνώ). Αλλά μ' όλα αυτά τα τρελά που λένε, θεωρώ πως η αποχή από τα καθήκοντά μας τον τελευταίο μήνα (τουλάχιστον) είναι αναγκαία!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος mks75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #277 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 03:56:16 μμ »
Μεταφέρω αυτούσια τα λόγια του κ. Υπουργού από τη βουλή :

 "Θέλω να πω και κάτι άλλο το οποίο, ενδεχομένως, να μην έχει συνειδητοποιηθεί. Δεν ξέρω αν γνωρίζετε ότι ο όρος καθηγητικές σχολές είναι μια παγκόσμια πρώτη. Δεν υπάρχει αλλού αυτό. Δεν κατάλαβα γιατί η φυσικομαθηματική σχολή ή η φιλοσοφική σχολή είναι καθηγητική σχολή. Αμέσως τού δίνει ένα κοινωνικό και γνωσιακό προφίλ. Το πρόγραμμα σπουδών στην όποια φυσικομαθηματική ή την όποια φιλοσοφική σχολή δεν γίνεται με στόχο να γίνουν εκπαιδευτικοί. Γίνεται με στόχο να γίνουν φυσικοί κ.λπ. και καλώς. Εδώ, λοιπόν, έχουμε πάλι έναν παραλογισμό, άρα η οιαδήποτε εκπαιδευτική μεταρρύθμιση καλείται να επανανοηματοδοτήσει και γνωσιακές περιοχές όπως αυτές τις διαχειριζόμαστε στο πανεπιστήμιο. Αυτό είναι, επίσης, ένα πολύ προκλητικό ζήτημα, δηλαδή το πώς θα βγούμε από αυτή τη νοοτροπία περί καθηγητικών σχολών."

Τελικα παντα πεφτω εξω οταν λεω "οτι αυτος ηταν ο χειροτερος υπουργος παιδειας"... τελικα υπαρχει παντα κατι χειροτερο... ;D ;D ;D...

ΥΓ.Καθηγητης της Φυσικης εντμεταξυ αυτος... >:(

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #278 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 04:13:16 μμ »
Εγώ το ξέρω ότι έχουν ξεφύγει και επιβάλλεται να αντιδράσουμε πιο δυναμικά! Σε λίγο θα μας πουν ότι οι φιλόλογοι, οι μαθηματικοί, οι φυσικοί και οι άλλοι εκπαιδευτικοί συνάδελφοι δεν έχουμε καν δικαίωμα να βρισκόμαστε στις τάξεις! Ότι κακώς διδάσκουμε, γιατί ο στόχος δεν ήταν να γίνουμε εκπαιδευτικοί, αλλά ... αστροναύτες, εξερευνητές, πάντως κάτι άλλο, μακριά από τα σχολεία!!! Σε λίγο θα μας πουν ότι όποιος εισάγεται στο μαθηματικό ή στο φιλολογικό έχει ως στόχο να κάθεται, έχοντας πρώτα αποκτήσει "περιττές" γνώσεις! Σε λίγο θα μας πουν ότι κακώς κάναμε και σπουδάσαμε ό,τι σπουδάσαμε, προσπαθώντας να καλύψουν τη δική τους ανεπάρκεια, ανικανότητα, έλλειψη βούλησης, σχεδιασμού κλπ. Σε λίγο θα μας ζητήσουν αποδείξεις για το ότι δεν είμαστε ελέφαντες!
Αν τους φαίνονται πολλοί οι εκπαιδευτικοί που βγαίνουν από τις καθηγητικές σχολές κάθε χρόνο, τότε ας περιορίσουν τους εισακτέους, όπως λένε οι πρυτάνεις (που και μ' αυτό δεν πολυσυμφωνώ). Αλλά μ' όλα αυτά τα τρελά που λένε, θεωρώ πως η αποχή από τα καθήκοντά μας τον τελευταίο μήνα (τουλάχιστον) είναι αναγκαία!

Πολυ σωστα τα λες συναδελφε αλλα λιγο αργα. Τα παραπανω ειχαν ειπωθει με τον ν. 3848/2010 κοινως ν. Διαμαντοπουλου. Εκει στην ουσια καταργηθηκε ο ορος καθηγητικες σχολες. Ο υπουργος και ο καθε υπουργος ολα αυτα τα χρονια λεει το αυτονοητο οτι ο φυσικο ο μαθηματικος κ.ο.κ δεν ειναι καθηγητης αλλα επιστημων και το αντικειμενο του δεν ειναι η εκπαιδευση ΠΑΡΑΒΛΕΠΩΝΤΑΣ  βεβαια την πραγματικοτητα και μιλωνταε ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑ. Δυστυχως λενε φιλοσοφιες και μονο αγνοωντας τι γινεται στην κοινωνια.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #279 στις: Φεβρουάριος 15, 2017, 04:22:09 μμ »
Πολυ σωστα τα λες συναδελφε αλλα λιγο αργα. Τα παραπανω ειχαν ειπωθει με τον ν. 3848/2010 κοινως ν. Διαμαντοπουλου. Εκει στην ουσια καταργηθηκε ο ορος καθηγητικες σχολες. Ο υπουργος και ο καθε υπουργος ολα αυτα τα χρονια λεει το αυτονοητο οτι ο φυσικο ο μαθηματικος κ.ο.κ δεν ειναι καθηγητης αλλα επιστημων και το αντικειμενο του δεν ειναι η εκπαιδευση ΠΑΡΑΒΛΕΠΩΝΤΑΣ  βεβαια την πραγματικοτητα και μιλωνταε ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑ. Δυστυχως λενε φιλοσοφιες και μονο αγνοωντας τι γινεται στην κοινωνια.
Και στα σχολεία ποιοι θα διδάξουν τη φυσική, αν όχι οι φυσικοί "επιστήμονες", ποιοι τα αρχαία και τα νέα ελληνικά, αν όχι οι φιλόλογοι "επιστήμονες", ποιοι τα μαθηματικά, αν όχι οι μαθηματικοί "επιστήμονες" κ.ο.κ.; Και εφόσον όλες αυτές οι σχολές έδιναν και παιδαγωγική επάρκεια, όλοι οι παραπάνω (κι όχι μόνο) επιστήμονες είναι και παιδαγωγοί. Μα, με τις λέξεις θα παίζουμε;
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32301
  • Τελευταία: Almanaki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160357
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 619
Σύνολο: 619

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.125 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.