0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ακου συνάδελφε. Εγω στο λέω αν θέλεις να διεκδικήσετε κάτι μήν βγάζετε άχρηστους τους ΠΕ04 που διδάσκουν επι χρόνια αυτά τα μαθηματα χρησιμοποιώντας αστεία επιχειρήματα (8 ερωτήσεις κλπ) .Αλλάξτε τρόπο διεκδίκησης. Στο λέω επειδή γυρνάω στα σχολεία και ακούω. Σας κοροίδέυουν όλοι ακόμα και οι αναπληρωτές. Στο υπουργείο σας έχουν γραφικούς. Δεν θα κερδίσετε τίποτα έτσι κατάλαβε το.
Να θέσω 1 ερώτηση:Μπορεί "οργανικό κενό" ΠΕ04.0x να είναι λειτουργικό κενό για ΠΕ04.0y για την ίδια σχολική χρονιά;
Στην ερώτηση , σαφώς ναι είναι η απάντηση και νομικά νομίζω. Λειτουργικά σημαίνει για μια χρονιά καλύπτω τις ανάγκες της υπηρεσίας. Με κάποια λογική διαχείριση όμως. Έναν μπούσουλα όπως λες. Για παράδειγμα προτού καλύψει το λειτουργικό κενό y ο χ, να δούμε μήπως υπάρχει εκεί κοντά (οχι απομακρυςμένα αν δεν έχει μέςο) άλλο κενό οργανικό ή λειτουργικό κενό χ που τον χρειάζεται περισσότερο? κλπ.
Συνεπώς "κενό" με >12h x μπορεί να καλυφθεί με ΠΕ04.0y, έστω λειτουργικά.Αλλά όχι "οργανικά".Και νομικά.Ευχαριστώ.
Παρακαλώ, αλλά μην παραβλέπεις τις προυποθέσεις για να γίνει αυτό. Μιλάμε για πλεονάζον προσωπικό που δεν δημιουργήθηκε με πρόθεση. Δεν μπορείς να παίρνεις ή να φέρνεις χ για να καλύψεις το y κενό! Αυτό δεν θα στεκόταν νομικά, αλλά και ούτε ηθικά ( κατα την δική μου ηθική γιατι βλέπω ότι δεν έχουν όλοι την ίδια θεώρηση, κατανοητό)
Δεν νομίζω ότι κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς.Αν εννοείς ότι η β ανάθεση έχει εγγενώς προβλήματα που χειροτερεύουν με την κατα περίπτωση εφαρμογής της, και ότι πρέπει να θεσπιστούν καθολικοί και πιο αυστηροί παράμετροι στην εφαρμογή της... Μαζί σου.
Ευχαριστω Πλάτωνα. Είναι πολύ χρήσιμη η οπτική σου. Δεν είναι άγνωστη σε εμάς, ούτε ήταν απρόβλεπτα από εμάς αυτά που διαπιστώνεις. Χρειαζόμαστε το feedback. Τα καταλαβαίνω και θα προσπαθήσω να τα αντιμετωπίσω. Δεν υπάρχουν πολλές εναλλακτικές ξέρεις...... . Το παλεύουμε