0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν είναι η προκήρυξη για ΣΔΕ απλά μελλοντικά θα γίνονται εκεί οι αιτήσεις και για τα ΣΔΕ.
Συνάδελφοι, παρακαλώ την προσοχή σας. Ακούτε με πολύ επιφύλαξη και προσοχή ότι γράφεται εδώ μέσα. Υπάρχουν ανακρίβειες και αστοχίες σε επιστημονικό και νομικό επίπεδο. Μετά από εκτενείς συζητήσεις με ειδικούς κάνω γνωστά τα παρακάτω1) Δεν υπάρχει ΕΠΙΣΗΜΗ μοριόδοτηση. Αυτή που ανέβηκε είναι η περυσινή μοριοδότηση, δεν έχει αριθμό πρωτοκόλλου, δεν είναι επισυναπτόμενο μέρος σε κάποια γνωστή Προκήρυξη υποψηφίων Εκπαιδευτών ΔΙΕΚ/ΔΣΕΚ 2013-2014. Επομένως είναι ΑΧΡΗΣΤΟ ΧΑΡΤΙ (για να μην πω τίποτα άλλο). Παρακαλούνται οι Διαχειρισταί να το αφαιρέσουν πάραυτα καθότι δημιουργεί σύγχυση.2) Η μοριοδότηση για την Προκήρυξη υποψηφίων Εκπαιδευτών ΔΙΕΚ/ΔΣΕΚ 2013-2014 είναι η με αριθμό πρωτοκόλλου 11869/16-10-2013, εξαφανισμένη ή σκοπίμως κρυμμένη απόφαση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, για την οποία γίνεται σαφέστατη αναφορά και στις δύο προκηρύξεις εκπαιδευτών ΙΕΚ 2013-2014, ΑΔΑ:ΒΛΛΗ9-ΣΧ9 και ΑΔΑ:ΒΛΛΗ9-Α3Ι, (ναι ! είναι δύο για όσους δεν το είδαν), στο σημείο "Γ. Οι υποψήφιοι θα καταταγούν σύμφωνα με την αίτησή τους σε αξιολογικό πίνακα κατάταξης, ανά Διεύθυνση Δια Βίου Μάθησης, σύμφωνα με την ειδικότητά τους και την κατηγορία εκπαίδευσης, τα κριτήρια και τη μοριοδότηση τους όπως αυτά ορίζονται στη με αριθμ. πρωτ. 11869/16-10-2013 απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων. ". Η ανυπαρξία αυτού του εγγράφου αποτελεί τουλάχιστον διοικητικό παράπτωμα και μπορεί να λειτουργήσει εις βάρος συγκεκριμένων ομάδων υποψηφίων. Να το πω πιο απλά: μαγείρεμα μορίων εκ των υστέρων ενώ έχουν καβαντζομένο αριθμό πρωτοκόλλου για απόφαση μοριοδότησης. Αν ακούει εισαγγελέας πρέπει να επέμβει3α) Το ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ (και όχι η 4-ετής ΑΣΠΑΙΤΕ) είναι, τόσο επιστημονικά όσο και νομικά, εκπαίδευση ανηλίκων και όχι ενηλίκων βάσει των (*) Ν.3027/2002, Ν.3848-2010, (*) του αναρτημένου προγράμματος σπουδών και μαθημάτων του ΕΠΠΑΙΚ αλλά και (*) των όσων απαντήθηκαν, όπως ειπώθηκε παραπάνω, από την ίδια την ΑΣΠΑΙΤΕ. 3β) "Παράβαση καθήκοντος διαπράττει ο υπάλληλος, που είναι αρμόδιος για προσλήψεις, όταν προσλαμβάνει άτομα, χωρίς τα απαιτούμενα εκ του Νόμου, προσόντα και παραλείπει να προσλάβει εκείνους, που τα διαθέτουν". Συγκεκριμένο παράδειγμα (αντιγράφω από προηγούμενο post): αν δηλαδή κανονικά σε περνάω για ένα μόριο και εσύ βάλεις το ΕΠΠΑΙΚ (3 μόρια) και ως εκ τούτου με περάσεις για δύο μόρια και προσλάβουν εσένα αντί εμένα, τότε ο υπάλληλος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ/ΓΓΔΒΜ έχει διαπράξει αδίκημα και μπορεί του επιβληθεί ποινή αν και μόνο αν ο αδικημένος (που έχει δηλ έννομο συμφέρον) διεκδικήσει / αξιώσει την νομότυπη μοριοδότηση.3γ) Κάποιοι χρησιμοποίησαν το εν λόγω χαρτί (ΕΠΠΑΙΚ) παλιότερα ως πιστοποίηση εκπαίδευσης ενηλίκων και έτσι προσελήφθησαν λόγο αυτού στα ΔΙΕΚ και έτσι, με τον παράτυπο αυτό τρόπο (, απέκτησαν διδακτική εμπειρία (100 ωρών) στα ΔΙΕΚ, την οποία και θα χρησιμοποιήσουν φέτος. Αυτό λειτουργεί αθροιστικά, κάθε έτος, εις βάρος όλων των υπολοίπων. Με αυτή την παρατήρηση ας καταλάβουμε όλοι μας ότι η Ισονομία και η Αξιοκρατία εξαρτάται και από την δικιά μας διάθεση: όσο επιτρέπουμε "χαλαρές" προκηρύξεις και "χαλαρές" προσλήψεις τόσο θα γυρνάει με άμεσο τρόπο εναντίων μας. 4) οι αποφάσεις του ΙΝΕΔΙΒΙΜ, της ΓΓΔΒΜ, του ΥΠΔΒΜΘ, δεν είναι αυτόματα έγκυρες. Οι προφορικές απαντήσεις από υπαλλήλους είναι σαν μην υπάρχουν και δεν έχουν αποτελούν νομικό δεκανίκι σε καμμία περίπτωση. Οι πράξεις των Διευθυντών, Υποδιευθυντών, και των πάσης φύσης Υπαλλήλων της Διοίκησης (ΔΙΕΚ, ΙΝΕΔΙΒΙΜ, ΓΓΔΒΜ, ΥΠΔΒΜΘ) δεν είναι αυτόματα έγκυρες. Έγκειται στην δικιά μας κριτική και νομική αντίληψη (έννομο συμφέρον) να τις ελέγξουμε και αν είναι παράτυπες ή παράνομες να τις πατάξουμε. Αν δεν γνωρίζουμε πως να κάνουμε κάτι τέτοιο ζητούμε την βοήθεια νομικών φίλων.5) Πίνακες: πουθενά δεν αναφέρεται η ανάρτηση τους. Άρα με την εκπνοή της υποβολής των αιτήσεων οφείλουν οι Σύλλογοι Εκπαιδευτών των ΔΙΕΚ να ζητήσουν την δημοσιοποίηση αυτών των Πινάκων και στην περίπτωση που κάτι τέτοιο δεν γίνει δεκτό, να ζητηθούν με Εισαγγελική Παραγγελία (ίσως και ασφαλιστικά για να παγώσει η διαδικασία).6) Ενστάσεις: πουθενά δεν γίνεται αναφορά για ενστάσεις. Δεδομένου ότι λείπει και η μοριοδότηση μπορούν να κάνουν ότι τους καπνίσει και εμείς ακόμα θα ασχολούμαστε με τις αναγωγές των ωρών σε έτη.
Ρε παιδιία πέρα από όλα τα παράνομα που αναφέρθηκαν για την προκήρυξη, υπάρχει το εξής θεικό:ενώ δεν αναφέρει πουθενά ότι είναι προκήρυξη για ΣΔΕ, στην επίσημη εκτυπωμένη τελική μορφή σου λέει ότι είναι και για ΣΔΕ !!!!!!!!ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ !!!!!!! ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ SITE, ENA KEIMENO.Πρέπει να βγει οπωσδήποτε στην τηλεόραση. Πρόκειται για αλήτες, το ξαναλέω. Ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν, για να βάλουν δικούς τους με αδιαφανή κριτήρια
Μάλλον στο ότι έγιναν όλα στο πόδι οφείλεται αυτό. Φυσικά αν δούμε να γίνεται αυτό που λες δε θα το αφήσουμε έτσι...
Για τα δύο μέτρα και δύο σταθμά δεν σχολιάσατε. Υποτίθεται ότι τα κάνουν όλα γρήγορα γιατί βιάζονται να ανοίξουν οι δομές εκπαίδευσης και να προσφέρουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα τις υπηρεσίες εκπαίδευσης στους καταρτιζόμενους. Γιατί στα ΣΔΕ ανανεώνουν τις περσινές συμβάσεις, όλως τυχαίως και για πρώτη φορά στα χρονικά, με τη δικαιολογία ότι το κάνουν για να λειτουργήσουν πιο νωρίς και δεν το κάνουν στα ΙΕΚ? Γιατί όλοι έγιναν έξαλλοι με την παρανομία στην προκήρυξη των ΙΕΚ και όχι με την πρωτοτυπία στην ανανέωση των ΣΔΕ? Chryssa πόσο συμφωνώ. Μας φέρονται σαν ζητιάνοι γιατί συμπεριφερόμαστε σαν ζητιάνοι και όση μόρφωση κι αν αποκτήσουμε, όσα χαρτιά όσα πτυχία και όσα μόρια , η κουτοπονηριά και η λαμογιά θα είναι εκεί.
Eίναι που δεν αφήσαμε να περάσει αυτό έτσι, για αυτό δεν θα αφήσουμε και το άλλο...
Mastermind, μπράβο σου και συγχαρητήρια και όλα να πάνε καλά σου εύχομαι. Συμφωνώ, δεν ήταν παράνομη η ανανέωση αφού βρίσκονταν αυτή η προτασούλα εκεί μέσα που το προέβλεπε. Πώς βρέθηκε αυτή η πρόταση εκεί? Γιατί βρέθηκε εκεί? Γιατί δεν βρέθηκε στις περσινές προκηρύξεις των ΙΕΚ? Σκέφτηκε κανένας την περίπτωση να μη πήγε για οποιονδήποτε λόγο να δουλέψει πέρσι στα ΣΔΕ ο πρώτος ή ο δεύτερος , που σημαίνει ότι φέτος παρά τη πρωτιά του αυτός που θα δουλέψει θάναι ο τρίτος? Θα μου πεις , ψύλλους στ'άχυρα, σπάνια περίπτωση. Αδικείται ή δεν αδικείται ο πρώτος? Σκέψου ότι βρίσκεται σε έναν πίνακα που δεν έχει φέτος ισχύ και βλέπει να δουλεύει ο από κάτω και ΔΕΝ έχει το δικαίωμα ΟΥΤΕ να γκρινιάξει, πόσο μάλλον να διεκδικήσει δικαιώματα, αφού δεν έχει δικαιώματα, επειδή υπάρχει η "πρόβλεψη", που δεν υπήρχε καμία άλλη φορά...Με λίγα λόγια, μας έχουν μετατρέψει σε πιόνια ενός παιχνιδιού που αλλάζει συνέχεια κανόνες, με βουλωμένο στόμα και μηχανικές κινήσεις που αλλάζουν κι αυτές ανάλογα με τους κανόνες του παιχνιδιού, με μόνο σκοπό να βρούμε τον τρόπο να ξεπεράσουμε πιο γρήγορα τον αντίπαλο ή και να τον ρίξουμε κάτω. Τα πιόνια/μαριονέτες όμως δεν έχουν προσωπικότητα. Τα κινεί ο παίκτης...