0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Catwoman23 και dimitral και εμένα μου τηλεφώνησαν από το ΙΕΚ Λάρισας, να πάω αύριο για έλεγχο και μάλιστα μου τόνισαν πως οποιοδήποτε σφάλμα στη συμπλήρωση της αίτησης (σχετικά φαντάζομαι με τα δικαιολογητικά που θα παρουσιάσω), μας πηγαίνει τελευταίους στη λίστα.Ποιες ειδικότητες είστε;Καλή επιτυχία!
οι πίνακες είναι για τα μάτια του κόσμουόσο για το ΙΝΕΔΙΒΙΜ http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%9B%CE%9B%CE%9146%CE%A8%CE%96%CE%A3%CE%A0-%CE%9C%CE%9B9ξοδεύει 3000 για αγορά antivirus και security την ώρα που υπάρχουν ένα κάρο δωρεάν στην αγορά (avast, avg, clamav, untangle, smoothwall, κ.α) ... λεφτά υπάρχουν ...και 35000 για αγορά 35 υπολογιστών ... στρόγγυλα στρόγγυλα ... 1000 ευρά το ένα ... ο υπάλληλος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ χρειάζεται i7 με 12 cores για να ανοίξει το Word και το Excel ...http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%9B%CE%9B%CE%9146%CE%A8%CE%96%CE%A3%CE%A0-%CE%9C%CE%99%CE%97
Πήρα τηλέφωνο σε ιεκ της δυτικής Θεσσαλονίκης και μου είπαν οτι θα καλέσουν αύριο.Επισης μου είπαν ότι θα ενημερώνουν τα άλλα ιεκ για τους εκπαιδευτές που έχουν καλέσει για να μην τους καλέσουν και αυτοί.Δεν ήξερα οτί απαγορευόταν να εργαστείς σε παραπάνω από ένα ιεκ.
Βρήκα και κάτι...ο ΣτΠ έβγαλε το υπ΄αριθμ. πρωτ. 2959/6-10-2008 ΠΟΡΙΣΜΑ για το ΑΣΠΑΙΤΕ... Μεταξύ των άλλων, γνωμοδοτεί τα εξής: Για τα ΣΔΕ: "......Ενώ λοιπόν ουσιαστικά εφαρμόζονται οι διατάξεις του Ν. 1566/1985 ως προς τοπροσοντολόγιο των κλάδων εκπαιδευτικών, δεν υπάρχει πρόβλεψη για πρόταξη τωνυποψηφίων με τίτλο παιδαγωγικών σπουδών.Η άποψη του Συνηγόρου του Πολίτη είναι πως λόγω της ιδιαιτερότητας του εν λόγωπρογράμματος, προέχει η εξειδίκευση των εκπαιδευτικών σε θέματα εκπαίδευσης ενηλίκων.Ωστόσο μεταξύ των εχόντων τα εξειδικευμένα αυτά προσόντα πρέπει να προηγούνται οιέχοντες πτυχίο παιδαγωγικής επάρκειας." "Καθηγητικές σχολές": "Σύμφωνα με τις διατάξεις των Ν. 1566/1985, 3194/2003, 3404/2005 και3687/2008 για το διορισμό των αποφοίτων συγκεκριμένων πανεπιστημιακών τμημάτων δεναπαιτείται η κατοχή πιστοποιητικού παιδαγωγικής επάρκειας. Τα τμήματα αυτάχαρακτηρίζονται ως «καθηγητικές σχολές», ορισμός ως ένα σημείο αυθαίρετος δεδομένουότι κανένας από τους προαναφερθέντες νόμους δεν θέτει συγκεκριμένα κριτήρια βάσει τωνοποίων χαρακτηρίζονται οι σχολές αυτές ως «καθηγητικές». Επομένως καταλήγει κανείς στοσυμπέρασμα ότι έγκειται στην εκάστοτε πολιτική βούληση ο χαρακτηρισμός σχολών ως«καθηγητικών»....."Το Πόρισμα αυτό στα κρίσιμα αυτά σημεία καθώς και η προσπάθεια της κ. Διαμαντοπούλου να πάει ένα βήμα εμπρός..να κάνει τον καθηγητή και παιδαγωγό.."τέθηκαν στο αρχείο"..αφού επί του πρακτέου δεν έγινε και κάτι..προοδευτική στάση είναι και αυτή..
Το αντικείμενο σπουδών και η στοχοθεσία της ΑΣΠΑΙΤΕ ΕΠΠΑΙΚ είναι το "πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας" (Ν.3027/2002), το οποίο μάλιστα ορίζεται μεταξύ άλλων και στο ΦΕΚ.71A-2010 Ν.3848 ως προσόν Β'Βάθμιας εκπαίδευση και όχι ως πιστοποίηση ή επιμόρφωση στην εκπαίδευση ενηλίκων όπως υπαινίσσονται οι παρεπιδημούντες εν Ιερουσαλήμ. Τέλος και για λόγους πληρότητας αναφέρω αυτό που εσείς μου δώσατε παραπάνω, το οποίο και διαβάσα (ΦΕΚ.2844.B-2012) και αφορά στην πιστοποίηση εκπαιδευτή ενηλίκων και δεν κάνει καμία απολύτως νίξη για Β'Βάθμια ή ΕΠΠΑΙΚ,
Από ότι αναφέρθηκε πιο πάνω, υπάρχει διάσταση επιστημονικών απόψεων μεταξύ της δικιάς σου γνώμης και της (επιστημονικής) απάντησης που έδωσε ή ίδια η ΑΣΠΑΙΤΕ (δηλαδή των καθηγητών σου) για το ΕΠΠΑΙΚ: είπαν δηλαδή από την ΑΣΠΑΙΤΕ ότι "το ΕΠΠΑΙΚ δεν είναι εκπαίδευση ενηλίκων" κάτι που καταλαβαίνει ο καθένας εύκολα και από το πρόγραμμα σπουδών (τα μαθήματα δηλαδή) που είναι αναρτημένο στο site της ΑΣΠΑΙΤΕ στην επιμόρφωση ΕΠΠΑΙΚ http://education.aspete.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=394&Itemid=363&lang=el (ούτε ένα μάθημα με την λέξη "ενήλικας"). Αν τώρα αυτό που "ειπώθηκε" από την ΑΣΠΑΙΤΕ είναι επίσημο (δηλαδή γραπτό και με αριθμό πρωτοκόλλου) τότε αποτελεί και επιστημονική άποψη και διοικητική πράξη. Ένα το κρατούμενο. Πέραν των παραπάνω αξίζει κανείς να κοιτάξει τους δυο σχετικούς νόμους: Ν.3027/2002 και Ν.3848/2010. Στον πρώτο δεν υπάρχει απολύτως καμία πρόβλεψη "εκπαίδευσης ενηλίκων" για το ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ ενώ στον δεύτερο υπάρχει σαφέστατη πρόβλεψη για την απαραίτητη "εκπαίδευση ανηλίκων" που το ΕΠΠΑΙΚ προσφέρει (= δηλ στον Ν.3848/2010 διασφαλίζεται ότι όποιος έχει ΕΠΠΑΙΚ, διαθέτει την απαραίτητη παιδαγωγική επάρκεια για να κατέβει σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ Καθηγητών). Αυτοί οι δύο νόμοι,Ν.3027/2002 και Ν.3848/2010, αρκούν για οποιονδήποτε φοιτητή νομικής δευτέρου έτους για να καταρρίψει οποιαδήποτε "επιστημονική αλήθεια που βρίσκεται κάπου στην μέση" … και να δείξει ότι το ΕΠΠΑΙΚ ουδεμία σχέση έχει (νομικό επίπεδο) με την εκπαίδευση ενηλίκων Τέλος αν δεχθούμε τις επιστημονικές παρατηρήσεις, ότι δηλαδή το ΕΠΠΑΙΚ είναι και "εκπαίδευση ενηλίκων" τότε θα πρέπει να δεχθούμε ότι και το Μεταπτυχιακό Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης του ΠΑΜΑΚ είναι "παιδαγωγικά επαρκές" για να μπορεί κάποιος να κατέβει σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Με παρόμοια επιστημολογική αν δεχθούμε και αυτό που ειπώθηκε παραπάνω "να βάλω την ειδική αγωγή στην εκπαίδευση ενηλίκων;" τότε θα πρέπει και όσοι έχουν ΕΠΠΑΙΚ ή Μεταπτυχιακό ΠΑΜΑΚ Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης να είναι αυτόματα και επιμορφωμένοι - καταρτισμένοι στην Ειδική Αγωγή. Βλέπουμε πως με τις κατάλληλες "επιστημονικές παρεμβάσεις" είναι εφικτό να δημιουργούμε "ισότητες". Το θέμα όμως σε αυτήν την συζήτηση όμως δεν είναι οι δυνητικές ισότητες, οι επιστημονικές απόψεις και η γνώμη μας … αλλά ότι ισχύει σε νομικό επίπεδο για ΣΗΜΕΡΑ που τρέχει η προκήρυξη. Όσον αφορά την μοριοδότηση οποιουδήποτε χαρτιού (ΕΠΠΑΙΚ, MSc Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση κτλ) και όπως είπα όμως και παραπάνω (*) η προκήρυξη που προέβλεπε μια τέτοια μοριοδότηση (διοικητική πράξη) και (*) η τελική μοριοδοτήση κάποιων διευθυντών (και άλλη διοικητική πράξη) δεν είναι απαραίτητα σύννομες. Υπάρχουν βλέπεις συνάδελφε τα νομικά εργαλεία για να αποδειχθεί αν τελικά ορθώς συνεκτιμήθηκαν τα παραπάνω χαρτιά σε κάποιον διαγωνισμό, αρκεί βέβαια να υπάρχει έστω ένας υποψήφιος με έννομο συμφέρον και λίγη διάθεση να το κυνηγήσει. Το τονίζω αυτό: οι πράξεις τις "Διοίκησης" δεν είναι αυτόματα σύννομες. Δύο τα κρατούμενα. Από όλη την συζήτηση που κάνουμε με λύπη διαπιστώνω πως υπάρχει σύγχυση μεταξύ επιστημονικής άποψης, προσωπικής άποψης, νομοθετικών - κανονιστικών διατάξεων, ορθότητας διοικητικών πράξεων. Ακόμα χειρότερα από λεπτότερα σημεία αντιλαμβάνομαι ότι ελάχιστοι γνωρίζουν το Σύνταγμα και την σχέση των Νόμων (και ΠΔ, ΥΑ, ΚΥΑ, διοικητικών πράξεων, κώδικα διοικητικής διαδικασίας κτλ) με αυτό. Διαπιστώνω ότι δεν διαβάζουμε αριθμούς πρωτοκόλλων, ημερομηνίες, δεν ξέρουμε πώς να απευθυνθούμε στην "Διοίκηση", αρκούμαστε σε προφορικές διαπιστεύσεις, σε emails χωρίς στοιχεία αποστολέα κ.α πολλά τραγικά. Και όλα αυτά διαιωνίζονται και συνέχεια γυρνάνε μπούμερανγκ εναντίων μας. Αυτό όμως που με λυπεί ακόμα πιο πολύ είναι ότι "αρμόδιοι " γνωρίζουν την παραπάνω κατάσταση και μας εμπαίζουν με φαιδρό και συνάμα γλοιώδη τρόπο. Τρία τα κρατούμενα και δυστυχώς μόνο με αυτά και στο χέρι.
http://nomikisimvouli.blogspot.gr/2012/06/blog-post_13.html1. Παράβαση καθήκοντος διαπράττει ο υπάλληλος, που είναι αρμόδιος για προσλήψεις, όταν προσλαμβάνει άτομα, χωρίς τα απαιτούμενα εκ του Νόμου, προσόντα και παραλείπει να προσλάβει εκείνους, που τα διαθέτουνΑν δηλαδή κανονικά σε περνάω για ένα μόριο και εσύ βάλεις το ΕΠΠΑΙΚ (3 μόρια) και ως εκ τούτου με περάσεις για δύο μόρια και προσλάβουν εσένα αντί εμένα, τότε ο υπάλληλος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ/ΓΓΔΒΜ έχει διαπράξει αδίκημα
Catwoman23 και dimitral και εμένα μου τηλεφώνησαν από το ΙΕΚ Λάρισας, να πάω αύριο για έλεγχο και μάλιστα μου τόνισαν πως οποιοδήποτε σφάλμα στη συμπλήρωση της αίτησης (σχετικά φαντάζομαι με τα δικαιολογητικά που θα παρουσιάσω), μας πηγαίνει τελευταίους στη λίστα.Ποιες ειδικότητες είστε;