0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εισηγήσεις για ριζικές αλλαγές σε Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια ζήτησε ο Κ. Πιερρακάκης από τις υπηρεσίες του υπ. Παιδείας και τo Νομικό τμήμαhttps://www.esos.gr/arthra/86198/eisigiseis-gia-rizikes-allages-se-dimotika-gymnasia-kai-lykeia-zitise-o-k-pierrakakis
Είναι ξεπατικωμένη copy-paste παλιότερη δημοσίεψη του esos που τη σερβίρει ως δήθεν καινούργια.
Πρώτον, να μη χρειάζονται φροντιστήρια ακόμα και οι καλοί μαθητές.
Θεωρώ ότι το σχολείο εξακολουθεί να είναι χώρος ασφαλούς "στάθμευσης" των παιδιών, άντε και κάποιας στρεβλής κοινωνικοποίησης, για να πάνε στην δουλειά οι γονείς. Αυτό αναδείχθηκε τον καιρό της πανδημίας. Τότε καταλάβαμε ότι αυτό κάνει το σχολείο...
Σίγουρα, όμως, αναδείχτηκε και το γνωστικό-μαθησιακό σκέλος!Με κλειστά τα σχολεία κ με τα μαθήματα εξ αποστάσεως, οι μαθητές έχουν σήμερα εξαιρετικά χαμηλό γνωστικό - μαθησιακό επίπεδο! Μαθητές Γυμνασίου κάνουν τρομερά ορθογραφικά λάθη κ δεν ξέρουν να γράψουν μια σωστή δομικά παράγραφο! Μαθητές ΓΕΛ δεν ξέρουν τι τους γίνεται στη γραμματική και στο συντακτικό των Αρχαίων ή στερούνται βασικών γνώσεων Ιστορίας...! Επομένως, όσο κι αν το Υπουργείο μειώνει το ρόλο του εκπαιδευτικού, αποδείχτηκε περίτρανα ότι η φυσική παρουσία του μέσα στην τάξη, η δουλειά που εκεί έκανε (ακόμη κ με βασικές ελλείψεις) και η δια ζώσης διδασκαλία (χωρίς τη χρήση των ΤΠΑ, για την οποία γίνεται πολύς λόγος τώρα) είναι αυτά που κρατούσαν ένα επίπεδο στο ελληνικό δημόσιο σχολείο! Όταν αυτά δεν υπήρχαν λόγω της πανδημίας, οι μαθητές ξέφυγαν, απέκτησαν κενά, που συχνά δεν μαζεύονται!