*

Αποστολέας Θέμα: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων  (Αναγνώστηκε 965050 φορές)

0 μέλη και 27 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3990 στις: Φεβρουάριος 01, 2021, 09:01:21 μμ »
Α ξέχασα εσύ θέλεις ιό 10 χρόνια και σπιτάκι τηλεκπαιδευση

Ναι μωρέ, εξάλλου τι είναι 10 χρόνια μπροστά στην αιωνιότητα; Ας σοβαρευτούμε τέλος πάντων κάποια στιγμή, ορισμένοι συνεχώς κριτικάρουν συναδέλφους τους άκριτα κι αβασάνιστα.

Είναι λανθασμένο επιστημονικά ότι ο κορονοϊός ήρθε για να μείνει; Μεταλλάσσεται και επιβιώνει. Δεν πρόκειται να εξαφανιστεί. Αυτό που μπορεί κάποια στιγμή να τον καταπολημήσει και να τον μετατρέψει σε έναν ακόμη ιό του αναπνευστικού είναι το πολυστελεχικό εμβόλιο, σαν αυτό που κάνουμε κάθε χρόνο για τη γρίπη. Είναι προφανές όμως πως όσα μας υπόσχονταν για λήξη της υγειονομικής κρίσης μέσα στο 2021 είναι πλέον εκτός πραγματικότητας. Μακάρι, λοιπόν, να λήξει το 2022. Το ερώτημα είναι άλλο; Με ποια στρατηγική θα συνεχίσουμε μέσα στο 2021 ως Ελλάδα και Ε.Ε.; Με τυφλά ανοίγματα και τυφλά κλεισίματα; Αποδεικνύεται ότι το να αφεθεί η λήξη της υγειονομικής κρίσης μόνο στους εμβολιασμούς ήταν τραγικό λάθος.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:57:28 »

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 952
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3991 στις: Φεβρουάριος 01, 2021, 09:12:25 μμ »
Α ξέχασα εσύ θέλεις ιό 10 χρόνια και σπιτάκι τηλεκπαιδευση

Οι χυδαιότητες επιστρέφονται.

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3992 στις: Φεβρουάριος 01, 2021, 09:44:35 μμ »
Φανείτε λίγο πιο ώριμοι εδώ μέσα... και ως προς τους σχολιασμούς αλλά και τις αντιπαραθέσεις χωρίς επιχειρήματα... μου θυμίζετε λογομαχίες με πιτσιρίκια δημοτικού... πολύ χαμηλό επίπεδο αντιπαραθέσεων... ειλικρινά...
Υ.Γ... ο πλουραλισμός απόψεων είναι πλούτος... αρκεί να υπάρχει σεβασμός στην άποψη του άλλοι και επιχείρημα... βέβαια το διαίρει και βασίλευε είναι έντονο για ακόμη μία φορά... και πιστέψτε με τα προβλήματα στην εκπαίδευση υπήρχαν και θα υπάρχουν... αρκεί οι σοβαροί εκπαιδευτικοί να μπορούν να τα αντιμετωπίσουν κόντρα στα συμφέροντα κυβέρνησης και παντός επιτήδειου... είμαστε σοβαροί σε αυτό που κάνουμε σε πρώτη φάση (διδακτικό-παιδαγωγικό έργο από πλευράς μας) ή απλώς καταγράφουμε τα εσώψυχα μας;;;
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 01, 2021, 09:52:42 μμ από AshenOne »

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1856
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3993 στις: Φεβρουάριος 01, 2021, 09:52:07 μμ »
Οι χυδαιότητες επιστρέφονται.
Καθόλου χυδαιότητες. Η επιτροπή το έχει αναφέρει όπως και ο Bill Gates

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:57:28 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2944
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3994 στις: Φεβρουάριος 01, 2021, 09:54:45 μμ »
Καθόλου χυδαιότητες. Η επιτροπή το έχει αναφέρει όπως και ο Bill Gates
Καλά η επιτροπή έτσι κι αλλιώς άλλα λέει τη μια κι άλλα την άλλη. Ο Bill Gates είναι σοβαρός μετρημένος και τον εμπιστεύομαι.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3995 στις: Φεβρουάριος 02, 2021, 10:12:16 πμ »
Δεν μπορεί να πει κανείς για την Αττική ή κάποιες άλλες κόκκινες περιοχές αλλά για την υπόλοιπη Ελλάδα, ο καιρός σύμμαχος για μία βδομάδα μπροστά μας τουλάχιστον. Αλκυονίδες μέρες! Φεβρουάριος γαρ.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3996 στις: Φεβρουάριος 02, 2021, 10:50:43 πμ »
Σχετικά με το αν χάθηκαν ώρες: συμπλήρωμα σήμερα τα βιβλία ύλης κ είδα ότι στα δίωρα έχουμε κάνει κοντά 40 ώρες. Αν σκεφτούμε ότι όταν σταματούσαμε μέσα Μαΐου τα βιβλία ύλης έκλειναν με το πολύ 50 ώρες, μάλλον δεν έχουμε χάσει κ είναι λογικό. Ούτε περίπατοι, ούτε εκδηλώσεις, προβολές κλπ, δεν έχουμε τυπικα απώλειες.

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1856
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3997 στις: Φεβρουάριος 02, 2021, 10:55:20 πμ »
Σχετικά με το αν χάθηκαν ώρες: συμπλήρωμα σήμερα τα βιβλία ύλης κ είδα ότι στα δίωρα έχουμε κάνει κοντά 40 ώρες. Αν σκεφτούμε ότι όταν σταματούσαμε μέσα Μαΐου τα βιβλία ύλης έκλειναν με το πολύ 50 ώρες, μάλλον δεν έχουμε χάσει κ είναι λογικό. Ούτε περίπατοι, ούτε εκδηλώσεις, προβολές κλπ, δεν έχουμε τυπικα απώλειες.
Εξήγησε μου πως γίνεται στα μαθηματικά σε πολλά σχολεία να έχουν προχωρήσει τοσο πολύ την ύλη που αλλες χρονιες τέτοια περίοδο ήταν πολύ πίσω στη ύλη? Γιατί πολύ απλά οι καθηγητές φοβήθηκαν να βγάλουν την ύλη λόγο τηλεκπαίδευσης και υπουργείου

Αποσυνδεδεμένος aquarius2021

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 158
  • Σιχαίνομαι την υποκρισία
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3998 στις: Φεβρουάριος 02, 2021, 12:19:05 μμ »
Το μαρκαδορακι θα περιμένει ως την Παρασκευή;

https://www.skai.gr/news/greece/koronoios-kampanaki-arkoumanea-pithano-na-exoume-tetrapsifio-arithmo-krousmaton-simera
Ο καθένας παίρνει από τη ζωή ότι του αξίζει!

Αποσυνδεδεμένος Schoolikui

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3999 στις: Φεβρουάριος 02, 2021, 12:50:44 μμ »
Σχετικά με το αν χάθηκαν ώρες: συμπλήρωμα σήμερα τα βιβλία ύλης κ είδα ότι στα δίωρα έχουμε κάνει κοντά 40 ώρες. Αν σκεφτούμε ότι όταν σταματούσαμε μέσα Μαΐου τα βιβλία ύλης έκλειναν με το πολύ 50 ώρες, μάλλον δεν έχουμε χάσει κ είναι λογικό. Ούτε περίπατοι, ούτε εκδηλώσεις, προβολές κλπ, δεν έχουμε τυπικα απώλειες.
Αυτό σκεφτόμουν. Πέρα από τις καταλήψεις και κάποιες χαμένες ώρες λόγω αστοχίας webex δεν έχουν χαθεί ώρες πέρα από το προβλεπόμενο. Ίσα ίσα. Βέβαια τα σχολεία που έκλεισαν λόγω κρουσμάτων είναι άλλη υπόθεση.
Can I skip tomorrow?

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4000 στις: Φεβρουάριος 02, 2021, 01:57:47 μμ »
Σχετικά με το αν χάθηκαν ώρες: συμπλήρωμα σήμερα τα βιβλία ύλης κ είδα ότι στα δίωρα έχουμε κάνει κοντά 40 ώρες. Αν σκεφτούμε ότι όταν σταματούσαμε μέσα Μαΐου τα βιβλία ύλης έκλειναν με το πολύ 50 ώρες, μάλλον δεν έχουμε χάσει κ είναι λογικό. Ούτε περίπατοι, ούτε εκδηλώσεις, προβολές κλπ, δεν έχουμε τυπικα απώλειες.
Είναι καταπληκτικό εργαλείο η τηλεκπαίδευση. Όχι πανάκεια. Εργαλείο προς αξιοποίηση για έκτακτες περιστάσεις. Ποιος περίμενε ότι θα βρεθούμε για έναν χρόνο, τον 21ο αιώνα σε κατάσταση πολιορκίας από ιό ή ιούς; Κανένας δεν έδινε σημασία στις προειδοποιήσεις των επιστημόνων. Δεν άξιζαν τα λεφτά τους. Τώρα πολεμάμε για τα εμβόλια. Βγαλμένα από ταινία, τα σενάρια της ζωής, πιο ευφάνταστα από κάθε άλλο ανθρώπινου μυαλού.
Σώθηκε η φετινή χρονιά και το οφείλουμε στην webex! Όσο και αν γκρινιάζουμε για τα περιφερειακά προβλήματα, που πάντα θα υπάρχουν, τελειότητα δεν υπάρχει, περιθώρια βελτίωσης πολλά, μας έδωσε τη δυνατότητα να εργαστούμε, να μορφωθούμε και πιστώνεται στις επιτυχίες του υπουργείου. Δεν ήταν εφικτό να απλωθούμε όπου υπάρχει στέγαστρο και να προσληφθούν χιλιάδες ακόμη αναπληρωτές (τα νούμερα τα είδατε των φετινών πρπσλήψεων;) για να κάνουμε μάθημα σε τάξεις των 15 όλοι. Όπου και πάλι θα κολλούσαμε. Ήταν η μόνη λύση και εξαιρετική. Αν η ενέργεια όλων καταναλωνόταν στο να βελτιώνονται οι συνθήκες παρά στην γκρίνια δεν θα υπήρχαν τώρα μαθητές με τεχνικά προβλήματα! Αν υπάρχουν στα σχολεία σας. Σε εμάς όλοι οι μαθητές δήλωσαν ότι ασχέτως της δικής τους προθυμίας πρόβλημα πρόσβασης δεν είχαν! Μετά από πολλή δουλειά και του διευθυντή μας βέβαια.
Και ααν ξανακλείσουμε θα προχωρήσουμε καλύτερα ακόμη από το πρπηγούμενο τρίμηνο. Τον Μάιο θα είμαστε πιο ήσυχοι να κλείσουμε την χρονιά. Κανείς όμως στην πραγματικότητα δεν ξέρει πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση. Όλες οι προβλέψεις μας έπεσαν στο κενό. Οπότε ψυχραιμία και δουλειά με τα παιδιά μας.

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1352
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4001 στις: Φεβρουάριος 02, 2021, 02:12:54 μμ »
https://www.newsit.gr/ellada/patra-9xronos-me-koronoio-stin-meth/3213851/ Πάτρα: 9χρονος με κορονοϊό στην ΜΕΘ
δεν κολλαει σε παιδια;  8)

Αποσυνδεδεμένος aquarius2021

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 158
  • Σιχαίνομαι την υποκρισία
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4002 στις: Φεβρουάριος 02, 2021, 03:28:33 μμ »
Είναι καταπληκτικό εργαλείο η τηλεκπαίδευση. Όχι πανάκεια. Εργαλείο προς αξιοποίηση για έκτακτες περιστάσεις. Ποιος περίμενε ότι θα βρεθούμε για έναν χρόνο, τον 21ο αιώνα σε κατάσταση πολιορκίας από ιό ή ιούς; Κανένας δεν έδινε σημασία στις προειδοποιήσεις των επιστημόνων. Δεν άξιζαν τα λεφτά τους. Τώρα πολεμάμε για τα εμβόλια. Βγαλμένα από ταινία, τα σενάρια της ζωής, πιο ευφάνταστα από κάθε άλλο ανθρώπινου μυαλού.
Σώθηκε η φετινή χρονιά και το οφείλουμε στην webex! Όσο και αν γκρινιάζουμε για τα περιφερειακά προβλήματα, που πάντα θα υπάρχουν, τελειότητα δεν υπάρχει, περιθώρια βελτίωσης πολλά, μας έδωσε τη δυνατότητα να εργαστούμε, να μορφωθούμε και πιστώνεται στις επιτυχίες του υπουργείου. Δεν ήταν εφικτό να απλωθούμε όπου υπάρχει στέγαστρο και να προσληφθούν χιλιάδες ακόμη αναπληρωτές (τα νούμερα τα είδατε των φετινών πρπσλήψεων;) για να κάνουμε μάθημα σε τάξεις των 15 όλοι. Όπου και πάλι θα κολλούσαμε. Ήταν η μόνη λύση και εξαιρετική. Αν η ενέργεια όλων καταναλωνόταν στο να βελτιώνονται οι συνθήκες παρά στην γκρίνια δεν θα υπήρχαν τώρα μαθητές με τεχνικά προβλήματα! Αν υπάρχουν στα σχολεία σας. Σε εμάς όλοι οι μαθητές δήλωσαν ότι ασχέτως της δικής τους προθυμίας πρόβλημα πρόσβασης δεν είχαν! Μετά από πολλή δουλειά και του διευθυντή μας βέβαια.
Και ααν ξανακλείσουμε θα προχωρήσουμε καλύτερα ακόμη από το πρπηγούμενο τρίμηνο. Τον Μάιο θα είμαστε πιο ήσυχοι να κλείσουμε την χρονιά. Κανείς όμως στην πραγματικότητα δεν ξέρει πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση. Όλες οι προβλέψεις μας έπεσαν στο κενό. Οπότε ψυχραιμία και δουλειά με τα παιδιά μας.

Στο πνεύμα συμφωνώ έχω αντίρρηση στα σημεία.

1) Η χρόνια δεν σώθηκε γιατί το οφείλουμε στη Webex. Σώθηκε γιατί χιλιάδες εκπαιδευτικοί χωρίς επιμόρφωση και πολλοί μαθητές και γονείς από θέληση αγκάλιασαν τις τεχνολογικές πλατφόρμες. Αυτήν μας έδωσαν όπως και το ΠΣΔ που το είχαν χρόνια υποχρηματοδοτημενο, όπως και τις υποδομές των σχολείων, και με αυτή δουλέψαμε ολοι. Εκπαιδευτικοί γονείς μαθητές

2) Αν επιτυχία του υπουργείου είναι η αποδοχή δωρεάς και δωρεών ενώ τα ΕΣΠΑ άλλου πάνε σύννεφο ναι είναι επιτυχία. Να παραδώσουμε παράσημο στην Αγία Τριάδα τότε! Εκκρεμούν βέβαια επιμορφώσεις για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και τα voucher αγοράς εξοπλισμού. Σε λίγο μάλιστα θα κόψουμε τουρτιτσα για τον έναν χρόνο εμφάνισης εξάπλωσης και μη καταστολής του ιού. Ε εντάξει ρε αδελφέ τι είναι ο χρόνος μπρος στην αιωνιότητα!

3) Η άσκηση κριτικής στην εκάστοτε πολιτική ηγεσία του υπουργείου η της κυβερνησης θεωρείται γκρίνια;  Και αυτοί που ασκούν κριτική πώς να συμβάλουν στην τεχνική επίλυση των προβλημάτων; Εκπαιδεύτηκαν; Δηλαδή αν παρουσιάζει τεχνικά προβλήματα μια πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης θα πρέπει οι χρήστες να δίνουν τεχνικές λύσεις;

4) Καποιες ώρες χάθηκαν από μαθητές λόγω αδυναμίας πλατφόρμας η κακής σύνδεσης στο διαδίκτυο. Ο διευθυντής σας πως το έλυσε αυτό;



Μπορεί να αδικώ το παρόν  μήνυμα σου οπότε διευκρινήσεις μου αν θες τα 1,2,3 και 4.

Και ένα 5o δικό μου. Έχουνε συμφωνήσει με τη Cisco για αιώνια δωρεά της WebEx; Γιατί αν η εταιρία αποσύρει την δωρεά βλέπω ότι στα ίδια με πριν ειμαστε...

Αυτό στο τέλος το ψυχραιμία και δουλειά με τα παιδιά μας που και ως τι αναφέρεσαι καθως και για τις προβλέψεις που έπεσαν στο κενό και ότι πολεμάμε για τα εμβόλια...συγγνώμη αν σε αδικώ αλλά ως γραφείο τύπου μου ακούγεται!!! ;

Απάντησε μου οπότε θες και μπορείς. Σε αφήνω προς το παρόν  έχω να ασχοληθώ με τη δουλειά μου που είναι να παρέχω Παιδεία στα παιδιά μαζί με τους υπόλοιπους συναδέλφους μου κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 02, 2021, 03:43:46 μμ από aquarius2021 »
Ο καθένας παίρνει από τη ζωή ότι του αξίζει!

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4003 στις: Φεβρουάριος 02, 2021, 03:42:50 μμ »
Στο πνεύμα συμφωνώ έχω αντίρρηση στα σημεία.

1) Η χρόνια δεν σώθηκε γιατί το οφείλουμε στη Webex. Σώθηκε γιατί χιλιάδες εκπαιδευτικοί χωρίς επιμόρφωση και πολλοί μαθητές και γονείς από θέληση αγκάλιασαν τις τεχνολογικές πλατφόρμες. Αυτήν μας έδωσαν όπως και το ΠΣΔ που το είχαν χρόνια υποχρηματοδοτημενο, όπως και τις υποδομές των σχολείων, και με αυτή δουλέψαμε ολοι. Εκπαιδευτικοί γονείς μαθητές

2) Αν επιτυχία του υπουργείου είναι η αποδοχή δωρεάς και δωρεών ενώ τα ΕΣΠΑ άλλου πάνε σύννεφο ναι είναι επιτυχία. Να παραδώσουμε παράσημο στην Αγία Τριάδα τότε! Εκκρεμούν βέβαια επιμορφώσεις για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και τα voucher αγοράς εξοπλισμού. Σε λίγο μάλιστα θα κόψουμε τουρτιτσα για τον έναν χρόνο εμφάνισης εξάπλωσης και μη καταστολής του ιού. Ε εντάξει ρε αδελφέ τι είναι ο χρόνος μπρος στην αιωνιότητα!

3) Η άσκηση κριτικής στην εκάστοτε πολιτική ηγεσία του υπουργείου η της κυβερνησης θεωρείται γκρίνια;  Και αυτοί που ασκούν κριτική πώς να συμβάλουν στην τεχνική επίλυση των προβλημάτων; Εκπαιδεύτηκαν; Δηλαδή αν παρουσιάζει τεχνικά προβλήματα μια πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης θα πρέπει οι χρήστες να δίνουν τεχνικές λύσεις;

4) Καποιες ώρες χάθηκαν από μαθητές λόγω αδυναμίας πλατφόρμας η κακής σύνδεσης στο διαδίκτυο. Ο διευθυντής σας πως το έλυσε αυτό;

Μπορεί να αδικώ το παρόν  μήνυμα σου οπότε διευκρινήσεις μου αν θες τα 1,2,3 και 4.

Συμφωνώ απόλυτα aquarius. Μην τρελαθούμε... Σιγά μην αναγνωρίσουμε ως επιτυχία του υπουργείου την παροχή μιας πλατφόρμας και τίποτα άλλο. Η τηλεκπαίδευση λειτούργησε επειδή προσπάθησαν και κόπιασαν εκπαιδευτικοί-μαθητές-γονείς. Το χρήμα που  βγήκε από την τσέπη γονιών και εκπαιδευτικών για να πραγματοποιηθούν τα διαδικτυακά μαθήματα είναι πάρα πολλά: μικρόφωνα, κάμερες, γραφίδες, tablet, laptop, αναβαθμίσεις στις ταχύτητες του διαδικτύου... Ποιος τα πλήρωσε όλα αυτά, το υπουργείο; Το υπουργείο δεν μπόρεσε να εξασφαλίσει ούτε καν το voucher των 200 ευρώ (για ελάχιστες κατηγορίες παιδιών) - ακόμη το περιμένουμε. Το υπουργείο θα επιμορφώσει στην τηλεκπαίδευση... μετά τη λήξη της τηλεκπαίδευσης. Αν δεν υπήρχαν συνάδελφοι να επιμορφώσουν τους υπόλοιπους συναδέλφους τους, θα γελούσε και το παρδαλό κατσίκι με την ...ανεμελιά του υπουργείου.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160665
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 975
Σύνολο: 983

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.