*

Αποστολέας Θέμα: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)  (Αναγνώστηκε 315398 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #756 στις: Ιούνιος 30, 2012, 11:37:20 μμ »
Α, πηγα να απαντησω, αλλά αφου ρωτας τα κοριτσια.... ;D ;D ; ;D ;D
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:41:52 »

adigoni

  • Επισκέπτης
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #757 στις: Ιούνιος 30, 2012, 11:39:42 μμ »
 ;D ;D ;D ;D ;D


Ναι, το συντακτικό εκδόσεων Μπαχαράκη εννοώ, για πρωτάρηδες μαθητές είναι καλό κατά τη γνώμη μου :)

Αποσυνδεδεμένος dora_thess

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #758 στις: Ιούνιος 30, 2012, 11:42:35 μμ »
ελα βρε Μαρκο!!!! :)

δωσε μου κιεσυ τα φωτα σου...!!!!!!! :P

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #759 στις: Ιούνιος 30, 2012, 11:49:52 μμ »
Δώρα πώς διδάσκω την περίληψη: το κείμενο πρέπει να έχει διαβαστεί μερικές φορές ώστε να υπάρχει πλήρη κατανόησή του, κατά δεύτερο χωρίζουμε σε ενότητες και σε κάθε ενότητα μπαίνει πλαγιότιτλος, υπογραμμίζουμε κάποιες βασικές πληροφορίες που μπορεί να μην συμπεριλαμβάνονται στον πλαγιότιτλο. Στο τέλος γίνεται μια σύνθεση και βγαίνει μια περιεκτική περίληψη. Στην αρχή ειναι χρονοβόρο και λίγο βαρετό γιατί παίρνει χρόνο. Τα παιδιά το βαριούνται στην αρχή  ::) αλλά μετά αφού εξοικιωθούν με τους πλαγιότιτλους και τις ενότητες βγαίνει πολύ πιο σύντομα. Αυτό το ξεκινάω από την Α' Λυκείου κανονικά. Φέτος την έβγαλαν όμως εκτός  :o και έτσι τη δίδαξα με οσα παιδιά το δέχτηκαν. Ένας μου μαθητής Ά Λυκείου δεν το ήθελε κ έτσι δεν τη συνέχισα.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:41:52 »

Αποσυνδεδεμένος dora_thess

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #760 στις: Ιούνιος 30, 2012, 11:57:39 μμ »
ναι τη μεθοδολογια τη γνωριζω.... :)
αυτο που ρωταω ειναι σε καθε μαθημα δινετε καποια κειεμενα κ εκεινη την ωρα μαζι με το μαθητη αφαρμοζετε την μεθοδολογια...?
γενικα πως μοιραζετε το διωρο της εκθεσης?περιληψω,ασκησεις θεωριας κ παραγωγη λογου?

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #761 στις: Ιούλιος 01, 2012, 01:04:42 πμ »
ελα βρε Μαρκο!!!! :)

δωσε μου κιεσυ τα φωτα σου...!!!!!!! :P

Tα φωτα "πορείας" σου κανουν?  ;D
Λοιπον, πριν πω πως μοιραζω εγω το 2ωρο της Εκθεσης θα προσθεσω κατι σε οσα ειπε η συναδελφισσα monogramma. Διάκριση ως προς την έκταση της περιληψης:(αυτο φαινεται απο την εκφωνηση, τι ειδους περιληψη θελουν)

 1. Συνοπτική: οπου στηριζεται στην συνδεση των πλαγιοτιτλων για να αποδώσει την κυρια εννοια και τις ευρύτερες νοηματικες ενοτητες και 2. Εκτενης περιληψη: που εμπεριεχει (εκτος των παραπανω) και τις βασιkες λεπτομερειες που σηματοδοτουν νοηματικα την καθε παραγραφο.

Εκθεση:
Εγω κανω 1.30 ωρα , γιατι το 2ωρο με κουραζει  ;D
Στο ενα μαθημα κανουμε περιληψη και καποιες ασκησεις θεωριας. 
Στο επομενο εξεταζουμε την Εκθεση. Αν δεν εχει να παραδωσει τοτε δινω το θεμα και το συζηταμε, παραλληλα  δινω και το σχετικο υλικο. (Οχι πολυ, γιατι βαριεμαι να βγαζω φωτοτυπιες και βαριεμαι να διαβαζω πολλα κειμενα που ειναι τα ιδια. Κανω μια αυστηρη επιλογη και ετσι δινω λιγα και καλα.
Το λεξιλογιο το αποφευγω οπως ο διαβολος το λιβανι. Τι να προσφερει? Τιποτα. Αντι γιαυτο μελετώντας διαφορα κειμενα μαθαινουν, εμπλουτιζουν το λεξιλογιο τους και τους κανω ερωτησεις επι τοπου, την ωρα του μαθηματος σε καποιες λέξεις...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 01, 2012, 01:09:27 πμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος dora_thess

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #762 στις: Ιούλιος 01, 2012, 01:25:02 πμ »
πω πω Μαρκο...με τυφλωσες βρε με τους "προβολείς"!!!! ;) 8)

Μαλιστα αρα χωριζεις την υλη περιληψη κ ασκησεις ενα μαθημα κ το επομενο μονο εκθεση,λογικο γιατι σε 1.5 ωρα ολα μαζι δεν γινονται!!! ???
Εγω συνηθως μεχρι τωρα εκανα 2ωρο οποτε μοιραζα 1 ωρα ασκησεις -περιληψη κ 1 εκθεση,αλλα τωρα αρχικα θα ξεκινησουμε με 2ωρο κ αργοτερα  θα το μειωσουμε σε 1ωρα αλλα ειναι διατεθημενες αφου μαθουν τον τροπο της περιληψης να γραφουν μονες τους  κιεγω να διορθωνω αρα η 1ωρα θα περιοριστει μαλλον σε θεωρια κ ασκησεις!!!!!



Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #763 στις: Ιούλιος 01, 2012, 01:32:06 πμ »
Πωπω ρε συ δίωρο έκθεση...θα μαλλιάσει η γλώσσα σου, άσε που μετα το ιδιαίτερο θα έχεις ένα κεφάλι καζάνι  ;D ;D
Κι εγώ μία ή το πολύ μιάμιση ώρα κάνω έκθεση. Αν πρόκειται να κάνουμε 2ωρο, το χωρίζω σε δυο ξεχωριστές ώρες. Τα παιδιά κουράζονται πολύ με τι δίωρο. Νομίζω πως δεν παίρνουν και πολλά μετά τη μία-μιάμιση ώρα...και είναι λογικό..

Αποσυνδεδεμένος dora_thess

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #764 στις: Ιούλιος 01, 2012, 03:48:15 μμ »
μεχρι τωρα δεν ειχα ιδιαιτερο προβλημα!!! :D για μενα ειναι ευχαριστο  μαθημα....κδεν με κουραζει,καθως πλεον υπαρχει η θεωρια με ασκησεις κ ειναι πολυ ενδιαφερον!!!απτην αλλη οταν οι μαθητες εχουν κενα κ δεν εχουν χρονο να σπασουν το διωρο σε μια κ μια ωρα ειναι αναποφευκτο!!! ;D

Ποτε το κριτηριο μου δεν ηταν δεν κανω παραπανω γιατι με κουραζει ενα μαθημα...πιστευω πρεπει να ανταποκρινομαστε στις ανγκες του μαθηματος κ του μαθητη...εκτος βεβαια αν εκεινος μου θεσει οριο οτι δεν αντεχει το 2ωρο κ σαν μαθημα κ οικονομικα!!! ???

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #765 στις: Ιούλιος 01, 2012, 04:01:46 μμ »
Εμένα κουράζονται στο δίωρο. Κάποιοι μαθητές μου το λένε ευθέως: "Δε μπορώ 2 ώρες, να το σπάσουμε". Κάποιοι δε μου το λένε, αλλά στο τελευταίο μισάωρο, 45λεπτο κοιτάνε έξω από το παράθυρο ή απλά δεν παρακολουθούν. Προσωπικά θεωρώ το δίωρο λίγο εξοντωτικό για το μαθητή, γιατί είναι συνεχόμενο. Στους μικρούς μπορεί να κάνω ένα μικρό διαλειμματάκι, αλλά στις μεγάλες τάξεις δεν προλαβαίνεις..έτσι προτιμώ να σπάω την ώρα.

Αποσυνδεδεμένος dora_thess

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #766 στις: Ιούλιος 02, 2012, 04:45:34 μμ »
Καλησπερα παιδιά!! :) αύριο ξεκινάω κιεγω προετοιμασία  πανελληνίων στις δύο μαθήτριες....!!! :o ετσι πως εχω δρομολογησει την ύλη  μεσα στον Ιούλιο θα καλύψουμε κενα γραμμ-συντακτ σε αρχαια κ λατινικα,όμως εχω ενα μπερδεμα θα ξεκινήσουμε με 2ωρο λατινικα για να καλύψουμε γραμμ της β λυκείου αλλα απτην άλλη πρεπει να ξεκινλησουμε κ τα κειμενα της γ απτο 21...για να προλάβουμε την ύλη!! ???

Πότε πιστευετε πρέπει να ξεκινήσω το 21....στα λατινικα αφου τελειώσω την επαναληψη γραμμ ή παράλληλα?

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #767 στις: Ιούλιος 02, 2012, 04:53:11 μμ »
παράλληλα. Να στρωθουν εν τω μεταξυ και να κανουν μια καλη επαναληψη στη υλη της Β λυκειου (δεν ειναι δα αρκετη, ειναι για παιδια ΠΙΚΠΑ) και ο,τι αποριες εχουν να τις συζητησετε.....μη τους τα δινετε ολα ετοιμα και μην σκάτε για ΟΛΑ.
Καλη αρχη σου ευχομαι.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος KATH02

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #768 στις: Ιούλιος 02, 2012, 05:09:55 μμ »
Για την έκθεση της Γ εγώ προσωπικά κάνω το καλοκαίρι 3 ώρες τη βδομάδα, 1,5 και 1,5 και από Σεπτέμβρη ένα 2ωρο. Τα θέματα που πρέπει να καλυφθούν είναι πάρα πολλά, οπότε το καλοκαίρι βγαίνει αρκετή ύλη. Αρχαία 4 ώρες οπωσδήποτε τη βδομάδα, λατινικά 2, ιστορία 1 και λογοτεχνία 1,5. Στόχος μου είναι να τελειώνω την ύλη κάθε χρόνο το Φλεβάρη, αρχές Μάρτη και μέχρι στιγμής μού έχει βγει σε καλό από την άποψη των παιδιών και της επίδοσής τους. Προσωπικά δεν αναλαμβάνω ποτέ παιδί και στα 5 φιλολογικά. Συνήθως επιλέγω ή μαζί αρχαία-λατινικά-έκθεση ή ιστορία-κείμενα. Οπότε δουλεύω συνεργατικά με συνάδελφο και τα μοιράζομαι κάθε καλοκαίρι. Άντε και καλή μας αρχή και πάλι!

Αποσυνδεδεμένος νανα

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 34
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)
« Απάντηση #769 στις: Ιούλιος 02, 2012, 06:07:42 μμ »
καλησπερα κι απο μενα...εγω θα ηθελα τη συμβουλη σας γιατι εχω ενα παιδι που τελειωσε τωρα την α γυμνασιου και εμεινε στην ιστορια,δεν το ειχα κατα τη διαρκεια της χρονιας εκανα μονο στην αδερφη του μαθημα,αλλα εχουμε κανει μαθηματα σε διαγωνισματα για το τελος και η κατασταση ειναι πολυ δυσκολη..το παιδι εχει μαθησιακες δυσκολιες και γενικα δεν μπορει να μαθει τα θεωρητικα μαθηματα με τιποτα ομως..σαφως ειναι καλυτερα με τη μεθοδο ερωτησεις-απαντησεις,αλλα και παλι δεν αποδιδει γιατι δεν μπορει να θυμηθει την αρχη,δεν μπορει με δικα του λογια,σε κοιταει λες και εχεις κατεβει απο το διαστημα...ειπαν λοιπον στη μητερα και απο το κεντρο το ειδικο που το ειχε παει και απο το σχολειο οτι το σεπτεμβρη θα του βαλουν ειδικο διαγωνισμα με αλλη δομη,και με κλειστου τυπου κυριως ασκησεις αλλα και καποιες ανοικτου,εγω τωρα εχω  περιπου 3 βδομαδες μπροστα μου για να βγαλω την υλη...και αν και κανω 7 χρονια ιδιαιτερα δε μου χει ξανατυχει παιδι να χει μεινει και να χει και προβληματα..εσεις τι θα προτεινατε??

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159952
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 776
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 761
Σύνολο: 767

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.111 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.