*

Αποστολέας Θέμα: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας  (Αναγνώστηκε 42264 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος domenica

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1170
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #42 στις: Μάιος 18, 2010, 10:38:38 μμ »
Και μια απορία για δυνατούς μαθηματικούς!

Αν το δείγμα αποτελείται από 2 παρατηρήσεις επηρρεάζεται ή όχι από τις ακραίες τιμές η διάμεσος ;

Οπότε στο αντίστοιχο ερώτημα βάζουμε Σ ή Λ ;

Περιμένω απαντήσεις ...

Νομίζω πως απάντησα παραπάνω.....για μένα είναι "παγίδα" ο τρόπος που διατυπώθηκε η πρόταση..
Αλλά τι να απαντήσει ο καλός μαθητής ;

Λάθος ,όταν το δείγμα αφορά τουλάχιστον 3 παρατηρήσεις ;

Προφανώς είναι λάθος το ερώτημα ...

Προχειρότητα να το πούμε ;

Ας μην το "εξαντλήσουμε"  σε μία λέξη  :D
ασχετοσύνη,σκοπιμότητα,επιπολαιότητα,αδεξιότητα.....?????

Τι φταίνε όμως οι μαθητές ; Δεν τους φτάνει η αγωνία τους ;
" ο κόσμος μόνο όταν τον μοιράζεσαι υπάρχει "
   Τάσος Λειβαδίτης

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:06:58 »

Αποσυνδεδεμένος dmath

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #43 στις: Μάιος 18, 2010, 10:55:58 μμ »
Και μια απορία για δυνατούς μαθηματικούς!

Αν το δείγμα αποτελείται από 2 παρατηρήσεις επηρρεάζεται ή όχι από τις ακραίες τιμές η διάμεσος ;

Οπότε στο αντίστοιχο ερώτημα βάζουμε Σ ή Λ ;

Περιμένω απαντήσεις ...

Νομίζω πως απάντησα παραπάνω.....για μένα είναι "παγίδα" ο τρόπος που διατυπώθηκε η πρόταση..
Αλλά τι να απαντήσει ο καλός μαθητής ;

Λάθος ,όταν το δείγμα αφορά τουλάχιστον 3 παρατηρήσεις ;

Προφανώς είναι λάθος το ερώτημα ...

Προχειρότητα να το πούμε ;

Ας μην το "εξαντλήσουμε"  σε μία λέξη  :D
ασχετοσύνη,σκοπιμότητα,επιπολαιότητα,αδεξιότητα.....?????

Τι φταίνε όμως οι μαθητές ; Δεν τους φτάνει η αγωνία τους ;


Είναι στα πλαίσια της αυτομόρφωσης ... ;D

Επρεπε δηλαδή να το έχουν σκεφτεί μόνοι τους !
Το σύμπαν είναι άπειρο , η βλακεία των ανθρώπων είναι άπειρη ! Για το πρώτο δεν είμαι και τόσο σίγουρος !
                                              ''Αλμπερτ Αινστάιν''

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #44 στις: Μάιος 18, 2010, 11:04:55 μμ »
Βέβαια στην σελίδα 87 το βιβλίο αναφέρει ότι η διάμεσος είναι μέτρο θέσης που δεν επηρεάζεται από ακραίες παρατηρήσεις, οπότε οι μαθητές πρέπει να απαντήσουν σύμφωνα με αυτό και να μην πάνε "κόντρα" στους συγγραφείς του βιβλίου, τουλάχιστον όχι την ημέρα των πανελληνίων!! (ας το κάνουν μετά!)

Επίσης όταν στην στατιστική αναφέρουμε την λέξη δείγμα ή παρατηρήσεις πρέπει αυτό να είναι αντιπροσωπευτικό, και δείγμα με 2 παρατηρήσεις μάλλον δεν είναι αντιπροσωπευτικό.

Αυτά λέει η στατιστική.

Τώρα τα αυστηρά μαθηματικά φυσικά θα εξετάσουν και την περίπτωση για ν=2 .....

Υ.Γ Με την ίδια λογική μπορεί ένας μαθητής να ισχυριστεί ότι κάποια άσκηση που έχει εξίσωση ευθείας, είναι λάθος γιατί δεν υπάρχουν ευθείες μιας και ο πλανήτης μας είναι σφαιρικός!!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 18, 2010, 11:06:37 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος domenica

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1170
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #45 στις: Μάιος 18, 2010, 11:06:43 μμ »
Και μια απορία για δυνατούς μαθηματικούς!

Αν το δείγμα αποτελείται από 2 παρατηρήσεις επηρρεάζεται ή όχι από τις ακραίες τιμές η διάμεσος ;

Οπότε στο αντίστοιχο ερώτημα βάζουμε Σ ή Λ ;

Περιμένω απαντήσεις ...

Νομίζω πως απάντησα παραπάνω.....για μένα είναι "παγίδα" ο τρόπος που διατυπώθηκε η πρόταση..
Αλλά τι να απαντήσει ο καλός μαθητής ;

Λάθος ,όταν το δείγμα αφορά τουλάχιστον 3 παρατηρήσεις ;

Προφανώς είναι λάθος το ερώτημα ...

Προχειρότητα να το πούμε ;

Ας μην το "εξαντλήσουμε"  σε μία λέξη  :D
ασχετοσύνη,σκοπιμότητα,επιπολαιότητα,αδεξιότητα.....?????

Τι φταίνε όμως οι μαθητές ; Δεν τους φτάνει η αγωνία τους ;


Είναι στα πλαίσια της αυτομόρφωσης ... ;D

Επρεπε δηλαδή να το έχουν σκεφτεί μόνοι τους !

 :D :D :D

Αναρωτιέμαι αν υπήρξαν "ψαγμένοι" μαθητές που τεκμηρίωσαν την όποια απάντηση τους και αν δόθηκαν στους εξεταστές -διορθωτές
ενδεικτικές απαντήσεις ,ώστε να μην αδικηθούν βαθμολογικά τα παιδιά .

Πάντως αρκετή συζήτηση μπορεί να γίνει και για τους ορισμούς στο Α3...
Λυπάμαι που δόθηκαν φέτος θέματα θεωρίας (στα οποία στηρίζονται οι μαθητές
για σίγουρη λήψη κάποιων μονάδων) με τέτοιο "επιπόλαιο" ( ;;;) τρόπο..
" ο κόσμος μόνο όταν τον μοιράζεσαι υπάρχει "
   Τάσος Λειβαδίτης

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:06:58 »

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #46 στις: Μάιος 19, 2010, 12:35:24 μμ »
Τα σχόλιά μου :
1)  τα θέματα ήταν αρκετά δύσκολα όπως πάντα στα μαθηματικά κατεύθυνσης
2)  είχαν ''όμορφη'' δυσκολία 
3)  εξέταζαν μεγάλο μέρος της τεράστιας ύλης του μαθήματος
4)  υπήρχε διαβάθμιση δυσκολίας

Οπότε η πρώτη μου εκτίμηση είναι πως ήταν καλά θέματα .

 Εσείς τι λέτε συνάδελφοι ?



Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #47 στις: Μάιος 19, 2010, 01:31:32 μμ »
"Νορμάλ" μου φάνηκαν με μια πρώτη ματιά. Σε σύγκριση και με τις προηγούμενες χρονιές, φαίνονται αρκετά καλά.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος fair_play

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #48 στις: Μάιος 19, 2010, 02:17:00 μμ »
Κατά τη γνώμη μου τα θέματα ήταν στα πλαίσια του επιπέδου του σχολικού βιβλίου.

Δεν μου άρεσε η επιλογή του θέματος Δ4.

Στο βιβλίο δεν υπάρχουν αρκετές εφαρμογές-ασκήσεις σχετικές με θέματα αυτής της μορφής.

Τα πράγματα θα ήταν καλύτερα αν προηγείτο ένα ερώτημα με ζητούμενο την μονοτονία της f.

Τέλος πάντων, ότι έγινε έγινε.

Μακάρι να ανταμειφθούν οι κόποι των παιδιών που πάλεψαν για τη σημερινή μέρα.

Υ.Γ. Και μακάρι να δούμε αξιοπρεπή θέματα και στα άλλα μαθήματα κατεύθυνσης...

Αποσυνδεδεμένος RedCommon

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #49 στις: Μάιος 19, 2010, 02:43:46 μμ »
Εχω την εντυπωση πως τα θεματα ηταν πιο υπουλα απο οτι φαινινται.
Στο τρτιο θεμα το δευτερο ερωτημα σου τρωει αρκετο χρονο και το τελευταιο ερωτημα ειναι αρκετα δυσκολο. Το τέταρτο θέμα κλασικα δύσκολο.
Πιστευω θα εχουμε λιγα αριστα και αρκετα 15αρια.

Αποσυνδεδεμένος paschalist

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 929
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #50 στις: Μάιος 19, 2010, 03:01:54 μμ »
Τα θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων που "έπεσαν" σήμερα.




Nil homini certum est

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #51 στις: Μάιος 19, 2010, 03:08:46 μμ »
Το θέμα Α είναι θέμα θεωρίας του σχολικού βιβλίου  ( με λίγα πονηρά Σ ή Λ ) .
Για τα θέματα Β , Γ , Δ   :
Πάρα πολλά από τα ερωτήματα των φετινών θεμάτων υπάρχουν ίδια ( με άλλα νούμερα ) στο σχολικό βιβλίο .
Επίσης υπάρχουν κάποια που μοιάζουν αρκετά με ασκήσεις του σχολικού ( αλλά δεν είναι ακριβώς ίδια ).
Τέλος υπάρχουν ελάχιστα ερωτήματα ( 1 ή 2 ) που βγαίνουν ''εκτός'' σχολικού βιβλίου ( όχι εκτός ύλης φυσικά ) .
Η παραπάνω αναλογίες είναι σωστές για τέτοιες εξετάσεις κατά τη γνώμη μου.





Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #52 στις: Μάιος 19, 2010, 08:27:54 μμ »
Μια παρατήρηση:

Το ερώτημα Γ4 χαρακτηρίστηκε χρονοβόρο, και οι λύσεις που δημοσιεύτηκαν στο internet όντως το αντιμετωπίζουν πολύ χρονοβόρα κάνοντας ολοκλήρωση κατά παράγοντες..... ενώ το θέμα λύνεται σε μισή γραμμή με ολοκλήρωση με αντικατάσταση ως εξής:

Στο ολοκλήρωμα από -1 έως 1 του  xln(x^2+1) αν θέσουμε u=x^2+1 τότε τα άκρα ολοκληρωσης γίνονται από 2 έως 2 άρα =0 και ΤΕΛΟΣ!

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 19, 2010, 10:11:09 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 947
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #53 στις: Μάιος 19, 2010, 09:12:53 μμ »
να καταθεσω κι εγω(αν και φιλολογος) μια ταπεινη μαρτυρια ''εκ των εσω'';σημερα στην επιτηρηση,απ'οτι ''κρυφοκοιταξα'' τα περισσοτερα παιδια δε φανηκαν να δυσκολευονται στα πρωτα ερωτηματα,αντιθετα,στα τελευταια δεν τους πολυεβγαιναν οι ασκησεις και καποιοι μαλλον τα αφησαν ανολοκληρωτα..

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #54 στις: Μάιος 19, 2010, 09:30:12 μμ »
... έμειναν ανολοκλήρωτα τα ολοκληρώματα!!   :P

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
« Απάντηση #55 στις: Μάιος 19, 2010, 09:35:27 μμ »
Θελω να ρωτησω το εξης τους μαθηματικους. Ειμαι φυσικος και δοκιμασα να λυσω καποια ερωτηματα. Θελω να μου πειτε μια λυση που σκεφτηκα για το Γ2 ερωτημα. Βρηκα στο πρωτο μελος πως μηδενιζεται για χ=1 και χ=2 ειδα πως επαληθευουν το δευτερο μελος και ειπα πως επειδη ειναι τριωνυμο θα εχει το πολυ 2 λυσεις αρα θα ειναι και οι μοναδικες. Μια τετοια λυση ευσταθει αν την εγραφε μαθητης η δεν ειναι αποδεκτη? Καθαρα απο περιεργεια ρωταω...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160094
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 519
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 369
Σύνολο: 392

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.