0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: sliver στις Σεπτέμβριος 06, 2013, 03:07:21 μμΑπορία...Αφού υπάρχουν τόοοοοσα κενά σε δασκάλους, νηπιαγωγούς αλλά και ειδικότητες Α/μιας, γιατί επιτρέπεται να παίρνουν όλοι αυτοί αποσπάσεις σε φορείς όπως γραφεία Α/μιας, Περιφέρειες και Κεντρική Υπηρεσία Υπουργείου με αποτέλεσμα να μένουν σχολεία χωρίς προσωπικό...?αν έκανες τα χαρτιά σου να διοριστείς σε άλλη θέση από εκπαιδευτικός θα ήξερες ήδη την απάντηση. ας πούμε ότι έχουμε τους εκπαιδευτικούς και τους κατά ανάγκη εκπαιδευτικούς...ή αλλιώς εκπαιδευτικοί μόνο στο διορισμό...
Απορία...Αφού υπάρχουν τόοοοοσα κενά σε δασκάλους, νηπιαγωγούς αλλά και ειδικότητες Α/μιας, γιατί επιτρέπεται να παίρνουν όλοι αυτοί αποσπάσεις σε φορείς όπως γραφεία Α/μιας, Περιφέρειες και Κεντρική Υπηρεσία Υπουργείου με αποτέλεσμα να μένουν σχολεία χωρίς προσωπικό...?
Παράθεση από: perastikos_kav στις Σεπτέμβριος 06, 2013, 03:06:19 μμΠαράθεση από: guestteacher στις Σεπτέμβριος 06, 2013, 02:59:12 μμΓια το α) κάτι είχε κυκλοφορήσει σχετικό για Αθήνα κυρίως για το β) δεν κατάλαβες τι εννοούσα. Εννοούσα να αυξηθεί το ωράριο στα Ω.Π. για τις ειδικότητες με μείωση ωραρίου για τους δασκάλους (λίγο λίγο όχι άμεσα) γ) Κενά δημιουργούνται για περίεργες αποσπάσεις σε γραφεία με εντολή Περιφερειάρχη (βλέπεις δεν είναι αποκλειστικότητα της Ββθμιας).Προς Νικήτα: δεν είμαστε σε αντιπαράθεση. Συγγνώμη αν το ύφος μου είναι λίγο απόλυτο, ανταλλάσσουμε απόψεις. Δάσκαλε αν και ανήκω στις ειδικότητες. δεν νομίζω οτι κάτι τέτοιο είναι θεμιτό. Θα καταντήσει σουρωτήρι το δημοτικό. Ο βασικός και κυρίαρχος πυρήνας στο δημοτικό είναι και πρέπει να παραμείνει ο δάσκαλος. Οι ειδικότητες έχουν συμπληρωματικό και επικουρικό ρόλο σε αντικείμενα που δεν είναι εφικτό να μπορούν να τα διδάξουν όλοι οι δάσκαλοι (όπως τις ξένες γλώσσες, γυμναστική, πληροφορική κλπ). Δεν είναι θέμα συντεχνιακών συμφερόντων, αλλά παιδαγωγικό ζήτημα υψίστης σημασίας. Οι μαθητές των μικρών τάξεων του δημοτικού, δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις πολλών διαφορετικών "δασκάλων". Παθαίνουν σύγχυση και αυξάνεται το άγχος τους.Αρα συμφωνούμε γίνεται... Θα το ξαναπώ για να το εμπεδώσετε. Πρώτη προτεραιότητα του Υπουργείου είναι με αυτούς που έχω (ακόμα και με λιγότερους σε βάθος χρόνου) θα παρέχω την στοιχειώδη παιδοφύλαξη...συγγνώμη παιδεία εννοούσα γιατι Παιδεία είναι άλλο πράγμα..
Παράθεση από: guestteacher στις Σεπτέμβριος 06, 2013, 02:59:12 μμΓια το α) κάτι είχε κυκλοφορήσει σχετικό για Αθήνα κυρίως για το β) δεν κατάλαβες τι εννοούσα. Εννοούσα να αυξηθεί το ωράριο στα Ω.Π. για τις ειδικότητες με μείωση ωραρίου για τους δασκάλους (λίγο λίγο όχι άμεσα) γ) Κενά δημιουργούνται για περίεργες αποσπάσεις σε γραφεία με εντολή Περιφερειάρχη (βλέπεις δεν είναι αποκλειστικότητα της Ββθμιας).Προς Νικήτα: δεν είμαστε σε αντιπαράθεση. Συγγνώμη αν το ύφος μου είναι λίγο απόλυτο, ανταλλάσσουμε απόψεις. Δάσκαλε αν και ανήκω στις ειδικότητες. δεν νομίζω οτι κάτι τέτοιο είναι θεμιτό. Θα καταντήσει σουρωτήρι το δημοτικό. Ο βασικός και κυρίαρχος πυρήνας στο δημοτικό είναι και πρέπει να παραμείνει ο δάσκαλος. Οι ειδικότητες έχουν συμπληρωματικό και επικουρικό ρόλο σε αντικείμενα που δεν είναι εφικτό να μπορούν να τα διδάξουν όλοι οι δάσκαλοι (όπως τις ξένες γλώσσες, γυμναστική, πληροφορική κλπ). Δεν είναι θέμα συντεχνιακών συμφερόντων, αλλά παιδαγωγικό ζήτημα υψίστης σημασίας. Οι μαθητές των μικρών τάξεων του δημοτικού, δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις πολλών διαφορετικών "δασκάλων". Παθαίνουν σύγχυση και αυξάνεται το άγχος τους.
Για το α) κάτι είχε κυκλοφορήσει σχετικό για Αθήνα κυρίως για το β) δεν κατάλαβες τι εννοούσα. Εννοούσα να αυξηθεί το ωράριο στα Ω.Π. για τις ειδικότητες με μείωση ωραρίου για τους δασκάλους (λίγο λίγο όχι άμεσα) γ) Κενά δημιουργούνται για περίεργες αποσπάσεις σε γραφεία με εντολή Περιφερειάρχη (βλέπεις δεν είναι αποκλειστικότητα της Ββθμιας).
Παράθεση από: guestteacher στις Σεπτέμβριος 06, 2013, 03:11:19 μμΠαράθεση από: sliver στις Σεπτέμβριος 06, 2013, 03:07:21 μμΑπορία...Αφού υπάρχουν τόοοοοσα κενά σε δασκάλους, νηπιαγωγούς αλλά και ειδικότητες Α/μιας, γιατί επιτρέπεται να παίρνουν όλοι αυτοί αποσπάσεις σε φορείς όπως γραφεία Α/μιας, Περιφέρειες και Κεντρική Υπηρεσία Υπουργείου με αποτέλεσμα να μένουν σχολεία χωρίς προσωπικό...?αν έκανες τα χαρτιά σου να διοριστείς σε άλλη θέση από εκπαιδευτικός θα ήξερες ήδη την απάντηση. ας πούμε ότι έχουμε τους εκπαιδευτικούς και τους κατά ανάγκη εκπαιδευτικούς...ή αλλιώς εκπαιδευτικοί μόνο στο διορισμό...Πολύ σωστά... Άρα να υποθέσω ότι αν του Υπουργείου του έρχονταν η ιδέα να απαγορεύσει από το επόμενο σχολικό έτος τις αποσπάσεις-μετακινήσεις σε φορείς σε εκπαιδευτικούς στους οποίους έχει έλειμμα θα γίνονταν ξεσηκωμός...
http://www.doe.gr/index.php?categoryid=1δείτε!
Μεσοβέζικη δικαιοσύνη δεν υπάρχει. Και... έτσι και γιουβέτσι, δεν 'παίζει'. Εξορθολογίζω, αναβαθμίζω, απονέμω δικαιοσύνη και συνάμα βολεύω και τους 'δικούς μου' δε γίνεται. Ποιος είναι ο στόχος του εκπαιδευτικού συστήματος; Να παρέχει εκπαίδευση. Τα πράγματα είναι απλά. Αφού υπάρχουν τόσα κενά στην α'θμια σε μάχιμους εκπαιδευτικούς, φροντίζω να τα καλύψω. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι. Αυξάνω τις δαπάνες για την παιδεία και προσλαμβάνω αναπληρωτές. Αν δε μπορώ, βάζω όλους τους δασκάλους και νηπιαγωγούς στην τάξη. Κανένας απόσπαση σε διοικητική θέση. ΚΑΝΕΝΑΣ! ΚΑΝΕΝΑΣ απόσπαση σε θέσεις εκτός εκπαίδευσης, ούτε σε βολευτές, ούτε σε σκιώδεις οργανισμούς, ούτε σε 'δεν τα ξέρει ούτε η μάνα τους' ινστιτούτα.