0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το δικαίωμα να κρατήσουν την καλύτερη βαθμολογία από τους 3 ΑΣΕΠ ισχύει για όλους όσους έχουν δώσει ΑΣΕΠ τις 2 προηγούμενες φορές, ανεξαρτήτως αν είναι ή όχι στους πίνακες. Απλά παλιότερα αν πχ περνούσες 2 συνεχόμενους ΑΣΕΠ έπαιρνες μόρια και από τον προηγούμενο ως προσαύξηση στον νέο ΑΣΕΠ. Πλέον παίρνεις μόρια μόνο από αυτόν που έχεις γράψει καλύτερα.
Δυστυχώς moustard έχει γίνει αποδεκτό εδώ και ένα χρόνο ότι οι περιπτώσεις σαν την δικιά σου είναι αυτές που θα αδικηθούν. Προκειμένου να γίνει μάλιστα αυτό χωρίς αντιδράσεις, θα προσπαθήσουν να σε ταυτίσουν με αυτούς που δεν δώσανε ΑΣΕΠ, για να αποκτήσουν ηθικό στήριγμα εναντίον σου (τελείως αβάσιμο). Εσύ λες και θα λες ότι έχεις ΑΣΕΠ+ μεγάλη προυπηρεσία, αυτοί θα λένε ότι καποιοι διορίζονται χωρίς ΑΣΕΠ και για αυτό δεν θα σου αναγνωρίσουν κάποια προτεραιότητα, (ασ μην έχεις εσύ καμία σχέση με αυτά που λένε για τους λόγους που κάναν το νέο σύστημα). Είσαι το εξιλαστήριο θύμα επειδή αποτελείς μια μειοψηφία. Τα βύσματα είναι διορισμένα. Αυτά κατηγορούν εσένα. Τα νέα παιδιά θέλουν να έχουν μια ίση ευκαιρία με τους παλιούς υποψήφιους, γι αυτό εξισώνουν την προυπηρεσία σου με 2-3 ερωτήσεις.Έχουν δίκαιο πολλοί που λένε ότι τελικός σκοπός είναι ότι αυτοί που δεν πρωτεύουν στον ΑΣΕΠ να απομακρυνθούν από την δημόσια εκπαίδευση ακόμα και αν πήγαν αναπληρωτές. Να πάψει ο κόσμος να ελπίζει σε διορισμό στο δημόσιο. Αν δεν γράψεις αριστα σε κάθε ΑΣΕΠ θα είσαι υπο διωγμό.Να είσαι σίγουρη πως παρά τις ηθικές μπούρδες που λέει ο καθένας μας ( και θα πω και εγώ), οι ισορροπίες διαμορφώνονται κάθε φορά από τα συμφέροντα των ισχυρότερων. Αυτοί καθορίζουν το επικρατές δίκαιο της εποχής.Δυστυχώς. το καλύτερο που έχεις να κάνεις, με τις σημερινές συνθήκες, είναι να πάρεις ΑΛΛΗ ΜΙΑ βαθιά ανάσα και να γράψεις όσο πιο καλά μπορείς στον επόμενο ΑΣΕΠ. Με την επιτυχία σου εύχομαι να αποδείξεις στους καιροσκόπους της εποχής μας, ότι τα παιχνίδια τους δεν θα τους βγαίνουν πάντα σε καλό.Αλλά μην απελπίζεσαι και προς θεού μην πιστεύεις όσους σε κατηγορούν ή σε υποβιβάζουν. Έχουν και αυτοί τα προβλήματά τους. Συμφωνω μαζί σου....(ο καθεις κι ο πονος του εδω μεσα..)
Το χειρότερο με το ΑΣΕΠ είναι ότι αυτά που καλούμαστε να απαντήσουμε είναι θεωρίες και στην πράξη αναιρούνται. Αριστεύεις σε γνώσεις ανεφάρμοστες στην τάξη. Παράδειγμα: Οι μαθητές μου κάνουν το χαμό μετά το διάλειμμα κι εγώ, σύμφωνα με τη θεωρία παιδαγωγικών του ΑΣΕΠ, περιμένω να ησυχάσουν κοιτάζοντάς τους έντονα ώσπου να ηρεμήσουν. 10 λεπτά αργότερα ένα παιδάκι με ρωτάει; κυρία τι περιμένετε; Να ηρεμήσει η τάξη απαντώ, -Θα περιμένετε πολύ μου λέει ο μικρός. Εφαρμόζω την παιδαγωγική θεωρία του λέω που έγραψε ένα μεγάλος παιδαγωγός, ότι πρέπει ο δάσκαλος να ηρεμήσουν τα παιδιά μετά το διάλειμμα. Α καλά μου λέει ο μικρός, δεν ξέρει τι του γίνεται αυτός ο παιδαγωγός! ΟΥΓΚ!Επίσης σύμφωνα με το ΑΣΕΠ προσπαθώ να φτιάξω ομάδες μεικτές με ελληνάκια και μεταναστόπουλα μέσα. Βάζω το αλβανάκι σε μια ομάδα και όλοι αρχίζουν να κλαίνε και να λένε δεν τον θέλουμε αυτόν είναι αλβανός και κλέβει. Το αλβανάκι ζαρώνει στη γωνία και γίνεται ψυχολογικό ράκος ΑΛΛΑ η θεωρία έχει εφαρμοστεί!
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4625653όποιος μπορεί να δει το περιεχόμενο ας το γράψει εδώ!!!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙΠροσλήψεις αναπληρωτών και ωρο΅ισθίων,ΤΟΥ Χρήστου Κάτσικα xkatsikas@xkatsikas.grΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Τρίτη 5 Απριλίου 2011 Κάθε χρόνο στη σχολική εκπαίδευση (νηπιαγωγείο, δη΅οτικό, γυ΅νάσιο, λύκειο, ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ) προσλα΅βάνονται χιλιάδες αναπληρωτές (πλήρους και ΅ειω΅ένου ωραρίου) και ωρο΅ίσθιοι εκπαιδευτικοί δεκάδων ειδικοτήτων. «ΤΑ ΝΕΑ» παρουσιάζουν τους όρους και τις προϋποθέσεις ένταξης στους πίνακες προσλήψεων για το σχολικό έτος 2011/12.Για το σχολικό έτος 2011/12 η κατάρτιση του ενιαίου πίνακα αναπληρωτών και ωρο΅ίσθιων εκπαιδευ τικών Πρωτοβάθ΅ιας και ∆ευτεροβάθ΅ιας Εκπαίδευσης θα γίνει ΅ε βάση τον Ν. 3848/2010. Το υπουργείο Παιδείας, τον Ιούνιο του 2011, ανα΅ένεται να καλέσει: (α) εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν προϋπηρεσία προσωρινού αναπληρωτή ή ωρο΅ίσθιου εκπαιδευτικού (β) εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν ΅όρια πάνω από τη βαθ΅ολογική βάση από τον τελευταίο και τον προτελευταίο διαγωνισ΅ό του ΑΣΕΠ εκάστου κλάδου, (γ) εκπαιδευτικούς οι οποίοι επιθυ΅ούν να εγγραφούν στον συ΅πληρω΅ατικό πίνακα ΅ε ΅ηδενικά ΅όρια, βάσει της η΅εροχρονολογίας κτήσης του πτυχίου τους. Οι διαδικασίες προσλήψεων Η κατάρτιση των πινάκων αναπληρωτών και ωρο΅ίσθιων εκπαιδευτικών και οι διαδικασίες προσλήψεων και για το σχολικό έτος 2011-2012, θα πραγ΅ατοποιηθούν ως ακολούθως: (1) Με βάση τον Ν. 3255/2004 η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στα σχολεία Πρωτοβάθ΅ιας και ∆ευτεροβάθ΅ιας Εκπαίδευσης γίνεται από ενιαίο πίνακα στον οποίο κατατάσσονται, ΅ε αίτησή τους, οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί: αα) όσοι έχουν προϋπηρεσία προσωρινού αναπληρωτή ή ωρο΅ίσθιου εκπαιδευτικού, λα΅βάνουν ένα ΅όριο για κάθε ΅ήνα της προϋπηρεσίας τους, ββ) όσοι έλαβαν τη βαθ΅ολογική βάση κατά τον τελευταίο προ της συντάξεως του ως άνω πίνακα διαγωνισ΅ό του ΑΣΕΠ, ένα ΅όριο για κάθε βαθ΅ολογική ΅ονάδα πάνω από τη βαθ΅ολογική βάση, γγ) όσοι έλαβαν τη βαθ΅ολογική βάση κατά τον αντίστοιχο προτελευταίο διαγωνισ΅ό, ΅ισό ΅όριο για κάθε βαθ΅ολογική ΅ονάδα πάνω από τη βαθ΅ολογική βάση. Οσοι υπάγονται σε περισσότερες της ΅ίας από τις ανωτέρω περιπτώσεις λα΅βάνουν αθροιστικά τα ΅όρια αυτών. (2) Στην εξαιρετική περίπτωση εξάντλησης του πίνακα συντάσσονται αντιστοίχως πίνακες ΅ε σειρά κατάταξης βάσει του χρόνου κτήσης του πτυχίου και εφόσον ο χρόνος αυτός συ΅πίπτει για περισσότερους υποψηφίους, λα΅βάνονται υπόψη διαδοχικά ο βαθ΅όςτου πτυχίου και η βαθ΅ολογία τους σε διαγωνισ΅ό του ΑΣΕΠ. (3) Η πρόσληψη ωρο΅ίσθιων εκπαιδευτικών στα σχολεία της Πρωτοβάθ΅ιας και ∆ευτεροβάθ΅ιας Εκπαίδευσης γίνεται από ενιαίο πίνακα ωρο΅ισθίων, που συντάσσεται κατά Περιφερειακή ∆ιεύθυνση Εκπαίδευσης κάθε έτος. Κάθε υποψήφιος ωρο΅ίσθιος εκπαιδευτικός εγγράφεται στον πίνακα ΅όνο ΅ίας Περιφερειακής ∆ιεύθυνσης Εκπαίδευσης. (4) Η υπηρεσία αναπληρωτών και ωρο΅ίσθιων εκπαιδευτικών σε σχολικές ΅ονάδες, που χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες, λογίζεται στοδιπλάσιο για την κατάταξη στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών. (5) Η υπηρεσία των ωρο΅ίσθιων εκπαιδευτικών στα Σχολεία ∆εύτερης Ευκαιρίας των περιοχών ∆ευτεροβάθ΅ιας Εκπαίδευσης που έχουν χαρακτηρισθεί δυσπρόσιτα προσ΅ετράται στο διπλάσιο. (6) Οι εκπαιδευτικοί που έχουν συνταξιοδοτηθεί, ανεξάρτητα από τον φορέα συνταξιοδότησης, καθώς και οι ΅όνι΅οι εκπαιδευτικοί, στους οποίους έχει επιβληθεί η ποινή της οριστικής παύσης, δεν ΅πορούν να ενταχθούν στους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών για ΅όνι΅ο διορισ΅ό ή για διορισ΅ό ως πολύτεκνοι ή για πρόσληψη ως αναπληρωτές και ωρο΅ίσθιοι. (7) Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί,που απολύονται αποκλειστικά και ΅όνο για κατάργηση των ιδιωτικών σχολικών ΅ονάδων, τάξεων ή τ΅η΅άτων ή ΅ε καταγγελία της σύ΅βασης εργασίας, εφόσον συ΅πληρώνουν στην ίδια σχολική ΅ονάδα κατά την η΅έρα της απόλυσης συνεχή υπηρεσία τουλάχιστον δύο σχολικών ετών ΅ε πλήρες εβδο΅αδιαίο ωράριο ή ΅ε αναγωγή αυτού στο υποχρεωτικό και ΅ε σειρά που εξαρτάται από τον χρόνο αυτής της υπηρεσίας, εγγράφονται στους πίνακες αναπληρωτών και ωρο΅ίσθιων εκπαιδευτικών. ∆εν προσ΅ετράται για την εγγραφή τους στους πίνακες αυτούς τυχόν προϋπηρεσία τους στη δη΅όσια εκπαίδευση, προηγού΅ενη της ιδιωτικής, ΅ε οποιαδήποτε σχέση και αν παρασχέθηκε. ∆υνατότητα εγγραφής στους πίνακες αυτούς δεν έχουν οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί, των οποίων η σχέση εργασίας λύεται λόγω παραίτησης. Επισή΅ανση: Οσοι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί εγγράφονται στον πίνακα αναπληρωτών δεν ΅πορούν να διορισθούν σε θέσεις ΅όνι΅ων εκπαιδευτικών πριν συ΅πληρώσουν υπηρεσία αναπληρωτή ή ωρο΅ισθίου σε δη΅όσια σχολεία επί δύο τουλάχιστον πλήρη διδακτικά έτη από την εγγραφή τους στον πίνακα. (8 ) Εκπαιδευτικοί, που έχουν προσληφθεί και υπηρετούν σε ιδιωτικό σχολείο ΅ε πλήρες ωράριο διδασκαλίας, δεν προσλα΅βάνονται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους ως προσωρινοί αναπληρωτές ή ωρο΅ίσθιοι εκπαιδευτικοί στη δη΅όσια εκπαίδευση. Η προϋπηρεσία των ιδιωτικών εκπαιδευτικών της προηγού΅ενης παραγράφου στο ιδιωτικό σχολείο, για το χρονικό διάστη΅α από τότε που κλήθηκαν να αναλάβουν υπηρεσία ως αναπληρωτές εκπαιδευτικοί στη δη΅όσια εκπαίδευση ΅έχρι τη λήξη του διδακτικού έτους, δύναται να υπολογίζεται ως προϋπηρεσία αναπληρωτού προσφερθείσα σε δη΅όσιο σχολείο, εφόσον ο ιδιωτικός εκπαιδευτικός υποβάλλει σχετική δήλωση στη ∆ιεύθυνση ή το Γραφείο Εκπαίδευσης, στην αρ΅οδιότητα του οποίου ανήκει το ιδιωτικό σχολείο. Στην περίπτωση αυτή δεν δύναται να υπολογιστεί η ανωτέρω προϋπηρεσία και ως προσφερθείσα σε ιδιωτικό σχολείο. (9) Οι εκπαιδευτικοί που πάσχουν από σκλήρυνση κατά πλάκας προτάσσονται στους πίνακες αναπληρωτών και ωρο΅ίσθιων εκπαιδευτικών α΅έσως ΅ετά τους υποψηφίους που είναι πολύτεκνοι εξιδίας οικογενείας και τους υποψηφίους που πάσχουν από ο΅όζυγη ΅εσογειακή αναι΅ία και δρεπανο-΅ικροδρεπανοκυτταρική αναι΅ία. (10) Κατά την πρόσληψη των αναπληρωτών εκπαιδευτικών από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών, προσλα΅βάνονται από τους εγγεγρα΅΅ένους στον πίνακα αυτό εκπαιδευτικοί που έχουν τρία (3) τέκνα σε ποσοστό είκοσι τοις εκατό (20%) κατά κλάδο και ειδικότητα επί των εκάστοτε προσλα΅βανο΅ένων, εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις που θέτουν οι διατάξεις αυτές. Επισή΅ανση: Η πρόσληψη των εκπαιδευτικών ΅ε τρία τέκνα και σε ποσοστό 20% γίνεται ΅ε βάση τη σειρά εγγραφής στον ανωτέρω πίνακα και εφόσον έχουν υποβάλει αίτηση για πρόσληψη στις περιοχές που πραγ΅ατοποιούνται οι προσλήψεις. Οι υπαγό΅ενοι στις ρυθ΅ίσεις της παρούσας περίπτωσης, για τον διορισ΅ό των οποίων απαιτείται πτυχίο παιδαγωγικών σπουδών της ΣΕΛΕΤΕ (νυν ΑΣΠΑΙΤΕ), προσλα΅βάνονται εφόσον κατέχουν το πτυχίο αυτό ή πτυχίο ισοδύνα΅ο προς αυτό. (11) Προσωρινοί αναπληρωτές που προσλα΅βάνονται στα σχολεία Πρωτοβάθ΅ιας και ∆ευτεροβάθ΅ιας Εκπαίδευσης από τον πίνακα αναπληρωτών διαγράφονται για το σχολικό έτος πρόσληψης, εφόσον δεν αναλα΅βάνουν υπηρεσία για οποιονδήποτε λόγοεντός δέκαη΅ερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους. Εάν αρνηθούν για δεύτερη φορά, διαγράφονται για το σχολικό έτος που διανύεται και για τα δύο επό΅ενα έτη. Επισή΅ανση: Οι ανωτέρω διατάξεις εφαρ΅όζονται και για όσους προσληφθούν ως αναπληρωτές ΅ε ΅ειω΅ένο ωράριο διδασκαλίας. Υπηρεσία σε δυσπρόσιτες σχολικές ΅ονάδες λογίζεται στο διπλάσιο για την κατάταξη Δεν εντάσσονται σε πίνακα αναπληρωτών όσοι δεν έχουν αποδεχθεί διορισ΅ό τους σε θέσεις ΅όνι΅ων εκπαιδευτικών, καθώς και όσοι ανέλαβαν υπηρεσία ως ΅όνι΅οι και παραιτήθηκαν εντός του έτους, από την η΅ερο΅ηνία της δη΅οσίευσης της πράξης διορισ΅ού τους. Στις ανωτέρω διατάξεις δεν ε΅πίπτουν: α. οι εκπαιδευτικοί που επιθυ΅ούν να υποβάλουν αίτηση ΅όνο ως ωρο΅ίσθιοι και β. οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι δεν είχαν αποδεχτεί ΅όνι΅ο διορισ΅ό τους πριν από τις 10/6/2003 Η προϋπηρεσία που προσ΅ετράται Η προϋπηρεσία που προσ΅ετράται στους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών και ωρο΅ισθίων ορίζεται ως εξής: (1) Οπου αναφέρεται προϋπηρεσία προσωρινού αναπληρωτή ή ωρο΅ίσθιου, νοείται αυτή που προσφέρθηκε: (α) στα δη΅όσια σχολεία Πρωτοβάθ΅ιας και ∆ευτεροβάθ΅ιας Εκπαίδευσης, αρ΅οδιότητας του υπουργείου ∆ιά Βίου Μάθησης και Θρησκευ΅άτων (β) στα Μουσικά Σχολεία (γ) στα Τ΅ή΅ατα Αθλητικών ∆ιευκολύνσεων (δ) στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής, (ε) στα Ναυτικά Λύκεια (στ) Μεταλυκειακά Προπαρασκευαστικά Κέντρα (ζ) στα Ολοή΅ερα Σχολεία Πρωτοβάθ΅ιας Εκπαίδευσης (η) στα Εκκλησιαστικά Σχολεία (θ) στη Σιβιτανίδειο ∆η΅όσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελ΅άτων (ι) σε θέσεις ΅ονί΅ων εκπαιδευτικών πριν από την αποχώρησή τους, εφόσον έχει προσφερθεί ΅έχρι 31/8/2005, (ια) για την εφαρ΅ογή του προγρά΅΅ατος της Ολυ΅πιακής Εκπαίδευσης (ιβ) για την εφαρ΅ογή των προγρα΅΅άτων ενισχυτικής διδασκαλίας και πρόσθετης διδακτικής στήριξης (ιγ) στα Σχολεία ∆εύτερης Ευκαιρίας (Σ∆Ε) του άρθρου 5 του ν.2525/1997 (ΦΕΚ.188/Α) (ιδ) στα δη΅όσια σχολεία Πρωτοβάθ΅ιας και ∆ευτεροβάθ΅ιας Εκπαίδευσης, που τελούν υπό τη διοικητική εποπτεία του αρ΅όδιου, σε κάθε κράτος, υπουργείου των χωρών-΅ελών της Ευρωπαϊκής Ενωσης, ΅ετά την η΅ερο΅ηνία ένταξης των χωρών αυτών στην Ευρωπαϊκή Ενωση, ΅ε την επιφύλαξη της διάταξης της παραγράφου 10 του άρθρου 8 του ν.2817/2000 (ΦΕΚ. 78/Α) (ιε) στις σχολές τουριστικής εκπαίδευσης ΤΕΕ του Οργανισ΅ού Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΟΤΕΚ) (ιστ) στις σχολικές ΅ονάδες του Εθνικού Ιδρύ΅ατος Απροσάρ΅οστων Παίδων Κρήτης, ΅ετά την υπαγωγή τους στο υπουργείο Παιδείας, ∆ιά Βίου Μάθησης και Θρησκευ΅άτων ΅ε τις διατάξεις του άρθρου 30 του ν. 3699/2008 (ΦΕΚ. 199 Α), για την υλοποίηση προγρα΅΅άτων για άτο΅α ΅ε ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ). (2) Προσ΅έτρηση των υπηρεσιών της παραγράφου (α) γίνεται, εφόσον η πρόσληψη έχει γίνει από: (a) το υπουργείο ∆ιά Βίου Μάθησης και Θρησκευ΅άτων ή από τις Περιφερειακές ∆ιευθύνσεις Εκπαίδευσης και ∆ιευθύνσεις Εκπαίδευσης, (β) τους αρ΅όδιους φορείς κατά τις ισχύουσες διατάξεις για τα Ολοή΅ερα Σχολεία και για την εφαρ΅ογή των προγρα΅΅άτων ενισχυτικής διδασκαλίας και πρόσθετης διδακτικής στήριξης (γ) το υπουργείο Ε΅πορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής για τα δη΅όσια ναυτικά λύκεια, πριν την υπαγωγή τους στο υπουργείο Παιδείας, ∆ιά Βίου Μάθησης και Θρησκευ΅άτων (δ) τη διοίκηση της Σιβιτανιδείου ∆η΅όσιας Σχολής Τεχνών και Επαγγελ΅άτων (ε) τη Γενική Γρα΅΅ατεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων και το Ινστιτούτο ∆ιαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Ι∆ΕΚΕ) για τα Σχολεία ∆εύτερης Ευκαιρίας. Η προϋπηρεσία των ωρο΅ισθίων στα Σχολεία ∆εύτερης Ευκαιρίας υπολογίζεται ΅έχρι το ή΅ισυ του υποχρεωτικού ωραρίου του νεοδιόριστου εκπαιδευτικού του οικείου κλάδου (στ) φορείς των χωρών - ΅ελών της Ευρωπαϊκής Ενωσης, υπό την προϋπόθεση ότι η λειτουργία των σχολείων τελεί υπό τη διοικητική εποπτεία του αρ΅όδιου, σε κάθε κράτος, υπουργείου (ζ) το υπουργείο Πολιτισ΅ού και Τουρισ΅ού για τα ΤΕΕ του ΟΤΕΚ και (η) το υπουργείο Παιδείας, ∆ιά Βίου Μάθησης γιατην υλοποίηση προγρα΅΅άτων για ΑΜΕΑ στις σχολικές ΅ονάδες του Εθνικού Ιδρύ΅ατος Απροσάρ΅οστων Παίδων Κρήτης. (3) Επιπλέον, καθορίζεται ότι: «Αναπληρωτές και ωρο΅ίσθιοι εκπαιδευτικοί που ανήκουν στους κλάδους ΠΕ1 Θεολόγων, ΠΕ2 Φιλολόγων, ΠΕ3 Μαθη΅ατικών, ΠΕ4 Φυσικών (όλες οι ειδικότητες), ΠΕ5 Γαλλικών, ΠΕ6 Αγγλικών, ΠΕ7 Γερ΅ανικών και ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής και απασχολούνταν στα TEE Μαθητείας Α και Β κύκλου του Οργανισ΅ού Απασχόλησης Εργατικού ∆υνα΅ικού (ΟΑΕ∆), τα οποία τις Σχολές Μαθητείας του ΟΑΕ∆ εντάσσονται, έπειτα από αίτησή τους, στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών. Δώδεκα κατηγορίες εκπαιδευτικών δεν ΅πορούν να υποβάλουν αίτηση Η προϋπηρεσία των ωρο΅ισθίων υπολογίζεται από 17/2/1999 ΅έχρι το ΅ισό του υποχρεωτικού ωραρίου του νεοδιόριστου εκπαιδευτικού του οικείου κλάδου (11 ώρες εβδο΅αδιαίως). οι ανωτέρω αποκτούν δικαίω΅α διορισ΅ού σε θέσεις ΅όνι΅ων εκπαιδευτικών, η δε προϋπηρεσία τους υπολογίζεται ως πραγ΅ατική Οι ιδιοκτήτες φροντιστηρίων ή εκείνοι που διδάσκουν σε αυτά ΅πορούν να υποβάλλουν αίτηση - δήλωση για πρόσληψη ως αναπληρωτές ή ωρο΅ίσθιοι αλλά δεν ΅πορούν να αναλάβουν υπηρεσία αν δεν παραιτηθούν ή δεν αναστείλουν τη λειτουργία των φροντιστηρίων Ποιοι δεν ΅πορούν να υποβάλουν αίτηση (1) Οι κάτοχοι πτυχίων των Εκκλησιαστικών Σχολών (Ανωτέρας Εκκλησιαστικής Σχολής Θεσσαλονίκης ή του Ιεροδιδασκαλείου Βελλάς Ιωαννίνων) ΅ετά το έτος 1991. Επιση΅αίνεται ότι η Ανωτέρα Εκκλησιαστική Σχολή Αθηνών, η οποία λειτουργούσε ως Ανωτέρα Ιερατική Σχολή, και ΅ετονο΅άστηκε σε Ανωτέρα Εκκλησιαστική Σχολή, δεν λειτούργησε ποτέ ως Παιδαγωγική Ακαδη΅ία. Ως εκ τούτου ούτε και οι κάτοχοι πτυχίων της Σχολής αυτής δικαιούνται να υποβάλουν αίτηση πρόσληψης στην Πρωτοβάθ΅ια Εκπαίδευση. (2) Οι κάτοχοι πτυχίων ειδικής αγωγής του Πανεπιστη΅ίου Θεσσαλίας, Σχολής Επιστη΅ών του Ανθρώπου του Τ΅ή΅ατος Παιδαγωγικού Ειδικής Αγωγής (Κατευθύνσεων ∆ασκάλων ή Νηπιαγωγών). (3) Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ60 Νηπιαγωγών και ΠΕ70 ∆ασκάλων κατόχων πτυχίων χωρών εκτός Ευρωπαϊκής Ενωσης, εφόσον δεν προσκο΅ίσουν βεβαίωση επιτυχούς παρακολούθησης του ειδικού προγρά΅΅ατος επανεκπαίδευσης παιδαγωγικού τ΅ή΅ατος ελληνικών πανεπιστη΅ίων. (4) Πτυχιούχοι των κλάδων ΠΕ60 και ΠΕ70 διετούς φοιτήσεως (κάτοχοι πτυχίων ΅έχρι το 1991) οι οποίοι δεν έχουν προϋπηρεσία ή/και ΅όρια επιτυχίας από διαγωνισ΅ό του ΑΣΕΠ. (5) Οσοι κατέστησαν πτυχιούχοι του Τ΅ή΅ατος ∆η΅όσιας ∆ιοίκησης του Παντείου Πανεπιστη΅ίου ΅ετά τις 30/6/1984. (6) Για τους υποψηφίους του κλάδου ΠΕ15 Οικιακής Οικονο΅ίας γίνεται δεκτό ΅όνον Πτυχίο Οικιακής Οικονο΅ίας ή Οικιακής Οικονο΅ίας και Οικολογίας πανεπιστη΅ίου της η΅εδαπής ή ισότι΅ο και αντίστοιχο της αλλοδαπής. (7) Οι κάτοχοι πτυχίων Κέντρων Ελευθέρων Σπουδών και Ινστιτούτων Επαγγελ΅ατικής Κατάρτισης (ΙΕΚ), δη΅οσίων ή ιδιωτικών. (8 ) Οι συνταξιούχοι, από οποιονδήποτε φορέα και αν έχουν συνταξιοδοτηθεί καθώς και οι ΅όνι΅οι εκπαιδευτικοί που έχουν απολυθεί λόγω οριστικής παύσης. (9) Οσοι δεν έχουν αποδεχθεί τον διορισ΅ό τους σε θέση ΅όνι΅ου εκπαιδευτικού. Το ίδιο ισχύει και για όσους ανέλαβαν υπηρεσία και παραιτήθηκαν εντός του έτους από τη θέση ΅όνι΅ου εκπαιδευτικού. (10) Οσοι προσλήφθηκαν ως προσωρινοί αναπληρωτές από το σχολικό έτος 2005-06 και δεν ανέλαβαν υπηρεσία δύο φορές για οποιονδήποτε λόγο, εντός δέκα (10) η΅ερών από την ανακοίνωση της πρόσληψής τους. ∆εν θεωρείται άρνηση ανάληψης η παρα΅ονή σε Ιδιωτικά Σχολεία. (11) Οι ΅ετέχοντες σε εταιρείες και οι έχοντες την ε΅πορική ιδιότητα, κατά τις διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα ΅πορούν να υποβάλουν Αίτηση-∆ήλωση για πρόσληψη ως αναπληρωτές ή ωρο΅ίσθιοι, αλλά δεν ΅πορούν να αναλάβουν υπηρεσία, εάν προηγου΅ένως δεν παραιτηθούν ΅ε οποιονδήποτε τρόπο ή δεν αναστείλουν τη λειτουργία των επιχειρήσεών τους. (12) Οσοι είναι ιδιοκτήτες φροντιστηρίων ή διδάσκουν σε αυτά ΅πορούν να υποβάλουν Αίτηση-∆ήλωση για πρόσληψη ως αναπληρωτές ή ωρο΅ίσθιοι. Πρέπει ό΅ως να αναστείλουν τη λειτουργία των φροντιστηρίων. (Συνέχεια στο επόμενο μήνυμα επειδή το άρθρο ξεπερνάει τους 20000 χαρακτήρες)