Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Ο άνθρωπος του κάβου

Σελίδες: 123 ... 5
1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 16, 2018, 09:41:48 μμ »
Συνάδελφοι, ποια η γνώμη σας για το βιβλίο <<Τετράδιο δημιουργικής γραφής>> από εκδόσεις Κέδρος;

2
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Ιανουάριος 05, 2018, 06:36:49 μμ »
Συνάδελφοι, καλή χρονιά! Θα μπορούσε κάποιος να μου απαντήσει στο προηγούμενο ερώτημά μου για τον ορισμό της Μεγάλης Ιδέας; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

3
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Νοέμβριος 20, 2017, 12:29:30 πμ »
Συνάδελφοι, καλησπέρα! Τι δίνετε ως ορισμό της Μεγάλης Ιδέας στους μαθητές σας;

4
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 08, 2017, 11:39:23 πμ »
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!  :)

5
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Νοέμβριος 08, 2017, 01:59:58 πμ »
Συνάδελφοι, καλησπέρα σας! Θα μπορούσε να μου πει κάποιος την άποψή του για το βοήθημα των λατινικών από εκδόσεις Μπαχαράκη; Τα βιβλιοπωλεία της περιοχής μου δεν το έχουν, για να μπορέσω να το δω. Υπάρχει κάτι επιπλέον στο συγκεκριμένο βοήθημα; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Σεπτέμβριος 21, 2017, 12:20:43 πμ »
Σας ευχαριστώ πολύ!  :)

7
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Σεπτέμβριος 20, 2017, 12:55:39 μμ »
Erietta και Sali ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Η αλήθεια είναι πως κι εγώ περισσότερο έκλινα στην έννοια του ποσού σχετικά με την παραβολική. Τώρα το πλείους ομολογώ πως ακόμη με μπερδεύει... Και κάτι ακόμη: "ἐπεὶ δὲ πάσης ἐστὶ παρασκευῆς ὁ αὐτὸς τρόπος καὶ δεῖ ταὔτα εἶναι κεφάλαια τῆς δυνάμεως, τοὺς ἐχθροὺς ἀμύνασθαι δύνασθαι, τοῖς οὖσι συμμάχοις βοηθεῖν, τὰ ὑπάρχοντ' ἀγαθὰ σῴζειν, τί τοὺς ὁμολογουμένως ἐχθροὺς ἔχοντες ἑτέρους ζητοῦμεν;" Οι γενικές παρασκευῆς και δυνἀμεως τι είναι συντακτικά;

8
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2017, 10:23:21 μμ »
Συνάδελφοι, καλησπέρα!" ... τοὺς δ' ἀγῶνας οὐδενὸς οὕτω τῶν ἄλλων ὁρῶ δεομένους ὡς ἀνδρῶν ἀγαθῶν, τούτους δ' ἡμῖν καὶ τοῖς μεθ' ἡμῶν κινδυνεύουσι πλείους ὑπάρχειν νομίζω". Στο παραπάνω απόσπασμα η αναφορική παραβολική ὡς ἀνδρῶν ἀγαθῶν με εννοούμενο ρήμα το δέονται, εκφράζει τρόπο ή ποσό; Το πλείους θεωρείτε πως είναι απλό κατηγορούμενο ή επιρρηματικό;

9
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« στις: Ιούλιος 15, 2017, 10:04:55 μμ »
Εννοώ πως τα τελευταία χρόνια το βιβλίο ήταν αυτό που χρησιμοποιούν και στο γενικό, ενώ τώρα έχει επανέλθει το παλιό. Οι θεματικές ενότητες είναι ίδιες με τις αντίστοιχες της Β' στο γενικό (π.χ. ΜΜΕ, ρατσισμός, τέχνη, κριτική κ.τλ);

10
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« στις: Ιούλιος 15, 2017, 07:47:01 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι! Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με τον τρόπο διδασκαλίας της έκθεσης στη Β' τάξη ΕΠΑΛ δεδομένου ότι το βιβλίο δεν είναι ίδιο πια μ' αυτό του γενικού, αφού έχει επανέλθει το παλαιό.Εξακολουθούμε να διδάσκουμε το μάθημα όπως στο γενικό λύκειο ή όχι;

11
Μια ιδέα: «αν συνέβαινε σε κάποιον να εγκαταλείψει τον στρατό», με εννοούμενο λιπεῖν τὴν στρατίαν.

Και μια δεύτερη ιδέα: το «τω» δοτική προσωπική του ποιητικού αιτίου με εννοούμενο υποκείμενο του ρήματος  το λιποστράτιον (μτφρ.  «αν διεπράττετο λιποταξία από κάποιον»). Δεν είναι πολύ συχνή βέβαια η χρήση δοτικής του ποιητικού αιτίου με ρήματα που δεν βρίσκονται σε συντελικό χρόνο, αλλά, αν θυμάμαι καλά (δεν είμαι σίγουρη), ο Θουκυδίδης τη χρησιμοποιεί.
Συνάδελφε, ευχαριστώ πολύ!

12
<<Αιτίαι δε άλλαι τε ησαν των αποστάσεων και μέγισται αι των φόρων και νεων έκδειαι και λιποστράτιον εί τω εγένετο.>>: Συνάδελφοι, ίσως ακουστεί περίεργη η ερώτησή μου, αλλά πώς θα μεταφράζατε τη φράση εί τω εγένετο;

13
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούλιος 06, 2017, 05:02:50 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι! Αν και η εμπειρία μου στο χώρο είναι μικρή, τολμώ να πω πως η συγκεκριμένη έκθεση απέχει αρκετά από το άριστα για πολλούς λόγους (π.χ. κατάχρηση αυθεντίας) δεδομένου ότι η παραγωγή λόγου στο μάθημα της έκθεσης διέπεται από συγκεκριμένους κανόνες. Το ερώτημα βέβαια είναι κατά πόσο η πηγαία έκφραση του κάθε παιδιού μπορεί να πειθαρχήσει στους συγκεκριμένους κανόνες.

14
Δεν νομίζω όμως πως επιλέγουν κείμενα που εμπεριέχονται σε θεματογραφίες. Κάποια άλλη <<κλασική>> θεματογραφία έχετε να προτείνετε;

Σελίδες: 123 ... 5

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160021
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 756
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 545
Σύνολο: 554

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.