*

Αποστολέας Θέμα: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:  (Αναγνώστηκε 24252 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sartr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 264
  • hesta la vista
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #84 στις: Ιούνιος 23, 2010, 02:38:34 μμ »
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=46&ct=2&artId=306772&dt=23/06/2010


Ο καθηγητής Τζέικομπ Βίγκντορ συνέκρινε τις σχολικές επιδόσεις 150.000 μαθητών ηλικίας 10-14 ετών πριν και μετά την απόκτηση και τη χρήση υπολογιστή. «Τα αποτελέσματα της έρευνάς μας είναι σημαντικά γιατί συνδέουν τη χρήση υπολογιστών με τις επιδόσεις των παιδιών στο σχολείο. Μπορεί ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής να αποτελεί σημαντικό εργαλείο για την εργασία ενός ενηλίκου, όμως δεν συμβαίνει το ίδιο και για ένα παιδί 10-14 ετών. Το παιδί προτιμάει να παίξει παιχνίδια ή να «σερφάρει» απλώς στις διάφορες σελίδες του Διαδικτύου» λέει ο δρ Βίγκντορ, ο οποίος συμβουλεύει τους γονείς να μην παίρνουν ελαφρά τη καρδία την απόφαση να αγοράσουν προσωπικό υπολογιστή σε μικρά παιδιά. «Θα τους κάνουν περισσότερο κακό, παρά καλό. Ας περιμένουν μερικά χρόνια» καταλήγει ο αμερικανός επιστήμονας.

Y.Σ. Sartre ήταν ο φιλόσοφος.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος sartr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 264
  • hesta la vista
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #85 στις: Ιούνιος 23, 2010, 02:59:15 μμ »

ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ Γονείς, προσοχή: μην αγοράζετε κομπιούτερ στα παιδιά πριν από την ηλικία των 14 ετών. Μεγάλη έρευνα σε παιδιά ηλικίας 10-14 ετών έδειξε ότι οι επιδόσεις τους στο σχολείο έπεσαν όταν απέκτησαν τον πρώτο υπολογιστή. Οι αμερικανοί ερευνητές συνέκριναν τους βαθμούς που έπαιρναν τα παιδιά στο σχολείο πριν και μετά την απόκτηση κομπιούτερ, και συμβουλεύουν τους γονείς να μην παίρνουν υπολογιστή σε παιδιά κάτω των 14 ετών.

Οι πολλές ώρες περιήγησης στο Ιnternet επηρεάζουν αρνητικά τις σχολικές επιδόσεις, και ενδέχεται να δημιουργήσουν προβλήματα μάθησης και αντίληψης, αποφαίνονται οι ερευνητές του Πανεπιστημίου της Βόρειας Καρολίνας στις ΗΠΑ.

Ο καθηγητής Τζέικομπ Βίγκντορ συνέκρινε τις σχολικές επιδόσεις 150.000 μαθητών ηλικίας 10-14 ετών πριν και μετά την απόκτηση και τη χρήση υπολογιστή. «Τα αποτελέσματα της έρευνάς μας είναι σημαντικά γιατί συνδέουν τη χρήση υπολογιστών με τις επιδόσεις των παιδιών στο σχολείο. Μπορεί ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής να αποτελεί σημαντικό εργαλείο για την εργασία ενός ενηλίκου, όμως δεν συμβαίνει το ίδιο και για ένα παιδί 10-14 ετών. Το παιδί προτιμάει να παίξει παιχνίδια ή να «σερφάρει» απλώς στις διάφορες σελίδες του Διαδικτύου» λέει ο δρ Βίγκντορ, ο οποίος συμβουλεύει τους γονείς να μην παίρνουν ελαφρά τη καρδία την απόφαση να αγοράσουν προσωπικό υπολογιστή σε μικρά παιδιά. «Θα τους κάνουν περισσότερο κακό, παρά καλό. Ας περιμένουν μερικά χρόνια» καταλήγει ο αμερικανός επιστήμονας.

Την άποψή του συμμερίζεται και ένας βρετανός συνάδελφός του, ο βιολόγος Αρικ Σίγκμαν, ο οποίος προειδοποιεί ότι οι πολλές ώρες μπροστά σε μια οθόνη υπολογιστή μπορούν να προκαλέσουν στα παιδιά μαθησιακές δυσκολίες, αδυναμία συγκέντρωσης της προσοχής (SDΑS), διαταραχές στον ύπνο και μυωπία.

Ο κ. Σίγκμαν ήταν εκείνος που, πριν από λίγο καιρό, πρότεινε στο αρμόδιο βρετανικό υπουργείο να απαγορεύσει με σχετικό νόμο τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή σε παιδιά κάτω των 9 ετών.

Στον δυτικό κόσμο, περισσότερα από 25 εκατομμύρια παιδιά ηλικίας 8-14 ετών περιηγούνται με άνεση το Διαδίκτυο, παίζουν παιχνίδια, «κατεβάζουν» ταινίες και μουσική και συνομιλούν με άλλους χρήστες στα λεγόμενα chat rooms.


Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=46&ct=2&artId=306772&dt=23/06/2010#ixzz0rg0b795H

Αποσυνδεδεμένος diamand

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 92
  • Λετ εμ καμ!
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #86 στις: Ιούνιος 23, 2010, 03:32:08 μμ »
Νομίζω πως όταν αρχίσει να ζητάει το υπουργείο στοιχεία σε eschool κλπ, όταν θα ζητάει να αποστέλλονται ηλεκτρονικά αιτήσεις-έγγραφα-αλληλογραφία, και ιδιαίτερα όταν θα αρχίσουν να κολλάνε ιοι στους υπολογιστές κ πέφτει το internet

...ξαφνικά θα γίνουμε οι πληροφορικοί απαραίτητοι στην πρωτοβάθμια.

Ενώ για το αν μαθαίνουν τα παιδιά σωστά κάποιες αρχές οσον αφορά δεξιότητες-χρήση-λειτουργία-συντήρηση-εργονομία-στάση-συμπεριφορά-τρόπο σκέψης-δυνατότητα επίλυσης προβλημάτων-χρησιμοτητα για τους Η/Υ και γενικότερα για την ψηφιακή τεχνολογία ώστε να προλαμβάνονται φαινόμενα όπως αυτά που παρατηρούνται στο άρθρο... και οι γάτα μου μπορεί να διδάξει στα παιδιά αρκεί να ξέρει να κουνάει λίγο το ποντίκι.
  Υπερβάλλω λίγο,φυσικά υπάρχουν και ελπίζω να είναι και πολλοί οι ικανοί και άξιοι δάσκαλοι που να έχουν τα προσόντα να διδάξουν πληροφορική.
και ειδικά αν έχουν κάνει επαρκή μαθήματα πληροφορικής και διδακτικής της στα παιδαγωγικά τμήματα πρωτοβάθμιας εκπ/σης να πάρουν και την "ειδικότητα".
Άλλα όπως έχουν αυτή τη στιγμή τα πράγματα και στα υπόλοιπα επαγγέλματα, θα μπορούσα έχοντας εγώ επαρκείς γνώσεις των νόμων
κάνοντας μερικά σεμινάρια νομικής να κάνω την δουλειά του δικηγόρου;
Η κάνοντας μερικές επιμορφώσεις πάνω στις εξατμίσεις των αυτοκινήτων να μπορώ να ανοίξω συνεργείο εξατμίσεων αυτοκινήτων και να βγάζω κάρτες καυσαερίων; Αφού ξέρω να τα κάνω...
 Η μήπως η πληροφορική οπως έχει περάσει στην Ελλάδα είναι να ξέρεις να γράφεις στο word και να μπαίνεις στο internet. Άμα είναι γιατί να υπάρχουν πανεπιστήμια και να μην διορίζουν πληροφορικούς όσους έχουν πάρει το ecdl;

 
 

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Tελικά ποιος θα διδαξει στα νέα ολοημερα του Νεου σχολείου:
« Απάντηση #87 στις: Ιούνιος 23, 2010, 03:50:24 μμ »
Sartr προφανώς δε γνωρίζεις πολλά περί Εκπαιδευτικής Πολιτικής και Εκπαιδευτικής Έρευνας. Το ότι κάποιος επιστήμονας κάπου στον κόσμο υποστηρίζει αυτά που υποστηρίζει δε σημαίνει ότι έχει και δίκιο. Υπάρχουν 100αδες τέτοιες έρευνες που τις περισσότερες φορές καταλήγουν σε διαφορετικά συμπεράσματα.

Προφανώς "Το Βήμα" εξυπηρετεί κάποια συμφέροντα για να παρουσιάζει μόνο τη συγκεκριμένη πλευρά στο όλο ζήτημα. Η αλήθεια είναι πάντα κάπου στη μέση και εξαρτάται κυρίως από τον τρόπο χρησιμοποίησης του υπολογιστή. Σίγουρα αν αφήσεις μόνο ένα παιδί στον Η/Υ το πρώτο πράγμα που θα κάνει είναι είτε να παίξει παιχνίδια είτε να "σερφάρει" (χωρίς αυτά τα 2 να είναι κάτι κακό κατ' εμέ ). Αν υπάρχει σωστή επίβλεψη όμως και καθοδήγηση, όπως υπάρχει μέσα στις σχολικές τάξεις, ΕΦΟΣΟΝ ο επιβλέπων είναι ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ, τότε σίγουρα τα πράγματα αλλάζουν.

Και στο κάτω κάτω το άρθρο λέει για χρήση Η/Υ στο ΣΠΙΤΙ. Σταμάτα να είσαι προκατειλημμένος και διάβαζε τουλάχιστον σωστά τα άρθρα που ποστάρεις.

Υ.Γ. Το συγκεκριμένο άρθρο δεν αναφέρει καν την πηγή του !!! Ψάχνοντας στο νετ βρήκα ότι μάλλον αναφέρεται στο άρθρο "In Young Students’ Minds Computers Are Toys, Not Tools" το οποίο είχε ανέβει στο "The Australian" πέρυσι τον Ιούλιο και όλως τυχαίως το ξεθάψαν τώρα ! Αυτά για να ξέρουμε σε ποια χώρα βρισκόμαστε, στη χώρα της προπαγάνδας ...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 23, 2010, 04:08:23 μμ από thymiaras »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159965
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 752
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 459
Σύνολο: 469

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.