0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Χωρις να εχω διαβασει ολες τις σελιδες,το να παρει ο μαθητης το διαγωνισμα στο απιτι σου με τα θέματα και τις απαντήσεις για μένα ειναι σωστό,Οχι απλα σωστο αλλα και απαραίτητο μονο ετσι μπορεις να δεις τα λαθη σου να το ξαναλυσεις κλπ
Κ στο δικό μου σχολείο εμφανίστηκε πρόσφατα μητέρα αιτουμένη φωτοτυπιών των διαγωνισμάτων του παιδιού της, για να τα δείξει στο φροντιστήριο, όπως έγραψε στη γραπτή αίτησή της. Της εξηγήθηκε ότι μπορεί μόνο να της επιδειχθούν κ όχι να της δοθούν φωτοτυπίες. Εκείνη όμως ζήτησε να είναι παρών/παρούσα κατά την επίδειξη κ συγγενής της, όπως ισχυριστηκε, που ήταν μαθηματικός, φυσικός ή φιλόλογος, για να κρίνει. Σ΄ αυτήν την παρατυπία-παρανομία (καθώς ο νόμος ορίζει επίδειξη στο γονέα-κηδεμόνα κ όχι στους συνοδούς του) η δ/νση υποχώρησε κ συμβούλεψε/παρότρυνε τους καθηγητες να επιδείξουν τα γραπτά στην ίδια κ σε όποιον τη συνόδευε, για να την ηρεμήσουμε κ να μην πάει το θέμα παραπέρα, αφού δεν έχουμε τίποτα να φοβόμαστε, όπως είπε χαρακτηριστικά. Κ εγώ ρωτώ: γιατί φοβούνται οι δ/ντες να εφαρμόσουν το νόμο κ ωθούν τους εκπαιδευτικούς να φαίνονται συγκαταβατικοί, υποχωρητικοί, παρόλο που ο νόμος είναι στην περιπτωση αυτή σαφής; Εννοείται ότι ο σύλλογος καθηγητών αντέτεινε στη δ/νση ότι αυτό που λεει είναι παράτυπο κ δεν θα εφαρμοστεί απο την πλεινότητα (η επίδειξη γραπτών στο συνοδό του γονέα). Ενδιαφέρον όμως μου προκαλεί ότι τολμά η δ/νση να το διατυπώσει ως φιλική συμβουλή στην οποία υποβόσκει αόρατη απειλή-κίνδυνος από τις επόμενες κινήσεις της μητέρας (που κατα την κρίση της δ/νσης δεν "πάει καλά", γι' αυτό να την αντιμετωπίσουμε ως 'τρελή').
Ναι, αλλά το φροντιστήριο που διαβεβαιώνει τους γονείς ότι ο μαθητής είναι άριστος πώς θα δικαιολογηθεί αν δε σε βγάλει εσένα άχρηστο, τα θέματα δυσνόητα, τη βαθμολογία αυστηρή κλπ?
οι πανελληνιες βάζουν κάθε κατεργάρη στον πάγκο του
Και ο γραπτός ΑΣΕΠ το ίδιο, αλλά τον απαξιώνεις (για να είμαι δίκαια, όχι μόνο εσύ, αλλά πάρα πολλοί)!Δύο μέτρα και δύο σταθμά, διαπιστώνω!
εσύ που δεν απαξιώνεις ούτε το ένα ούτε το άλλο δώσε πανελλήνιες πάλι,αφού θέλεις να μας πείσεις ότι είσαι και η super καθηγητρια, γιατί για ασεπ δεν βλέπω να γίνεται σύντομα...
Γιατί να ξαναδώσω πάλι Πανελλαδικές; Καθηγήτρια ήθελα από μικρή να γίνω κι έγινα. Είχα περάσει στη Σχολή πρώτης μου επιλογής. Δεν υπάρχει λόγος.Και δεν υπάρχουν σήμερα super εκπαιδευτικοί, μόνο αυτοί που προσπαθούν, παρά τις δυσκολίες, να ασκήσουν σωστά το λειτούργημά τους, με σεβασμό στον εαυτό τους, τις σπουδές και τις γνώσεις τους, αλλά και με συναίσθηση της ευθύνης και του χρέους τους απέναντι στους μαθητές και τις επόμενες γενιές που θα πρέπει να βγουν στην κοινωνία ως σκεπτόμενα άτομα κι όχι ως άβουλα όντα ή φερέφωνα!
αυτά όλα θες να μας πεις ό,τι είσαι εσύ..συγχαρητήρια προσλαμβάνεσθε δεσποινίς